Cruz is er al 16 maanden uit en moet nog 9 mnd revalideren, tijd om die belt in te leveren.quote:On August 12, 2005, the UFC learned that Mir was not able to fight Andrei Arlovski in October as scheduled, thus Mir was stripped of the title after 14 months, and Arlovski was promoted to be the undisputed UFC heavyweight champion.[18] In 2010, Mir told FIGHT! Magazine that he was grateful for the motorcycle accident.[19]
gratis voor jouquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Zeg, wil jij Hooidraad eens even met rust laten en hem uit de OP halen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das die gast met roid rage die gecut gaat worden, haha
Good riddance!quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:21 schreef Happel het volgende:
Matt Riddle cut from UFC after second positive pot bust
Tering.. zo lang al.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cruz is er al 16 maanden uit en moet nog 9 mnd revalideren, tijd om die belt in te leveren.
Godsamme wat een kneus ook. Had het al helemaal gehad na zijn "ik heb wiet nodig anders sla ik mijn kinderen" opmerking.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:21 schreef Happel het volgende:
Dana white sends a messagequote:Op woensdag 27 februari 2013 08:21 schreef Happel het volgende:
ik denk in zijn algemeenheid, maar op basis van 2x, kan ook dave herman eruit met 1x roids en 2x wiet en 4 losses in a row.quote:
Dat Herman niet gelijk gecut is snap ik niets van. Zien ze hem soms als toekomstige PPV seller ofzo? Die gast heeft nu (redelijk kansloos imo) verloren van Struve, Nelson en Big Nog.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk in zijn algemeenheid, maar op basis van 2x, kan ook dave herman eruit met 1x roids en 2x wiet en 4 losses in a row.
Awesome dwerg snapt wel hoe hij een statement maakt in de UFC bij de Baldfather.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:41 schreef THEFXR het volgende:
Urijah Faber vs Scott Jorgensen set for TUF Finale
WTF??? die dwerg heeft net gevochten
idd, die zit weer op de fast track voor een shot.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Awesome dwerg snapt wel hoe hij een statement maakt in de UFC bij de Baldfather.
de non jappies gaat toch echt niet winnen, talking about jetlag, timezones and shitquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:09 schreef n00cL30n het volgende:
Mijn voorlopige picks:
Wanderlei Silva vs. Brian Stann
Mark Hunt vs. Stefan Struve
Takanori Gomi vs. Diego Sanchez
Yushin Okami vs. Hector Lombard
Mizuto Hirota vs. Rani Yahya
Dong Hyun Kim vs. Siyar Bahadurzada
Nog niet eens gezien dit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Zeg, wil jij Hooidraad eens even met rust laten en hem uit de OP halen
Denk je niet dat Lombard niet weer in Australië zou zitten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de non jappies gaat toch echt niet winnen, talking about jetlag, timezones and shit
je dacht, die non jappen hebben last van jetlag?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Wanderlei Silva vs. Brian Stann
Mark Hunt vs. Stefan Struve
Takanori Gomi vs. Diego Sanchez
Yushin Okami vs. Hector Lombard
Mizuto Hirota vs. Rani Yahya
Dong Hyun Kim vs. Siyar Bahadurzada
En misschien een wedje wagen op Unibet!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef THEFXR het volgende:
@Hooidraad, wat is de juiste stand aangezien Matthew Riddle's win is omgezet naar een NC?
huh??? zomaar hij was een tijd geleden nog bij bas inside mma en hij twitterde over cees zijn verliesquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:41 schreef Seamonkey- het volgende:
Hoor net dat Ramon Dekkers is overleden.. Ik weet het niet 100% zeker maar vrienden van me die bij GG trainen hoorde dit net.. Zou wel veels te vroeg zijn!
Edit
Yep het is zoEcht bizar. Zag hem vaak in de kroeg en bij GG.
![]()
twitter:Alistairovereem twitterde op woensdag 27-02-2013 om 19:19:43Just heared that the legendary Ramon Dekkers has died.My condolences go out to his family. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |