quote:
Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef Speedo-drager het volgende:[..]
Karina heeft al gezegd dat ik Argo niet ben. En ja leuk dat je ze aanspreekt maar ik ben die persoon die jij claimed dat ik ben niet. Dus dat gaat nergens over.
Jij bent gewoon zielig bezig en kan het niet hebben dat iemand tegen jou opstond.

Je geeft Esnnhills en andere niet de kans om een topic te maken dan ben je gewoon een egoist. En dan wel komen pronken met dat je niet werkt, je eigen bedrijfje hebt, en dat je auto oh zo snel is.. En dat je super goed in dates bent. Ga ergens ander semi-interessant doet het boeit mij geen flikker wat je allemaal doet.
Vriendelijke groet,
Jij bent echt grappig

Kijk eens naar jezelf voor je op anderen commentaar hebt.
Kijk hoe jij praat tegen elke persoon hier met een vrouwelijk icoontje.
Dat jij nog maagd bent en geen vriendin kan krijgen is niet ons probleem, maar wij praten toch ook gewoon daarover.
En ik begin zelf niet over de auto, ik werd er naar gevraagd. En ja ik heb mijn eigen bedrijf en ik hoef dus niet elke ochtend op te staan, so what? Jaloers?
Je ondertitel zegt precies datgene wat je bent. En sure er zijn genoeg mensen op het forum die me niet mogen, prima zelfde geldt voor bijna elke andere user op Fok!.
Jij trekt het je alleen iets meer aan dan anderen

Maar goed ik wil nu nog ff plezier hebben in dit topic, en ga verder niet meer op je reageren.
Ik heb quotes van je dat je argo bent en dm's van die aileroenoup something. De mods weten er van en gaan er naar kijken, wat er verder gebeurd is tussen jou en Fok!
Ciao
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.