Niet gaf hequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Daar heb je de goedheilig man die zijn doos weggaf.
Nou een doos is moeilijk te krijgen hij heeft hem je min of meer gegeven, lijkt me logisch dat je er voor moet betalen dat wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet gaf heMaar wel heel tof dat hij hem wilde verkopen
Ja dát weet ik, maar volgens mij had zei het over TS hunten dat die regel er nu ineens was dankzij mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er is al sinds het begin van fok een (ongeschreven) regel, de lapo opent het nieuwe topic.
Klopt zodat het niet te lang duurt omdat iedereen zit te wachten, wie opent de nieuwe. Alleen als het echt lang duurt opent een ander.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er is al sinds het begin van fok een (ongeschreven) regel, de lapo opent het nieuwe topic.
hierrrrrrrr dr mee.quote:
Pizza die al gebakken is weer invriezen? Dat zal lekker smaken morgen..quote:
Neuj, ik wil niet nog een dag deze pizzaquote:
*Geeft pizza aan delano*quote:
heb de oordopjes gekocht!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt zodat het niet te lang duurt omdat iedereen zit te wachten, wie opent de nieuwe. Alleen als het echt lang duurt opent een ander.
En ga hier nu geen ruzie om maken zeg.
Ik wil hem wel nog ff voor je bewaren hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
... ik zei toch dat je hier moest eten..
Alle tweakers een doos dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef mrPanerai het volgende:
doos krijg je enkel te pakken als je een scriptje hebt lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |