haha ja echtquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Piye het volgende:
Trouwens maoam klaart toch wel de boel.
[ afbeelding ]
Dat is echt zo geniaal om dit massaal op snoepzakjes af te beelden.
Heyaquote:
droog je stront ewn roook het opquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heya
Iemand, hoe kom ik snel aan 6,50? ben skeer. En ik heb no peuks.
Bedelen. Schijnt heel veel te verdienen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heya
schooien bij vrienden/familiequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heya
Haha deze heb ik met Spaans geleerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
Me gusta marihuana,
me gustas tu.
Me gusta colombiana,
me gustas tu.
Me gusta la montana
me gustas tu.
Me gusta la noche...![]()
Damn dat is baas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha deze heb ik met Spaans geleerd
Lol die heb ik in de brugklas bij muziek geleerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Damn dat is baas.En ik was al blij met Gangster's Paradise bij Engels.
Wij kregen fame.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol die heb ik in de brugklas bij muziek geleerd
Dan moeten wij maar eens samen liedjes gaan zingen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die heb ik weer op een kinderkoortje geleerd
Dat was toch een zigeuner?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan moeten wij maar eens samen liedjes gaan zingen.
Ken je ook dat liedje van dat meisje dat helemaal alleen zat te huilen op een steen?
Jeps, die zat huilend op een steen. Huilend huilend helemaal alleen.quote:
Nee alleen fame, gangster's paradise en heel wat kinderliedjes op de lagere school. Jullie muziekles was wat uitgebreider dan de onze denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
Had jij ook "Crazy Little Thing Called Love" en "In The Summertime" geleerd?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Jeps, die zat huilend op een steen. Huilend huilend helemaal alleen.Maar uiteindelijk staat ze op en droogt d'r traantjes af en kiest een kindje uit de kring die met d'r dansen mag.
[..]
Nee alleen fame, gangster's paradise en heel wat kinderliedjes op de lagere school. Jullie muziekles was wat uitgebreider dan de onze denk ik.
Kijk dat verklaart het al. Ik had alleen in de eerste muziek.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Ja onze muzieklessen waren wel baas, ondanks de kutleraar die ik 3 jaar heb gehad
Bestel wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |