hoiquote:
huh? secquote:
Ja, want via FOK V&A telefoonnummers uitwisselen maakt ons vriendjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:23 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Aah jullie zijn vriendjes.
6 blikjes atomicquote:
Ik quote jou niet hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het is de 1080p BluRay x264 van de source sparks.
Schraalquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
6 blikjes atomic
Anti roos shampoo van AXE
een voice recorder
Iomega iphone dock (waardeloos ding)
Ruitenkrabber
Autowashandschoen
Goedkope dvd (dit was het nieuws oid)
dankquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het is de 1080p BluRay x264 van de source sparks.
Hehe maakt niet uit.quote:
WA Gezien trouwensquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:25 schreef OhNoes het volgende:
[..]
HAHA, die loopt wel heel hard ben ik bang
Weg met de SC op FOK!, nieuwe SC op WA
Ja, ik open gewoon spotnet ding evenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Volledige naam:
The Hobbit An Unexpected Journey (2012) 1080p BluRay x264-SPARKS
Nokken met offtopic gaan. Ben het zat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar uhm, wanneer word je gebanned met deze kloon?
Argo
Ailuranthrope
Die 2 zijn al gedaan.
Ja van SRT of QoQquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, ik open gewoon spotnet ding even
toch bedankt
Was naar de bios gegaan maar was 3d enzo, in de pauze weg gegaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe maakt niet uit.
Ik heb de TS ervan gezien, vond hem niet zo heel leuk eigenlijk
Maar ga de BluRay nog wel een keer downloaden als ik me verveel.
schat...slowchat IS offtopicquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nokken met offtopic gaan. Ben het zat.
Ja, maar die ging net zo hard terug! :pquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand hier trouwens die ook die click2buy doos had gekocht een aantal maanden geleden?
Laten praten joh.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag dacht iemand dat mijn kloon ook die argo was
help !
koop gelijk een iconBITquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef essnhills het volgende:
Nou..hele tijd gaat het sloom op het topic, ben ik heel even iets anders doen..
Dit gekanker over en weer ben ik zat.quote:
was het nieuwe FPS filmen niet storend ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Was naar de bios gegaan maar was 3d enzo, in de pauze weg gegaan.
Was Speedo weer aan het huilie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nokken met offtopic gaan. Ben het zat.
Wat is het?quote:
Trouwens, dit is de hunt SC dus hier wordt over de hunt geslowchat, over en weer moddergooien over klonen hoort daar niet bij en IS dus offtopicquote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit gekanker over en weer ben ik zat.
En wat moet ik daarmeequote:
Daar gaat het mij niet om. Niet naar andere gaan wijzen nu.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Was Speedo weer aan het huilie?
Kijk eens naar dit topic hoeveel posts er niet over de hunt gaan. En dan spreek je ALLEEN mij aan met een quote?
Niet helemaal eerlijk.
Maar het is niet eerlijk dat je dat alleen aan mij richt (misschien met intentie voor iedereen maar je quote mij).quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Trouwens, dit is de hunt SC dus hier wordt over de hunt geslowchat, over en weer moddergooien over klonen hoort daar niet bij en IS dus offtopic
Ziggoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Groot gelijk
Hoest verder ? werk je nog bij ziggo enzo?
quote:
oh kutquote:
Heb je ze gemist?!quote:
Nou het is heel simpel, als je nu nog gaat zeuren over Speedo kan je dat in het feedbacktopic van GC doen. elke post die ik hier nog over zie haal ik weg, net als alle reacties op deze post.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar het is niet eerlijk dat je dat alleen aan mij richt (misschien met intentie voor iedereen maar je quote mij).
En Speedo hoort hier niet terwijl hij gebanned is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |