Ik had je nog gedm-edquote:
Wat is dat precies eigenlijk?quote:
Dacht ik al. Newbiequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh kutdat was iemand anders
Kastanova , ik vergis me even
Had je ze ook niet voor Melleyn kunnen bestellen?quote:
Streamen over het netwerk naar je TVquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat precies eigenlijk?
Yo je hebt ze? Baas we slapen straks allemaal op dezelfde kussen.quote:
mij !quote:
Er zitten er twee in! eentje kan naar Melleyn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je ze ook niet voor Melleyn kunnen bestellen?
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je ze ook niet voor Melleyn kunnen bestellen?
klopt, PUB meet toch ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dacht ik al. Newbie![]()
Wij hebben elkander nog gemeet volgens mij.
Maar wat is streamen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Streamen over het netwerk naar je TV
Juist. Heel lang terugquote:
jij deed TU ICT toch ?quote:
Was dat die meet waar ik me zo misdragen heb toen ?quote:
Een live stream is bv een uitzending die je kan volgen. Stream is dus gewoon het laden van media als in youtube bv.quote:
Alleen dan via het LAN.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Over internet doorsturen van video.
sbs deed t vandaag nietquote:
quote:
Nu nog de kussensquote:
dankjequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Een live stream is bv een uitzending die je kan volgen. Stream is dus gewoon het laden van media als in youtube bv.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk zeg het maar in lekentaal, anders moet dat uitgelegd worden
"Slapen"quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef Jimbo het volgende:
satijn is wel lekker om onder te slapen
140x220 is twijfelaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef Ceviche het volgende:
Maat is voor een lang eenpersoonsbed of een tweepersoons waar het dekbed net op past. Wie heeft dat nou?
Ik slaap altijd goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef Jimbo het volgende:
satijn is wel lekker om onder te slapen
Ja als het bed 140breed is, maar dan moet je dekbed wel wat breder zijn hoorquote:
Dat is 2 persoons iddquote:
Jullie allemaal grote bedden ik heb gewoon een klein eenpersoonsbed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |