Dat klinkt wel beter ja..quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Zie mijn mattie op de bank met een gun in zijn hand het is laat in de nacht maar hij ziet weer eens kansen gefocusd op de cash dus hij gaat weer op pad komt terug met een lach en wat geld in z'n gucci tas.Zo beter? het hoeft niet te rijmen er moet wel flow inzitten.
Ja...quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:15 schreef Guul het volgende:
Speedo, baard, nog nooit in de buurt van een dames slipje geweest, rap, gucci tas??? :s
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt wel beter ja..![]()
Maar het moet wel over actuele onderwerpen gaan hè?Dus meer iets als: Zie mijn mattiee op de bank met en draagbare radio speler in zijn..
Misschien meende ze het stiekem wel?quote:
Heeft jou neger ook een uitkering?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt wel beter ja..![]()
Maar het moet wel over actuele onderwerpen gaan hè?Dus meer iets als: Zie mijn mattiee op de bank met en draagbare radio speler in zijn..
Sorryquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Hou op je maakt me verlegen hihihihi
Gadverdammequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:15 schreef Melleyn het volgende:
Een advocaatje met slagroom voor Karina
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb je nu eigenlijk nog op je kamer gegourmet, vraag ik me af
Ik weet dat het niet zo is. ZOOOO oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien meende ze het stiekem wel?
Heb jij zijn onderschrift gelezen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef Jimbo het volgende:
w
[..]
Heeft jou neger ook een uitkering?
Dit ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |