Nee die hebben al een bestekset gehadquote:
van wie ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij zijn onderschrift gelezen?
Niet met dora...quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die hebben al een bestekset gehad
Klein of groot?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Dat luchtje duurt nog wel even hoop ik want ik moet naar de wc
Klinkt als een oproep op paiq.nlquote:
Zie mijn mattie zwaaien met zijn lichten. Ze willen dat we zwichten. Bro's weten waren de dozen zijn, ja bro geen illegale business we zijn rein. Click to buy gaf ons een mercedes van de zaak, wij stellen harde feiten aan de kaak.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry
Ga je nu een hunt rap schrijven?
Geen ideequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:19 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
welke neger had je het over?
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Zie mijn mattie zwaaien met zijn lichten. Ze willen dat we zwichten. Bro's weten waren de dozen zijn, ja bro geen illegale business we zijn rein. Click to buy gaf ons een mercedes van de zaak, wij stellen harde feiten aan de kaak.
Philis lamp komt voorbij, mijn bro martina word nu blij. Trekt een sprintje naar de ibood doos, 1 dag later zijn we spoorloos.
quote:
Dit toverde je zeker even uit je onderbroek?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Zie mijn mattie zwaaien met zijn lichten. Ze willen dat we zwichten. Bro's weten waren de dozen zijn, ja bro geen illegale business we zijn rein. Click to buy gaf ons een mercedes van de zaak, wij stellen harde feiten aan de kaak.
Philis lamp komt voorbij, mijn bro martina word nu blij. Trekt een sprintje naar de ibood doos, 1 dag later zijn we spoorloos.
Nee, uit de slipjes van zijn zusquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dit toverde je zeker even uit je onderbroek?
Np man ik spit altijd hard. Ik verzin die dingen gewoon.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
nee! Uit zijn speedo natuurlijK!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |