Geloof mij dat ie ook goed gefeest heeftquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef ChesterPerry het volgende:
Sick dat je dan zo jong kan overlijden, conditie als een paard geweldig fysiek, geen gekke dingen gedaan.
Rip
Hij hield wel van een lijntje tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Geloof mij dat ie ook goed gefeest heeftMaar dan is het nog te bizar voor woorden
Wat een beest inderdaad. Mokerslagen en brute traptechniek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Vervelend nieuws.
Dat filmpje is wel uiterst geniaal
Wát een klappen zeg![]()
OmroepBrabantquote:De Amerikaanse kickbokser Vinny Magalhaes twittert dat Dekkers 'een legende was'.
Buiten alle klappen op zijn hoofd..quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef ChesterPerry het volgende:
Sick dat je dan zo jong kan overlijden, conditie als een paard geweldig fysiek, geen gekke dingen gedaan.
Rip
Tja dat doet het hem blijkbaar, kijk naar Aliquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Buiten alle klappen op zijn hoofd..
Ga mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Wanderlei Silva vs. Brian Stann
Mark Hunt vs. Stefan Struve
Takanori Gomi vs. Diego Sanchez
Yushin Okami vs. Hector Lombard
Mizuto Hirota vs. Rani Yahya
Dong Hyun Kim vs. Siyar Bahadurzada
En misschien een wedje wagen op Unibet!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Tja dat doet het hem blijkbaar, kijk naar Ali
Awesome, heb er zin in. Weet iemand al hoe laat het is?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
04.00quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:09 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Awesome, heb er zin in. Weet iemand al hoe laat het is?
Standaard USA UFC tijd, maar dan in Japan?! Nee toch?quote:
Wow! Easy money here!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:21 schreef Geo4kant het volgende:
Als je denkt dat Siyar gaat winnen hij staat op 3,30 bij unibet.
Ja, het wordt net zo als de vorige keer weer vroeg in de Japanse (zondag)ochtend gehouden. Beetje absurd als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Standaard USA UFC tijd, maar dan in Japan?! Nee toch?
UFC.tv heeft een countdown(timer), als je me niet geloofd moet je zelf eens kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Standaard USA UFC tijd, maar dan in Japan?! Nee toch?
Ik geloof je. Jammer voor de Jappen, maar ja $ $ $ is natuurlijk het belangrijkst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
UFC.tv heeft een countdown(timer), als je me niet geloofd moet je zelf eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |