SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Piye op 28-02-2013 23:58:52 ]If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Leuke topicpointer trouwens. Hoe staat het met de verkoop?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Best wel ja. Toen ik het las verwachtte ik eerst dat je bedoelde dat die verkoper zo'n lul was dat hij dat überhaupt vroeg.quote:
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Had trouwens (na de Vodafone winkel) wiet gehaald, en ging daarna nog even naar de supermarkt.
Maar ik kwam 35ct tekort dus dat wou ik bijpinnen, zegt zo'n jongen achter me die helemaal naar wiet meurde dat hij dat wel wilde betalen. Dus ik helemaal blij "oh wat aardig, dankjewel!".
Zie ik 'm daarna met z'n vriend buiten staan dus ik denk nou laat ik als stoner sociaal doen en vragen of hij wat terug wou ervoor. Dus ik pak m'n zakje wiet uit m'n tas om hem daar wat van te geven, zegtie "Oh nee joh, heb zelf nog genoeg. Dacht dat je je telefoonnummer bedoelde"![]()
![]()
Maar gezegd dat ik al een vriend heb en toen dropen we weer af, beetje jammer dat dat weer het mooie moment verpestte
Fuck the EBU.![]()
Haha kan me ook echt niet voorstellen van mezelf dat ik dat zelf nog niet had geprobeerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Best wel ja. Toen ik het las verwachtte ik eerst dat je bedoelde dat die verkoper zo'n lul was dat hij dat überhaupt vroeg.
Fuck the EBU.![]()
hallon meneerquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:30 schreef Monopoly het volgende:
Goedenavond vriendjes en vriendinnetjes!
Fuck the EBU.![]()
Moira.quote:
Ik heb even een kek electromuziekje via soundcloud in de OP gezetLekkere achtergrondmuziek
![]()
![]()
Ik ben ineens tantoe moe, maar als ik nu een dutje ga doen kan ik straks niet meer slapen, en moet morgen 9 uur op werk zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira.
Ik heb even een kek electromuziekje via soundcloud in de OP gezetLekkere achtergrondmuziek
Fuck the EBU.![]()
Even door zetten en om 22.00 lekker TV kijken in bed zonder laptop/telefoon. Dan val je zo weg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ineens tantoe moe, maar als ik nu een dutje ga doen kan ik straks niet meer slapen, en moet morgen 9 uur op werk zijn![]()
Oh dat heb ik tegenwoordig ook, dat ik echt vanuit het niets moe benquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ineens tantoe moe, maar als ik nu een dutje ga doen kan ik straks niet meer slapen, en moet morgen 9 uur op werk zijn
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Strak plan, maar dan kijk ik wel Proefkonijnen via de laptopquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even door zetten en om 22.00 lekker TV kijken in bed zonder laptop/telefoon. Dan val je zo weg.Ja, maar als het er dan echt op aan komt en je moet slapen dan lukt het ineens niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh dat heb ik tegenwoordig ook, dat ik echt vanuit het niets moe ben
Fuck the EBU.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Strak plan, maar dan kijk ik wel Proefkonijnen via de laptop
[..]
Ja, maar als het er dan echt op aan komt en je moet slapen dan lukt het ineens niet meer
Dan ben ik wat filmpjes aan het kijken ofzo, en ineens voel je dan zo'n golf van vermoeidheid over je heen komen
Je moet ook geen wiet geven, maar samen een jointje roken. Veel gezelliger.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
Had trouwens (na de Vodafone winkel) wiet gehaald, en ging daarna nog even naar de supermarkt.
Maar ik kwam 35ct tekort dus dat wou ik bijpinnen, zegt zo'n jongen achter me die helemaal naar wiet meurde dat hij dat wel wilde betalen. Dus ik helemaal blij "oh wat aardig, dankjewel!".
Zie ik 'm daarna met z'n vriend buiten staan dus ik denk nou laat ik als stoner sociaal doen en vragen of hij wat terug wou ervoor. Dus ik pak m'n zakje wiet uit m'n tas om hem daar wat van te geven, zegtie "Oh nee joh, heb zelf nog genoeg. Dacht dat je je telefoonnummer bedoelde"![]()
![]()
Maar gezegd dat ik al een vriend heb en toen dropen we weer af, beetje jammer dat dat weer het mooie moment verpestteJa was het eerste dat me te binnen schoot.quote:
Iddquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad
Dan ben ik wat filmpjes aan het kijken ofzo, en ineens voel je dan zo'n golf van vermoeidheid over je heen komenNehh, hij was een beetje lelijk. En ook dat hij er gelijk vanuit ging dat ik mijn nummer kwam geven en 'het feest gelijk ophield' nadat ik zei dat ik een vriend had (wat dus impliceert dat hij kans dacht te maken als ik geen vriend had gehad), maakte voor mij dat ik hendig sjiek maar weer wegfietstequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Je moet ook geen wiet geven, maar samen een jointje roken. Veel gezelliger.
[..]
Ja was het eerste dat me te binnen schoot.
Fuck the EBU.![]()
Raken jullie ook wel eens aan,de schijt van wiet?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Snap ik. Maar ik bedoel meer vanaf het begin. Als iemand mij opeens een topje zou geven zou ik echt denken "WTF" terwijl als iemand zou zeggen "zal ik een jointje draaien" zou ik denken "aait bazin".quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nehh, hij was een beetje lelijk. En ook dat hij er gelijk vanuit ging dat ik mijn nummer kwam geven en 'het feest gelijk ophield' nadat ik zei dat ik een vriend had (wat dus impliceert dat hij kans dacht te maken als ik geen vriend had gehad), maakte voor mij dat ik hendig sjiek maar weer wegfietsteJa, maar dat is meer van het roken op zich, dan specifiek van de wiet denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raken jullie ook wel eens aan,de schijt van wiet?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja ik denk ook dat het van roken komt.
Irritant is dat wel aan de schijt van de wiet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alleen als ik het met tabak rook, wat dus meestal alleen in het weekend isquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raken jullie ook wel eens aan,de schijt van wiet?
Tuurlijk, we waren al op je aan het wachten.quote:
Hihiquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Tuurlijk, we waren al op je aan het wachten.![]()
Ooit hermafrodietenwiet gehad?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Nee hahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raken jullie ook wel eens aan,de schijt van wiet?Ja ik kan niet zomaar even midden op straat een jointje gaan draaienquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik bedoel meer vanaf het begin. Als iemand mij opeens een topje zou geven zou ik echt denken "WTF" terwijl als iemand zou zeggen "zal ik een jointje draaien" zou ik denken "aait bazin".Zo'n ervaren stoner ben ik niet en zo'n ervaren stoner wil ik ook niet zijn
Wiet is wiet, en als iemand mij genoeg wiet zou geven waar ik voor mezelf een lekker jointje mee kan draaien, zou ik daar blijer mee zijn als wanneer een wildvreemde 15-30min van mijn leven inpikt door 'gezellig een jointje' met me te doen
Ik ga ook niet aan een lelijkerd aanbieden om samen een jointje te roken, zit ik er zelf aan vast
Uiteraardquote:Ik ga nu jointje draaien, volg je mijn voorbeeld
Fristiquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mijzelf getrakteerd op een pak Fristi. In tijden niet meer gehad en opeens zo veel zin inWaarom zijn wij niet getrouwd?
Fuck the EBU.![]()
Euhm niet dat ik weet. Wat is dat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ooit hermafrodietenwiet gehad?Misschien heeft hij wel een heel leuk innerlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zomaar even midden op straat een jointje gaan draaienZo'n ervaren stoner ben ik niet en zo'n ervaren stoner wil ik ook niet zijn
Wiet is wiet, en als iemand mij genoeg wiet zou geven waar ik voor mezelf een lekker jointje mee kan draaien, zou ik daar blijer mee zijn als wanneer een wildvreemde 15-30min van mijn leven inpikt door 'gezellig een jointje' met me te doen
Ik ga ook niet aan een lelijkerd aanbieden om samen een jointje te roken, zit ik er zelf aan vast![]()
Ik kan trouwens lopend een jointje draaien.
Ik kan op de fiets een jointje draaien, beat thatquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef Piye het volgende:
Ik kan trouwens lopend een jointje draaien.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Normaal gesproken rook je vrouwen wiet, die hebben het meeste thc. Mannenwiet maken alleen zaadjes. En als je hermafrodietenwiet hebt, dus manvrouw wiet, wordt je daar fucking ziek vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Euhm niet dat ik weet. Wat is dat?
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Fristiquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
FristiWaarom zijn wij niet getrouwd?
Jij snapt het goeds in het leven!
![]()
![]()
Mijn stash ligt bij een vriendquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
UiteraardIk ga nu jointje draaien, volg je mijn voorbeeld
, maarja vanmiddag nog wat gehad...
Ik fiets niet. Beat that.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik kan op de fiets een jointje draaien, beat thatVolgens mij klopt dat niet helemaal hoor. Voor zover ik begrepen heb worden mannetjes alleen weggehaald zodat ze de vrouwtjes niet bevruchten. Hier wordt de wiet namelijk minder sterk van. In principe kan je de wiet van mannetjes ook gewoon roken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Normaal gesproken rook je vrouwen wiet, die hebben het meeste thc. Mannenwiet maken alleen zaadjes. En als je hermafrodietenwiet hebt, dus manvrouw wiet, wordt je daar fucking ziek vanIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik kan niet draaien, beat thatquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik kan op de fiets een jointje draaien, beat thatdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Dat kan ik dus echt nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Euhm niet dat ik weet. Wat is dat?
[..]
Misschien heeft hij wel een heel leuk innerlijk.
Ik kan trouwens lopend een jointje draaien.![]()
Ik heb sowieso een ondergrond nodig
Ik voel me ook altijd een eckte baas als ik in de kroeg nog niet aan de alcohol wil gaan, en dan kei stoer een Fristi bestelquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FristiJij snapt het goeds in het leven!
[ afbeelding ]![]()
Naww nooit je wiet vergeten manquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijn stash ligt bij een vriend, maarja vanmiddag nog wat gehad...
Mijne gaat nu aan
Fuck the EBU.![]()
Van mannetjes wel ja(is wel minder sterk) maar ik heb het over de hermafrodieten, volgens mij is daar wat para's mee. Maar nu heb je me in de war gebracht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet helemaal hoor. Voor zover ik begrepen heb worden mannetjes alleen weggehaald zodat ze de vrouwtjes niet bevruchten. Hier wordt de wiet namelijk minder sterk van. In principe kan je de wiet van mannetjes ook gewoon roken.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Niets vergeten, die gast is mijn draaierquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww nooit je wiet vergeten man
Mijne gaat nu aan![]()
Enjoy
Piye, aan jou als TS de taak om de OP up te datenVolgens mij zijn er best wat nieuwe stoners bijgekomen
Fuck the EBU.![]()
Je draaier?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Niets vergeten, die gast is mijn draaier![]()
EnjoyKun je zelf niet draaien?
Fuck the EBU.![]()
Nu ben ik ook in de war.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Van mannetjes wel ja(is wel minder sterk) maar ik heb het over de hermafrodieten, volgens mij is daar wat para's mee. Maar nu heb je me in de war gebracht.Alleen Klojo toch? Wie nog meer?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
Piye, aan jou als TS de taak om de OP up te datenVolgens mij zijn er best wat nieuwe stoners bijgekomen
Oh da's zo naar als je dan niet verder komt, dat had ik bij bubble witch. Ik zit ergens tussen de 30 en de 40 met cc geloof ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Bah ik ben al 2 weken bezig met level 65 in Candy CrushNiet eens vast, maar had geen zin meer
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je draaier?Kun je zelf niet draaien?
![]()
![]()
![]()
Mijn motoriek is zo verkrekt. Ik kan geeneens sjekkies vouwen.
Ik kan de OP niet editten trouwens. Wat heb je gedaan mono?
Ik ben ook totaal niet meer gemotiveerd om het nog langer te proberenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's zo naar als je dan niet verder komt, dat had ik bij bubble witch. Ik zit ergens tussen de 30 en de 40 met cc geloof ikNiet eens vast, maar had geen zin meer
Your beauty never ever scared me.![]()
moet je oude topics door scrollen opzoek naar UI's die je niet herkent, en dan checken of ze fanatiek als stoner meepostenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Nu ben ik ook in de war.
[..]
Alleen Klojo toch? Wie nog meer?
Maar iemand had ook weer een keer foto's gemaakt van hoe hij een jointje draaide, die zijn ook nooit in de OP terecht gekomen. Shit wordt niet meer goed bijgehouden en elke keer als ik de TS ben ben ik te stoned om het aan te passen
Fuck the EBU.![]()
Ah ik had dat ook hoor, kocht altijd liever voorgedraaidequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maargoed uiteindelijk toch aan moeten geloven en zelf van die vies lelijke zwangere jointjes gedraaid, langzamerhand ging het steeds beter maar duurde het nog steeds heel lang. Nu kan ik het in 5 á 10 minuten en zijn ze ook mooi en strak
Oefening baart kunst
Fuck the EBU.![]()
Ben trouwens dit aan het kijken
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1162339
Cursus 'molzoeken' van paar jaar terug
Fuck the EBU.![]()
Owh sorry. Ik zal de lock er even af halen. Moment.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Piye het volgende:
Ik kan de OP niet editten trouwens. Wat heb je gedaan mono?![]()
Ik kan ook niet zo goed sjekkies draaien. Jointjes ben ik beter in.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Aait.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Owh sorry. Ik zal de lock er even af halen. Moment.
Ik ga straks even bij A. chillen maar als ik terug ben ga de finale kijken van WIDM. Twijfels tussen Paulien en KeesYour beauty never ever scared me.![]()
Volgens mij is de lock er nu af en kan je weer edittenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo goed sjekkies draaien. Jointjes ben ik beter in.
[..]
Aait.![]()
![]()
Wel je mond houden want ik kijk het zondagavond pas terugquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks even bij A. chillen maar als ik terug ben ga de finale kijken van WIDM. Twijfels tussen Paulien en Kees
Fuck the EBU.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij is de lock er nu af en kan je weer editten
Sowiesoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel je mond houden want ik kijk het zondagavond pas terugWie denk jij dat het is? Ik denk zelf Paulien maar lees zoveel mensen die op Kees zitten waardoor ik twijfel
Taniaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SowiesoWie denk jij dat het is? Ik denk zelf Paulien maar lees zoveel mensen die op Kees zitten waardoor ik twijfel
quote:quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 3 verdacht, dus voor mij zouden ze het alle 3 kunnen zijn (en dan zeg ik alsnog "ik zei het toch?!!1"quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SowiesoWie denk jij dat het is? Ik denk zelf Paulien maar lees zoveel mensen die op Kees zitten waardoor ik twijfel
) maar zit ook voornamelijk tussen Paulien en Kees ja.
Meer op Paulien, maar zelfde met jou, twijfels door anderen die op Kees zitten
Gister stoned wat stukjes teruggekeken en toen pikte ik veel meer hun menselijke gedrag en reacties op enzo, en daaruit vond ik dat Paulien nog steeds heel mollerig deed en over alles wat ze zei nadacht en het (als je goed en stoned oplet) niet heel oprecht overkomt, in tegenstelling tot Kees en Carolien die wél heel oprecht reageerde en dus kandidaterig over kwamen.
Maargoed het zouden dus alle 3 kunnen zijn, en we komen er volgende week pas achter
Fuck the EBU.![]()
Waarom had je er zo'n lock op gezet danquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fuck the EBU.![]()
Dat gaat automatisch als crew een OP edit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom had je er zo'n lock op gezet dan![]()
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch als crew een OP edit.
Fuck the EBU.![]()
Je hebt wel eens dat users lopen te kloten, en dan kunnen wij de OP weghalen bijvoorbeeld. Dan kan hij het niet meer terug zetten.quote:![]()
Slimquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat users lopen te kloten, en dan kunnen wij de OP weghalen bijvoorbeeld. Dan kan hij het niet meer terug zetten.
Fuck the EBU.![]()
Is er geen WIDM vanavond?!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 3 verdacht, dus voor mij zouden ze het alle 3 kunnen zijn (en dan zeg ik alsnog "ik zei het toch?!!1") maar zit ook voornamelijk tussen Paulien en Kees ja.
Meer op Paulien, maar zelfde met jou, twijfels door anderen die op Kees zitten
Gister stoned wat stukjes teruggekeken en toen pikte ik veel meer hun menselijke gedrag en reacties op enzo, en daaruit vond ik dat Paulien nog steeds heel mollerig deed en over alles wat ze zei nadacht en het (als je goed en stoned oplet) niet heel oprecht overkomt, in tegenstelling tot Kees en Carolien die wél heel oprecht reageerde en dus kandidaterig over kwamen.
Maargoed het zouden dus alle 3 kunnen zijn, en we komen er volgende week pas achterYour beauty never ever scared me.![]()
Volgens mij wel. Zag al twee dames zeggen dat ze twitter en FB gingen afsluiten omdat ze pas later konden kijken. Ze wilden het niet wetenquote:![]()
![]()
Ohja, twitter afsluiten. Goed ideequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zag al twee dames zeggen dat ze twitter en FB gingen afsluiten omdat ze pas later konden kijken. Ze wilden het niet wetenDoe ik ook elke week haha
Twitter vind ik echt geweldig om te klotenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja, twitter afsluiten. Goed ideeDoe ik ook elke week haha
Ik heb zo'n troll accountje en één keer per week ofzo, dan log ik in en ga ik mensen irriteren![]()
![]()
Jawel, maar de mol maken ze altijd pas bij de reünie bekend. Dit is de finale in Zuid-Afrika, zie je gewoon die opdrachten enzo zoals de afgelopen weken. Volgende week is de reünie weer terug in Nederland, waar ook de andere kandidaten na weken/maanden er voor het eerst achter komen wie de mol is.quote:
Vorig jaar werd de winnaar ook in die allerlaatste aflevering bekend (dus die van volgende week), maar het is ook wel eens gebeurd dat er deze aflevering al of alleen de winnaar, of alleen de verliezer bekend werd gemaakt.
Maar iig weten we pas volgende week wie de mol is, en dan zie je ook al die mollenstreken terug enzo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Twitter vind ik echt geweldig om te kloten
Ik heb zo'n troll accountje en één keer per week ofzo, dan log ik in en ga ik mensen irriteren
Fuck the EBU.![]()
Was jij dat die mij twitterde met een kinderfoto van mij die nooit het internet heeft gezien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Twitter vind ik echt geweldig om te kloten
Ik heb zo'n troll accountje en één keer per week ofzo, dan log ik in en ga ik mensen irriteren
Oh dat was zo creepy.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Oeh, ik kijk nu al uit naar die aflevering. Nog een weekje wachttenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel, maar de mol maken ze altijd pas bij de reünie bekend. Dit is de finale in Zuid-Afrika, zie je gewoon die opdrachten enzo zoals de afgelopen weken. Volgende week is de reünie weer terug in Nederland, waar ook de andere kandidaten na weken/maanden er voor het eerst achter komen wie de mol is.
Vorig jaar werd de winnaar ook in die allerlaatste aflevering bekend (dus die van volgende week), maar het is ook wel eens gebeurd dat er deze aflevering al of alleen de winnaar, of alleen de verliezer bekend werd gemaakt.
Maar iig weten we pas volgende week wie de mol is, en dan zie je ook al die mollenstreken terug enzo
Oh bij mij doet die 3e ui, na die van smitjew en schommelstoel het niet, en zie ik als blauw linkje 'subliminal.jpg' staan, en daarna weer ui'squote:
Fuck the EBU.![]()
Ja de échte laatste reünie/mol/mollenstreken aflevering is altijd echt de leukstequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh, ik kijk nu al uit naar die aflevering. Nog een weekje wachtten
Ook leuk om die terug te zien van vorige seizoenen, zelfs als je die series niet hebt gevolgd
Fuck the EBU.![]()
Nee, ik volg alleen vrouwenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Was jij dat die mij twitterde met een kinderfoto van mij die nooit het internet heeft gezien?
Oh dat was zo creepy.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:07 schreef Studeur het volgende:
Zin om te blowen maar geen wiet jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was a business doing pleasure with you.![]()
Aha die. Van wie moet die zijn weet je dat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh bij mij doet die 3e ui, na die van smitjew en schommelstoel het niet, en zie ik als blauw linkje 'subliminal.jpg' staan, en daarna weer ui'sIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Geen ideequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha die. Van wie moet die zijn weet je dat?subliminal?
is dat een user?
Fuck the EBU.![]()
Dacht ik ook even.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ideesubliminal?
is dat een user?
Maar de UI's hebben niet de naam van de user, maar de naam die ze op hun pc hadden.
Haal je hem toch gewoon weg, dan hoor je het vanzelf wel weer van wie die is als ie terug moetquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Dacht ik ook even.Maar de UI's hebben niet de naam van de user, maar de naam die ze op hun pc hadden.
Fuck the EBU.![]()
Ja heb ik maar gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haal je hem toch gewoon weg, dan hoor je het vanzelf wel weer van wie die is als ie terug moetIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
nee, ik had een drietal strikjes uit een of ander aziatisch land besteld en die waren na 2 weken al binnen. Dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef VMSDKR het volgende:
Als ik al een maand wacht op iets van ebay.com, dan is dat geen goed teken he.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Mooi kut dus. Heb 1,27 betaald voor een setje oorbellen uit Hongkong. Stond wel bij dat het leveren 6-8 weken kon duren maar het is nu al een maand geleden en ik houd niet van wachten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
nee, ik had een drietal strikjes uit een of ander aziatisch land besteld en die waren na 2 weken al binnen. Dus.![]()
6-8 6-8 6-8 6-8 6-8 6-8quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mooi kut dus. Heb 1,27 betaald voor een setje oorbellen uit Hongkong. Stond wel bij dat het leveren 6-8 weken kon duren maar het is nu al een maand geleden en ik houd niet van wachten.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ja vriend, luister eens. Dat stond er ook toen ik eens wat uit de USA bestelde, en toen was het er ook binnen twee week.quote:![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]Wil je ook in de OP? Ik weet niet of je een beetje een actieve stoner bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja goftedomme, zo herken ik je helemaal niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik rouleer regelmatig met UI's, maar ze zijn allemaal bijna hetzelfde, op deze na.Met die donkerblauwe kleur en een andere UI
Fuck the EBU.![]()
Zo beter?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja goftedomme, zo herken ik je helemaal niet meerMet die donkerblauwe kleur en een andere UI
![]()
Ja lul zo verpest je het.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik rouleer regelmatig met UI's, maar ze zijn allemaal bijna hetzelfde, op deze na.EBAH heeft ook telkens een andere UI.
Ja maar soms moet ik gewoon switchen. Thema's enzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja lul zo verpest je het.EBAH heeft ook telkens een andere UI.
![]()
![]()
De ouderwetse monoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar soms moet ik gewoon switchen. Thema's enzo
Fuck the EBU.![]()
Mag ik jullie overigens even lastig vallen met een brutaal lekkere progressive-house track? Ja, dat mag ik.
![]()
Dat mag wel. Maar als je een compleet andere UI hebt, is dat verwarrend. Sowieso in de OP staat ook niet wie welke UI heeft, dus dan weet je niet welke je moet aanpassen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar soms moet ik gewoon switchen. Thema's enzo
Het valt mij zojuist trouwens op, dat er in de OP ook een standaard-UI tussen staat.
Haha ja die laatste heb ik je nog eens persoonlijk vanaf gehaald omdat ik er epilepsie van kreegquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Whehehehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja die laatste heb ik je nog eens persoonlijk vanaf gehaald omdat ik er epilepsie van kreegJa die is wel ernstig snel hahaha
![]()
King of Kush. Die is sowieso gaaf. Eckte stoners snappen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef Piye het volgende:
Ik heb alleen deze. Past mooi bij m'n naam.Inside jokes ftw
![]()
Ja het viel allemaal perfect op z'n plaats.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
King of Kush. Die is sowieso gaaf. Eckte stoners snappen.Inside jokes ftw
Trouwens nu kwam ik erachter dat de "" smiley blijkbaar yummie.gif heet. Maar ik gebruik het altijd als alternatief voor "
" dus eigenlijk denkt iedereen dat ik ze lekker vind.
haha dat doe ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja het viel allemaal perfect op z'n plaats.
Trouwens nu kwam ik erachter dat de "" smiley blijkbaar yummie.gif heet. Maar ik gebruik het altijd als alternatief voor "
" dus eigenlijk denkt iedereen dat ik ze lekker vind.
Fuck the EBU.![]()
Daar heb je eenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
Maar wij zijn allemaal toch ook enorm lekker
Tuurlijk jullie wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
Maar wij zijn allemaal toch ook enorm lekker
Staat toch ook veel beter een tong omhoog dan omlaag?quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
En hij likt z'n oogquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Tuurlijk jullie wel.
[..]
Staat toch ook veel beter een tong omhoog dan omlaag?
Fuck the EBU.![]()
Valt me nu pas op.quote:Ik haal m'n eigen neus nog niet eens.
Lekker inderdaad. Eigenlijk zouden ze daar ook smileys op moeten zetten.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
smileysquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt me nu pas op.Ik haal m'n eigen neus nog niet eens.
[..]
Lekker inderdaad. Eigenlijk zouden ze daar ook smileys op moeten zetten.
Fuck the EBU.![]()
Trouwens maoam klaart toch wel de boel.
Dat is echt zo geniaal om dit massaal op snoepzakjes af te beelden.
haha ja echtquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Piye het volgende:
Trouwens maoam klaart toch wel de boel.
[ afbeelding ]
Dat is echt zo geniaal om dit massaal op snoepzakjes af te beelden.
Fuck the EBU.![]()
Heyaquote:
Iemand, hoe kom ik snel aan 6,50? ben skeer. En ik heb no peuks.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
droog je stront ewn roook het opquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heya
Iemand, hoe kom ik snel aan 6,50? ben skeer. En ik heb no peuks.![]()
Bedelen. Schijnt heel veel te verdienen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heya
Iemand, hoe kom ik snel aan 6,50? ben skeer. En ik heb no peuks.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
schooien bij vrienden/familiequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heya
Iemand, hoe kom ik snel aan 6,50? ben skeer. En ik heb no peuks.Fuck the EBU.![]()
![]()
Me gusta marihuana,
me gustas tu.
Me gusta colombiana,
me gustas tu.
Me gusta la montana
me gustas tu.
Me gusta la noche...![]()
Haha deze heb ik met Spaans geleerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
Me gusta marihuana,
me gustas tu.
Me gusta colombiana,
me gustas tu.
Me gusta la montana
me gustas tu.
Me gusta la noche...![]()
Fuck the EBU.![]()
Damn dat is baas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha deze heb ik met Spaans geleerdEn ik was al blij met Gangster's Paradise bij Engels.
Lol die heb ik in de brugklas bij muziek geleerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Damn dat is baas.En ik was al blij met Gangster's Paradise bij Engels.
Fuck the EBU.![]()
Wij kregen fame.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol die heb ik in de brugklas bij muziek geleerdIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Dan moeten wij maar eens samen liedjes gaan zingen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die heb ik weer op een kinderkoortje geleerd
Ken je ook dat liedje van dat meisje dat helemaal alleen zat te huilen op een steen?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Dat was toch een zigeuner?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan moeten wij maar eens samen liedjes gaan zingen.
Ken je ook dat liedje van dat meisje dat helemaal alleen zat te huilen op een steen?
Fuck the EBU.![]()
Jeps, die zat huilend op een steen. Huilend huilend helemaal alleen.quote:Maar uiteindelijk staat ze op en droogt d'r traantjes af en kiest een kindje uit de kring die met d'r dansen mag.
Nee alleen fame, gangster's paradise en heel wat kinderliedjes op de lagere school. Jullie muziekles was wat uitgebreider dan de onze denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
Had jij ook "Crazy Little Thing Called Love" en "In The Summertime" geleerd?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Jeps, die zat huilend op een steen. Huilend huilend helemaal alleen.Maar uiteindelijk staat ze op en droogt d'r traantjes af en kiest een kindje uit de kring die met d'r dansen mag.
[..]
Nee alleen fame, gangster's paradise en heel wat kinderliedjes op de lagere school. Jullie muziekles was wat uitgebreider dan de onze denk ik.![]()
Ja onze muzieklessen waren wel baas, ondanks de kutleraar die ik 3 jaar heb gehad
Fuck the EBU.![]()
Kijk dat verklaart het al. Ik had alleen in de eerste muziek.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Ja onze muzieklessen waren wel baas, ondanks de kutleraar die ik 3 jaar heb gehadDie leraar droeg een string trouwens, dus dat hield de gemoederen wel bezig.
Bestel wat.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Zitten onder de douchequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je gaan douchen en dan zo uber chill gaan zitten en genieten van het warme water
Plassen onder de douche
Fappen onder de douche
Slapen onder de douche
Deze manquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zitten onder de douche
Plassen onder de douche
Fappen onder de douche
Slapen onder de doucheHij snapt het
![]()
![]()
Wij hadden ook "In The Summertime"!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
Had jij ook "Crazy Little Thing Called Love" en "In The Summertime" geleerd?
Je weet het niet?!![]()
Enige dat ik ooit heb gedaan uit dit lijstje is plassen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zitten onder de douche
Plassen onder de douche
Fappen onder de douche
Slapen onder de doucheIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
je mist watquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Enige dat ik ooit heb gedaan uit dit lijstje is plassen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
fappen en dan jezelf inzepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Enige dat ik ooit heb gedaan uit dit lijstje is plassen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zitten onder de douche
Plassen onder de douche
Fappen onder de douche
Slapen onder de douche![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet fappen zonder minstens wat hardcore bdsmporno te hebben gezien.quote:Met je fapsel of denk ik nu te ver door?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fappen en dan jezelf inzepenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Fappen zonder beeldmateriaal is lastig. Doe ik hoogstens 3 keer per jaar ofzo
Internet heeft mijn libido verziekt![]()
![]()
Echt he. Ik vrees nog steeds voor de dag dat ik niet meer kom van normale seks.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Internet heeft mijn libido verziekt
Gewoon een goede bedpartner hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he. Ik vrees nog steeds voor de dag dat ik niet meer kom van normale seks.![]()
![]()
Die ook van nasty shit houdt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon een goede bedpartner hebben
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he. Ik vrees nog steeds voor de dag dat ik niet meer kom van normale seks.
Ik weet nog toen ik jong was en geen laptop had. Toen ging het alleen maar op de fantasie jongen. Orgasmes, ongelofelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Haha ja ik vroeg me stiekem ook al af waar Mono zijn fantasie is gebleven hahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik jong was en geen laptop had. Toen ging het alleen maar op de fantasie jongen. Orgasmes, ongelofelijk.Your beauty never ever scared me.![]()
Mijn eerste keer was met een playboy. Niks fantasie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik jong was en geen laptop had. Toen ging het alleen maar op de fantasie jongen. Orgasmes, ongelofelijk.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja, van mij ook. Ineens m'n eikel tussen de nietjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was met een playboy. Niks fantasie.![]()
Oh die is er nog wel, maar met zoveel aanbod van porno is het zo makkelijk, klik klik fap fapquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja ik vroeg me stiekem ook al af waar Mono zijn fantasie is gebleven haha![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, van mij ook. Ineens m'n eikel tussen de nietjes.
Protip: Knip de centerfold uit en plak d'r vast op je kussen. Knip gaten bij d'r mond en kut en je bent er klaar voor.
Ik moest hardop lachen toen ik besefte dat ik de kersteditie met Tatjana nog op m'n kamer heb liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Protip: Knip de centerfold uit en plak d'r vast op je kussen. Knip gaten bij d'r mond en kut en je bent er klaar voor.Misschien helemaal geen slecht idee inderdaad.
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Monopoly op de achtergrondWat een eer
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
Begrijp ik nou goed dat alle dames hier alleen hun fantasie gebruiken?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja dat snap ik monoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik fap verder wel met porno hoor![]()
![]()
Neuh, allebei.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef Piye het volgende:
Begrijp ik nou goed dat alle dames hier alleen hun fantasie gebruiken?![]()
De huftersquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze hebben die GODVERDOMME uit assorti gehaald hier bij de dirkIk nam altijd texas
Die Texas is ook moeilijk baas![]()
![]()
Maakt niet uit, heb een waardige vervanger gevondenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De hufters
Die Texas is ook moeilijk baas
met hete pepers erop enzo![]()
![]()
Die kan er zeker mee door. Maar ik prefereer de dikke pizza's. Lekker zacht en vol smaakquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb een waardige vervanger gevonden
[ afbeelding ]
met hete pepers erop enzo![]()
![]()
Dat zeg ik dus ook altijd. Ik ga dit topic uitprinten en boven m'n bed hangen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meiden die dat ontkennen liegen gewoon.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook altijd. Ik ga dit topic uitprinten en boven m'n bed hangen.![]()
![]()
Heb jij een nieuwe UI?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:49 schreef Murdera het volgende:
ik heb ook wel echt pics nodig om te fappen.
Nog bedankt daarvoor mono.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Jaquote:Al een tijdje
![]()
Soms even veranderen, zodat het weer even duurt voor mensen denken "oh god daar heb je hem weer"
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
JaAl een tijdje
![]()
Soms even veranderen, zodat het weer even duurt voor mensen denken "oh god daar heb je hem weer"
Wat is je oude UI dan vervang ik 'm even.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Die ben ik kwijt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is je oude UI dan vervang ik 'm even.
Oh even tussendoor, ben ik de enige die met chrome niet op mijn fobo kan komen?
Chrome heeft mijn fobo voor me geblokt![]()
![]()
Same here, krijg een melding van malware. Een van je gifjes dus ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt.
Chrome heeft mijn fobo voor me geblokt![]()
![]()
en nu?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, krijg een melding van malware. Een van je gifjes dus ofzo![]()
Nee ik krijg dat er malware gedetecteerd is. Zal je nieuwe UI even in de OP zetten trouwens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt.
Chrome heeft mijn fobo voor me gebloktIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
wasdatquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Thnx.
Geekologie geblokt wat is deze.![]()
Als ik jouw UI toevoeg in de OP is het plaatje niet te zien.
Te spacend voor een stonertopic.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:57 schreef Piye het volgende:
Als ik jouw UI toevoeg in de OP is het plaatje niet te zien.![]()
![]()
Ja daar kan ik dus ook niet opquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.geekologie.com/
Wel toffe site, leuke stukjes over wazige shit.![]()
![]()
He'k nu geen zin meer inquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je gaan douchen en dan zo uber chill gaan zitten en genieten van het warme waterDoe ik morgen wel hihi
Toch nog wie is de mol gekeken met Henkje via skypeSpannond!
Zei toch: Carolien verliezer, Kees winnaar, en Paulien de mol!
Na deze aflevering me nog steeds even duidelijk
Ik ga nu zo'n beetje slapenTruste kinders
Fuck the EBU.![]()
Kan wel als je verder klikt met "op eigen risico"quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daar kan ik dus ook niet opBaas.quote:![]()
![]()
In the summertiiime when the weather is highquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef Impect het volgende:
[..]
Wij hadden ook "In The Summertime"!
you can step right up and touch the sky
when the weather's high, you got women you got women on your mind
Fuck the EBU.![]()
Ik heb nog geen virusscanner gekocht dus nee doe ik maar nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan wel als je verder klikt met "op eigen risico"![]()
![]()
Gekocht?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen virusscanner gekocht dus nee doe ik maar niet
Ik heb er trouwens ook geen, en mijn firewall staat altijd uit.
Misschien weer even spybot S&D eroverheen knallen ofzo.![]()
![]()
Virusscanner kopen.Slaap lekker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
He'k nu geen zin meer inDoe ik morgen wel hihi
Gekocht ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gekocht?
Ik heb er trouwens ook geen, en mijn firewall staat altijd uit.
Misschien weer even spybot S&D eroverheen knallen ofzo.ik heb wel hitman maar da's voor een maand maar en scant alleen als je erop klikt
![]()
![]()
Lief ben je ook he?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gekocht ja.ik heb wel hitman maar da's voor een maand maar en scant alleen als je erop klikt
![]()
![]()
Eerst wel ja, maar na een tijdje was ik het zat dat m'n virusscanner verliep en ik altijd klikte op "herinner later nog eens". Dus toen heb ik een gratis virusscanner gedownload. Al heb ik er op het moment ook niks op staan.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Slaapzequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
He'k nu geen zin meer inDoe ik morgen wel hihi
![]()
![]()
Ja maar ik download best veel, een gratis virusscanner beschermt me niet voldoende.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Eerst wel ja, maar na een tijdje was ik het zat dat m'n virusscanner verliep en ik altijd klikte op "herinner later nog eens". Dus toen heb ik een gratis virusscanner gedownload. Al heb ik er op het moment ook niks op staan.![]()
Comodo is wel goed hoor. Ik kreeg er zelfs een geekbuddy bij, die me toch wel een keer heeft geholpen. Al heb ik uiteindelijk toch gewoon de betaalde versie gedownload volgens mij.
oh hehehe, ik downloade net ff avg free en kan ook 30 dagen volledige bescherming krijgen, nouja handig. Voor dit ene maandje ffquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:08 schreef Piye het volgende:
Comodo is wel goed hoor. Ik kreeg er zelfs een geekbuddy bij, die me toch wel een keer heeft geholpen. Al heb ik uiteindelijk toch gewoon de betaalde versie gedownload volgens mij.![]()
'Avond mijn geliefden. Heb net een gigantisch verhaal geschreven voor mijn profielwerkstuk. Lamme armen ervan.
Nu nog voor de nacht ergens een J sprokkelen om mezelf te belonen.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Waarom niet gewoon via een torrent de betaalde versie downloaden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh hehehe, ik downloade net ff avg free en kan ook 30 dagen volledige bescherming krijgen, nouja handig. Voor dit ene maandje ffWaarover gaat het?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:10 schreef Klojo120 het volgende:
'Avond mijn geliefden. Heb net een gigantisch verhaal geschreven voor mijn profielwerkstuk. Lamme armen ervan.
Nu nog voor de nacht ergens een J sprokkelen om mezelf te belonen.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Britse Humor.quote:
De eerste poging vond ze saai, dus toen heb ik maar een verhaal van vier pagina's geschreven. Als ze het dan nog saai vind dan schijt ik op haar knieën.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Teveel moeite geen zin in nu.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon via een torrent de betaalde versie downloaden?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Britse Humor.
De eerste poging vond ze saai, dus toen heb ik maar een verhaal van vier pagina's geschreven. Als ze het dan nog saai vind dan schijt ik op haar knieën.
Ik wist niet dat profielwerkstukken spannend moesten zijn.Te veel.*quote:
Ik dacht eerlijk waar dat ze saai móesten zijn. maar ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat profielwerkstukken spannend moesten zijn.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ja ik ook, dat verklaart mijn onvoldoende.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk waar dat ze saai móesten zijn. maar ja.
Britse humor. Uitvinders van de grappigste mop ter wereld. Zelfs gebruikt tegen de Nazi's in de tweede wereldoorlog, omdat men zich letterlijk dood lachtte.
![]()
carequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat profielwerkstukken spannend moesten zijn.
[..]
Te veel.*![]()
Ik heb net een briefje aan mijn voordeur gehangen gericht naar de pakketbezorger. Dat de bel van mijn voordeur erg zacht is, en als het briefje er hangt, ik nog slaap en hem daardoor niet hoorGebeurde vandaag dus, en het pakketje is slechts beperkt houdbaar (2 plantjes die erg slecht tegen een verandering van klimaat kunnen).
Dus vraag ik hem vriendelijk me op te bellen met het telefoon nummer eronderIk hoop dat hij het weet te waarderen.
En hopelijk trekt de normale postbode hem er niet af![]()
Slim. Beter leg je je matras achter de deur neer. Dan word je wel wakker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Ik heb net een briefje aan mijn voordeur gehangen gericht naar de pakketbezorger. Dat de bel van mijn voordeur erg zacht is, en als het briefje er hangt, ik nog slaap en hem daardoor niet hoorGebeurde vandaag dus, en het pakketje is slechts beperkt houdbaar (2 plantjes die erg slecht tegen een verandering van klimaat kunnen).
Dus vraag ik hem vriendelijk me op te bellen met het telefoon nummer eronderIk hoop dat hij het weet te waarderen.
En hopelijk trekt de normale postbode hem er niet af![]()
Je zegt ook geen teweinig toch?quote:Is het heel lang?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef Klojo120 het volgende:
Zal ik het verhaal hier posten of zegt men: "Geen behoefte aan!"If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Meh ik zet het in een spoiler dan kun je zien of je het wil lezen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zegt ook geen teweinig toch?
[..]
Is het heel lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Meh ik zet het in een spoiler dan kun je zien of je het wil lezen.Zo dat is best lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga 'm lezen.
Oke, maar volgende keer op letten aub.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is na 12'en, niet mierenneuken aub
Ik heb deze vakantie zo onmenselijk veel aan school gedaan
Alle vage spoor seinen die amper voor komen maar je wel moet weten heb ik helemaal uitgewerkt, bizarre (mogelijke) situaties bij bedacht
Heb er zelfs een oefentoets van gemaakt voor mede studenten, en kreeg al mailtjes dat het te moeilijk was_!
Nu bier.![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Meh ik zet het in een spoiler dan kun je zien of je het wil lezen.Hehe mooi verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af wat ze ervan vindt. Ik vind het wel humor.
Haha ik kijk 'Het Beste Van Idols Worldwide'. Wat een mongolen wonen er toch in de wereld
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c8acc038-28eb-3007-ae79-d45879d4d617
Enige mooie aan zulke programma's, de auditierondesYour beauty never ever scared me.![]()
Ook gelijk het meest bekeken deel van het programma.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik kijk 'Het Beste Van Idols Worldwide'. Wat een mongolen wonen er toch in de wereld
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c8acc038-28eb-3007-ae79-d45879d4d617
Enige mooie aan zulke programma's, de auditierondes
Alleen ik vind het wel een beetje zielig dat ze doen alsof die programma's zo serieus bedoeld zijn, terwijl ze dondersgoed weten dat het om leedvermaak draait.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Haha het beste van idols worldwide is alleen maar leedvermaakquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook gelijk het meest bekeken deel van het programma.
Alleen ik vind het wel een beetje zielig dat ze doen alsof die programma's zo serieus bedoeld zijn, terwijl ze dondersgoed weten dat het om leedvermaak draait.
Ja heb de reclame weleens gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha het beste van idols worldwide is alleen maar leedvermaakIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Simon Cowell kijkt telkens als een baas haha. Meestal met een blik van 'rot alsjeblieft op'Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Fapje gepleegd.
Sigaretje erbij, biertjeWat is het leven weer goed
![]()
Wat ben ik toch blij dat ik een vriend heb. 4x in 24 uur tijdThat's life
Andersom is veel beter.... moet je eens proberen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Wat ben ik toch blij dat ik een vriend heb. 4x seks in 24 uur tijdThat's life
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
24x in 4 uur. Hmm nee dat is me iets te vaak haha, vaker dan 4x in 24 uur moet makkelijk lukken maar ik wil ook nog gewoon kunnen pissen weetjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Andersom is veel beter.... moet je eens proberen...
Oke.. dan in 5 uur... dan kan ik mooi tussendoor even een jointje draaien...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
24x in 4 uur. Hmm nee dat is me iets te vaak haha, vaker dan 4x in 24 uur moet makkelijk lukken maar ik wil ook nog gewoon kunnen pissen weetje
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. dan in 5 uur... dan kan ik mooi tussendoor even een jointje draaien...Your beauty never ever scared me.![]()
Jezus, sommige mensen zouden echt een verbod moeten krijgen om te zingen
Stoned.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:59 schreef Amarantha het volgende:
Jezus, sommige mensen zouden echt een verbod moeten krijgen om te zingenquote:![]()
Wat een goed leven. Heb geen balkon verdomme.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:10 schreef OllieWilliams het volgende:
nog even 10 minuutjes met de bong op het balkon zitten![]()
Balkons zijn baasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat een goed leven. Heb geen balkon verdomme.
Hoe bevalt het nu thuis zonder Koning Kankerhond ?![]()
Oh waar zal ik beginnen. VRIJHEID. Ik heb echt alles omgegooid en heb al mijn spullen weer een plek kunnen geven. Het is heerlijk. Geen gewoontes om rekening mee te houden behalve die van mijzelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Balkons zijn baas
Hoe bevalt het nu thuis zonder Koning Kankerhond ?![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh waar zal ik beginnen. VRIJHEID. Ik heb echt alles omgegooid en heb al mijn spullen weer een plek kunnen geven. Het is heerlijk. Geen gewoontes om rekening mee te houden behalve die van mijzelf.![]()
![]()
Geen nieuwe huisgenoot voorlopig?![]()
Nee, wil dat echt niet meer. En ik kan het flikken ook, heb een deal gemacht dus betaal niks meer dan ik nu al doe.quote:![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, wil dat echt niet meer. En ik kan het flikken ook, heb een deal gemacht dus betaal niks meer dan ik nu al doe.Lekker man, ben echt blij voor je
![]()
![]()
Ik ben er ook echt blij mee. Dit kon gewoon niet meer. Ga maar ergens anders midden in de nacht rondspoken terwijl je de hele dag loopt te blowen van gratis geld en mensen lastigvallen met je vreetkick door pizza's of andere troep in de oven te gooien. (Gebruik van de oven om het uur terwijl ik lig te slapen omdat ik vroeg op moet.)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
NiceLekker man, ben echt blij voor je
Opgerot.![]()
![]()
Ik ben heel content met mijn huis op het moment. Groot genoeg om een klein weeshuis in onder te brengen, maar toch niet tè duur.![]()
![]()
Ik zit nog lekker aan een biertje, ben wat met school bezig nog. Ik heb echt een paar top vragen gemaakt![]()
![]()
Elke nacht struint FL-Freak over FOK! op zoek naar gezelschap. Door de diepste krochten van FOK! vindt hij elke nacht zijn weg.quote:
Daarom krijg hij per direct de bijnaam; The Night Knight.
Ridder van de nacht, ik saluut u!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2013 02:48:36 ]![]()
Wilde gok:quote:
2. ijzel (rem)
3. Veilige snelheid, contact centrale
4. Snelheid?
5. Contact centrale, snelheid gemiddeld.![]()
De eerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Elke nacht struint FL-Freak over FOK! op zoek naar gezelschap. Door de diepste krochten van FOK! vindt hij elke nacht zijn weg.
Daarom krijg hij per direct de bijnaam; The Night Knight.
Ridder van de nacht, ik saluut u!![]()
![]()
Punt 2quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wilde gok:
2. ijzel (rem)
3. Veilige snelheid, contact centrale
4. Snelheid?
5. Contact centrale, snelheid gemiddeld.Maar niet voor het remmen, dat werkt altijd (dat moet je hebben gecontroleerd). Bij ijzel en sneeuwvorming in de rails kan je makkelijker ontsporen
![]()
![]()
Yeah rightquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:49 schreef FL_Freak het volgende:
Mono vanaf 17/18 maart is het over met de elke nacht op FOK! zitten,
Ik dacht dat ook toen ik met deze opleiding begon, maar nu zit ik hier om 2.49 alsnog![]()
![]()
Als ik een shift heb die om 7 uur begint, dan ben ik in de nacht echt niet op FOK!, trust me.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Yeah right
Ik dacht dat ook toen ik met deze opleiding begon, maar nu zit ik hier om 2.49 alsnog![]()
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Punt 2Maar niet voor het remmen, dat werkt altijd (dat moet je hebben gecontroleerd). Bij ijzel en sneeuwvorming in de rails kan je makkelijker ontsporen
![]()
Nopequote:
Antwoorden 2t/m5 :
2. Als er winterse neerslag ligt bij het te berijden straatspoor moet u extra opletten dat u niet ontspoort. Door de ophoping van ijs of sneeuw in de spoorstaf kan uw trein makkelijker ontsporen.
3. U rijdt (indien dit veilig kan) door tot het eerste sein voor de tegenrichting. Zo houdt u niet onnodig wissels bezet. U meldt dit bij de Trdl en in overleg met de Trdl maakt u kop om terug te kunnen rijden. Vergeet niet bij éénmansbediening om te roepen voor de reizigers dat de trein een stuk terug rijdt.
4. U houdt er rekening mee dat er één of meerdere lichtseinen kunnen staan met een wit kruis die geen betekenis hebben.
5. U stopt voor de weegbrug en vraagt aan de Trdl op welke snelheid u de weegbrug mag berijden (plaatselijke snelheid).![]()
Ik zou dus echt elke trein tot puin rijdenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope
Antwoorden 2t/m5 :
2. Als er winterse neerslag ligt bij het te berijden straatspoor moet u extra opletten dat u niet ontspoort. Door de ophoping van ijs of sneeuw in de spoorstaf kan uw trein makkelijker ontsporen.
3. U rijdt (indien dit veilig kan) door tot het eerste sein voor de tegenrichting. Zo houdt u niet onnodig wissels bezet. U meldt dit bij de Trdl en in overleg met de Trdl maakt u kop om terug te kunnen rijden. Vergeet niet bij éénmansbediening om te roepen voor de reizigers dat de trein een stuk terug rijdt.
4. U houdt er rekening mee dat er één of meerdere lichtseinen kunnen staan met een wit kruis die geen betekenis hebben.
5. U stopt voor de weegbrug en vraagt aan de Trdl op welke snelheid u de weegbrug mag berijden (plaatselijke snelheid).![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou dus echt elke trein tot puin rijden
That's right bro![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: