Geen ideequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha die. Van wie moet die zijn weet je dat?
Dacht ik ook even.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ideesubliminal?
is dat een user?
Haal je hem toch gewoon weg, dan hoor je het vanzelf wel weer van wie die is als ie terug moetquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Dacht ik ook even.Maar de UI's hebben niet de naam van de user, maar de naam die ze op hun pc hadden.
Ja heb ik maar gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haal je hem toch gewoon weg, dan hoor je het vanzelf wel weer van wie die is als ie terug moet
nee, ik had een drietal strikjes uit een of ander aziatisch land besteld en die waren na 2 weken al binnen. Dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef VMSDKR het volgende:
Als ik al een maand wacht op iets van ebay.com, dan is dat geen goed teken he.
Mooi kut dus. Heb 1,27 betaald voor een setje oorbellen uit Hongkong. Stond wel bij dat het leveren 6-8 weken kon duren maar het is nu al een maand geleden en ik houd niet van wachten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
nee, ik had een drietal strikjes uit een of ander aziatisch land besteld en die waren na 2 weken al binnen. Dus.
6-8 6-8 6-8 6-8 6-8 6-8quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mooi kut dus. Heb 1,27 betaald voor een setje oorbellen uit Hongkong. Stond wel bij dat het leveren 6-8 weken kon duren maar het is nu al een maand geleden en ik houd niet van wachten.
Ja vriend, luister eens. Dat stond er ook toen ik eens wat uit de USA bestelde, en toen was het er ook binnen twee week.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]Wil je ook in de OP? Ik weet niet of je een beetje een actieve stoner bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ja goftedomme, zo herken ik je helemaal niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik rouleer regelmatig met UI's, maar ze zijn allemaal bijna hetzelfde, op deze na.
Zo beter?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja goftedomme, zo herken ik je helemaal niet meerMet die donkerblauwe kleur en een andere UI
Ja lul zo verpest je het.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik rouleer regelmatig met UI's, maar ze zijn allemaal bijna hetzelfde, op deze na.
Ja maar soms moet ik gewoon switchen. Thema's enzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja lul zo verpest je het.EBAH heeft ook telkens een andere UI.
De ouderwetse monoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar soms moet ik gewoon switchen. Thema's enzo
Dat mag wel. Maar als je een compleet andere UI hebt, is dat verwarrend. Sowieso in de OP staat ook niet wie welke UI heeft, dus dan weet je niet welke je moet aanpassen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar soms moet ik gewoon switchen. Thema's enzo
Haha ja die laatste heb ik je nog eens persoonlijk vanaf gehaald omdat ik er epilepsie van kreegquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Whehehehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja die laatste heb ik je nog eens persoonlijk vanaf gehaald omdat ik er epilepsie van kreeg
King of Kush. Die is sowieso gaaf. Eckte stoners snappen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef Piye het volgende:
Ik heb alleen deze. Past mooi bij m'n naam.
Ja het viel allemaal perfect op z'n plaats.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
King of Kush. Die is sowieso gaaf. Eckte stoners snappen.Inside jokes ftw
haha dat doe ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja het viel allemaal perfect op z'n plaats.
Trouwens nu kwam ik erachter dat de "" smiley blijkbaar yummie.gif heet. Maar ik gebruik het altijd als alternatief voor "
" dus eigenlijk denkt iedereen dat ik ze lekker vind.
Daar heb je eenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
Maar wij zijn allemaal toch ook enorm lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |