Taniaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SowiesoWie denk jij dat het is? Ik denk zelf Paulien maar lees zoveel mensen die op Kees zitten waardoor ik twijfel
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij is de lock er nu af en kan je weer editten
Ik heb ze alle 3 verdacht, dus voor mij zouden ze het alle 3 kunnen zijn (en dan zeg ik alsnog "ik zei het toch?!!1"quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SowiesoWie denk jij dat het is? Ik denk zelf Paulien maar lees zoveel mensen die op Kees zitten waardoor ik twijfel
Waarom had je er zo'n lock op gezet danquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij is de lock er nu af en kan je weer editten
Dat gaat automatisch als crew een OP edit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom had je er zo'n lock op gezet dan
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch als crew een OP edit.
Je hebt wel eens dat users lopen te kloten, en dan kunnen wij de OP weghalen bijvoorbeeld. Dan kan hij het niet meer terug zetten.quote:
Slimquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat users lopen te kloten, en dan kunnen wij de OP weghalen bijvoorbeeld. Dan kan hij het niet meer terug zetten.
Is er geen WIDM vanavond?!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 3 verdacht, dus voor mij zouden ze het alle 3 kunnen zijn (en dan zeg ik alsnog "ik zei het toch?!!1") maar zit ook voornamelijk tussen Paulien en Kees ja.
Meer op Paulien, maar zelfde met jou, twijfels door anderen die op Kees zitten
Gister stoned wat stukjes teruggekeken en toen pikte ik veel meer hun menselijke gedrag en reacties op enzo, en daaruit vond ik dat Paulien nog steeds heel mollerig deed en over alles wat ze zei nadacht en het (als je goed en stoned oplet) niet heel oprecht overkomt, in tegenstelling tot Kees en Carolien die wél heel oprecht reageerde en dus kandidaterig over kwamen.
Maargoed het zouden dus alle 3 kunnen zijn, en we komen er volgende week pas achter
Volgens mij wel. Zag al twee dames zeggen dat ze twitter en FB gingen afsluiten omdat ze pas later konden kijken. Ze wilden het niet wetenquote:
Ohja, twitter afsluiten. Goed ideequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zag al twee dames zeggen dat ze twitter en FB gingen afsluiten omdat ze pas later konden kijken. Ze wilden het niet weten
Twitter vind ik echt geweldig om te klotenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja, twitter afsluiten. Goed ideeDoe ik ook elke week haha
Jawel, maar de mol maken ze altijd pas bij de reünie bekend. Dit is de finale in Zuid-Afrika, zie je gewoon die opdrachten enzo zoals de afgelopen weken. Volgende week is de reünie weer terug in Nederland, waar ook de andere kandidaten na weken/maanden er voor het eerst achter komen wie de mol is.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Twitter vind ik echt geweldig om te kloten
Ik heb zo'n troll accountje en één keer per week ofzo, dan log ik in en ga ik mensen irriteren
Was jij dat die mij twitterde met een kinderfoto van mij die nooit het internet heeft gezien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Twitter vind ik echt geweldig om te kloten
Ik heb zo'n troll accountje en één keer per week ofzo, dan log ik in en ga ik mensen irriteren
Oeh, ik kijk nu al uit naar die aflevering. Nog een weekje wachttenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel, maar de mol maken ze altijd pas bij de reünie bekend. Dit is de finale in Zuid-Afrika, zie je gewoon die opdrachten enzo zoals de afgelopen weken. Volgende week is de reünie weer terug in Nederland, waar ook de andere kandidaten na weken/maanden er voor het eerst achter komen wie de mol is.
Vorig jaar werd de winnaar ook in die allerlaatste aflevering bekend (dus die van volgende week), maar het is ook wel eens gebeurd dat er deze aflevering al of alleen de winnaar, of alleen de verliezer bekend werd gemaakt.
Maar iig weten we pas volgende week wie de mol is, en dan zie je ook al die mollenstreken terug enzo
Oh bij mij doet die 3e ui, na die van smitjew en schommelstoel het niet, en zie ik als blauw linkje 'subliminal.jpg' staan, en daarna weer ui'squote:
Ja de échte laatste reünie/mol/mollenstreken aflevering is altijd echt de leukstequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh, ik kijk nu al uit naar die aflevering. Nog een weekje wachtten
Nee, ik volg alleen vrouwenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Was jij dat die mij twitterde met een kinderfoto van mij die nooit het internet heeft gezien?
Oh dat was zo creepy.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:07 schreef Studeur het volgende:
Zin om te blowen maar geen wiet jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was a business doing pleasure with you.
Aha die. Van wie moet die zijn weet je dat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh bij mij doet die 3e ui, na die van smitjew en schommelstoel het niet, en zie ik als blauw linkje 'subliminal.jpg' staan, en daarna weer ui's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |