Daar geloof ik niet in, ze hebben immers Gomi bestolen...quote:Op zondag 3 maart 2013 14:47 schreef Nober het volgende:
Caraway had toch gewoon gewonnen als het niet in Japan was.
Zou kunnen ik wilde vooral Hunt vs Struve zien en dat viel behoorlijk tegen die Struve kan er helemaal niks van.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:08 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in, ze hebben immers Gomi bestolen...
Alles slechter dan 1 in de eindstand is een achteruitgang voor je hoor.quote:
En dat Wandy die ook heeft weet Stann ook, want hij heeft ze vaak genoeg geraaktquote:
twitter:StefanStruve twitterde op zondag 03-03-2013 om 22:08:14@danawhite seen this one yet Dana? They actually call that a nice clean fracture lol http://t.co/vA6gVkWZN7 reageer retweet
twitter:danawhite twitterde op zondag 03-03-2013 om 22:12:06@StefanStruve that is a nasty one my friend!!! reageer retweet
twitter:StefanStruve twitterde op zondag 03-03-2013 om 22:14:25@danawhite told Herb please get the tooth out of my cheek to continue again.. Then it turned out it was like this, so good call from Herb reageer retweet
Ik denk dat hij zo hard gedomineerd word dat zijn hype/geliefdheid een flinke deuk op loopt..quote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Fenomeno het volgende:
GSP gaat Diaz huilend terug naar de 209 sturen
die rookquote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ja echt he... het origineel:
[ afbeelding ]
Deze vond ik beter:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond Struve in het begin veel incasseren, stond er versteld van dat hij zijn kaak het hield.. maar wat is dat toch met die jongen.. alsof hij steeds iets wil bewijzen in de stand up![]()
Doe nou eens Maia na en sleur die tegenstander zo snelmogelijk naar de grond, maak hem moe en ga dan pas voor de sub EVENTUEEL. Maar dit soort gevaarlijke fights moet je misschien maar slim en saai spelen..
Ik vond het schokkend dat Struve soms gewoon met z'n handen hoog bleef wachten op de hoeken van Hunt, dan stond ie gewoon stil en kon Hunt rustig de tijd nemen om de klap goed te plaatsen. Die sweep into mount was wel weer awesomequote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond Struve in het begin veel incasseren, stond er versteld van dat hij zijn kaak het hield.. maar wat is dat toch met die jongen.. alsof hij steeds iets wil bewijzen in de stand up![]()
Doe nou eens Maia na en sleur die tegenstander zo snelmogelijk naar de grond, maak hem moe en ga dan pas voor de sub EVENTUEEL. Maar dit soort gevaarlijke fights moet je misschien maar slim en saai spelen..
Die gozer moet gewoon eens werken aan zijn takedowns en zijn handen omhoog houden dat zou al een hele hoop schelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:18 schreef n00cL30n het volgende:
Hij deed inderdaad het "stand and bang" waar ik voor had gevreesd vooraf.
Die gozert moet echt gaan kijken:
• Of hij niet aan een betere school moet gaan denken.
• Of hij niet aan een andere sport moet gaan doen, met het oog op zijn oude dag.
Echt.. Ik ben toch zo bang voor die gozer op lange termijn... Ik ben bang dat hij veel naardere schade op gaat lopen dan bijvoorbeeld een Gary Goodridge of een Crocop.
Hunt heeft een nog veel hardere punch dan een Dos Santos, en dan nog gaat hij die op lopen vangen continu. Het lijkt wel of hij zijn kaak wilde laten breken...
Veel te vroeg ingezet die armbarquote:Op maandag 4 maart 2013 09:47 schreef Klaphark het volgende:
Het was echt matig ja. Die poging tot armbar was ook een mooie faal. Je zag dat het mis zou gaan. Klotezooi, dit kost hem wel een jaar.
Of bijvoorbeeld bij Greg Jackson waar hij zou trainen met vechters als Jones, Carwin, Mir en Arlovski. Dan zou hij toch meer vooruitgang boeken lijkt me dan nu.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien kan Struve wel terecht bij de Losezillians
De meeste wisten ook gewoon dat dit zou gebeurenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Die armbar poging was echt heel erg jammer idd
[ afbeelding ]
Auch...
dit is wel iets wat al 3 jaar speelt, bob kan misschien gewoon een deal maken met andere trainers, dat hij gewoon coach blijft.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:25 schreef BankAardappel het volgende:
Struve moet wel iets qua school of training gaan veranderen ja.
Z'n BJJ zit wel goed, met Pardoel heeft hij ook een goeie trainer en tegenstander in dat opzicht. Maar bij Schreiber is z'n beste sparringspartner op dit moment Yvel(ook pas sinds kort), wat gewoon een te laag niveau is als hij top wil worden. Daarnaast traint hij veel met Mousasi, die natuurlijk wel goed is maar gewoon geen heavyweight. In het verleden trainde hij weleens een tijdje met iemand als Ghita aan z'n stand up maar niet met top MMA heavyweights. Tegenwoordig traint hij z'n standup bij Mousid, maar ook daar heb je geen heavyweight toppers, helemaal niet als het op MMA aankomt.
En iedereen ziet toch al een tijd dat z'n boksen een heel groot probleem is en dat hij z'n jab niet goed gebruikt, hij had allang een bokstrainer moeten hebben. En hij moet duidelijk ook worstelen leren, want het enige wat hij doet is mensen in z'n guard trekken. Is toch ook alleszeggend dat hij niet genoeg vertrouwen heeft in z'n ground en pound in een full mount positie.
Een vechter als Velasquez heeft voor elke discipline een toptrainer, en traint met vechters als Cormier. Daar ga je als Struve zijnde op deze manier niet op inlopen. Daarmee zeg ik niet trouwens dat Struve dat niveau überhaupt kan halen. Struve zal alleen niet snel bij Schreiber wegggaan, daar is hij te loyaal voor.
Ja, dat doet hij nu eigenlijk al met Pardoel en Mousid. Maar voor boksen, worstelen en goede MMA heavyweight sparring partners wordt het in NL toch lastig. Dan kan hij wel trainingskampen gaan doen in de VS, maar dan je je wel gaan afvragen waarom je daar niet gewoon bij een sportschool gaat gelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is wel iets wat al 3 jaar speelt, bob kan misschien gewoon een deal maken met andere trainers, dat hij gewoon coach blijft.
omdat hij niet aan de roids wil?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:27 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij nu eigenlijk al met Pardoel en Mousid. Maar voor boksen, worstelen en goede MMA heavyweight sparring partners wordt het in NL toch lastig. Dan kan hij wel trainingskampen gaan doen in de VS, maar dan je je wel gaan afvragen waarom je daar niet gewoon bij een sportschool gaat gelijk.
Mwah, dat blijft toch een keuze, en volgens mij dwingt zo'n sportschool mensen er echt niet toe zolang je geld binnen blijft brengen. Als ik iemand als Velasquez zie lijkt het me ook sterk dat hij aan de roids zit bijvoorbeeld. En denk dat het in NL net zo zeer speelt als in de VS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |