oh hehehe, ik downloade net ff avg free en kan ook 30 dagen volledige bescherming krijgen, nouja handig. Voor dit ene maandje ffquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:08 schreef Piye het volgende:
Comodo is wel goed hoor. Ik kreeg er zelfs een geekbuddy bij, die me toch wel een keer heeft geholpen. Al heb ik uiteindelijk toch gewoon de betaalde versie gedownload volgens mij.
Waarom niet gewoon via een torrent de betaalde versie downloaden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh hehehe, ik downloade net ff avg free en kan ook 30 dagen volledige bescherming krijgen, nouja handig. Voor dit ene maandje ff
Waarover gaat het?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:10 schreef Klojo120 het volgende:
'Avond mijn geliefden. Heb net een gigantisch verhaal geschreven voor mijn profielwerkstuk. Lamme armen ervan.
Nu nog voor de nacht ergens een J sprokkelen om mezelf te belonen.
Britse Humor.quote:
Teveel moeite geen zin in nu.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon via een torrent de betaalde versie downloaden?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Britse Humor.
De eerste poging vond ze saai, dus toen heb ik maar een verhaal van vier pagina's geschreven. Als ze het dan nog saai vind dan schijt ik op haar knieën.
Te veel.*quote:
Ik dacht eerlijk waar dat ze saai móesten zijn. maar ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat profielwerkstukken spannend moesten zijn.
Ja ik ook, dat verklaart mijn onvoldoende.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk waar dat ze saai móesten zijn. maar ja.
carequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat profielwerkstukken spannend moesten zijn.
[..]
Te veel.*
Slim. Beter leg je je matras achter de deur neer. Dan word je wel wakker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Ik heb net een briefje aan mijn voordeur gehangen gericht naar de pakketbezorger. Dat de bel van mijn voordeur erg zacht is, en als het briefje er hangt, ik nog slaap en hem daardoor niet hoorGebeurde vandaag dus, en het pakketje is slechts beperkt houdbaar (2 plantjes die erg slecht tegen een verandering van klimaat kunnen).
Dus vraag ik hem vriendelijk me op te bellen met het telefoon nummer eronderIk hoop dat hij het weet te waarderen.
En hopelijk trekt de normale postbode hem er niet af
Je zegt ook geen teweinig toch?quote:
Is het heel lang?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef Klojo120 het volgende:
Zal ik het verhaal hier posten of zegt men: "Geen behoefte aan!"
Meh ik zet het in een spoiler dan kun je zien of je het wil lezen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zegt ook geen teweinig toch?
[..]
Is het heel lang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Meh ik zet het in een spoiler dan kun je zien of je het wil lezen.Zo dat is best lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga 'm lezen.
Oke, maar volgende keer op letten aub.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is na 12'en, niet mierenneuken aub
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Meh ik zet het in een spoiler dan kun je zien of je het wil lezen.Hehe mooi verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af wat ze ervan vindt. Ik vind het wel humor.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ook gelijk het meest bekeken deel van het programma.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik kijk 'Het Beste Van Idols Worldwide'. Wat een mongolen wonen er toch in de wereld
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c8acc038-28eb-3007-ae79-d45879d4d617
Enige mooie aan zulke programma's, de auditierondes
Haha het beste van idols worldwide is alleen maar leedvermaakquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook gelijk het meest bekeken deel van het programma.
Alleen ik vind het wel een beetje zielig dat ze doen alsof die programma's zo serieus bedoeld zijn, terwijl ze dondersgoed weten dat het om leedvermaak draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |