Iedereen weer vriendjes?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nu ben je weer een beetje aardig want je hebt gelijk
Daar krijg je geen ruzie mee hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik wil geen ruzie met trovey
Wij blijven toch wel dmn he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik wil geen ruzie met trovey
je kan er muziek naar streamen en aan je spotify linken.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk ik blijf niet zolang boos
Natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wij blijven toch wel dmn he?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem is ze dement en het al vergeten. .quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Stiekem is ze dement en het al vergeten. .
Ja ja komt goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Als je tenminste niet wéér kloont
Maar dat rijmt nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ja komt goed![]()
Anders geef je je whatsap maar.
+ ik heb een rap voor je geschreven.
Speedo-drager gaat weer op pad, komt terug met een lach en wat geld in zijn gucci tas.
Heeej dat is niet lief he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Stiekem is ze dement en het al vergeten. .
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ja komt goed![]()
Anders geef je je whatsap maar.
+ ik heb een rap voor je geschreven.
Speedo-drager gaat weer op pad, komt terug met een lach en wat geld in zijn gucci tas.
Wel vriendjes blijven!quote:
Zie mijn mattie op de bank met een gun in zijn hand het is laat in de nacht maar hij ziet weer eens kansen gefocusd op de cash dus hij gaat weer op pad komt terug met een lach en wat geld in z'n gucci tas.quote:
Ik weet dat het een geintje wasquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:14 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zelf ook niet helemaal zekergezien je "?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |