Nee, gewoon normaal rijden met elk weerquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Bulletdodger het volgende:
'Weer iets geleerd: niet rijden met slecht weer...'
Of zo'n auto niet kopen als je er niet mee om kunt gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, gewoon normaal rijden met elk weer
Net zoiets als zakken voor je rijexamen en dan de examinator de schuld geven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
En dan de schuld afschuiven op het weer.
Inderdaad. Het was een prachtige dag vandaag. Totaal geen regen/bewolking.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
En dan de schuld afschuiven op het weer.
Die foto's zijn letterlijk een uur na elkaar genomenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Wat een enorme kneus
Half 5.twitter:djafrojack twitterde op woensdag 27-02-2013 om 17:36:58I made a new friend!! http://t.co/73lpAEI8CP reageer retweet
Half 6.twitter:djafrojack twitterde op woensdag 27-02-2013 om 18:20:15ok that sucks, good thing were all ok!!!! lesson in life: dont drive a ferrari in shit weather! http://t.co/Wvlhz355Rf reageer retweet
Nee, maar kennelijk slipte hij op een glad stukje weg terwijl hij 110/120 reed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:51 schreef OProg het volgende:
Dit is niet zoals Enzo het zou willen hebben.
En zo slecht was het weer toch niet?
Snap niet dat hij erin past. Lijkt wel een poppenhuisje auto,quote:
Hij dacht dat het een botsautotje was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef static het volgende:
[..]
Snap niet dat hij erin past. Lijkt wel een poppenhuisje auto,
Je snapt er ook helemaal NIETS van!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef Leandra het volgende:
Ik snap die "we're all ok" niet....
Zaten ze met z'n 3en in die auto (hoe de heck dan?) of heeft hij een ander geraakt en hebben die ook nog geposeerd?
Ik neem aan dat de motor in de kofferbak ligt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:55 schreef MizzEnroe het volgende:
Wat ik niet snap, is dat de auto een tweezitter lijkt en er 3 passagiers waren (iig 3 op de foto).
Of past er nog iemand in de kofferbak?
Hij zal ook met een auto naar de dealer gereden zijn.. de derde persoon zal misschien wel in die auto gereden hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef Leandra het volgende:
Ik snap die "we're all ok" niet....
Zaten ze met z'n 3en in die auto (hoe de heck dan?) of heeft hij een ander geraakt en hebben die ook nog geposeerd?
Vooruitziende blikquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
Afrojack![]()
En dan ook nog even bij het 'wrak' poseren. Maar ja, hij kan het lijen, hij kan morgen wel weer een nieuwe kopen.
Jup, valt vies tegen Ferrari rijden. Heb eens in een begin jaren 90 model gereden. Hard werken en wat een powerquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Mgolovic het volgende:
Bewijst maar weer dat een Ferrari kunnen betalen iets anders is dan er mee om kunnen gaan. Heb ooit zo'n uur-Ferrari-rijden cadeau gekregen. Die instructeur vertelde dat je niet wil weten hoe vaak dat soort auto's grote schade hebben omdat mensen zich ineens een coureur wanen omdat ze 500+ PK achter hun rug hebben liggen. Die PK's verantwoord van de achterwielen op de weg krijgen is toch even andere koek.
Ik neem aan dat ze zich nu in Maranello wel achter de oren krabben, als zelfs figuren als Afrojack in hun creatie gaan rijden.
Deze past wel beter bij zijn broek.quote:
Het rijdt gewoon echt verschrikkelijk kut. Ik mag hopen dat de hedendaagse modellen wat beter rijden (en vooral schakelen). Die 500PK op 30cm achter je maakt het leuk, maar los daar van zit ik liever in mijn eigen autoquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup, valt vies tegen Ferrari rijden. Heb eens in een begin jaren 90 model gereden. Hard werken en wat een power![]()
Vind een golfje beter rijden
En zo'n racebak is ook wennen met de 2 tegenover de 3quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:52 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Het rijdt gewoon echt verschrikkelijk kut. Ik mag hopen dat de hedendaagse modellen wat beter rijden (en vooral schakelen). Die 500PK op 30cm achter je maakt het leuk, maar los daar van zit ik liever in mijn eigen auto
Doornroosje in her castle?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef shelly504 het volgende:
Hij slaapt altijd als hij in Nederland is, in dit huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |