quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:37 schreef RocketRogiani het volgende:
ik ben 2 meter, half surinaams met een italiaanse naam.. Rara wie ben ik?
Ik ben Ailuranthrope .quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Speedo is niet Argo dat weet ik zeker.
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit even naar een interview met De Boer te kijken.
Ik kijk Ajax-AZ nuquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]Waarom zou je dáár naar kijken?
Maar ik heb helemaal niet de hoofdrol!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Die zitten het jijbuis filmpje te kijken waarin jij de hoofdrol op je neemt!
Sorry, dat was ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wie heeft mij Quote alert volgespamt?
Wel bij de aanbevolen filmpjes!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal niet de hoofdrol!
Hè watquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wie heeft mij Quote alert volgespamt?
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wel bij de aanbevolen filmpjes!
NEVER!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Reserveer dat klote spel eens
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]Essnhills, Jumbo, Xeor, Karina en Speedo de meeste.
Daar zit ik nu lekker warm onderquote:
Jamaar zo is Bambino's account gebloktquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Reserveer dat klote spel eens
Ja je moet nou geen andere gaan aanprijzen he! Zo gaan ze nooit weg!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
15 euro, ook nieuw!
Waar is die eigenlijk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar zo is Bambino's account geblokt
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:45 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Ja je moet nou geen andere gaan aanprijzen he! Zo gaan ze nooit weg!
Geen idee, maar hij kan toch niks kopen bij ibood nuquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk?
Ik moet er nog steeds om lachenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar zo is Bambino's account geblokt
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar zit ik nu lekker warm onder
Leedvermaakquote:
Heb ik wat gemist dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij kan toch niks kopen bij ibood nu
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer van je houden.
86%!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:47 schreef Jimbo het volgende:
JEZUS, heb de hond uitgelaten...
nogsteeds kolonisten op 80%
Hij ging steeds bestellen en dan weer annuleren bij trage producten, en nu heeft Ibood zijn account geslooptquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist dan?
Any hole is a goal voor jou hèquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer van je houden.
Nee, nee zo werk ik niet echt niet.quote:
Volgens mij heb ik je dat vandaag vaker zien posten..quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:48 schreef Speedo-drager het volgende:
Hierna komt de doos gewoon ik voel het.
Zullen we jou erin doen? Iedereen wilt wel een speedoquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:48 schreef Speedo-drager het volgende:
Hierna komt de doos gewoon ik voel het.
Klaag em aan!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je dat vandaag vaker zien posten..
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je dat vandaag vaker zien posten..
had je de andere 8 nog niet gekocht ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Leuk een bestekset, zat ik net op te wachten....
Hey! Het is geen kinderbestek dit keer!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Leuk een bestekset, zat ik net op te wachten....
Nee gemist, damnquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had je de andere 8 nog niet gekocht ?
60 delen dat past niet eens in mijn besteklaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey! Het is geen kinderbestek dit keer!
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik heb een leuke meid gevonden op facebook toevoegen?
Grijp je kans nu dan!quote:
doen en verklaar gelijk je eeuwige liefde... chicks diggen datquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Speedo-drager het volgende:
Maar ik zie jou vandaag voor het eerst meneer speedodragerquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:49 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee, nee zo werk ik niet echt niet.![]()
Het enige wat ikzoek in een vriendin is geborgenheid, maar jij bent al bezet dus np.
Nee 60 is teveel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grijp je kans nu dan!
Ah.. te laat!
Ga er lekker voor zou ik zeggen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Speedo-drager het volgende:
doen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Speedo-drager het volgende:
quote:
Done.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doen en verklaar gelijk je eeuwige liefde... chicks diggen dat
Is juist om mee te oefenen!quote:
Ik heb twee linkse handen. (ik ben oook nog echt links. )quote:
Ja ze wil me niet toevoegen omdat ze me niet kent. Maja np.quote:
Er is nu een gereedschapsset op ibood.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:54 schreef Melleyn het volgende:
Ik lees bestekset en zie een gereedschapset. Of jullie eten raar of ik kan het niet bijhouden op mobiel
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:54 schreef Melleyn het volgende:
Ik lees bestekset en zie een gereedschapset. Of jullie eten raar of ik kan het niet bijhouden op mobiel
Probeer een ander, genoeg te vindenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ze wil me niet toevoegen omdat ze me niet kent. Maja np.
doe eens dr foto hier posten, ben wel benieuwdquote:
Heb jij elektrische tanden dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er tanden mee uittrekken
Met een gereedschapset kan je anders makkelijk eten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:54 schreef Melleyn het volgende:
Nee geen foto's posten hiero.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe eens dr foto hier posten, ben wel benieuwd
Zou wel handig zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij elektrische tanden dan?
pm ze dan maarquote:
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Probeer een ander, genoeg te vinden
Sorry dat doe ik niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe eens dr foto hier posten, ben wel benieuwd
Je zou 'ns moeten weten hoe ze klussenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:54 schreef Melleyn het volgende:
quote:
kort en pittigquote:
Ik dacht ik post een foto van jou.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]je weet best wel dat ik dat niet bedoel gekkie.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Ha krijg ik net die link van speed
tering wat een lekker wijf, jammer dat het de kant van amsterdam uitkomt
Haal die effe weg anders doe ik het.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Ha krijg ik net die link van speed
tering wat een lekker wijf, jammer dat het de kant van amsterdam uitkomt
Ik wil jou wel eens soep zien eten met een waterpomptangquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Met een gereedschapset kan je anders makkelijk eten.
uhhuquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:57 schreef Speedo-drager het volgende:
Eigenlijk ben ik wel happy alleen
Staat ook in je foboquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Haal die effe weg anders doe ik het.
quote:
Foto's uit het fobo mag je niet zomaar op het forum posten... Niet zonder toestemming. En ik geef geen toestemming.quote:
Sinds wanneer ? Is dat nieuw?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto's uit het fobo mag je niet zomaar op het forum posten...
Dit, snap ook de meerwaarde niet ervan..quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto's uit het fobo mag je niet zomaar op het forum posten...
Wie kijkt er dan ook op 1DKquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
Zaklamp!![]()
Ibood was trouwens eerder dan 1dagskoopjes hier!
Maar dan is het toch niet donker meer?quote:
Doe maar, scheelt mij weer moeitequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is altijd al geweest. TEnzij de user het zelf doet. Dus haal maar weg anders doe ik het.
Doe niet zo gemeen tijdens de huntquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is altijd al geweest. TEnzij de user het zelf doet. Dus haal maar weg anders doe ik het.
Die spaar ik !quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar je krijgt er een note voor terug.
Als ie uitstaat nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet donker meer?
Dat is niet waar. En zeker niet als ik (of wie dan ook) het niet wil.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Jimbo het volgende:
Tevens even terugkomend daarop, vroeger mocht t wel
Klopt is ook met mij gebeurd back in the day, werd gewoon verwijderd door mod.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet waar. En zeker niet als ik (of wie dan ook) het niet wil.
Echt, in 2000-2007 (toen ging ik weer een poos van fok) was het nooit een probleem.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet waar. En zeker niet als ik (of wie dan ook) het niet wil.
Is al lang wegquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Echt, in 2000-2007 (toen ging ik weer een poos van fok) was het nooit een probleem.
maarja, boeiendje mag em uit mn post halen
Ja lampjes, die spelen nu de KNVB bekerquote:
PSV is al geweestquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja lampjes, die spelen nu de KNVB beker
Ahja jij was t , jammer dat t em niet was voor jequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef Marco001 het volgende:
NAS! Jeey, maar is de verkeerde.maar 1 bay.
Ik ook niet van het hebben van 10 kloons maar ieder zn ding hèquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dit, snap ook de meerwaarde niet ervan..
quote:
Je boort al mijn hoop de grond in !quote:
Je doet maarquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen Trovey zeggen!
Hihi, je zei boort.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je boort al mijn hoop de grond in !
Dan wel met de verkeerde boor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je boort al mijn hoop de grond in !
altijd, NTB jeweetsquote:
Ik heb al een vriendje!quote:
Leugens!quote:
Met de accuboor!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan wel met de verkeerde boor.
Maar hij is zo liev!quote:
achterdochtige figuren zijn het.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik bedoel niet vriendje vriendje.
Gewoon vriendjesWrm zoeken meiden er altijd wat achter
Jupquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:06 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
achterdochtige figuren zijn het.
Een flinke dosis eigendunk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik bedoel niet vriendje vriendje.
Gewoon vriendjesWrm zoeken meiden er altijd wat achter
Wat weet jij daar van ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:06 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat zomaar doet
On onze vriendschap dan? Ik had al vriendschaps ringen laten maken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een flinke dosis eigendunk?![]()
Maar ik wil best vriendjes worden hoor
Geef je ping dan :$quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een flinke dosis eigendunk?![]()
Maar ik wil best vriendjes worden hoor
quote:
hossel die MSN broquote:
quote:
quote:
Ik heb geen pingquote:
msn is koningquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die bestaat straks niet meer, beter der ping of der whatsapp.
airplayerquote:
Ja wat weet jij daar nou van?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nu ben je weer een beetje aardig want je hebt gelijk
Maar ik wil geen ruzie met troveyquote:
air!quote:
Iedereen weer vriendjes?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nu ben je weer een beetje aardig want je hebt gelijk
Daar krijg je geen ruzie mee hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik wil geen ruzie met trovey
Wij blijven toch wel dmn he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik wil geen ruzie met trovey
je kan er muziek naar streamen en aan je spotify linken.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk ik blijf niet zolang boos
Natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wij blijven toch wel dmn he?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem is ze dement en het al vergeten. .quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Stiekem is ze dement en het al vergeten. .
Ja ja komt goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Als je tenminste niet wéér kloont
Maar dat rijmt nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ja komt goed![]()
Anders geef je je whatsap maar.
+ ik heb een rap voor je geschreven.
Speedo-drager gaat weer op pad, komt terug met een lach en wat geld in zijn gucci tas.
Heeej dat is niet lief he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Stiekem is ze dement en het al vergeten. .
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ja komt goed![]()
Anders geef je je whatsap maar.
+ ik heb een rap voor je geschreven.
Speedo-drager gaat weer op pad, komt terug met een lach en wat geld in zijn gucci tas.
Wel vriendjes blijven!quote:
Zie mijn mattie op de bank met een gun in zijn hand het is laat in de nacht maar hij ziet weer eens kansen gefocusd op de cash dus hij gaat weer op pad komt terug met een lach en wat geld in z'n gucci tas.quote:
Ik weet dat het een geintje wasquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:14 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zelf ook niet helemaal zekergezien je "?"
Dat klinkt wel beter ja..quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Zie mijn mattie op de bank met een gun in zijn hand het is laat in de nacht maar hij ziet weer eens kansen gefocusd op de cash dus hij gaat weer op pad komt terug met een lach en wat geld in z'n gucci tas.Zo beter? het hoeft niet te rijmen er moet wel flow inzitten.
Ja...quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:15 schreef Guul het volgende:
Speedo, baard, nog nooit in de buurt van een dames slipje geweest, rap, gucci tas??? :s
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt wel beter ja..![]()
Maar het moet wel over actuele onderwerpen gaan hè?Dus meer iets als: Zie mijn mattiee op de bank met en draagbare radio speler in zijn..
Misschien meende ze het stiekem wel?quote:
Heeft jou neger ook een uitkering?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt wel beter ja..![]()
Maar het moet wel over actuele onderwerpen gaan hè?Dus meer iets als: Zie mijn mattiee op de bank met en draagbare radio speler in zijn..
Sorryquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Hou op je maakt me verlegen hihihihi
Gadverdammequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:15 schreef Melleyn het volgende:
Een advocaatje met slagroom voor Karina
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb je nu eigenlijk nog op je kamer gegourmet, vraag ik me af
Ik weet dat het niet zo is. ZOOOO oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien meende ze het stiekem wel?
Heb jij zijn onderschrift gelezen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef Jimbo het volgende:
w
[..]
Heeft jou neger ook een uitkering?
Dit ja?quote:
Nee die hebben al een bestekset gehadquote:
van wie ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij zijn onderschrift gelezen?
Niet met dora...quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die hebben al een bestekset gehad
Klein of groot?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Dat luchtje duurt nog wel even hoop ik want ik moet naar de wc
Klinkt als een oproep op paiq.nlquote:
Zie mijn mattie zwaaien met zijn lichten. Ze willen dat we zwichten. Bro's weten waren de dozen zijn, ja bro geen illegale business we zijn rein. Click to buy gaf ons een mercedes van de zaak, wij stellen harde feiten aan de kaak.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry
Ga je nu een hunt rap schrijven?
Geen ideequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:19 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
welke neger had je het over?
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Zie mijn mattie zwaaien met zijn lichten. Ze willen dat we zwichten. Bro's weten waren de dozen zijn, ja bro geen illegale business we zijn rein. Click to buy gaf ons een mercedes van de zaak, wij stellen harde feiten aan de kaak.
Philis lamp komt voorbij, mijn bro martina word nu blij. Trekt een sprintje naar de ibood doos, 1 dag later zijn we spoorloos.
quote:
Dit toverde je zeker even uit je onderbroek?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Zie mijn mattie zwaaien met zijn lichten. Ze willen dat we zwichten. Bro's weten waren de dozen zijn, ja bro geen illegale business we zijn rein. Click to buy gaf ons een mercedes van de zaak, wij stellen harde feiten aan de kaak.
Philis lamp komt voorbij, mijn bro martina word nu blij. Trekt een sprintje naar de ibood doos, 1 dag later zijn we spoorloos.
Nee, uit de slipjes van zijn zusquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dit toverde je zeker even uit je onderbroek?
Np man ik spit altijd hard. Ik verzin die dingen gewoon.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
nee! Uit zijn speedo natuurlijK!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik las rappenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:22 schreef Melleyn het volgende:
Jullie roepen wel als er kussens zijn he dan kan ik gewoon op FOK! blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |