* Schrokt pizza binnen 3 seconden naar binnen *quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef essnhills het volgende:
Het was een spinaziepizza, zelf belegd met plakjes kipfilet
Was ie lekker?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
* Schrokt pizza binnen 3 seconden naar binnen *
Thanks!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef Speedo-drager het volgende:
YES Ik heb oordopjes duopack!
duurt lang!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
* Schrokt pizza binnen 3 seconden naar binnen *
Thanks!
Ik heb nog pizza's liggen van de plus 3 voor 5 euro.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef Speedo-drager het volgende:
YES Ik heb oordopjes duopack!
Mooie dingen geloof ik goeie dopjes, best duur.quote:
Okequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef Piger het volgende:
[..]
In het verleden 4 boxen gefixt, allen zonder script.
Dus BS
GEwoon een kant en klare pizza bodem of een turks broods als bodem is veel makkelijkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef tralalala het volgende:
Ik heb gisteren een pizza geprobeerd te maken, niet echt een succes
Die deeg bleef aan de roller plakken. Bloem en/of water erbij niets werkte.
plus 3 traditionale voor 5 euro.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef delano.888 het volgende:
Makro heeft nu big americans van dr oetker 3 voor 3 euro!!
Heb er namelijk 9 gekocht, kwam goed uit
big americans ftwquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
plus 3 traditionale voor 5 euro.
Wij gaan samen pizza bakken ooit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
GEwoon een kant en klare pizza bodem of een turks broods als bodem is veel makkelijker
Dat was ik de volgende keer wel van plan ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
GEwoon een kant en klare pizza bodem of een turks broods als bodem is veel makkelijker
Koeling doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Pizza die al gebakken is weer invriezen? Dat zal lekker smaken morgen..
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wij gaan samen pizza bakken ooit.
Kan dat eigenlijk wel, warm eten invriezen dacht dat dat niet goed was.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Onufriev het volgende:
Dr. Oetker wordt in Nederland sinds kort uitgesproken als Dr. Utker. Hopelijk gaan ze dit niet doen voor de Koetjesrepen...
Dr. Oetker wordt in Nederland sinds kort uitgesproken als Dr. Utker. Hopelijk gaan ze dit niet doen voor de Koetjesrepen...
Eerst laten afkoelen en dan pas invriezen he? Doe ik zo vaak.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk wel, warm eten invriezen dacht dat dat niet goed was.
Met turks brood is lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was ik de volgende keer wel van plan ja.
Aah dat doe ik altijd met de chinees.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst laten afkoelen en dan pas invriezen he? Doe ik zo vaak.
die repen zijn toch ook gewoon kut?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Onufriev het volgende:
Ik doe niet andersquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
eten koken en daarna invriezen kan meestal prima. Maar datzelfde eten opwarmen en nog eens invriezen kun je beter niet doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Aah so.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
eten koken en daarna invriezen kan meestal prima. Maar datzelfde eten opwarmen en nog eens invriezen kun je beter niet doen
Ik zeg altijd nog heel rebels Oetker met de oe van koetjesrepen!! (Koetjesrepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Onufriev het volgende:
Geen idee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:57 schreef Onufriev het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, kan je niet een keer een pizza kopen voor de volle prijs bij een pizzeria, maar dan niet laten bakken, maar meenemen en invriezen. Dus van een 'echte' pizza een diepvriespizza maken, zal dat (even) lekker zijn?
Koetjesrepen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zeg altijd nog heel rebels Oetker met de oe van koetjesrepen!! (Koetjesrepen)
volgens mij wel.quote:
Koetjesrepen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Piger het volgende:
[..]
die repen zijn toch ook gewoon kut?
Hier is de woonkamer verlicht met 3 LivingColors + nog een normale lamp op de Philips Adapter.quote:
Wel goeien tip voor als je een keer pizza haalt/bestelt. Koop er een extra en vraag om die niet in de oven te gooien, heb je eindelijk eens een lekkere pizza uit de vriezer.quote:
Welke grap?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Onufriev het volgende:
De grap was van de BNN scheurkalender trouwens
Zie ter natuurlijk wel leuk een stuk mooier uit als gewone lampen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier is de woonkamer verlicht met 3 LivingColors + nog een normale lamp op de Philips Adapter.
Ben er wel tevreden over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |