Elke nacht struint FL-Freak over FOK! op zoek naar gezelschap. Door de diepste krochten van FOK! vindt hij elke nacht zijn weg.quote:
Wilde gok:quote:
De eerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Elke nacht struint FL-Freak over FOK! op zoek naar gezelschap. Door de diepste krochten van FOK! vindt hij elke nacht zijn weg.
Daarom krijg hij per direct de bijnaam; The Night Knight.
Ridder van de nacht, ik saluut u!
Punt 2quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wilde gok:
2. ijzel (rem)
3. Veilige snelheid, contact centrale
4. Snelheid?
5. Contact centrale, snelheid gemiddeld.
Yeah rightquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:49 schreef FL_Freak het volgende:
Mono vanaf 17/18 maart is het over met de elke nacht op FOK! zitten,
Als ik een shift heb die om 7 uur begint, dan ben ik in de nacht echt niet op FOK!, trust me.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Yeah right
Ik dacht dat ook toen ik met deze opleiding begon, maar nu zit ik hier om 2.49 alsnog
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Punt 2Maar niet voor het remmen, dat werkt altijd (dat moet je hebben gecontroleerd). Bij ijzel en sneeuwvorming in de rails kan je makkelijker ontsporen
Nopequote:
Ik zou dus echt elke trein tot puin rijdenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope
Antwoorden 2t/m5 :
2. Als er winterse neerslag ligt bij het te berijden straatspoor moet u extra opletten dat u niet ontspoort. Door de ophoping van ijs of sneeuw in de spoorstaf kan uw trein makkelijker ontsporen.
3. U rijdt (indien dit veilig kan) door tot het eerste sein voor de tegenrichting. Zo houdt u niet onnodig wissels bezet. U meldt dit bij de Trdl en in overleg met de Trdl maakt u kop om terug te kunnen rijden. Vergeet niet bij éénmansbediening om te roepen voor de reizigers dat de trein een stuk terug rijdt.
4. U houdt er rekening mee dat er één of meerdere lichtseinen kunnen staan met een wit kruis die geen betekenis hebben.
5. U stopt voor de weegbrug en vraagt aan de Trdl op welke snelheid u de weegbrug mag berijden (plaatselijke snelheid).
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou dus echt elke trein tot puin rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |