Tuurlijk, we waren al op je aan het wachten.quote:
Hihiquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Tuurlijk, we waren al op je aan het wachten.
Nee hahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raken jullie ook wel eens aan,de schijt van wiet?
Ja ik kan niet zomaar even midden op straat een jointje gaan draaienquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik bedoel meer vanaf het begin. Als iemand mij opeens een topje zou geven zou ik echt denken "WTF" terwijl als iemand zou zeggen "zal ik een jointje draaien" zou ik denken "aait bazin".
Uiteraardquote:
Fristiquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mijzelf getrakteerd op een pak Fristi. In tijden niet meer gehad en opeens zo veel zin in
Euhm niet dat ik weet. Wat is dat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ooit hermafrodietenwiet gehad?
Misschien heeft hij wel een heel leuk innerlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zomaar even midden op straat een jointje gaan draaienZo'n ervaren stoner ben ik niet en zo'n ervaren stoner wil ik ook niet zijn
Wiet is wiet, en als iemand mij genoeg wiet zou geven waar ik voor mezelf een lekker jointje mee kan draaien, zou ik daar blijer mee zijn als wanneer een wildvreemde 15-30min van mijn leven inpikt door 'gezellig een jointje' met me te doen
Ik ga ook niet aan een lelijkerd aanbieden om samen een jointje te roken, zit ik er zelf aan vast![]()
Ik kan op de fiets een jointje draaien, beat thatquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef Piye het volgende:
Ik kan trouwens lopend een jointje draaien.![]()
Normaal gesproken rook je vrouwen wiet, die hebben het meeste thc. Mannenwiet maken alleen zaadjes. En als je hermafrodietenwiet hebt, dus manvrouw wiet, wordt je daar fucking ziek vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Euhm niet dat ik weet. Wat is dat?
Fristiquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
FristiWaarom zijn wij niet getrouwd?
Mijn stash ligt bij een vriendquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
UiteraardIk ga nu jointje draaien, volg je mijn voorbeeld
Ik fiets niet. Beat that.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik kan op de fiets een jointje draaien, beat that
Volgens mij klopt dat niet helemaal hoor. Voor zover ik begrepen heb worden mannetjes alleen weggehaald zodat ze de vrouwtjes niet bevruchten. Hier wordt de wiet namelijk minder sterk van. In principe kan je de wiet van mannetjes ook gewoon roken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Normaal gesproken rook je vrouwen wiet, die hebben het meeste thc. Mannenwiet maken alleen zaadjes. En als je hermafrodietenwiet hebt, dus manvrouw wiet, wordt je daar fucking ziek van
Ik kan niet draaien, beat thatquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik kan op de fiets een jointje draaien, beat that
Dat kan ik dus echt nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Euhm niet dat ik weet. Wat is dat?
[..]
Misschien heeft hij wel een heel leuk innerlijk.
Ik kan trouwens lopend een jointje draaien.![]()
Ik voel me ook altijd een eckte baas als ik in de kroeg nog niet aan de alcohol wil gaan, en dan kei stoer een Fristi bestelquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FristiJij snapt het goeds in het leven!
[ afbeelding ]
Naww nooit je wiet vergeten manquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijn stash ligt bij een vriend, maarja vanmiddag nog wat gehad...
Van mannetjes wel ja(is wel minder sterk) maar ik heb het over de hermafrodieten, volgens mij is daar wat para's mee. Maar nu heb je me in de war gebracht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet helemaal hoor. Voor zover ik begrepen heb worden mannetjes alleen weggehaald zodat ze de vrouwtjes niet bevruchten. Hier wordt de wiet namelijk minder sterk van. In principe kan je de wiet van mannetjes ook gewoon roken.
Niets vergeten, die gast is mijn draaierquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww nooit je wiet vergeten man
Mijne gaat nu aan
Je draaier?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Niets vergeten, die gast is mijn draaier![]()
Enjoy
Nu ben ik ook in de war.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Van mannetjes wel ja(is wel minder sterk) maar ik heb het over de hermafrodieten, volgens mij is daar wat para's mee. Maar nu heb je me in de war gebracht.
Alleen Klojo toch? Wie nog meer?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
Piye, aan jou als TS de taak om de OP up te datenVolgens mij zijn er best wat nieuwe stoners bijgekomen
Oh da's zo naar als je dan niet verder komt, dat had ik bij bubble witch. Ik zit ergens tussen de 30 en de 40 met cc geloof ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Bah ik ben al 2 weken bezig met level 65 in Candy Crush
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je draaier?Kun je zelf niet draaien?
Ik ben ook totaal niet meer gemotiveerd om het nog langer te proberenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's zo naar als je dan niet verder komt, dat had ik bij bubble witch. Ik zit ergens tussen de 30 en de 40 met cc geloof ikNiet eens vast, maar had geen zin meer
moet je oude topics door scrollen opzoek naar UI's die je niet herkent, en dan checken of ze fanatiek als stoner meepostenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Nu ben ik ook in de war.
[..]
Alleen Klojo toch? Wie nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |