Dat is helemaal triestquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee ik heb in feedback gepost. Werd het moe.
Geef andere gewoon ook eens de kans man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is helemaal triest
Zelf de regels breken door met kloons te posten, en dan over mij janken dat ik een topic open?
Je mag met kloons posten he? Als je geen ban hebt op de normale account.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is helemaal triest
Zelf de regels breken door met kloons te posten, en dan over mij janken dat ik een topic open?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag met kloons posten he? Als je geen ban hebt op de normale account.
Bijna iedereen in dit topic weet dat we met de hunt sc TS hunten. Dat het nu niet meer mag, ok prima.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Geef andere gewoon ook eens de kans man.
Dat heeft die dus welquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag met kloons posten he? Als je geen ban hebt op de normale account.
Te laat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
Koop nou maar een tandenborstel dan gaan die dingen ook weg tenminste.
Prima dan toch? Geen gezeik duidelijke regel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Bijna iedereen in dit topic weet dat we met de hunt sc TS hunten. Dat het nu niet meer mag, ok prima.
Maar dat jij dan er over gaat zeiken, terwijl je zelf de regels breekt. Is gewoon triest
kanovinnie zei dat de lapo gewoon nieuw topic moet maken.
Nou das goed.
Het gaat me alleen om de hunt topics, dat vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef delano.888 het volgende:
Als je graag topics sluit en/of opent moet je naar active topics gaan en dan ctrl+f doen en dan zoeken op 299. Al vinden de modjes dat niet tof.
Krijg je ook een ban mee ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef delano.888 het volgende:
Als je graag topics sluit en/of opent moet je naar active topics gaan en dan ctrl+f doen en dan zoeken op 299. Al vinden de modjes dat niet tof.
als die een klokje had, had ik hem gekocht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef Onufriev het volgende:
Dus over de hunt...
Leuk ding wel, maar geen bluetooth helaas
Daar heb je de goedheilig man die zijn doos weggaf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |