Dit, snap ook de meerwaarde niet ervan..quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto's uit het fobo mag je niet zomaar op het forum posten...
Wie kijkt er dan ook op 1DKquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
Zaklamp!![]()
Ibood was trouwens eerder dan 1dagskoopjes hier!
Maar dan is het toch niet donker meer?quote:
Doe maar, scheelt mij weer moeitequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is altijd al geweest. TEnzij de user het zelf doet. Dus haal maar weg anders doe ik het.
Doe niet zo gemeen tijdens de huntquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is altijd al geweest. TEnzij de user het zelf doet. Dus haal maar weg anders doe ik het.
Die spaar ik !quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar je krijgt er een note voor terug.
Als ie uitstaat nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet donker meer?
Dat is niet waar. En zeker niet als ik (of wie dan ook) het niet wil.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Jimbo het volgende:
Tevens even terugkomend daarop, vroeger mocht t wel
Klopt is ook met mij gebeurd back in the day, werd gewoon verwijderd door mod.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet waar. En zeker niet als ik (of wie dan ook) het niet wil.
Echt, in 2000-2007 (toen ging ik weer een poos van fok) was het nooit een probleem.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet waar. En zeker niet als ik (of wie dan ook) het niet wil.
Is al lang wegquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Echt, in 2000-2007 (toen ging ik weer een poos van fok) was het nooit een probleem.
maarja, boeiendje mag em uit mn post halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |