Heul het internetquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef Ceviche het volgende:
Wat zeg ik, wikipedia ook en al die andere shit.
Argo tyf opquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef Speedo-drager het volgende:
je gaat ook echt lapo hunten he.
Gewoon een creditcard voucher.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef OhNoes het volgende:
Ik heb ook geen CC, leen die van mijn vader/moeder als ik wat bestel waar paypal niet kan. Ding kost alleen maar geld en heb hem maar eens in het jaar nodig ofzo..
Heb er 3quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef OhNoes het volgende:
Ik heb ook geen CC, leen die van mijn vader/moeder als ik wat bestel waar paypal niet kan. Ding kost alleen maar geld en heb hem maar eens in het jaar nodig ofzo..
Ding kost me 15,- per jaar en gebruik hem ook bij het parkeren in Groningen.. (niet hoeven wachten bij de betaalautomaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef OhNoes het volgende:
fixedquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Wat ga je doen mij pijpen?
quote:
Dat krijg ik er dus niet eens uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ding kost me 15,- per jaar en gebruik hem ook bij het parkeren in Groningen.. (niet hoeven wachten bij de betaalautomaat)
Nietes!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef Xeor het volgende:
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, vanavond gebruik ik mijn hand meer denk ik aan jou.
quote:
Ik ook, woon ook nog thuis(en ben deeltijd student) maar is wel handig..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dat krijg ik er dus niet eens uit
Ben toch nog de lieve thuiswonende student, wat moet ik met een CC
Ik kijk geen tv?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef Ceviche het volgende:
Wie is die gast bij dwdd, ik heb niet opgelet
Ik hoor het op het nieuwsquote:
Maar uhm, wanneer word je gebanned met deze kloon?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Ga bambino pijpen of zo maar laat mij met rust.
Iloeminadi!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dattie man nog leeft, hij ziet eruit alsof hij 5 jaar geleden is overleden.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar uhm, wanneer word je gebanned met deze kloon?
Argo
Ailuranthrope
Die 2 zijn al gedaan.
quote:
quote:
Wat een haat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wanneer treed jij af en ga je aan het werk?
Klopt maar aliuranthrope is een kloon.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar uhm, wanneer word je gebanned met deze kloon?
Argo
Ailuranthrope
Die 2 zijn al gedaan.
Eerst geen van beide zeggen, en nu is het weer een kloon?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat een haat.
[..]
Klopt maar aliuranthrope is een kloon.![]()
Jij kan er gewoon niet tegen dat ik iets zei tegen jouw tirannie. Ja je denkt dat je belangrijk of zo bent maar dat ben je niet. Ik vind je gewoon een goedkope patser. Die wat komt pochen hier.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Eerst geen van beide zeggen, en nu is het weer een kloon?
Je weet niet wat je wilt of wel
Er was vast onenigheid, en twee ibood medewerkers kregen het aan de stok welke deal als eerste moest gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |