boem, recht vooruit op die plexusquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:15 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil is echt bizar groot zeg
Hoeft ie die vliegende knie ook niet meer te proberen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:15 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil is echt bizar groot zeg
klopt ja, cfa 10 in floridaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:00 schreef ChesterPerry het volgende:
dion staring vecht ook vandaag of morgen toch
Die manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:00 schreef ChesterPerry het volgende:
dion staring vecht ook vandaag of morgen toch
Vind het maar een arrogante smerige gast die er niets van kan.quote:
agreedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het maar een arrogante smerige gast
Grote onzin, jullie kenden hem eerst geeneens, dat hij niks tegen Cormier inbracht heeft niks te maken met Dion maar met de match up je kan alleen maar respect hebben dat hij die matchup heeft geaccepteerd.quote:
Sorry, ik ken Dion niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Grote onzin, jullie kenden hem eerst geeneens, dat hij niks tegen Cormier inbracht heeft niks te maken met Dion maar met de match up je kan alleen maar respect hebben dat hij die matchup heeft geaccepteerd.
Respect dat hij het deed maar heeft daar niets te zoeken. Maar goed volgens jou ken ik hem nietquote:Op zondag 3 maart 2013 01:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Grote onzin, jullie kenden hem eerst geeneens, dat hij niks tegen Cormier inbracht heeft niks te maken met Dion maar met de match up je kan alleen maar respect hebben dat hij die matchup heeft geaccepteerd.
Beetje raar zo'n reactie zonder argumenten.quote:
Dat is gewoon mijn mening.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Beetje raar zo'n reactie zonder argumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |