Cruz is er al 16 maanden uit en moet nog 9 mnd revalideren, tijd om die belt in te leveren.quote:On August 12, 2005, the UFC learned that Mir was not able to fight Andrei Arlovski in October as scheduled, thus Mir was stripped of the title after 14 months, and Arlovski was promoted to be the undisputed UFC heavyweight champion.[18] In 2010, Mir told FIGHT! Magazine that he was grateful for the motorcycle accident.[19]
gratis voor jouquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Zeg, wil jij Hooidraad eens even met rust laten en hem uit de OP halen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das die gast met roid rage die gecut gaat worden, haha
Good riddance!quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:21 schreef Happel het volgende:
Matt Riddle cut from UFC after second positive pot bust
Tering.. zo lang al.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cruz is er al 16 maanden uit en moet nog 9 mnd revalideren, tijd om die belt in te leveren.
Godsamme wat een kneus ook. Had het al helemaal gehad na zijn "ik heb wiet nodig anders sla ik mijn kinderen" opmerking.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:21 schreef Happel het volgende:
Dana white sends a messagequote:Op woensdag 27 februari 2013 08:21 schreef Happel het volgende:
ik denk in zijn algemeenheid, maar op basis van 2x, kan ook dave herman eruit met 1x roids en 2x wiet en 4 losses in a row.quote:
Dat Herman niet gelijk gecut is snap ik niets van. Zien ze hem soms als toekomstige PPV seller ofzo? Die gast heeft nu (redelijk kansloos imo) verloren van Struve, Nelson en Big Nog.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk in zijn algemeenheid, maar op basis van 2x, kan ook dave herman eruit met 1x roids en 2x wiet en 4 losses in a row.
Awesome dwerg snapt wel hoe hij een statement maakt in de UFC bij de Baldfather.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:41 schreef THEFXR het volgende:
Urijah Faber vs Scott Jorgensen set for TUF Finale
WTF??? die dwerg heeft net gevochten
idd, die zit weer op de fast track voor een shot.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Awesome dwerg snapt wel hoe hij een statement maakt in de UFC bij de Baldfather.
de non jappies gaat toch echt niet winnen, talking about jetlag, timezones and shitquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:09 schreef n00cL30n het volgende:
Mijn voorlopige picks:
Wanderlei Silva vs. Brian Stann
Mark Hunt vs. Stefan Struve
Takanori Gomi vs. Diego Sanchez
Yushin Okami vs. Hector Lombard
Mizuto Hirota vs. Rani Yahya
Dong Hyun Kim vs. Siyar Bahadurzada
Nog niet eens gezien dit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Zeg, wil jij Hooidraad eens even met rust laten en hem uit de OP halen
Denk je niet dat Lombard niet weer in Australië zou zitten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de non jappies gaat toch echt niet winnen, talking about jetlag, timezones and shit
je dacht, die non jappen hebben last van jetlag?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
En misschien een wedje wagen op Unibet!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef THEFXR het volgende:
@Hooidraad, wat is de juiste stand aangezien Matthew Riddle's win is omgezet naar een NC?
huh??? zomaar hij was een tijd geleden nog bij bas inside mma en hij twitterde over cees zijn verliesquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:41 schreef Seamonkey- het volgende:
Hoor net dat Ramon Dekkers is overleden.. Ik weet het niet 100% zeker maar vrienden van me die bij GG trainen hoorde dit net.. Zou wel veels te vroeg zijn!
Edit
Yep het is zoEcht bizar. Zag hem vaak in de kroeg en bij GG.
![]()
twitter:Alistairovereem twitterde op woensdag 27-02-2013 om 19:19:43Just heared that the legendary Ramon Dekkers has died.My condolences go out to his family. reageer retweet
Geloof mij dat ie ook goed gefeest heeftquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef ChesterPerry het volgende:
Sick dat je dan zo jong kan overlijden, conditie als een paard geweldig fysiek, geen gekke dingen gedaan.
Rip
Hij hield wel van een lijntje tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Geloof mij dat ie ook goed gefeest heeftMaar dan is het nog te bizar voor woorden
Wat een beest inderdaad. Mokerslagen en brute traptechniek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Vervelend nieuws.
Dat filmpje is wel uiterst geniaal
Wát een klappen zeg![]()
OmroepBrabantquote:De Amerikaanse kickbokser Vinny Magalhaes twittert dat Dekkers 'een legende was'.
Buiten alle klappen op zijn hoofd..quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef ChesterPerry het volgende:
Sick dat je dan zo jong kan overlijden, conditie als een paard geweldig fysiek, geen gekke dingen gedaan.
Rip
Tja dat doet het hem blijkbaar, kijk naar Aliquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Buiten alle klappen op zijn hoofd..
Ga mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
En misschien een wedje wagen op Unibet!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Tja dat doet het hem blijkbaar, kijk naar Ali
Awesome, heb er zin in. Weet iemand al hoe laat het is?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
04.00quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:09 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Awesome, heb er zin in. Weet iemand al hoe laat het is?
Standaard USA UFC tijd, maar dan in Japan?! Nee toch?quote:
Wow! Easy money here!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:21 schreef Geo4kant het volgende:
Als je denkt dat Siyar gaat winnen hij staat op 3,30 bij unibet.
Ja, het wordt net zo als de vorige keer weer vroeg in de Japanse (zondag)ochtend gehouden. Beetje absurd als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Standaard USA UFC tijd, maar dan in Japan?! Nee toch?
UFC.tv heeft een countdown(timer), als je me niet geloofd moet je zelf eens kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Standaard USA UFC tijd, maar dan in Japan?! Nee toch?
Ik geloof je. Jammer voor de Jappen, maar ja $ $ $ is natuurlijk het belangrijkst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
UFC.tv heeft een countdown(timer), als je me niet geloofd moet je zelf eens kijken
Inderdaad. Ik gaf hem ook alle rondes, 29-28 zou je nog over kunnen discussiëren, maar The Dragon was duidelijk de betere en heeft meer damage veroorzaakt dan Hendo. Hendo wist Machida nauwelijks te raken, hij ontweek praktisch alles.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Machida Hendo een draw? Machida domineerde het hele gevecht en ik gaf hem zelfs alle rondes net zoals de meeste mensen
het gaat niet meer om winst of verlies, als je maar tickets verkooptquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik gaf hem ook alle rondes, 29-28 zou je nog over kunnen discussiëren, maar The Dragon was duidelijk de betere en heeft meer damage veroorzaakt dan Hendo. Hendo wist Machida nauwelijks te raken, hij ontweek praktisch alles.
Holy crap. Deze week nog wat compilatiefilmpjes van hem op youtube gezien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:48 schreef Seamonkey- het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-overleden-1.3688970
Hartfalen tijdens training op de fiets. Ken die plek ook goed woon ik vlakbij
Dan verschillen wij van mening over wat domineren inhoudt. Begrijp me niet verkeerd, als ik zou moeten kiezen zou ik ook voor Machida gaan, maar ik vind dat er door beide kanten absoluut niet genoeg en significant gescoord is dat er eentje de winst verdiende.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Machida Hendo een draw? Machida domineerde het hele gevecht en ik gaf hem zelfs alle rondes net zoals de meeste mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou kunnen zeggen dat Machida deze ronde steelt door de trip + wat punches op het einde. Ik vind 'het stelen van een ronde' echter bullshit. Dit was een ronde waar er nauwelijks actie was en als die er al was was het nergens echt hard of gevaarlijk. Qua scorende technieken vind ik niet dat er een vechter dermate boven uit stak dat je een rondewinst kan rechtvaardigen, het ging gelijk op (of beter gezegd: er gebeurde bijna niets).
Ronde 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was de ronde met de meeste aktie van het gevecht. Hendo kwam een aantal keren in met zijn rechtse (en raakt 1 keer met een goede linkse), maar werd tegengehouden door Machida, soms gevolgd door een counterpunch/knee. Machida land een paar goede kicks + een 3 punch combination, Hendo heeft op het einde van de ronde wat succes.
Dit vind ik de "duidelijkste" ronde voor Machida, maar wederom is het bepaald niet overtuigend. Ja hij ontwijkt een paar keer goed, maar verder leverde er niets gevaar op. Hendo probeerde het hier wel, maar kwam er niet bij.
Ronde 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze ronde gebeurde echt bijna niets. Paar minuten topcontrol (waar nauwelijks iets mee gedaan werd) voor de een versus een paar kicks van de ander. Ik kan er echt niet meer van maken dan dat dit een 10/10 was, tenzij we rondes uit gaan delen voor 1 kick naar het lichaam.
Mijn conclusie:
2 gave vechters (maakt me dus niets uit wie er wint), saai gevecht zonder aktie. De ene probeert wat, de ander ontwijkt. Nauwelijks gelande technieken en als ze al landen was het nooit hard of gevaarlijk, damage heeft het ook niet opgeleverd. Bovendien scoorde de een wat mij betreft niet meer technieken dan de ander. Dominant is het dus absoluut niet.![]()
Hier dan een lange breakdown over waarom Machida gewonnen heeft. Komt van sherdog.quote:Well, you were warned before you came in. If you've got "didn't read lol" .gifs, dig 'em up now. Here's my breakdown of the fight. Unlike a lot of folks here (and fucking Cecil Peoples) I scored this fight strongly for Machida. This article explains why. And I apologize for Sherdog messing up the picture formatting. I don't really know how to resize photos on here, so bear with the giant images, if you please.
Breakdown: Henderson vs. Machida
Well, the day came, and it went. The historic UFC 157 was a success and, while it didn’t possess the greatest card of fights, the event delivered what was promised. There were plenty of exciting moments: Urijah Faber clambered onto Ivan Menjivar’s back and sunk in a thrilling rear naked choke while the Salvadoran-Canadian stood helpless. And apparently unafraid of inviting even further comparison to the California Kid, Liz Carmouche attempted the same submission against Ronda Rousey, but ultimately failed to prevent the Rowdy One from adding yet another arm to her collection. And, as I predicted in last week’s article, Lyoto Machida walked away with the decision win over Dan Henderson.
The decision didn’t come easily, and I mentioned last week that Lyoto would have some struggles in this bout. The nature of the struggle, however, was not one that I predicted. Yes, Dan was a game opponent, and he remained a threat until the very last bell. But it wasn’t Dan that gave Lyoto trouble; it was the judges. Shockingly, the first score announced after the fight was in favor of Dan Henderson, 29 points to 28.
Lyoto’s face at the sound of that announcement mirrored my own. “What?” I thought. “How could anyone have scored that bout with two rounds in Dan’s favor?” I began having vivid flashbacks of Henderson vs. Ninja Rua. But my dear friend Machida and I were both relieved to hear that the next two judges had given Lyoto two of the rounds, securing him the win. Granted, I was convinced that Lyoto had won every round. But I wasn’t about to complain about the victory being given to the right person.
Looking it up later that night, I saw that this man was one of the judges:
…and immediately knew who to blame the pro-Henderson score on. I happily attributed the bizarre scores to the fifteen minute smoke break that Mr. Peoples undoubtedly took during the fight, and called it a day.
So imagine my surprise when I checked the message boards in the morning, and saw that a great number of people had scored the fight similarly. Machida was accused of running, being overly tentative, and failing to engage. I was puzzled, because the fight I watched gave me a different impression. The fight I watched looked an awful lot like, well… a Machida fight. I had expected no different. But lots of folks were disappointed with the Dragon’s performance, so I decided to review the fight and see if my initial assessment was wrong.
Well, people, I watched it again. And a third time, and a fourth. And, fortunately for me, I don’t feel there is any cause for me to rescind my initial opinion. I can go on being unrepentantly proud of my fight prediction skills, because that fight was Machida’s all the way. Furthermore, I still think there’s a strong case for giving him all three rounds. Let’s break down why.
(Note: This will not be a “Winning the Round” style of breakdown, despite the decision result. I just can’t limit myself to three techniques here. I hope you’re down for a long one. Grab a beer or fix some coffee–I’ll wait.)
ROUND ONE
Immediately after the fight began, Dan Henderson made his strategy clear. Machida struggled with defending low kicks against Mauricio Rua, and clearly Henderson’s camp thought this would be useful. Unfortunately, Hendo isn’t close to the kicker that Shogun was, and this was evident as he threw the first of many awkward, stiff-hipped low kicks.
There was some reasoning behind this. It’s well known that Dan loves to throw the lead inside leg kick as set up for his right hand. And if you didn’t know about it before the fight, Mike Goldberg saw fit to inform the audience appoximately seventeen times per round that it is, in fact, Dan’s favorite set up. But not everything Goldie talks about is stupid. It’s a smart combo. The opponent is immobilized by the kick, and the simple action of setting the kicking leg down leads very smoothly into the massive slobberknockin’ overhand that Dan favors. It’s worked well many times in the past.
But Lyoto is (usually) a southpaw. You could see Dan hungrily leap for the lead leg kick whenever Machida went orthodox in the first round, but Machida was wise to it and danced out of range, and otherwise the classic H-Bomb set up wasn’t an option. So Dan was relegated to throwing arthritic rear leg kicks instead. These kicks account for the relatively high number of strikes listed under Dan’s name in the CompuStrike summary, but they certainly didn’t count for much in the fight, and they’re no reason to give Henderson the first round.
A good jab would have really helped Dan here. If Hendo had prepared himself to step in behind a jab, he might have actually been able to pin Lyoto down or catch him mid-counter. Simple boxing suits Dan much better than the “Muay Thai” he was trying to bust out throughout this fight. And whereas a simple 1-2 is far from a guarantee against Machida, Dan’s kicks couldn’t have been hurting the Dragon any more than they were hurting his own toes. Very ineffective.
Machida, on the other hand, spent the first portion of the round just watching Henderson. He’s well known for his feinting movements, including the lady-killing rear-leg hip twist that he’s so fond of, and the Machida dance was on full display tonight. For over two full minutes the Brazilian read Henderson’s reactions carefully and avoided his strikes, only attacking himself with a handful of front kicks to the body. And then:
Lyoto unleashes his legendary straight left. This punch went largely unnoticed because of the camera angle and Machida’s blinding speed, but it lands solidly. As proof, Dan was wearing a shiny new contusion under his right eye for the rest of the fight. Notice how Lyoto intercepts Henderson–his left hand connects while Hendo is still in the process of loading up his right– and then immediately takes the angle and puts himself in a position to defend. Dan bullrushed him after this, but to no avail.
This little encounter proved to be the model for the rest of the night’s exchanges. Dan would jump in loading up the big punch, and Lyoto would intercept. Moments after this straight left, a hard left body kick interrupted another of Dan’s awkward kicks, followed by a pair of punches. Seconds later Dan lunged forward into the first knee of the night, which didn’t land perfectly, but certainly stopped the All-American’s momentum well enough.
And then Dan’s only real success in the entire fight.
Blammo! Lyoto takes the H-bomb to the chin, and another one to follow up. I’d like to say that I was impressed with Dan’s quickness on these shots, but at the time I was shitting myself. I was sure that Hendo had just knocked out Lyoto Machida. But the Brazilian ate the punches like Acai and, tying up with ten seconds remaining, sealed the round for good with a beautiful takedown.quote:
Machida has a very strong underhook, and he walks slowly backwards, feeling for Henderson’s weight to shift. As soon as he feels Dan step and put his weight on his left leg, Machida kicks out the right leg and twists the Greco-Roman wrestler down to the mat. Seconds left and Machida connects with a hard left hand and a forearm to the temple before walking away, mouthing the Portuguese for “like a boss” to himself. Meanwhile, Dan staggers back to his corner breathing hard, undoubtedly haunted by the ghost of Thiago Silva, whose fate he almost just met.
ROUND TWO
Round two showed us an increasingly frustrated Dan Henderson. Aside from those awkward kicks and one solid left hook, Henderson still finds it nearly impossible to lay a hand on the dragon. But far too many people are making the mistake of blaming this on Henderson. No, Dan did not present a wide array of attacks. He was pretty much always looking for that right hand, and his assault was further hampered by his reluctance to commit himself to that one attack the way he might have against a slower striker like Shogun. Granted, that conservative attitude might have saved Dan from suffering his first knockout at the precise hands of Machida.
Regardless, Dan’s frequent overhands couldn’t find their mark because of an adaptation that Machida has made recently to his game, one that I, for one, am very glad to see. Dan very well might have knocked out the Machida that fought Shogun, or even the one that was knocked down by Jon Jones just over a year ago. But not this Machida. Check out these stills:
Here we have what I believe is called Chudan Haishu Uke, or a high back hand block. It’s basically a variant of one of the first techniques you would learn as a six year old at a Karate dojo. And wouldn’t you know–the damn thing works! The Machida who used to backpedal away from strikes with his hands down and his chin in the air is no more! Well, he still carries his chin high, true. And yes, he still backpedals an awful lot. But by gum, he blocks when he does it now!
Would this sort of defense fly in high level boxing or kickboxing? Probably not. But Lyoto Machida proves once again that the simple self-defense minded techniques of Karate can be very effective in MMA.
Aside from defending, the Dragon was also able to land a front kick to the face followed by a series of punches, a spinning back kick at the end of the round, and a whole slew of vicious knees to the body. But the one attack that stood out in the second frame was this tremendous body kick.
Dan wants to throw a right hand. It would be nice for this one to catch Machida off-guard, but he’s Dan Henderson, damn it, so he telegraphs the shit out of it. Machida, of course, sees it coming, and immediately hop-steps into a huge left body kick. Notice how his head pulls back and slightly off-center when he kicks. Also, I don’t know if those two days in the company of Melvin Manhoef had any real effect, but this is much more of a powerful Thai-style kick than we’re used to seeing from Lyoto. He catches Henderson right across the liver with his shinbone while the American is reaching with a pawing jab, still cocking back his right hand. And the kick is so powerful, and catches Henderson at just the right moment, that it rips Hendo clean off his feet. Dan sprang right back up after this blow landed, and seemed determined to teach Tito Ortiz a thing or two about absorbing body shots, but the kick was spectacular nonetheless.
ROUND THREE
Final round, and Dan is getting frustrated. He threw up his hands in exasperation before walking back to his corner after the second round, and he comes out in the third still breathing heavily. Machida blasts him with a cracking bodykick, and then decides to play around with some sort of Zab Judah-esque 52 Blocks hand movement. You could call it feinting, but I call it too much time spent hanging out with Anderson Silva.
After another right hand is blocked (kiyah!), Dan tries a new technique. Wait, no. He tries an inside leg kick. Except this time it has a visible effect.
He catches Lyoto while the Brazilian is trying to counter him, and knocks his leg out from under him. The Karateka falls to the canvas with Dan inside his guard. This, right here, is the only justifiable reason I see to give Hendo a round. He controls Machida from the top and tries to land elbows to the body and leg, but Lyoto’s closed guard is very strong. I was a bit disappointed by this at first. I was hoping to see some submissions or sweeps from Machida. At one point he could have taken Dan’s back, but he seemed content to protect himself and ride out Dan’s assault. But then he showed us that there are some facets to his ground game with a slick hip bump sweep. He couldn’t put Dan in mount, but he managed to disengage and get back to his feet.
And, for those detractors of Machida’s evasive style, I would point to the final minutes of this fight as a counter. For the rest of the round, it’s Machida on the front foot and the gassed Dan Henderson retreating. The roles are reversed, except that Lyoto’s aggression is actually effective.
Lyoto first teaches Dan a lesson on throwing inside leg kicks with a vicious blow to the thigh. Soon after he throws the jumping front kick that he used against Couture, and follows it up with a blistering roundhouse kick. Both land directly on Dan Henderson’s granite chin, and he smiles at Lyoto. In response, Lyoto makes sure to do even more absurd hand movements for the rest of the round, including what appears to be the Lyoto Machida version of Nick Diaz’s favorite taunt.
Considering that Hendo was unable to do any considerable damage from his top position and spent the rest of the round retreating and defending without countering, there is still a very strong case for giving this round to Machida.
Throughout the fight, Machida landed the cleaner shots and avoided being hit himself, taking only two punches in the entire fight. Octagon control is a factor, but Lyoto displayed more of the coveted generalship than Dan throughout the bout. Remember, walking forward is not control. Allowing a guy to walk into your strikes while avoiding his is. Pat Barry recently said it best, and I’m paraphrasing: “Guy A is walking forward, Guy B is walking backward. If Guy B is landing more shots, then it’s time for Guy A to start running forward.” Simply walking into counters is not effective aggression.
So, Dan: I love you, buddy. But you knew coming into this what Machida was going to do. And Lyoto, despite all the detractors and booing goons in the crowd, I thought you did your work beautifully.
So. Who’s up for another try at the Machida Era?
‘Cause I sure as hell am.
There you go. Hope you enjoyed it. Don't forget to check out my other stuff at The Performance Enhancing Blog if you did.Now bring on the gifs!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Volgens dat systeem heeft Forrest Griffin meer strikes uitgedeeld dan Anderson Silva in hun gevechtquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef THEFXR het volgende:
http://blog.fightmetric.c(...)on-official-ufc.html![]()
'Stats don't always tell the story'Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
dat klopt ook, alleen waren ze niet raak,lolquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Volgens dat systeem heeft Forrest Griffin meer strikes uitgedeeld dan Anderson Silva in hun gevecht![]()
'Stats don't always tell the story'![]()
Thanks! Ga ik na het eten even lezen! Ik kom er op terug.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Fyodor het volgende:
Hier dan een lange breakdown over waarom Machida gewonnen heeft. Komt van sherdog.
[..]
[..]![]()
Volgens Compustrike heeft Forrest meer geraakt dan Silva:quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat klopt ook, alleen waren ze niet raak,lol
http://www.compustrike.com/stats_files/ufc_101/Silva-Griffin.HTM
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
ik gaf een link van fightmetric dat is wat anders dan compustrike!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Volgens Compustrike heeft Forrest meer geraakt dan Silva:
http://www.compustrike.com/stats_files/ufc_101/Silva-Griffin.HTM![]()
I know, maar het geeft gewoon aan dat je zulk soort systemen niet altijd even serieus moet nemen. Of het nou fightmetric of compustrike is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik gaf een link van fightmetric dat is wat anders dan compustrike!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
bij twijfel neem ik het serieus, net zoals bij diaz vs condit, blijkt uit de stats dat condit echt wel meer had geraakt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef Fyodor het volgende:
[..]
I know, maar het geeft gewoon aan dat je zulk soort systemen niet altijd even serieus moet nemen. Of het nou fightmetric of compustrike is.![]()
Perfecte reviewquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Fyodor het volgende:
Hier dan een lange breakdown over waarom Machida gewonnen heeft. Komt van sherdog.
[..]
[..]![]()
O ja, fuckquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef THEFXR het volgende:
@Hooidraad, wat is de juiste stand aangezien Matthew Riddle's win is omgezet naar een NC?
Wordt z.s.m. aangepast.![]()
Uhm WTF, wordt deze pick echt aangepast?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
tuurlijk, anders is het niet realistisch, het staat gewoon op de verboden lijst en gezien zijn ontslag neemt de UFC het ook hoog op, Vera werd ook uncut, ben benieuwd wat ze met mills gaan doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:59 schreef Fenomeno het volgende:
Deze zou voor mij voordelig uitpakken, maar gaan we dat soort dingen echt meenemen?![]()
Ik vind van niet eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:06 schreef Hooidraad het volgende:
Wat vindt de rest?
Ik lees het net van FXR, verder had ik er nog niet bij stilgestaan. Hoeft voor mij niet per se aangepast te worden hoor.![]()
ja tuurlijk, als sonnen had van silva gewonnen en wordt daarna positief getest, ja we passen het niet aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik twijfel nog hoor, FXR heeft natuurlijk wel gelijk want uiteindelijk heeft Riddle niet gewonnen.
Maar aan de andere kant heeft Taz het in de andere seizoenen ook nooit gewijzigd (neem ik aan) en toen was er ook nooit een discussie over.![]()
Ik zou zeggen om het zo eerlijk mogelijk te houden schrappen we die fight gewoon. Het heet tenslotte ook een NO CONTEST.![]()
Riddle vs. Clements is ook nooit gewijzigd (mss had iedereen Riddle?)
Verder was het nooit main card of verloor de drug user zo ver ik me kan herinneren.
Anyway, ik vind het vaag om hem aan te passen.
Maar om er lijn in te houden.. het is een NC dus er is geen winnaar.. dus Riddle heeft geen W... dus schrap maarAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hele fight schrappen, anders is het gewoon niet eerlijk. Wij kunnen het van te voren niet weten dus dan mag er ook niemand voordeel van hebben (en ook geen nadeel). Schrappen = eerlijk.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Hele fight schrappen, anders is het gewoon niet eerlijk. Wij kunnen het van te voren niet weten dus dan mag er ook niemand voordeel van hebben (en ook geen nadeel). Schrappen = eerlijk.![]()
dat is wat ik ook bedoel, niet dat mills de w krijgt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
ah oke, was me niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is wat ik ook bedoel, niet dat mills de w krijgt.![]()
![]()
Hoewel ik niet aan TUP mee doe (en er dus niets over te zeggen heb) zou ik het gevecht ook helemaal schrappen.
Anyway, nieuw vlogje:
![]()
Het is maar een spelletje
Maakt me dus geen reet uit of ie geschrapt wordt of niet
Ik snap de argumenten voor schrappen eigenlijk wel en vind dat persoonlijk ergens ook wel logisch.
Wel jammer want ik had Riddle volgens mij
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Spelletje?
Gast dit is TUP@FOK!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
baldie zit niet in japan, maar in zijn control room in vegasquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef vivelafete het volgende:
Hoewel ik niet aan TUP mee doe (en er dus niets over te zeggen heb) zou ik het gevecht ook helemaal schrappen.
Anyway, nieuw vlogje:
op 6:11, dana zijn sidedish?![]()
![]()
Okee, gelezen. Leuk geschreven stuk, met een aantal goede (technische) analyses, spitsvondigheden en zelfs nog wat tips voor Hendo (al vraag ik me af of hij met jabs ipv legkicks daadwerkelijk verder was gekomen, maar dat terzijde). Het geschreven stuk heeft me echter niet op andere gedachten gebracht wat betreft het scoren en het aanwijzen van de winnaar van dit gevecht , en dat is echt niet uit onwil. Ik zal proberen aan te geven waarom niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
[..]
1.
Ik vind dat de schrijver van het stuk te veel (voor de jurering) niet ter zake doende punten aanhaalt. Ik weet dat het een breakdown is, maar ik heb het idee dat hij deze punten wel degelijk mee laat tellen bij de beslissing aan wie de ronde toegekend moet worden. Zo heeft hij het bijv. over de zogenaamde frustratie bij Hendo (die volgens mij behoorlijk mee viel), haalt hij meerdere malen aan dat Hendo gassed was - wat volgens mij helemaal niet aan de orde was,maar zelfs als het zo was is dat niet van belang bij het scoren van het gevecht - en lijkt hij nogal veel (te veel?) onder de indruk van de elusiveness van Machida, wederom een aspect dat niet in de jurering aan bod hoort te komen als dat niet gepaard gaat met technieken waarbij hij zijn tegenstander iets aan doet. Deze drie punten vallen voor de schrijver (onbewust) in het voordeel van Machida uit.
2.
Ik vind dat de schrijver de gemaakte technieken door Machida overdrijft (en dan vooral de effectiviteit ervan) en hetgeen Hendo heeft laten zien bagatelliseert. Ook vind ik dat hij te veel niet beschrijft, misschien niet geheel toevallig wat technieken van Hendo. De schrijver komt uiteindelijk tot 2 gelande punches op Machida en zet de legkicks van Hendo weg alsof ze niet getrapt zijn. Als je naar mijn samenvatting kijkt zie je dat Hendo een stuk meer succesvolle acties heeft gemaakt, zoals legkicks, knees en de left hook uit de tweede ronde wordt helemaal vergeten. Het was allemaal niet veel en heel denderend, maar in zo'n close fight vind ik het niet juist om dat dan weg te laten.
Bij Machida worden de succesvolle acties wat overdreven. Er landen er een aantal goed, maar een groot deel ervan was lang niet zo effectief als dat er gesuggereerd wordt. Zo landt de highkick uit de laatste ronde voornamelijk op de rechterschouder van Hendo. Wederom vind ik dat er te veel in het voordeel van Machida wordt geschreven.
3.
Misschien wel het belangrijkste van de punten. Het lijkt er op dat schrijver koste wat kost de ronde aan iemand toe wil kennen. Ik echter ben wat neutraler en ga voor een 10/10 als ik niet genoeg zie om een heel punt te rechtvaardigen. Bij de schrijver pakt alles in het voordeel uit van Machida - ik krijg ook het idee dat er bij hem wel degelijk sprake is van een bias mbt Machida -, bij mij gaat het eerder richting een draw.
Als ik per ronde bekijk of het geleverde werk daadwerkelijk een significant verschil tentoonstelt dan moet ik tot de conclusie komen dat dat niet zo is. Ik vind in geen enkele ronde dat Machida zo veel meer heeft laten zien om dat te rechtvaardigen. Daarvoor was er lang niet genoeg actie, waren er te weinig technieken die hard en zuiver genoeg waren en was er al helemaal niet genoeg damage.
Nogmaals, ronde 1:
- Beide wat kicks, niets significants.
- 2 knees en 2 rights van Hendo versus een kick wat stoten en een trip van Machida.
Ronde 2:
- Paar goede kicks van zowel Hendo als Machida
- Machida een paar goede counters die echter niet vol raken, Hendo een behoorlijk harde linkse
Ronde 3:
- paar minuten top control (en daarbij behorende stoten op lichaam en bovenbenen) versus een aantal goede kicks, maar nauwelijks iets cleans. In ronde drie gebeurde echt nauwelijks iets wat waarde heeft.
Mijn conclusie: Er is veel te weinig verschil om 1 van de rondes aan iemand specifiek toe te kennen, laat staan een heel gevecht. En ik vind het absoluut niet passen dat een gevecht wordt beslist/het verschil wordt gemaakt door 1 of 2 trappen of stoten die niet eens vol landen en al helemaal geen schade of gevaar opleveren.
Ik ben benieuwd of je/julie je ietwat kunnen vinden in dit relaas? Of praat ik keiharde onzin?
Mijn achterliggende gedachte is eigenlijk dat ik in tegenstelling tot veel fans (en met name Dana) vaker 10/10 en draws wil zien. Ik besef dat dat vaak situaties op kan leveren waarop niet iedereen zit te wachten, maar ik vind het de taak van de athletic commissions om gevechten eerlijk en accuraat te jureren. Dat dat problemen oplevert voor een promotor is niet hun probleem. Ik zie liever een rematch/enige stagnatie in een divisie dan dat er een vechter wordt benadeeld 'omdat er nou iemand moet winnen'. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Ps: spaar me een beetje![]()
![]()
Zou me niets verbazen Thefxr! Met die uren die hij maakt, de hoeveelheid tijd die hij van huis is en de machtspositie die hij heeft!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
baldie zit niet in japan, maar in zijn control room in vegas
op 6:11, dana zijn sidedish?![]()
![]()
Thiago Silva vs. Nedkov ook, denk dat veel mensen Silva gepickt hadden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Riddle vs. Clements is ook nooit gewijzigd (mss had iedereen Riddle?)
Verder was het nooit main card of verloor de drug user zo ver ik me kan herinneren.
Maar dan schrap ik Riddle vs. Mills en houden we voortaan als regel dat een fight met positieve test voor de winnaar bij ons ook een NC wordt.
Wel zuur dat het je koppositie kost in deze prestigieuze competitie maar je hebt nog wel een flinke voorsprong op de meesten. Na het event van dit weekend gooi ik de nieuwe tussenstand op FOK!.![]()
Ik had Nedkov en Miller, ben er niet echt rouwig om.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Je praat onzinquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:22 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Okee, gelezen. Leuk geschreven stuk, met een aantal goede (technische) analyses, spitsvondigheden en zelfs nog wat tips voor Hendo (al vraag ik me af of hij met jabs ipv legkicks daadwerkelijk verder was gekomen, maar dat terzijde). Het geschreven stuk heeft me echter niet op andere gedachten gebracht wat betreft het scoren en het aanwijzen van de winnaar van dit gevecht , en dat is echt niet uit onwil. Ik zal proberen aan te geven waarom niet.
1.
Ik vind dat de schrijver van het stuk te veel (voor de jurering) niet ter zake doende punten aanhaalt. Ik weet dat het een breakdown is, maar ik heb het idee dat hij deze punten wel degelijk mee laat tellen bij de beslissing aan wie de ronde toegekend moet worden. Zo heeft hij het bijv. over de zogenaamde frustratie bij Hendo (die volgens mij behoorlijk mee viel), haalt hij meerdere malen aan dat Hendo gassed was - wat volgens mij helemaal niet aan de orde was,maar zelfs als het zo was is dat niet van belang bij het scoren van het gevecht - en lijkt hij nogal veel (te veel?) onder de indruk van de elusiveness van Machida, wederom een aspect dat niet in de jurering aan bod hoort te komen als dat niet gepaard gaat met technieken waarbij hij zijn tegenstander iets aan doet. Deze drie punten vallen voor de schrijver (onbewust) in het voordeel van Machida uit.
2.
Ik vind dat de schrijver de gemaakte technieken door Machida overdrijft (en dan vooral de effectiviteit ervan) en hetgeen Hendo heeft laten zien bagatelliseert. Ook vind ik dat hij te veel niet beschrijft, misschien niet geheel toevallig wat technieken van Hendo. De schrijver komt uiteindelijk tot 2 gelande punches op Machida en zet de legkicks van Hendo weg alsof ze niet getrapt zijn. Als je naar mijn samenvatting kijkt zie je dat Hendo een stuk meer succesvolle acties heeft gemaakt, zoals legkicks, knees en de left hook uit de tweede ronde wordt helemaal vergeten. Het was allemaal niet veel en heel denderend, maar in zo'n close fight vind ik het niet juist om dat dan weg te laten.
Bij Machida worden de succesvolle acties wat overdreven. Er landen er een aantal goed, maar een groot deel ervan was lang niet zo effectief als dat er gesuggereerd wordt. Zo landt de highkick uit de laatste ronde voornamelijk op de rechterschouder van Hendo. Wederom vind ik dat er te veel in het voordeel van Machida wordt geschreven.
3.
Misschien wel het belangrijkste van de punten. Het lijkt er op dat schrijver koste wat kost de ronde aan iemand toe wil kennen. Ik echter ben wat neutraler en ga voor een 10/10 als ik niet genoeg zie om een heel punt te rechtvaardigen. Bij de schrijver pakt alles in het voordeel uit van Machida - ik krijg ook het idee dat er bij hem wel degelijk sprake is van een bias mbt Machida -, bij mij gaat het eerder richting een draw.
Als ik per ronde bekijk of het geleverde werk daadwerkelijk een significant verschil tentoonstelt dan moet ik tot de conclusie komen dat dat niet zo is. Ik vind in geen enkele ronde dat Machida zo veel meer heeft laten zien om dat te rechtvaardigen. Daarvoor was er lang niet genoeg actie, waren er te weinig technieken die hard en zuiver genoeg waren en was er al helemaal niet genoeg damage.
Nogmaals, ronde 1:
- Beide wat kicks, niets significants.
- 2 knees en 2 rights van Hendo versus een kick wat stoten en een trip van Machida.
Ronde 2:
- Paar goede kicks van zowel Hendo als Machida
- Machida een paar goede counters die echter niet vol raken, Hendo een behoorlijk harde linkse
Ronde 3:
- paar minuten top control (en daarbij behorende stoten op lichaam en bovenbenen) versus een aantal goede kicks, maar nauwelijks iets cleans. In ronde drie gebeurde echt nauwelijks iets wat waarde heeft.
Mijn conclusie: Er is veel te weinig verschil om 1 van de rondes aan iemand specifiek toe te kennen, laat staan een heel gevecht. En ik vind het absoluut niet passen dat een gevecht wordt beslist/het verschil wordt gemaakt door 1 of 2 trappen of stoten die niet eens vol landen en al helemaal geen schade of gevaar opleveren.
Ik ben benieuwd of je/julie je ietwat kunnen vinden in dit relaas? Of praat ik keiharde onzin?
Mijn achterliggende gedachte is eigenlijk dat ik in tegenstelling tot veel fans (en met name Dana) vaker 10/10 en draws wil zien. Ik besef dat dat vaak situaties op kan leveren waarop niet iedereen zit te wachten, maar ik vind het de taak van de athletic commissions om gevechten eerlijk en accuraat te jureren. Dat dat problemen oplevert voor een promotor is niet hun probleem. Ik zie liever een rematch/enige stagnatie in een divisie dan dat er een vechter wordt benadeeld 'omdat er nou iemand moet winnen'. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Ps: spaar me een beetje![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:44 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hij hield wel van een lijntje toch. Heb daar wel eens wat vervelende verhalen over gehoord
Veel te vroeg overleden
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Dong Hyun Kim vs. Siyar Bahadurzada![]()
Ik weet het niet, vind het de moeilijkste pick van allemaal. We hebben nog maar heel weinig van Siyar gezien op UFC-niveau. Denk nu in ieder geval dat DHK hem naar de grond haalt en daar domineert maar het zou me ook niet verbazen als Siyar weer een (T)KO pakt.quote:![]()
Dong Hyun Kim vs. Siyar Bahadurzada"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Diego Sanchez![]()
158 pound en een deel van z'n inkomsten ingeleverd. Gevaarlijke move als er 100 vechters gecut worden!
jullie weten dat ze s'morgens moeten vechten, omdat het dan prime-time in de usa kan worden uitgezonden?![]()
Lijkt me vooral voor de Japanners een probleem, vanuit het westen voelt het misschien iets meer aan alsof ze in de avond vechten (avond in Japan slapen, dan in de nacht je routine doen die je normaal overdag doet) en dan in de ochtend vechten alsof het avond is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:21 schreef THEFXR het volgende:
jullie weten dat ze s'morgens moeten vechten, omdat het dan prime-time in de usa kan worden uitgezonden?
maar ik heb er verder geen enkele ervaring mee, of dit zou kunnen werken (in de nacht wakker zijn is toch anders dan overdag). We gaan het zien, maar ik vind vaak die Japanners zo tegenvallen in de UFC."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
dat komt omdat hun juist naar de usa moeten reizen en daar niet genoeg kunnen wennen aan het tijdsverschilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:26 schreef Omega het volgende:
[..]
Lijkt me vooral voor de Japanners een probleem, vanuit het westen voelt het misschien iets meer aan alsof ze in de avond vechten (avond in Japan slapen, dan in de nacht je routine doen die je normaal overdag doet) en dan in de ochtend vechten alsof het avond is.
maar ik heb er verder geen enkele ervaring mee, of dit zou kunnen werken (in de nacht wakker zijn is toch anders dan overdag). We gaan het zien, maar ik vind vaak die Japanners zo tegenvallen in de UFC.![]()
Mijn picks:
Dikke bet op underdogs Guimaraes en Caraway + leuke cent op Struve by submissionquote:Wanderlei Silva vs. Brian Stann
Wanderlei zou moeten stoppen to be honest..eerste ronde zal het overleven zijn voor Stann.. zoveel mogelijk offence proberen af te stoppen en de tweede ronde scoort hij wederom een leuke (T)KO.
1st or second round submission voor onzer Stefan. Beetje rare match-up om te maken nu Hunt in de lift zit
Ontzettende kut fight om te picken.. en wat een Gomi love hier in het topic. Ik zie het niet gebeuren ook al vind deze fight plaats in Japan.. Sanchez by swinging KO bomb![]()
Lombard is een BEEST!En Okami is 0-3 in zijn laatste non-USA figthts.. FACT!!
Gelukkig heeft Yahya een hoop ervaring met fights in Japan, dus ik ben niet bang voor jetleg etc.
Hij zou op zijn minst de UD moeten kunnen pakken al ben ik benieuwd hoe Hirota het nu @ featherweight gaat doen, zeker qua strenght. Yahya zal er alles aan moeten doen om een veel sterkere Hirota naar de grond te krijgen..![]()
Sorry Siyar.. ik voel een boring wrestlefuck aankomen. Ik cheer voor Siyar by KNOCKOUT though!!![]()
![]()
Fun bet: Wandy by brutal KO
quote:
Ik verander mijn pick toch naar Struve.
Dong Hyun Kim vs. Siyar Bahadurzada![]()
Silva en Japan, dat is sowieso spektakel. Struve wordt Ked the F O en alle Jappen hebben voordeel ten opzichte van de andere fighters. Izi 6/6 ditquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
OE OE OE Ik wil die jas die Wanderlei Silva aanhad bij weighins!!! Hebbe Hebbe Hebbe!!we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Als je de staredown ziet bij Struve - Hunt zou je denken dat dat absoluut geen probleem op kan leveren, maar ik vrees de rechtse van Hunt toch wel erg, zeker omdat Struve al vaker problemen heeft gehad met big punchers. Hunt gun ik trouwens ook best de overwinning, schitterende gast.![]()
Dezelfde picks als ik, zo haal ik je nooit in.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dikke bet op underdogs Guimaraes en Caraway + leuke cent op Struve by submission![]()
Fun bet: Wandy by brutal KO![]()
Sorry Hooi! Hoeveel events na deze hebben we nog?
Ik kijk nooit naar andere voordat ik mijn picks gemaakt heb, maak ze altijd zaterdagmiddag.
Everyone is welcome to pick em later
De prelims ga ik ook missen maar ik probeer de gehele main card mee te pakken.quote:
Wil sowieso Struve zien.![]()
Als Wandy met een slim, TD oriented, gameplan komt wint ie eenvoudig. Hij zal echter wel gewoon gunz blazin komen en dan zal het snel klaar zijn
Lastige, denk toch dat Struve hem wel moet kunnen pakken..
Vertrouw de fysieke gesteld van the nightmare/vision/dream (doorhalen wat niet van toepassing is) totaal niet, daarbij z'n eerste travel naar Japan en de pride setting en ik denk dat Fireball Kid hem wel kan pakken
Vreselijke matchup voor Yushin...
3x 30-27 stungun![]()
eensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Silva en Japan, dat is sowieso spektakel. Struve wordt Ked the F O en alle Jappen hebben voordeel ten opzichte van de andere fighters. Izi 6/6 dit![]()
Ik zie deze week toch wel wat verschillende picks links en rechtsAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
boem, recht vooruit op die plexusquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:15 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil is echt bizar groot zeg![]()
Hoeft ie die vliegende knie ook niet meer te proberen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:15 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil is echt bizar groot zeg![]()
dion staring vecht ook vandaag of morgen tochThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
klopt ja, cfa 10 in floridaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:00 schreef ChesterPerry het volgende:
dion staring vecht ook vandaag of morgen toch![]()
Brian Stann
Stefan Struve
Diego Sanchez
Hector Lombard
Mizuto Hirota
Siyar Bahadurzadazondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE![]()
Die manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:00 schreef ChesterPerry het volgende:
dion staring vecht ook vandaag of morgen toch![]()
![]()
Vind het maar een arrogante smerige gast die er niets van kan.quote:
En iedereen zijn B&J al klaar liggen voor vanavond?![]()
agreedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het maar een arrogante smerige gast![]()
Grote onzin, jullie kenden hem eerst geeneens, dat hij niks tegen Cormier inbracht heeft niks te maken met Dion maar met de match up je kan alleen maar respect hebben dat hij die matchup heeft geaccepteerd.quote:There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Sorry, ik ken Dion niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Grote onzin, jullie kenden hem eerst geeneens, dat hij niks tegen Cormier inbracht heeft niks te maken met Dion maar met de match up je kan alleen maar respect hebben dat hij die matchup heeft geaccepteerd.!
![]()
Respect dat hij het deed maar heeft daar niets te zoeken. Maar goed volgens jou ken ik hem nietquote:Op zondag 3 maart 2013 01:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Grote onzin, jullie kenden hem eerst geeneens, dat hij niks tegen Cormier inbracht heeft niks te maken met Dion maar met de match up je kan alleen maar respect hebben dat hij die matchup heeft geaccepteerd.
Eindelijk een goede takedown.![]()
Als je voor het eerst op het grote podium kan vechten en dat tegen zon grote vechter, dat zou iedereen in plaats van de plaatselijke jan lul.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Beetje raar zo'n reactie zonder argumenten.quote:There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Dat is gewoon mijn mening.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Beetje raar zo'n reactie zonder argumenten.![]()
Als Alex on top is, doet hij meer damage dan Khang, maar Khang ligt veel vaker on top. Lastig om te scoren"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
bah!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Het had echt beide kanten op kunnen gaan. Split is wel logisch. Alex, tsja 1 van de 2 moet winnen."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Oh ok, dus Khang deed genoeg in zowel de 1e als de 2e ronde? 3e ronde duidelijk voor Alex, toch."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Ik vraag het me ook afquote:Op zondag 3 maart 2013 03:00 schreef THEFXR het volgende:
ik snap niet wat er bijzonder aan careaway is, waarschijnlijk likken als lassie![]()
![]()
maar slaap je ookquote:Op zondag 3 maart 2013 03:52 schreef Geo4kant het volgende:
Tijd om te slapendownload de maincard morgen wel.
![]()
![]()
Jammer van die early stoppage. Struve was zeker nog niet klaar. Maar Hunt's ground game is beter dan Struve's stand-up game.. wat dat betreft heeft hij het wel beter gedaan en verdiend hij de winst.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
zou hij nog een extra knal hebben gekregen van Bob? omdat hij niet luisterdequote:Op zondag 3 maart 2013 06:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jammer van die early stoppage. Struve was zeker nog niet klaar. Maar Hunt's ground game is beter dan Struve's stand-up game.. wat dat betreft heeft hij het wel beter gedaan en verdiend hij de winst.![]()
![]()
Misschienquote:Op zondag 3 maart 2013 06:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou hij nog een extra knal hebben gekregen van Bob? omdat hij niet luisterde![]()
Er wordt nu gezegd dat Struve zelf aangaf om te stoppen vanwege een gebroken kaak. Als dat zo is dan treft Herb Dean geen blaam en is het een prima highlight reel win van Hunt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
twitter:twitter:danawhite twitterde op zondag 03-03-2013 om 06:59:51What a fucking war!!! Wandy vs Stann can't wait for rd 2!!!!!!! reageer retweet
![]()
quote:twitter:danawhite twitterde op zondag 03-03-2013 om 06:09:24How the fuck did Diego win that fight!? Crazy shit reageer retweet
![]()
Winnaar zonder het te zien![]()
maar eens zoeken of het al op usenet staat
slaap lekker Hooidraadje
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Sanchez![]()
Jammer van Struve zeg. Hij leek behoorlijk moe, tijdsverschil zal hem geen goed gedaan hebben. Jammer dat hij het niet af kon maken, de gelegenheid was er meerdere keren.
Ook jammer dat Siyar toch gegrapplefucked werd, bah.
Toffe entrance van Silva en wat een gevecht zeg! Niet goed voor je gezondheid btw, wat een klappen zeg.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Heuj, en nog genaaid met Sanchez ook![]()
struve een gebroken kaak was de reden van de stoppage, in de ambulance geen pijnstillers, ik hoop dat hij goed hersteld, zijn kin nog heeft en niet meer van de klappen gaat vangen want dan is hij over 3 jaar op.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:36 schreef Fyodor het volgende:
Sanchez![]()
Jammer van Struve zeg. Hij leek behoorlijk moe, tijdsverschil zal hem geen goed gedaan hebben. Jammer dat hij het niet af kon maken, de gelegenheid was er meerdere keren.
Ook jammer dat Siyar toch gegrapplefucked werd, bah.
Toffe entrance van Silva en wat een gevecht zeg! Niet goed voor je gezondheid btw, wat een klappen zeg.![]()
Wat een beroerde avond voor Nederlanders:( moet het nog terugzien maar sws knap van wandy
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
DHK is echt Fitch 2.0 ontzettend knap wat hij doet maar is totaal niet boeiend om naar te kijken
En het is een gigantische smerige klootzak.![]()
Daar geloof ik niet in, ze hebben immers Gomi bestolen...quote:Op zondag 3 maart 2013 14:47 schreef Nober het volgende:
Caraway had toch gewoon gewonnen als het niet in Japan was.The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.![]()
Zou kunnen ik wilde vooral Hunt vs Struve zien en dat viel behoorlijk tegen die Struve kan er helemaal niks van.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:08 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in, ze hebben immers Gomi bestolen...![]()
Alles slechter dan 1 in de eindstand is een achteruitgang voor je hoor.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Wat een main event
Struve
Wandy
Stann heeft kloten man!
Kut van Caraway, had me heel wat geld opgeleverd.
En zo raar vond ik de Diego decision nietronde 1 was voor DIego, ronde 2 voor Gomi en ronde 3 was vrij gelijk, maar als iemand hem had moeten winnen was het Diego in mijn ogen
Wel mijn fun bet gehit en dan ook nog 2 punten los staan na het Riddle debacle
En dat Wandy die ook heeft weet Stann ook, want hij heeft ze vaak genoeg geraaktquote:![]()
twitter:StefanStruve twitterde op zondag 03-03-2013 om 22:08:14@danawhite seen this one yet Dana? They actually call that a nice clean fracture lol http://t.co/vA6gVkWZN7 reageer retweet
twitter:danawhite twitterde op zondag 03-03-2013 om 22:12:06@StefanStruve that is a nasty one my friend!!! reageer retweet
twitter:StefanStruve twitterde op zondag 03-03-2013 om 22:14:25@danawhite told Herb please get the tooth out of my cheek to continue again.. Then it turned out it was like this, so good call from Herb reageer retweet
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Dat Stockton bord hangt ook totaal uit perspectiefheel storend.
De tekst er onder is ook slecht, my first use of photoshop gradients![]()
![]()
Lijkt wel ofdat Struve het niet erg vind, tweetjes fototjes en geintjes na Dana,vergelijken met Struve is Alistair manisch depressief na een verloren gevecht.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ik denk dat hij zo hard gedomineerd word dat zijn hype/geliefdheid een flinke deuk op loopt..quote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Fenomeno het volgende:
GSP gaat Diaz huilend terug naar de 209 sturen![]()
Ik vond Struve in het begin veel incasseren, stond er versteld van dat hij zijn kaak het hield.. maar wat is dat toch met die jongen.. alsof hij steeds iets wil bewijzen in de stand up![]()
Doe nou eens Maia na en sleur die tegenstander zo snelmogelijk naar de grond, maak hem moe en ga dan pas voor de sub EVENTUEEL. Maar dit soort gevaarlijke fights moet je misschien maar slim en saai spelen..![]()
die rookquote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ja echt he... het origineel:
[ afbeelding ]
Deze vond ik beter:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond Struve in het begin veel incasseren, stond er versteld van dat hij zijn kaak het hield.. maar wat is dat toch met die jongen.. alsof hij steeds iets wil bewijzen in de stand up![]()
Doe nou eens Maia na en sleur die tegenstander zo snelmogelijk naar de grond, maak hem moe en ga dan pas voor de sub EVENTUEEL. Maar dit soort gevaarlijke fights moet je misschien maar slim en saai spelen..There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ik vond het schokkend dat Struve soms gewoon met z'n handen hoog bleef wachten op de hoeken van Hunt, dan stond ie gewoon stil en kon Hunt rustig de tijd nemen om de klap goed te plaatsen. Die sweep into mount was wel weer awesomequote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
Doe nou eens Maia na en sleur die tegenstander zo snelmogelijk naar de grond, maak hem moe en ga dan pas voor de sub EVENTUEEL. Maar dit soort gevaarlijke fights moet je misschien maar slim en saai spelen..
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.![]()
Struve is of net niet athletisch genoeg of zijn boksen zuigt te veel. Misschien zelf beide.
Mark Hunt is wel een keiharde Pride O.G.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Mark Hunt moest bekant springen om bij Struve uit te komen joh, dit mag Struve eigenlijk nooit verliezen. Maargoed, dat lukt m altijd toch wel.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Net gekeken, dat hele main eventdie KO
ik werd er helemaal blij van
Dit was wel een beetje awkward
[ Bericht 24% gewijzigd door wuuht op 04-03-2013 00:05:04 ]![]()
Wanderlei vs Brian was een geweldig gevecht. Jammer dat Wanderlei won want overall vond ik dat Brian beter vocht.
Misschien hadden beide spelers ook wel wat te verliezen met het oog op alle cuts.
Lijkt me sterk dat Dana één van hun zou kutten (eerder wanderlei denk)
Siyar die bakte er niets van op de grond, jammer voor hem maar wel een keiharde les.
Struve wat doe je! Lange slungel die me doet denken aan Sam... Geen tot weinig techniek en moet het puur hebben van zijn lengte. Op de grond is Struve wel goed bezig eerlijk is eerlijk. Die kaakfractuur gaat hem parten spelen daar ben ik van overtuigd.
Hij mag heel snel aan zijn stand up gaan werken en eens wat athletic movement voor hemzelf creëren anders is het zo gedaan.
Zie ik nu trouwens bij zijn andere oog, dat hij zijn oogkas ook al eens gebroken heeft? Dat lijkt wel geheeld op dezelfde manier als schenen helen, de bot veranderd dan in een substantie zo sterk als steen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Hij deed inderdaad het "stand and bang" waar ik voor had gevreesd vooraf.
Die gozert moet echt gaan kijken:
• Of hij niet aan een betere school moet gaan denken.
• Of hij niet aan een andere sport moet gaan doen, met het oog op zijn oude dag.
Echt.. Ik ben toch zo bang voor die gozer op lange termijn... Ik ben bang dat hij veel naardere schade op gaat lopen dan bijvoorbeeld een Gary Goodridge of een Crocop.
Hunt heeft een nog veel hardere punch dan een Dos Santos, en dan nog gaat hij die op lopen vangen continu. Het lijkt wel of hij zijn kaak wilde laten breken...
Die gozer moet gewoon eens werken aan zijn takedowns en zijn handen omhoog houden dat zou al een hele hoop schelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:18 schreef n00cL30n het volgende:
Hij deed inderdaad het "stand and bang" waar ik voor had gevreesd vooraf.
Die gozert moet echt gaan kijken:
• Of hij niet aan een betere school moet gaan denken.
• Of hij niet aan een andere sport moet gaan doen, met het oog op zijn oude dag.
Echt.. Ik ben toch zo bang voor die gozer op lange termijn... Ik ben bang dat hij veel naardere schade op gaat lopen dan bijvoorbeeld een Gary Goodridge of een Crocop.
Hunt heeft een nog veel hardere punch dan een Dos Santos, en dan nog gaat hij die op lopen vangen continu. Het lijkt wel of hij zijn kaak wilde laten breken...![]()
Het was echt matig ja. Die poging tot armbar was ook een mooie faal. Je zag dat het mis zou gaan. Klotezooi, dit kost hem wel een jaar.![]()
Veel te vroeg ingezet die armbarquote:Op maandag 4 maart 2013 09:47 schreef Klaphark het volgende:
Het was echt matig ja. Die poging tot armbar was ook een mooie faal. Je zag dat het mis zou gaan. Klotezooi, dit kost hem wel een jaar.![]()
Struve moet wel iets qua school of training gaan veranderen ja.
Z'n BJJ zit wel goed, met Pardoel heeft hij ook een goeie trainer en tegenstander in dat opzicht. Maar bij Schreiber is z'n beste sparringspartner op dit moment Yvel(ook pas sinds kort), wat gewoon een te laag niveau is als hij top wil worden. Daarnaast traint hij veel met Mousasi, die natuurlijk wel goed is maar gewoon geen heavyweight. In het verleden trainde hij weleens een tijdje met iemand als Ghita aan z'n stand up maar niet met top MMA heavyweights. Tegenwoordig traint hij z'n standup bij Mousid, maar ook daar heb je geen heavyweight toppers, helemaal niet als het op MMA aankomt.
En iedereen ziet toch al een tijd dat z'n boksen een heel groot probleem is en dat hij z'n jab niet goed gebruikt, hij had allang een bokstrainer moeten hebben. En hij moet duidelijk ook worstelen leren, want het enige wat hij doet is mensen in z'n guard trekken. Is toch ook alleszeggend dat hij niet genoeg vertrouwen heeft in z'n ground en pound in een full mount positie.
Een vechter als Velasquez heeft voor elke discipline een toptrainer, en traint met vechters als Cormier. Daar ga je als Struve zijnde op deze manier niet op inlopen. Daarmee zeg ik niet trouwens dat Struve dat niveau überhaupt kan halen. Struve zal alleen niet snel bij Schreiber wegggaan, daar is hij te loyaal voor.
[ Bericht 3% gewijzigd door BankAardappel op 04-03-2013 11:47:00 ]![]()
Of bijvoorbeeld bij Greg Jackson waar hij zou trainen met vechters als Jones, Carwin, Mir en Arlovski. Dan zou hij toch meer vooruitgang boeken lijkt me dan nu.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien kan Struve wel terecht bij de Losezillians![]()
De meeste wisten ook gewoon dat dit zou gebeurenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Die armbar poging was echt heel erg jammer idd
[ afbeelding ]
Auch...![]()
![]()
dit is wel iets wat al 3 jaar speelt, bob kan misschien gewoon een deal maken met andere trainers, dat hij gewoon coach blijft.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:25 schreef BankAardappel het volgende:
Struve moet wel iets qua school of training gaan veranderen ja.
Z'n BJJ zit wel goed, met Pardoel heeft hij ook een goeie trainer en tegenstander in dat opzicht. Maar bij Schreiber is z'n beste sparringspartner op dit moment Yvel(ook pas sinds kort), wat gewoon een te laag niveau is als hij top wil worden. Daarnaast traint hij veel met Mousasi, die natuurlijk wel goed is maar gewoon geen heavyweight. In het verleden trainde hij weleens een tijdje met iemand als Ghita aan z'n stand up maar niet met top MMA heavyweights. Tegenwoordig traint hij z'n standup bij Mousid, maar ook daar heb je geen heavyweight toppers, helemaal niet als het op MMA aankomt.
En iedereen ziet toch al een tijd dat z'n boksen een heel groot probleem is en dat hij z'n jab niet goed gebruikt, hij had allang een bokstrainer moeten hebben. En hij moet duidelijk ook worstelen leren, want het enige wat hij doet is mensen in z'n guard trekken. Is toch ook alleszeggend dat hij niet genoeg vertrouwen heeft in z'n ground en pound in een full mount positie.
Een vechter als Velasquez heeft voor elke discipline een toptrainer, en traint met vechters als Cormier. Daar ga je als Struve zijnde op deze manier niet op inlopen. Daarmee zeg ik niet trouwens dat Struve dat niveau überhaupt kan halen. Struve zal alleen niet snel bij Schreiber wegggaan, daar is hij te loyaal voor.![]()
Ja, dat doet hij nu eigenlijk al met Pardoel en Mousid. Maar voor boksen, worstelen en goede MMA heavyweight sparring partners wordt het in NL toch lastig. Dan kan hij wel trainingskampen gaan doen in de VS, maar dan je je wel gaan afvragen waarom je daar niet gewoon bij een sportschool gaat gelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is wel iets wat al 3 jaar speelt, bob kan misschien gewoon een deal maken met andere trainers, dat hij gewoon coach blijft.![]()
omdat hij niet aan de roids wil?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:27 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij nu eigenlijk al met Pardoel en Mousid. Maar voor boksen, worstelen en goede MMA heavyweight sparring partners wordt het in NL toch lastig. Dan kan hij wel trainingskampen gaan doen in de VS, maar dan je je wel gaan afvragen waarom je daar niet gewoon bij een sportschool gaat gelijk.![]()
Mwah, dat blijft toch een keuze, en volgens mij dwingt zo'n sportschool mensen er echt niet toe zolang je geld binnen blijft brengen. Als ik iemand als Velasquez zie lijkt het me ook sterk dat hij aan de roids zit bijvoorbeeld. En denk dat het in NL net zo zeer speelt als in de VS.quote:![]()
Eer Stevan neer komt om een takedown te plaatsen is er al een halve dag voorbij.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gozer moet gewoon eens werken aan zijn takedowns en zijn handen omhoog houden dat zou al een hele hoop schelen.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Forum Opties Forumhop: Hop naar: