Ja heb de reclame weleens gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha het beste van idols worldwide is alleen maar leedvermaak
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Fapje gepleegd.
Sigaretje erbij, biertjeWat is het leven weer goed
Andersom is veel beter.... moet je eens proberen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Wat ben ik toch blij dat ik een vriend heb. 4x seks in 24 uur tijdThat's life
24x in 4 uur. Hmm nee dat is me iets te vaak haha, vaker dan 4x in 24 uur moet makkelijk lukken maar ik wil ook nog gewoon kunnen pissen weetjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Andersom is veel beter.... moet je eens proberen...
Oke.. dan in 5 uur... dan kan ik mooi tussendoor even een jointje draaien...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
24x in 4 uur. Hmm nee dat is me iets te vaak haha, vaker dan 4x in 24 uur moet makkelijk lukken maar ik wil ook nog gewoon kunnen pissen weetje
Hahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. dan in 5 uur... dan kan ik mooi tussendoor even een jointje draaien...
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:59 schreef Amarantha het volgende:
Jezus, sommige mensen zouden echt een verbod moeten krijgen om te zingen
quote:
Wat een goed leven. Heb geen balkon verdomme.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:10 schreef OllieWilliams het volgende:
nog even 10 minuutjes met de bong op het balkon zitten
Balkons zijn baasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat een goed leven. Heb geen balkon verdomme.
Oh waar zal ik beginnen. VRIJHEID. Ik heb echt alles omgegooid en heb al mijn spullen weer een plek kunnen geven. Het is heerlijk. Geen gewoontes om rekening mee te houden behalve die van mijzelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Balkons zijn baas
Hoe bevalt het nu thuis zonder Koning Kankerhond ?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh waar zal ik beginnen. VRIJHEID. Ik heb echt alles omgegooid en heb al mijn spullen weer een plek kunnen geven. Het is heerlijk. Geen gewoontes om rekening mee te houden behalve die van mijzelf.
Nee, wil dat echt niet meer. En ik kan het flikken ook, heb een deal gemacht dus betaal niks meer dan ik nu al doe.quote:
Nicequote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, wil dat echt niet meer. En ik kan het flikken ook, heb een deal gemacht dus betaal niks meer dan ik nu al doe.
Ik ben er ook echt blij mee. Dit kon gewoon niet meer. Ga maar ergens anders midden in de nacht rondspoken terwijl je de hele dag loopt te blowen van gratis geld en mensen lastigvallen met je vreetkick door pizza's of andere troep in de oven te gooien. (Gebruik van de oven om het uur terwijl ik lig te slapen omdat ik vroeg op moet.)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
NiceLekker man, ben echt blij voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |