SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo, challenge ook weer bijgewerkt, 150 km gepasseerd dit jaar
Alleen vanaf morgen 3 dagen op cursus, ik neem mijn spullen wel mee, maar ben bang dat het er niet van gaat komen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Beterschap! Gister was ik weer bij de fysio en het gaat steeds beter. Zijn nu echt begonnen met spierversterkende oefeningen. Kuitspieren en quadriceps moeten weer groeien (kuiten zijn 3cm geslonken!!).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook aan jou denken met mijn gezeur. Dat van jou is natuurlijk helemaal klote![]()
En ik zit nog steeds ziekig op de bankIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik trouwens de Runnersworld van deze maand dubbel gekregen, iemand interesse?
er heeft zich iemand gemeld
[ Bericht 30% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 26-02-2013 11:21:44 ]![]()
Kost dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:37 schreef computergirl het volgende:
ik trouwens de Runnersworld van deze maand dubbel gekregen, iemand interesse?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
School valt voor uit vanavond!
Vanavond een extra rondje lopen!
.
.
Over jullie hartslagband. Wassen jullie die ooit uit? Ik neem hem zelf iedere keer mee onder de douche om hem weer zweet vrij te maken. Misschien dat er anders een laagje achterblijft en daardoor minder goed werkt.![]()
Ik maak mijn hartslagmeter nooit schoon. Voordat ik ga lopen maak ik de contactpunten altijd wat nat met water. Als ik terug kom, leg ik hem bij mijn overige hardloopspullen. Desondanks heb ik soms wel dat de eerste kilometer rare pieken vertoond, vooral bij lage intensiteit. Als ik harder loop heb ik dit bijna nooit.
Gisteren 15 kilometer gelopen. Liep heerlijk, gemiddeld dik 9 km per uur. Toch was mijn hartslag wel wat aan de hoge kant. Had ik niet verwacht, vooral omdat ik goed uitgerust was (zondag wedstrijd afgelast).
Loophoogtepunt van de week al gehadIk moet over een aantal bruggen tijdens mijn loop, dit zijn flinke heuvels. Als je dan tijdens zo'n heuveltje een fietser inhaalt geeft dit wel een boost
Liep wel op hartslag 170
![]()
![]()
Even schoonmaken kan je altijd proberen natuurlijk. Dat zal ik dan met wat alcohol doen. (niet stiekem drinken, joggers)
Vanavond mag ik weer!Heb er zin in
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij neemt de rustdagen heel serieus. Meer trainen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, na een paar weekjes rust ga ik vandaag voor Ey les 2. Ik heb er weer zin in!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Geloof me, ik had een goed excuus dit keerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jij neemt de rustdagen heel serieus. Meer trainen!
Spoilers!![]()
Ik heb de laatste tijd echt veels te weinig gelopen, vorige week weer begonnen.
En gisteren ging het echt lekker! Ik was van plan 5-6km te lopen, maar het zijn er 8 geworden!
Een nieuw record in afstand van mij!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/162272006/1547735All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik was net even bij de fysio. Ik liep de praktijk binnen zonder pijn, ik verliet de praktijk met met aan m'n kuitspier.
Ze heeft m'n kuitspier even losgemaakt, maar ze vond de triggerpoints die ze heeft gevonden zo leuk...
Auw..![]()
![]()
Vandaag deed hij het weer lastig in het begin. De wandeling naar het startpunt gewoon rond de 80 en zodra ik begin schiethij omhoog om na een minuut of 10 weer wat betere metingen te doen.
http://connect.garmin.com/activity/277825872![]()
Pijn is fijn! Ze moeten je pijn doen om het beter te laten worden. Ik had het geluk zelf te moeten zeggen van nou..iets meer naar links, daar is het nóg pijnlijker. Alles voor het herstelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik was net even bij de fysio. Ik liep de praktijk binnen zonder pijn, ik verliet de praktijk met met aan m'n kuitspier.
Ze heeft m'n kuitspier even losgemaakt, maar ze vond de triggerpoints die ze heeft gevonden zo leuk...
Auw..
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 26-02-2013 12:37:31 ]![]()
Evy les 10 achter de rug. Voelde als een makkie, dus mijn luiheid van afgelopen week heeft niet zoveel effect gehad als ik dacht. Lekkerrrr.
En volgens weeronline gaat het komende tijd richting de 10 graden!!![]()
![]()
Ow dat is zeker mooi.....die 10 graden dan he?! (je les van evy trouwens ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:29 schreef Cherryblossom het volgende:
Evy les 10 achter de rug. Voelde als een makkie, dus mijn luiheid van afgelopen week heeft niet zoveel effect gehad als ik dacht. Lekkerrrr.
En volgens weeronline gaat het komende tijd richting de 10 graden!!)
Ben wel toe aan warmer weer...![]()
Pff nou les 26 gelopen, en ik dacht het even relaxed te doen, niet dus. Kwam halverwege een loslopende hond tegen en nergens iemand te bekennen, dus ik al hardlopende amivedi.nl checken of er een hond vermist is, nauwelijks internet in de bossen en ruzie met mijn telefoonOok maar een andere route gepakt waardoor ik in de buurt kon blijven doorlopen. Geen hond vermist... hij kan van een huis in de buurt zijn, dat hoop ik dan maar, blijf de lokale media en amivedi wel in de gaten houden, maarja ik blijf het een beetje raar vinden...
Anyway dus maar doorgelopen:
5.19 km
37m:31s
7:13 min/km
411 kcal
gemiddelde moet wel sneller zijn geweest, maar ik heb een aantal keer stilgestaan en gepauzeerd.know'm sayin?
word? word.![]()
Oeps. En ga je nu alles overhoop halen tot je ze vind? (zou ik wel doen)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Niet weten in welke verhuisdoos je garmin en hartslagmeter zitten![]()
![]()
Ja ik ook, lekker met een korte broek lopen. En bruine benen krijgen!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow dat is zeker mooi.....die 10 graden dan he?! (je les van evy trouwens ook)
Ben wel toe aan warmer weer...![]()
![]()
Kan voorlopig nog even niet lopen, iig tot zaterdag (misschien vrijdag) niet door zowel tijdgebrek, bezoek ouders (WAAROM???? ) en gesloopte onderrug.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Oeps. En ga je nu alles overhoop halen tot je ze vind? (zou ik wel doen)Ja doei.![]()
hahah nou met 10 graden hou ik mijn lange broek en jasje nog even aan als je het niet erg vindt....mare als die rond de 20 komt, dan trek ik wel een driekwart/korte broek aan ja (moet ik die wel eerst kopen)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ja ik ook, lekker met een korte broek lopen. En bruine benen krijgen!!![]()
Ik hoop eigenlijk op hetzelfde weer als vorige jaar in maart![]()
![]()
10 graden warmer kleden. Als het 10 graden is loop ik al lang en breed in korte broek en t-shirt hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahah nou met 10 graden hou ik mijn lange broek en jasje nog even aan als je het niet erg vindt....mare als die rond de 20 komt, dan trek ik wel een driekwart/korte broek aan ja (moet ik die wel eerst kopen)![]()
Ik hoop eigenlijk op hetzelfde weer als vorige jaar in maartJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb het heel snel koud hoor....en ben niet ziek geweest...ga dat risico niet nogeens lopen. En ik vind mijn shirts met lange mouwen ook erg koud, dus daar zal ik niet snel zo ik gaan lopen....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
10 graden warmer kleden. Als het 10 graden is loop ik al lang en breed in korte broek en t-shirt hoor.![]()
Bij mij ligt de grens op 6-8 graden.. daaronder betekent thermoshirt + longsleeve, daarboven alleen longsleeve![]()
Jasje heb ik alleen aan bij harde wind of trainingen met loopgroep waarbij je regelmatig stilstaat tussen oefeningen door.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Een week geleden ofzo scheen de zon lekker, en ik gok dat het niet warmer dan 5 graden was. En toen dacht ik wel "misschien had ik vandaag al mijn 3-kwart tight aan kunnen doen"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahah nou met 10 graden hou ik mijn lange broek en jasje nog even aan als je het niet erg vindt....mare als die rond de 20 komt, dan trek ik wel een driekwart/korte broek aan ja (moet ik die wel eerst kopen)![]()
Ik hoop eigenlijk op hetzelfde weer als vorige jaar in maart
Ik loop verder wel nog een tijdje in een shirt met korte mouwen en een windjack.![]()
oh nee...ik heb nu lange tight aan, hempje, shirt met lange mouwen en jasje + muts en als het heel koud is handschoenen. Toen het laatst een paar dagen rond de 7 graden ofzo was had ik een t-shirt aan en jasje.
Ik loop altijd direct in de volle wind, dus als je nog koud bent vind ik dat niet optimaal. En ik heb dus van die lange mouwen shirts van de liddl...die zijn niets warm.
Maar ieder zijn eigen ding toch![]()
![]()
Dat weet ik. Ze zei nog "Als de pijn erg wordt moet je het maar zeggen hè.". Mijn antwoord daarop was: "Ik vind pijn lijden niet erg, dat vind ik leuk."quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Pijn is fijn! Ze moeten je pijn doen om het beter te laten worden. Ik had het geluk zelf te moeten zeggen van nou..iets meer naar links, daar is het nóg pijnlijker. Alles voor het herstelZo nu en dan had ik wel de neiging om eens flink te schreeuwen.
![]()
![]()
Ik in wintertight, hemdje, thermoshirt met lange mouwen, hardlooptrui met lange mouwen en daarover nog een jasje. En echt warm heb ik het nog steeds niet. Geef mij maar zomerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
oh nee...ik heb nu lange tight aan, hempje, shirt met lange mouwen en jasje + muts en als het heel koud is handschoenen. Toen het laatst een paar dagen rond de 7 graden ofzo was had ik een t-shirt aan en jasje.
Ik loop altijd direct in de volle wind, dus als je nog koud bent vind ik dat niet optimaal. En ik heb dus van die lange mouwen shirts van de liddl...die zijn niets warm.
Maar ieder zijn eigen ding toch
know'm sayin?
word? word.![]()
Doe mij maar lente/herfst. In de zomer is het véél te warm. Mijn fles met 0,5L water is dan na nog geen halfuur al op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik in wintertight, hemdje, thermoshirt met lange mouwen, hardlooptrui met lange mouwen en daarover nog een jasje. En echt warm heb ik het nog steeds niet. Geef mij maar zomer![]()
![]()
Alle weertypen hebben hun hardloopcharmes. Ik vind hardlopen dan ook altijd leuk
F means you're fucked![]()
![]()
Zoals te zien bij de 8km testloop...
Maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu als streeftijd moet hebben?
En wil over een half uurtje/uurtje gaan lopen ofzo..?![]()
Zo te zien in het tempo waarop je de vorige les ook hebt gelopen. Eventueel een heel klein stukje sneller, maar niet veelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
En wil over een half uurtje/uurtje gaan lopen ofzo..?F means you're fucked![]()
Ik moet bekennen dat ik nog nooit in de zomer heb gelopen omdat ik eind september pas ben begonnen, maar die dag ergens eind oktober dat het 20 graden was en stralend zonnig was mijn fijnste keer hardlopen ooit
know'm sayin?
word? word.![]()
ik kwam gisteravond een mannelijke hardloper tegen in zeer korte broek (a la voetbal) en T-shirt. Hij rende wel alsof hij al minstens 50 km gerend had. En ik maar bibberen in mijn thermolegging + broek + shirt + windstopper!![]()
Hier in het VK zijn ze niet vies van korte mouwen en broeken rond 't vriespunt. Zowel met sporten niet als in 'gewone kleding'.blijft een raar gezicht, mensen gewoon heel relaxed in overhemd met korte mouwen over straat lopend bij -1 met gure wind...
Ja doei.![]()
Herkenbaar, heb met genoeg Schotten te maken gehad op mijn werk die bij sneeuw gewoon in korte broek en tshirt naar het werk kwamenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hier in het VK zijn ze niet vies van korte mouwen en broeken rond 't vriespunt. Zowel met sporten niet als in 'gewone kleding'.blijft een raar gezicht, mensen gewoon heel relaxed in overhemd met korte mouwen over straat lopend bij -1 met gure wind...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hahah ik dacht dat ik een koukleum wasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:29 schreef alors het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nog nooit in de zomer heb gelopen omdat ik eind september pas ben begonnen, maar die dag ergens eind oktober dat het 20 graden was en stralend zonnig was mijn fijnste keer hardlopen ooit
Maar ik ben in augustus begonnen en ook warme dagen gehad en ik vond het heerlijk...lekker 's avonds laat (later) lopen als het iets koeler is...of smorgens vroeg op staan (int weekend....hoge uitzondering) om de extreme warmte voor te zijn![]()
![]()
Jaaa!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahah ik dacht dat ik een koukleum was
Maar ik ben in augustus begonnen en ook warme dagen gehad en ik vond het heerlijk...lekker 's avonds laat (later) lopen als het iets koeler is...of smorgens vroeg op staan (int weekend....hoge uitzondering) om de extreme warmte voor te zijn
Heerlijk om dan 's avonds na mijn bijbaantje (rond 22-23u) nog ff een rondje te lopen
Ik kan dat ook veel beter hebben dan deze kou...
Ben dan ook veel meer gemotiveerd
En als het zo rond 15/20 graden is gewoon lekker in het avondzonnetje ofzo
Oeeehh, nu al zin in
![]()
Precies....eindelijk iemand die mij snapt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
Jaaa!
Heerlijk om dan 's avonds na mijn bijbaantje (rond 22-23u) nog ff een rondje te lopen
Ik kan dat ook veel beter hebben dan deze kou...
Ben dan ook veel meer gemotiveerd
En als het zo rond 15/20 graden is gewoon lekker in het avondzonnetje ofzo
Oeeehh, nu al zin in![]()
![]()
![]()
Dankjewel! Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat! Wanneer denk je weer te kunnen beginnen met lopen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Beterschap! Gister was ik weer bij de fysio en het gaat steeds beter. Zijn nu echt begonnen met spierversterkende oefeningen. Kuitspieren en quadriceps moeten weer groeien (kuiten zijn 3cm geslonken!!).![]()
In de zomer moet ik denk ik ook wel veel 's ochtends gaan lopen want 's avonds na het bbq'en met het nodige bier of de terrasbezoeken wil het ook niet
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
RTFM.. het staat er boven!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
En wil over een half uurtje/uurtje gaan lopen ofzo..?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Run the fucking marathon?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik volg overigens wat onderwijs op maandag en dinsdag, en dan komen er van die leuke curves voorbij over hardlopen en blessure-kansen (bijvoorbeeld: de kans op een blessure is het grootst bij een beginner itt een marathonloper - ondanks het verschil in gelopen kilometers dus...), maar ook deze:
bron
Motiverend of niet?
Oja, en Maxima kwam net langs![]()
![]()
Ha, leuk om te zien!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:33 schreef Quoi het volgende:
Ik volg overigens wat onderwijs op maandag en dinsdag, en dan komen er van die leuke curves voorbij over hardlopen en blessure-kansen (bijvoorbeeld: de kans op een blessure is het grootst bij een beginner itt een marathonloper - ondanks het verschil in gelopen kilometers dus...), maar ook deze:
[ afbeelding ]
bron
Motiverend of niet?
Oja, en Maxima kwam net langs![]()
rtfm?quote:
Ik ben na 2km omgedraaid trouwens, ik had vanaf 300m al enorme last van de linkeronderkant van mijn buik. Milt?
Ik baal enorm... Nu maar weer vrijdag nog een keer proberen...
Dan is het alweer een week na m'n vorige "wel afgemaakte training"
Echt slecht, maar het wilde niet vandaag
![]()
Dat had ik vrijdag ook! Toen ben ik even gestopt, beetje rondgelopen en foto's gemaakt enzo, je moet watquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:11 schreef Saninl het volgende:
[..]
rtfm?
Ik ben na 2km omgedraaid trouwens, ik had vanaf 300m al enorme last van de linkeronderkant van mijn buik. Milt?
Ik baal enorm... Nu maar weer vrijdag nog een keer proberen...
Dan is het alweer een week na m'n vorige "wel afgemaakte training"
Echt slecht, maar het wilde niet vandaagHet trok niet echt helemaal weg, maar toen ik na 10 minuutjes weer ging lopen, is het gewoon weggeëbt
Maar vervelend is het idd, loopt echt niet lekker als je het zo erg voelt.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja maxima is leuk om te zienquote:
run the fucking marathonquote:
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maxima is leuk om te zien
[..]
run the fucking marathon![]()
![]()
Het plaatje, joh. Langer leven ftw.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maxima is leuk om te zien
[..]
run the fucking marathon![]()
quote:Nee, Read The Fucking Manual (een ICT uitspraak)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
* De_kluizenaar gaat volgende keer eerst topic doorlezen eer hij reageert
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
En dat leg je dan ook nog eens uit aan een ict'erquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]Nee, Read The Fucking Manual (een ICT uitspraak)
Na er zo'n 9 maanden door diverse omstandigheden eruit te hebben gelegen, hoop ik deze week of volgende week weer te beginnen![]()
Ik ga weer met Evy beginnen! Heeft er iemand trouwens nog de podcast van 5-10km?![]()
![]()
http://begin2run.nl/download/5-10_kilometer/Keep+Running.zip.htmlquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:30 schreef roos85 het volgende:
Na er zo'n 9 maanden door diverse omstandigheden eruit te hebben gelegen, hoop ik deze week of volgende week weer te beginnen![]()
Ik ga weer met Evy beginnen! Heeft er iemand trouwens nog de podcast van 5-10km?
Het schema kan je hier vinden: http://begin2run.nl/keep-running/![]()
Ziek zijn saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kan ik dan morgen in ieder geval wel weer schaatsen. Dan ben ik weer even lekker buiten bezig zonder dat het een aanslag op m'n conditie is en ik moet en zal dit seizoen nog pootje over kunnen durven.
![]()
Pakt ie niet meer helaasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:33 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
http://begin2run.nl/download/5-10_kilometer/Keep+Running.zip.html![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef hatsaflats het volgende:
Ziek zijn saai.Kwestie van goed je door knieen gaan en je heup naar links drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kan ik dan morgen in ieder geval wel weer schaatsen. Dan ben ik weer even lekker buiten bezig zonder dat het een aanslag op m'n conditie is en ik moet en zal dit seizoen nog pootje over kunnen durven.
.quote:
QFT
Ik weet trouwens m'n startnummer voor zaterdag, 278. Mama-Gup doet ook mee en heeft 304
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Haha, thanks. Dat probeert m'n schaatsleraar me ook al 15 weken duidelijk te makenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Kwestie van goed je door knieen gaan en je heup naar links drukken![]()
![]()
Ik probeerde het met chrome, zal Het vanavond met ff proberen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:37 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Hier kan ik 'm gewoon downloaden, ik gebruik firefox. Geen idee of dat wat uitmaakt![]()
Als je er behoefte aan hebt wil ik 't ook wel in dropbox ploppen zodat je het daar weg kan halenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik probeerde het met chrome, zal Het vanavond met ff proberen.![]()
![]()
same herequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Tweede week van april hoop ik te beginnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dankjewel! Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat! Wanneer denk je weer te kunnen beginnen met lopen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leukquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tweede week van april hoop ik te beginnen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het wordt weer later donker buiten![]()
Net een training met hindernissen gedaan, was met maatje maar die kreeg steeds telefoon tussendoor (wel iets belangrijks).
Dus ook maar wat eerder gestopt.
Nou ja donderdag weer wat langer naar buiten.![]()
da''s al best snel, fijn!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tweede week van april hoop ik te beginnen.![]()
1230 Kcal ingenomen vandaag. Dat moet toch zorgen dat ik weer ga afvallen.
1 week stoppen met roken = bijna 1 kilo aankomen, dat is toch bizar? Geen alcohol, geen snoepjes, gewoon gegeten.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat goed dat je bent gestopt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef De_kluizenaar het volgende:
1 week stoppen met roken = bijna 1 kilo aankomen, dat is toch bizar? Geen alcohol, geen snoepjes, gewoon gegeten.![]()
Het is niet raar dat je nu aankomt, je stofwisseling gaat wat trager werken, maar dat is als het goed is maar tijdelijk.
1250 Kcal. lijkt me wel erg weinig hoor, ik zou wel iets meer gaan eten juist om je stofwisseling in beweging te houden.![]()
Volhouden, over een jaar ben je donders blij dat je gestopt bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:54 schreef Shravani het volgende:
[..]
Wat goed dat je bent gestopt!![]()
Het is niet raar dat je nu aankomt, je stofwisseling gaat wat trager werken, maar dat is als het goed is maar tijdelijk.
1250 Kcal. lijkt me wel erg weinig hoor, ik zou wel iets meer gaan eten juist om je stofwisseling in beweging te houden.![]()
Die stofwisseling doet niet veel, en hoeft nu ook niet veelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:54 schreef Shravani het volgende:
[..]
Wat goed dat je bent gestopt!![]()
Werkt wel frustrerend hoor, eet expres gezond en niet veel, en toch langzaam aankomen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ze zeggen dat tussen de maaltijden gezonde tussendoortjes eten helpt. Omdat je metabolisme dan lekker aan het werk blijt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Die stofwisseling doet niet veel, en hoeft nu ook niet veel![]()
Werkt wel frustrerend hoor, eet expres gezond en niet veel, en toch langzaam aankomen.![]()
Dit!quote:![]()
En komend weekend een graad of 8, 9 en de zon! Dat wordt weer lekker in een korte broek lopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ga je na 9 maanden weer beginnen bij 5? Dat lijkt me vragen om blessures, al weet ik je geschiedenis niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:30 schreef roos85 het volgende:
Ik ga weer met Evy beginnen! Heeft er iemand trouwens nog de podcast van 5-10km?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat zorgt dat je nu afvalt maar zo weinig eten hou je niet voor dus straks als je meer gaat eten komt het er gewoon weer bij. Gewoon iets onder je onderhoud blijven. Dat gewicht loop je wel weer weg vooral als je straks schonere longen hebt en je makkelijker loopt omdat je longen schoon zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef De_kluizenaar het volgende:
1 week stoppen met roken = bijna 1 kilo aankomen, dat is toch bizar? Geen alcohol, geen snoepjes, gewoon gegeten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:
Zelden trouwens zo lekker gelopen als vandaag7,56km. Helaas moest ik na 3km al naar de wc, maar ik liep zo fijn dat ik gewoon door ben gegaan. Als ik niet wat aapjes moest laten bobsleeën dan had ik rond de 10km gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/162375369/7102294Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik niet wat aapjes moest laten bobsleeënquote:dan had ik rond de 10km gelopen.![]()
![]()
hier nog steeds prachtig nazomerweer hoor, dus ik klaag van weelde, maar de dagen beginnen wel te korten...vooral 's morgens is het niet voor half zeven licht.quote:
En verder...koud hardloopweer
Aapjes wat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Zelden trouwens zo lekker gelopen als vandaag7,56km. Helaas moest ik na 3km al naar de wc, maar ik liep zo fijn dat ik gewoon door ben gegaan. Als ik niet wat aapjes moest laten bobsleeën dan had ik rond de 10km gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/162375369/7102294![]()
Bobsleeën. Daarna gingen de aapjes zwemmenquote:
Ook van last van, let goed op de juiste tijd tussen het eten en rennen in.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/162375369/7102294![]()
Jeeej kan m'n hardlooprokje weer eens de kast uitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit!![]()
En komend weekend een graad of 8, 9 en de zon! Dat wordt weer lekker in een korte broek lopen![]()
Dit had ik niet mee gekregen, het ideale hardloopweer!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef Shravani het volgende:
[..]
Jeeej kan m'n hardlooprokje weer eens de kast uit![]()
Spieren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Die stofwisseling doet niet veel, en hoeft nu ook niet veel![]()
Werkt wel frustrerend hoor, eet expres gezond en niet veel, en toch langzaam aankomen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Normaal geen last. Voordat ik weg ging moest ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ook van last van, let goed op de juiste tijd tussen het eten en rennen in.
Gegeten had ik om half 4 voor het laatst dus dat was 't ook niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
hier even een link naar onze wekelijkse nieuwsbrief van Athletics Southland van een paar weken geleden, scroll even naar de laatste pagina en verbaas je er over hoe groots college sport in de USA wordt aangepakt.
http://www.athletics.org.nz/SOUTHLAND/Resource.aspx?ID=16887'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat was lekker! En ik heb het weer helemaal volgehouden. Heb alweer zin in vrijdag. Zo jammer van die rustdag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, na een paar weekjes rust ga ik vandaag voor Ey les 2. Ik heb er weer zin in!Spoilers!![]()
Zo vandaag weer eens met Evy gelopen, les 16 (5-7-7-5). Was goed te doen, tijd voor opbouw richting zomerloopjes van 10km.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Geweldigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier even een link naar onze wekelijkse nieuwsbrief van Athletics Southland van een paar weken geleden, scroll even naar de laatste pagina en verbaas je er over hoe groots college sport in de USA wordt aangepakt.
http://www.athletics.org.nz/SOUTHLAND/Resource.aspx?ID=16887
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef YUR het volgende:
Ook ff linkdumpen:
http://www.ad.nl/ad/nl/18(...)ns-hardgelopen.dhtml![]()
![]()
![]()
Als je een rustdag neemt mag je donderdag weer he.. Weet niet hoe je het aanpakt verder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was lekker! En ik heb het weer helemaal volgehouden. Heb alweer zin in vrijdag. Zo jammer van die rustdag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ja, die las ik net ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef YUR het volgende:
Ook ff linkdumpen:
http://www.ad.nl/ad/nl/18(...)ns-hardgelopen.dhtml
College is huge daar, NCAA is HUGE!! March madness, Rose bowl ed worden live uitgezonden. En dan heb je ook nog de reguliere uitzendingen. Op ESPN ed. Doen ze goed hoor die Jankezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.athletics.org.nz/SOUTHLAND/Resource.aspx?ID=16887In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik wil verhuizenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
College is huge daar, NCAA is HUGE!! March madness, Rose bowl ed worden live uitgezonden. En dan heb je ook nog de reguliere uitzendingen. Op ESPN ed. Doen ze goed hoor die Jankezen.
Ik ga meequote:
Ik heb nog niet alles bijgelezen, sorry, maar kom even heel trots melden dat ik net de testloop van 20 minuten gewoon gehaald heb![]()
![]()
(Met twee stukken tape op mijn knie voor extra stevigheid en (nog?) geen last!! dubbel)
![]()
Dan zwem ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je een rustdag neemt mag je donderdag weer he.. Weet niet hoe je het aanpakt verder.Serinde
Spoilers!![]()
Goed gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:22 schreef Serinde het volgende:
Ik heb nog niet alles bijgelezen, sorry, maar kom even heel trots melden dat ik net de testloop van 20 minuten gewoon gehaald heb![]()
![]()
(Met twee stukken tape op mijn knie voor extra stevigheid en (nog?) geen last!! dubbel)
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:22 schreef Serinde het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf voor het eerst sinds November weer eens lange intervallen gedaan. Ik zat te twijfelen tussen 6x1000 of 10x600 op 100% en heb voor het laatste gekozen. De eerste 4 zeshonderdjes vielen zwaar maar daarna ging het lekker soepel en voor mijn doen erg vlak. Morgen een klein stukje rustig hobbelen en donderdag weer met de loopgroep.![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:22 schreef Serinde het volgende:
![]()
Nee hoor, van 0-5 km maar wil alvast 5-10 hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga je na 9 maanden weer beginnen bij 5? Dat lijkt me vragen om blessures, al weet ik je geschiedenis niet.
Ik dacht dat ik die destijds al had gedownload maar kan hem nergens terugvinden.![]()
ja daar heb je gelijk in Slacker, ik denk dat menig Europese topclub in het betaalde voetbal jaloers kan zijn op de bezoekersaantallen die bijv. College Football heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
College is huge daar, NCAA is HUGE!! March madness, Rose bowl ed worden live uitgezonden. En dan heb je ook nog de reguliere uitzendingen. Op ESPN ed. Doen ze goed hoor die Jankezen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Met FF lijkt het te lukkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:37 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Hier kan ik 'm gewoon downloaden, ik gebruik firefox. Geen idee of dat wat uitmaakt![]()
![]()
Gewoon al 2 dagen geen tijd gehad om te gaan lopen en morgen gaat het er opnieuw niet van komen. Donderdag zie ik echter 8 graden en zon op de kaarten staan!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Serinde![]()
Ik ben ook trots. Na een drukke werkdag was ik helemaal afgedraaid en voelde me verre van fit: hoesten, spierpijn, rillerig. Op de bank een tukje gedaan. Tóch 10 minuutjes voor de looptraining mijn kloffie aangetrokken en gegaan. Gewoon lekker 9k gelopen - intervallen van 1500m op 5:45 min/km.
Ik ben nu wél totaal gesloopt![]()
![]()
Lol, wie kent Mo Farah nou niet, vooral na de vorige spelen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef YUR het volgende:
Ook ff linkdumpen:
http://www.ad.nl/ad/nl/18(...)ns-hardgelopen.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie weer goede berichten voorbij komen, Serinde, Daywalk3r
!
Zelf vanavond ook lekker even losgelopen op mijn VFF's. Een klein rondje van 6 kilometer met 3 snelle kilometers tussendoor en 2x 200 meter wandelen. De rest lekker relaxed gelopen. Ging erg goed, maar voel het nu wel goed in mijn linkerkuit, maar dat mag! Het weer was inderdaad heerlijk! Eindelijk eens geen sneeuw en vorst meer, laat de lente maar komen! Donderdag lekker vrij dus dan een relaxed duurloopje!
En Quoi, rustig aan daarmee he! Als je echt ziek blijkt te zijn, begin van koorts misschien? Kan het ook wel eens niet goed zijn. Maar als het echt alleen moeheid van het werk was danGoed bezig!!!
![]()
![]()
Je milt zit als het goed is net onder je longen. Lijkt me eerder darmen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:11 schreef Saninl het volgende:
[..]
rtfm?
Ik ben na 2km omgedraaid trouwens, ik had vanaf 300m al enorme last van de linkeronderkant van mijn buik. Milt?elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Oh, bedankt voor deze kritische noot, ik wil graag dat ik hier de volgende keer geen last meer van heb natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:25 schreef desub het volgende:
[..]
Je milt zit als het goed is net onder je longen. Lijkt me eerder darmen?
Maar ik had s middags goed gegeten met boterhammetjes en gezorgd dat ik meer dan een uur rust had voor de vertering..?
Jij een idee?![]()
Jij stoere vrouw! Nu mag je welverdiend je mandje in straksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:13 schreef Quoi het volgende:
Serinde![]()
Ik ben ook trots. Na een drukke werkdag was ik helemaal afgedraaid en voelde me verre van fit: hoesten, spierpijn, rillerig. Op de bank een tukje gedaan. Tóch 10 minuutjes voor de looptraining mijn kloffie aangetrokken en gegaan. Gewoon lekker 9k gelopen - intervallen van 1500m op 5:45 min/km.
Ik ben nu wél totaal gesloopt
En ik lees allemaal mensen die Evy lessen gelopen hebben: chapeau! Ik mag morgen weerLes 12 weer op herhaling met tempo stilstaand joggen
![]()
![]()
nr. 260. Ik hoop alleen dat morgen de generale repetitie een beetje gaat, heb zaterdag mn training halverwege afgebroken en maandag geskipt wegens scheenbeen klachten. Tot afgelopen zaterdag nog niet eerder last van gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
.
QFT
Ik weet trouwens m'n startnummer voor zaterdag, 278. Mama-Gup doet ook mee en heeft 304Briljante timing heb ik weer....
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Ik heb zelf een keer steken gehad in de darmregio, kon ik toen ook niet verklaren, was toen ook ruim na het eten. Maar dat was niet zo ernstig dat ik moest omkeren. Wel vervelend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor deze kritische noot, ik wil graag dat ik hier de volgende keer geen last meer van heb natuurlijk!
Maar ik had s middags goed gegeten met boterhammetjes en gezorgd dat ik meer dan een uur rust had voor de vertering..?
Jij een idee?elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Thanks Nirak, dat komt wel goed
Sanini, ik heb dit ook gehad, meerdere malen, ook tijdens wedstrijden. Verschrikkelijk. Ik heb toen van alles geprobeerd te veranderen, ademhaling, eten van tevoren. Achteraf kan ik alleen maar zeggen dat met de verbetering van mijn conditie deze steken ook verdwenen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor deze kritische noot, ik wil graag dat ik hier de volgende keer geen last meer van heb natuurlijk!
Jij een idee?![]()
Ha leuk, vandaag een functioneel shirt en een (zomer)jasje gekregen van de personeelsvereniging om in te gaan rennen tijdens de Ambtenaren Veldloop
Ook vandaag geleerd dat een collega van mij vorig jaar de snelste was en zich dus ambtenarenkampioen van Nederland mag noemen. O, en hij loopt de marathon van Berlijn in 2:30:00 en is winnaar van de 28K Duinentrail in Schoorl. /jaloersmodus pffGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef Quoi het volgende:
Thanks Nirak, dat komt wel goed
[..]
Sanini, ik heb dit ook gehad, meerdere malen, ook tijdens wedstrijden. Verschrikkelijk. Ik heb toen van alles geprobeerd te veranderen, ademhaling, eten van tevoren. Achteraf kan ik alleen maar zeggen dat met de verbetering van mijn conditie deze steken ook verdwenen.Beide bedankt, hopen dat het eenmalig was danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef desub het volgende:
[..]
Ik heb zelf een keer steken gehad in de darmregio, kon ik toen ook niet verklaren, was toen ook ruim na het eten. Maar dat was niet zo ernstig dat ik moest omkeren. Wel vervelend.
![]()
Leuk dat jullie PV dat doet! Volgend jaar doe ik ook meequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:03 schreef Frsh het volgende:
Ha leuk, vandaag een functioneel shirt en een (zomer)jasje gekregen van de personeelsvereniging om in te gaan rennen tijdens de Ambtenaren Veldloop
Ook vandaag geleerd dat een collega van mij vorig jaar de snelste was en zich dus ambtenarenkampioen van Nederland mag noemen. O, en hij loopt de marathon van Berlijn in 2:30:00 en is winnaar van de 28K Duinentrail in Schoorl. /jaloersmodus pffHoop wel dat het dan dichterbij is.. Groningen is nogal een eindje weg.
![]()
Ik zit ook al twee weken stilquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:32 schreef desub het volgende:
[..]
nr. 260. Ik hoop alleen dat morgen de generale repetitie een beetje gaat, heb zaterdag mn training halverwege afgebroken en maandag geskipt wegens scheenbeen klachten. Tot afgelopen zaterdag nog niet eerder last van gehadBriljante timing heb ik weer....
ook door scheenbeenklachten. Ik zie wel zaterdag, ik ga gewoon rustig starten en m'n rondje uithobbelen. Van de omgeving genieten en alles
gaat t niet? Dan wandel ik m wel uit.
Heb me toch al ingeschreven, en m'n treinabonnement brengt me gratis in Driebergen. Waarom niet, dus
quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zit ook al twee weken stilook door scheenbeenklachten. Ik zie wel zaterdag, ik ga gewoon rustig starten en m'n rondje uithobbelen. Van de omgeving genieten en alles
Heb me toch al ingeschreven, en m'n treinabonnement brengt me gratis in Driebergen. Waarom niet, dusToch nog ellende meis?
![]()
![]()
Ik kan vandaag en vrijdag nog lopen voor de 'wedstrijd' van as zondag.
Wat is dan beter, vandaag intervaltraining (7x4 op goed tempo) en vrijdag 30 minuten lopen met 3x30 sec versnellen of andersom? Of maakt het niet uit? Of 2x interval doen nog?
Morgen startnummer ophalen
Ik zou de lichtste training voor het laatst bewaren. Of misschien zelfs nog maar 1 lichte training doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik kan vandaag en vrijdag nog lopen voor de 'wedstrijd' van as zondag.
Wat is dan beter, vandaag intervaltraining (7x4 op goed tempo) en vrijdag 30 minuten lopen met 3x30 sec versnellen of andersom? Of maakt het niet uit? Of 2x interval doen nog?
Morgen startnummer ophalen
Ok niet meer bikkelen.. het lichtste is denk ik 30 minuten doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou de lichtste training voor het laatst bewaren. Of misschien zelfs nog maar 1 lichte training doenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
he, niet doen jij! Moeten GotC en ik op ziekenbezoek komen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zit ook al twee weken stilook door scheenbeenklachten. Ik zie wel zaterdag, ik ga gewoon rustig starten en m'n rondje uithobbelen. Van de omgeving genieten en alles
Heb me toch al ingeschreven, en m'n treinabonnement brengt me gratis in Driebergen. Waarom niet, dusIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Inderdaad. Bikkelen heeftnu totaal geen nut meer en werkt eerder averechts. Zelf zou ik gewoon een heerlijk ontspannen rondje hobbelen op zijn hoogst.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ok niet meer bikkelen.. het lichtste is denk ik 30 minuten doen.![]()
^^, je gaat er toch niks mee winnen door nu nog echt te gaan trainen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Inderdaad. Bikkelen heeftnu totaal geen nut meer en werkt eerder averechts. Zelf zou ik gewoon een heerlijk ontspannen rondje hobbelen op zijn hoogst.![]()
Neem ik tulpen meequote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
he, niet doen jij! Moeten GotC en ik op ziekenbezoek komen?![]()
![]()
ich bin da wieder
(ofzo)
ook ik had loopschoenen, garmin, connector etc bij me... maar er lag sneeuw... in oostenrijk! Op 1300 meter!
Ungelaubich, wie verzint dat nou...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Vervelend nouquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:02 schreef Jumparound het volgende:
ich bin da wieder
(ofzo)
ook ik had loopschoenen, garmin, connector etc bij me... maar er lag sneeuw... in oostenrijk! Op 1300 meter!
[ afbeelding ]![]()
Spikes een idee?![]()
haha, ff een rode pist OP rennen... Nein danke schön, ik ga straks wel een rondje rennenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:08 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Vervelend nou![]()
Spikes een idee?
Ecosia
Nog langhoorns tegengekomen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:02 schreef Jumparound het volgende:
ich bin da wieder
(ofzo)
[ afbeelding ]![]()
![]()
local wildfile bestond voornamelijk uit puberende nederlandersquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nog langhoorns tegengekomen?
Ecosia
Oh jaquote:![]()
Nee, nog steeds geëtter. Of alweer, het leek een hele tijd weer goed te gaan. Alhoewel, op het moment heb ik nergens last van. Maar ik neem liever nu rust en dat er dan een kans is dat ik "gewoon" de CPC kan hobbelen... Wie weet. Zaterdag proberen, en dan weer verder zien. Komt wel weet goed (hoop ik!)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanavond een heanig rondje op rustig tempo en dan lekker rustig houden en dan zondag shinen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ok niet meer bikkelen.. het lichtste is denk ik 30 minuten doen.
En zaterdag niet teveel zuipen
Dat zegt mn kameraad ook altijd "Doe heanig on"quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanavond een heanig rondje op rustig tempo en dan lekker rustig houden en dan zondag shinen!
En zaterdag niet teveel zuipen
Als ik alleen vandaag loop dan heb ik deze week maar 1x gelopen, dat voelt wat weinig aan. (vorige week in totaal 20 km gelopen) dus vandaag niet te gek maar toch gewoon en vrijdagavond moet ik maar even zien nog. Misschien dan nog iets van 3 kilometer gewoon voor de lol.
Niet dat ik zondag kans maak ik op een podiumplaats hoor.
Oja het is woensdag. Ja dan kan je ook gewoon twee keer heanig an lopen inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat zegt mn kameraad ook altijd "Doe heanig on"
Als ik alleen vandaag loop dan heb ik deze week maar 1x gelopen, dat voelt wat weinig aan. (vorige week in totaal 20 km gelopen) dus vandaag niet te gek maar toch gewoon en vrijdagavond moet ik maar even zien nog. Misschien dan nog iets van 3 kilometer gewoon voor de lol.
Niet dat ik zondag kans maak ik op een podiumplaats hoor.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb mijn korte hardloopbroekje binnen, van de h&m, heel zacht stofje, lijkt wel katoen![]()
Dat is het niet hoor, polyester/polyamide/elasthan mix ofzo. En ook nog met apart kruis en sleutelvakje en dat voor maar 10 euro!
know'm sayin?
word? word.![]()
hoe kort is kort? de H&M heeft de laatst tijd idd erg leuk spul (al wordt er van die groen/zwarte tight gezegd dat die niet lekker zit en afzakt)...quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef alors het volgende:
Ik heb mijn korte hardloopbroekje binnen, van de h&m, heel zacht stofje, lijkt wel katoen![]()
Dat is het niet hoor, polyester/polyamide/elasthan mix ofzo. En ook nog met apart kruis en sleutelvakje en dat voor maar 10 euro!
ik ben weer geweestja vanmiddag ipv gisteren, kwam beter uit. Het ging redelijk, vooral de laatste 1,5km was moeilijk, maar ik ben gegaan. Heb wel wat gelopen maar niet ver of lang. Ik vind het prima zo....
Morgen of vanavond al heb ik wel spierpijn....dat voel ik nu al![]()
http://www.endomondo.com/workouts/162610952/7208949
ow en over hartslagmeters die van slag zijn....volgens mij is mijn endomondo ook van slag....ik heb een max speed van 2:11min/kmdat redt ik echt niet hoor....(zei die de vorige keer volgens mij ook al)
[ Bericht 8% gewijzigd door TaMieke op 27-02-2013 17:42:52 ]![]()
Zo kort als op het plaatje ongeveer, ik vind het wel een mooie lengte.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hoe kort is kort? de H&M heeft de laatst tijd idd erg leuk spul (al wordt er van die groen/zwarte tight gezegd dat die niet lekker zit en afzakt)...
ik ben weer geweestja vanmiddag ipv gisteren, kwam beter uit. Het ging redelijk, vooral de laatste 1,5km was moeilijk, maar ik ben gegaan. Heb wel wat gelopen maar niet ver of lang. Ik vind het prima zo....
Morgen of vanavond al heb ik wel spierpijn....dat voel ik nu al![]()
http://www.endomondo.com/workouts/162610952/7208949SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja iddDit jasje had ik er ook besteld, moet alleen even een maatje groter hebben omdat hij te strak zit bij mijn armen als ik er een trui onder heb. Dat reflecterende effect is wel vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die groen/zwarte tight heb ik gepast met een andere print, maar die zat idd niet super. Heb er laatst voor 7 euro ook nog een extra simpele lange tight gekocht van de herenafdelingPrima ding.
En goed bezig verderIk mag nu ook bijna 5k zonder Evy lopen.
know'm sayin?
word? word.![]()
ik heb die lange broek van de H&M, die er ook in het grijs is. Ik vind hem heel fijn. Wel dun maar nu met legging eronder super.
Het vestje (oranje of zwart, niet die reflecterende) moet ik nog aan wennen. Het is een beetje slap ofzo, moeilijk te omschrijven. Je kunt ook niks in de zakken doen en ik voel me een beetje dikker erin![]()
![]()
Sorry alors,had niet naar het plaatje gekekenmaar das mij toch echt te kort....dan weet ik zeker dat ik me dikkig voel (nu in mijn lange mouwen shirt ook trouwens, daarom heb ik altijd een jas aan)
Heb vandaag wel weer evy aangehad,kan nog geen betere muziek vinden...![]()
Ik kreeg vanmorgen m'n loopschema voor maart opgestuurd. 5! Keer per week, met eventueel ook nog op woensdag een herstelloopje. Morgen maar even met de trainer overleggen hoe snel ik mijn 3x per week kan uitbouwen naar dat en welke trainingen ik dan het best kan skippen. Zeker na dat gedoe met m'n voet en een paar dagen ziek zijn lijkt het me niet heel verstandig nu meteen 5 keer te gaan lopen (wel leuk).![]()
Ik heb er niet eens de tijd voor, twee keer lukt prima maar 3 keer wordt al erg lastig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kreeg vanmorgen m'n loopschema voor maart opgestuurd. 5! Keer per week, met eventueel ook nog op woensdag een herstelloopje. Morgen maar even met de trainer overleggen hoe snel ik mijn 3x per week kan uitbouwen naar dat en welke trainingen ik dan het best kan skippen. Zeker na dat gedoe met m'n voet en een paar dagen ziek zijn lijkt het me niet heel verstandig nu meteen 5 keer te gaan lopen (wel leuk).![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:49 schreef alors het volgende:
[..]
Zo kort als op het plaatje ongeveer, ik vind het wel een mooie lengte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja iddDit jasje had ik er ook besteld, moet alleen even een maatje groter hebben omdat hij te strak zit bij mijn armen als ik er een trui onder heb. Dat reflecterende effect is wel vet
Dat lijkt wel een vapor flash jack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die groen/zwarte tight heb ik gepast met een andere print, maar die zat idd niet super. Heb er laatst voor 7 euro ook nog een extra simpele lange tight gekocht van de herenafdelingPrima ding.
En goed bezig verderIk mag nu ook bijna 5k zonder Evy lopen.
Kan me op de Hm site niet vinden. Zou die ook in manneversie zijn?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dit is de damesversie http://www.hm.com/nl/product/06034?article=06034-A#shopOrigin=QOquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kan me op de Hm site niet vinden. Zou die ook in manneversie zijn?
niet te vinden omdat hij momenteel uitverkocht is, die dingen gaan behoorlijk hard volgens mij
Mannenversie hebben ze niet, helaas.know'm sayin?
word? word.![]()
Waarom zoveel...? Waar ga je voor trainen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kreeg vanmorgen m'n loopschema voor maart opgestuurd. 5! Keer per week, met eventueel ook nog op woensdag een herstelloopje. Morgen maar even met de trainer overleggen hoe snel ik mijn 3x per week kan uitbouwen naar dat en welke trainingen ik dan het best kan skippen. Zeker na dat gedoe met m'n voet en een paar dagen ziek zijn lijkt het me niet heel verstandig nu meteen 5 keer te gaan lopen (wel leuk).[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mja, ik hoef maar 3 dagen in de week ergens heen, de rest studeer ik thuis, dus dat is vrij makkelijk te combineren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens de tijd voor, twee keer lukt prima maar 3 keer wordt al erg lastig.![]()
In eerste instantie om m'n groepsgenootjes bij te houden, en ik denk toch ook wel HM in oktober (sorry, iPad, multiquote moeilijk)quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waarom zoveel...? Waar ga je voor trainen?![]()
LALALA IK GA GEWOON DOOR KUTSCHENEN JULLIE TACKELEN MIJ NIET
Ik heb vandaag ongeveer 2 minuten wandelen - 1 minuut rennen gedaan, dat 6x. En toen was het afgelopen want mijn schenen kunnen hard gillen.
Zou het kunnen komen door mijn (nieuwe) schoenen? ik heb het idee dat al tijdens het wandelen de spieren op spanning gaan staan. Om dat te testen/voorkomen ga ik gewoon in huis wat meer op de hardloopschoenen wandelen, kleine stukjes wandelen dus zodat mijn lijf toch iets meer gewend raakt aan de schoenen. Zeiklijf.![]()
Het kan heel goed aan je schoenen liggen ja. En stukjes lopen erop is ook best goed. Ik zal alleen even niet hardlopen een week of 2 weken. En gelijk koelen je schenen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:59 schreef Twinky het volgende:
Ik heb vandaag ongeveer 2 minuten wandelen - 1 minuut rennen gedaan, dat 6x. En toen was het afgelopen want mijn schenen kunnen hard gillen.
Zou het kunnen komen door mijn (nieuwe) schoenen? ik heb het idee dat al tijdens het wandelen de spieren op spanning gaan staan. Om dat te testen/voorkomen ga ik gewoon in huis wat meer op de hardloopschoenen wandelen, kleine stukjes wandelen dus zodat mijn lijf toch iets meer gewend raakt aan de schoenen. Zeiklijf.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Luister nou gewoon naar je lichaam, en google eens op shin splints.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:59 schreef Twinky het volgende:
Zou het kunnen komen door mijn (nieuwe) schoenen? ik heb het idee dat al tijdens het wandelen de spieren op spanning gaan staan. Om dat te testen/voorkomen ga ik gewoon in huis wat meer op de hardloopschoenen wandelen, kleine stukjes wandelen dus zodat mijn lijf toch iets meer gewend raakt aan de schoenen. Zeiklijf.know'm sayin?
word? word.![]()
Ow, balen! Ik skip vandaag ook maar, meer te verliezen dan te winnen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb me toch al ingeschreven, en m'n treinabonnement brengt me gratis in Driebergen. Waarom niet, dus
Voor mij is het praktisch een thuiswedstrijd :-),dus ik heb ook geen reden om niet te gaan...
We zien wel.elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Ik kom vanuit Arnhem, maar heb een treinabonnement tussen Arnhem en Utrechtquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef desub het volgende:
[..]
Ow, balen! Ik skip vandaag ook maar, meer te verliezen dan te winnen.
Voor mij is het praktisch een thuiswedstrijd :-),dus ik heb ook geen reden om niet te gaan...
We zien wel.kost me niks dus. Gewoon gezellig even lopen, komt goed!
Moeders komt vanuit West-Brabant though
ho nee wacht ik bedoel niet dat ik door blijf gaan ondanks de pijn, ik bedoel meer dat ik niet ga stoppen met hardlopen door die stomme schenen
ik wil niet stoppen met het hardloopritme, dus probeer nu zoveel mogelijk te wandelen en kleine stukjes te rennen, eigenlijk precies zo ver als mijn lichaam aangeeft.![]()
Ik zou dan, als je graag wilt bewegen, wel gaan wandelen, maar echt even niet rennen. Ga des noods snelwandelen of zo, maar rennen zou ik echt even minderen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
5x is wel echt heel veel....quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In eerste instantie om m'n groepsgenootjes bij te houden, en ik denk toch ook wel HM in oktober (sorry, iPad, multiquote moeilijk)Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Nou ik ben er wel klaar voor volgens mij.
Mijn bedoeling was om gewoon 5 km achterelkaar te lopen zonder te dribbelen, zonder buiten adem te raken en te zien wat er ging gebeuren.
Om de een of andere reden deed de runkeeper app het voor het eerst niet. Dus om de halve km krijg ik doorgaans een signaal over mijn tempo maar nu liep ik blind.
De enige houvast die ik had was de tijd, bij het starten van de app en het lopen begon het nummer Walk van Pantera, dat is 5 minuten inlopen. Daarna de mp3 van Renate gestart, die ging voor 30 minuten in een normaal tempo lopen. Die was eigenlijk net niet klaar toen ik voorbij mijn 5km liep maar hou ik voor het gemak 35 minuten aan voor 5 Km dan heb ik net blind mijn snelste tijd gelopen op de 5
Dusss.. misschien moest ik zondag ook maar blind gaan lopen. Ik had nog wel iets over op het eind.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vond het wel warm. Ik liep in korte broek, tshirt en hoody en had spijt van mijn hoody
Hier geeft mijn weerstationnetje gewoon aan dat het 0 graden isquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vond het wel warm. Ik liep in korte broek, tshirt en hoody en had spijt van mijn hoody![]()
![]()
toen ik geen last had van de wind had ik het straks ook warm...tot ik later ineens hetzelfde stuk terug moest en ik vol wind in had...het waaide best hard en koud. maar een hoody klinkt sowieso erg warm.
wel fijn dat je zo goed gelopen hebt!![]()
De leaderboard van endomondo is een beetje in de war
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nou ik ben er wel klaar voor volgens mij.
Mijn bedoeling was om gewoon 5 km achterelkaar te lopen zonder te dribbelen, zonder buiten adem te raken en te zien wat er ging gebeuren.
Om de een of andere reden deed de runkeeper app het voor het eerst niet. Dus om de halve km krijg ik doorgaans een signaal over mijn tempo maar nu liep ik blind.
De enige houvast die ik had was de tijd, bij het starten van de app en het lopen begon het nummer Walk van Pantera, dat is 5 minuten inlopen. Daarna de mp3 van Renate gestart, die ging voor 30 minuten in een normaal tempo lopen. Die was eigenlijk net niet klaar toen ik voorbij mijn 5km liep maar hou ik voor het gemak 35 minuten aan voor 5 Km dan heb ik net blind mijn snelste tijd gelopen op de 5
Dusss.. misschien moest ik zondag ook maar blind gaan lopen. Ik had nog wel iets over op het eind.Wat lekker! Ik zou het ook doen zondag hoor...
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:59 schreef Quoi het volgende:
De leaderboard van endomondo is een beetje in de war
[..]Wat lekker! Ik zou het ook doen zondag hoor...
Nee hoor, ik sta echt 8e nu!
Zondag blind lopen he? Ja ik denk dat ik dat ook ga doen.Ik pruts de app wel aan tegen de start en stop de telefoon weg. Geen geluid en lopen maar. 5km is ook zo om natuurlijk.
Geniet er maar van, die 8e plaats. Vóór degene met 72 kms deze weekquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]Nee hoor, ik sta echt 8e nu!
Zondag blind lopen he? Ja ik denk dat ik dat ook ga doen.Ik pruts de app wel aan tegen de start en stop de telefoon weg. Geen geluid en lopen maar. 5km is ook zo om natuurlijk.
zie 3e pag leaderboard
Precies, bij 3km kun je al denken: straks zit ik aan de thee.![]()
![]()
@leaderboard
bevalt me welquote:
Is het koud, daar alleen aan de top?quote:
ben er aan gewendquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is het koud, daar alleen aan de top?
quote:23e
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:13 schreef Quoi het volgende:
Vóór degene met 72 kms deze weekzie 3e pag leaderboard
Ontopic: morgen de nieuwe Kinvara's voor het eerst wat langer uitlaten
Feyenoord!!! * Barça![]()
Leuke training gehad net
http://www.endomondo.com/workouts/162716253/2113543
Lopen op de baan is zo veel fijner, de laatste 2 1000-meters gingen op de baanF means you're fucked![]()
Ja, dat wel, maar ook wel leuk denk ik. Ik heb eigenlijk bijna altijd wel zin om te lopen. Het schema ziet er wel goed uit ook verder. Een lange duurloop in hobbeltempo, een korter sneller rondje, iets daartussen in, korte intervalletjes en langere intervalletjes. Ik wil het in ieder geval uitproberen en als het teveel blijkt kan ik altijd nog 1x laten vallen.quote:![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef YUR het volgende:
Leuke training gehad net
http://www.endomondo.com/workouts/162716253/2113543
Lopen op de baan is zo veel fijner, de laatste 2 1000-meters gingen op de baanMet een beetje mazzel sta je op nr 28 in het leaderboard nu
![]()
Die baan is zo fijn om op te lopen hé? Als ik ergens in de buurt van zo'n ateletiekbaan loop, pik ik altijd even illegaal zo'n baan mee
Hoop dat je snel opknapt! Kun je die energie lekker kwijtquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ook wel leuk denk ik. Ik heb eigenlijk bijna altijd wel zin om te lopen. Het schema ziet er wel goed uit ook verder. Een lange duurloop in hobbeltempo, een korter sneller rondje, iets daartussen in, korte intervalletjes en langere intervalletjes. Ik wil het in ieder geval uitproberen en als het teveel blijkt kan ik altijd nog 1x laten vallen.![]()
![]()
Ik heb ook gewoon lekker getrainedInclusief een hartslagmeter die helemaal
deed, maar toch netjes meedipte met m'n wandelpauzes.
![]()
Ik heb net geschaatst en ik ben kapotquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]Met een beetje mazzel sta je op nr 28 in het leaderboard nu
![]()
Die baan is zo fijn om op te lopen hé? Als ik ergens in de buurt van zo'n ateletiekbaan loop, pik ik altijd even illegaal zo'n baan mee
[..]
Hoop dat je snel opknapt! Kun je die energie lekker kwijtMaar was wel weer fijn
![]()
![]()
Whieeh, goe-hoedquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:59 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook gewoon lekker getrainedInclusief een hartslagmeter die helemaal
deed, maar toch netjes meedipte met m'n wandelpauzes.
Al zin in/en vertrouwen in de 10e?
![]()
Morgen proberen weer eens 10km te lopen. Is lang geleden ivm de knie.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja, best wel! Ik heb gewoon maar 1 doel: Uitlopen. Tijd? Boeit me niet. Of ik het zonder te wandelen haal? Gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Whieeh, goe-hoedAl zin in/en vertrouwen in de 10e?
Dus dat is helemaal prima!
![]()
![]()
Ik moet duidelijk vaker 1000 meters op de baan gaan lopen
ik heb een bekertje tijdens een training
Zolang je maar niet vergeet dat herstellen ook training is, en dat dat knap lastig wordt met 5 a 6! keer lopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ook wel leuk denk ik. Ik heb eigenlijk bijna altijd wel zin om te lopen. Het schema ziet er wel goed uit ook verder. Een lange duurloop in hobbeltempo, een korter sneller rondje, iets daartussen in, korte intervalletjes en langere intervalletjes. Ik wil het in ieder geval uitproberen en als het teveel blijkt kan ik altijd nog 1x laten vallen.![]()
![]()
Doet me denken aan mijn Bruggenloop. Dat is een heel fijn doel, die je zeker weten met de juiste aanpak voor 100% gaat halen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, best wel! Ik heb gewoon maar 1 doel: Uitlopen. Tijd? Boeit me niet. Of ik het zonder te wandelen haal? Gaat ook niet gebeurenDus dat is helemaal prima!
![]()
Dat komt wel goed denk ik. Ik luister over het algemeen vrij goed naar m'n lichaam, en als 5 keer niet gaat doe ik gewoon minder. Ik dacht vanmorgen toen ik het zag ook zoiets van "wtfzijnzedaarhelemaalgekgewordendatkantochhelemaalniet!", maar nu heb ik er eigenlijk ook wel gewoon zin inquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Zolang je maar niet vergeet dat herstellen ook training is, en dat dat knap lastig wordt met 5 a 6! keer lopen![]()
![]()
Een bekertje, maar geen PRquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef YUR het volgende:
Ik moet duidelijk vaker 1000 meters op de baan gaan lopen
ik heb een bekertje tijdens een training![]()
Sterker nog: de echte vooruitgang boek je tijdens de rust, door de manier waarop je lichaam reageert op de inspanning.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Zolang je maar niet vergeet dat herstellen ook training is, en dat dat knap lastig wordt met 5 a 6! keer lopen![]()
Hehe, dat kloptquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een bekertje, maar geen PR
[..]
Sterker nog: de echte vooruitgang boek je tijdens de rust, door de manier waarop je lichaam reageert op de inspanning.
iemand wel eens ervaringen gehoord van mede-lopers over de pro's en con's van twee keer per dag lopen?
dus bijv. 's morgens 10km en dan 's avonds nog een keer 10km i.p.v. 20km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik geloof niet dat ik ooit met iemand heb gesproken die dat doetquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
iemand wel eens ervaringen gehoord van mede-lopers over de pro's en con's van twee keer per dag lopen?
dus bijv. 's morgens 10km en dan 's avonds nog een keer 10km i.p.v. 20km
Wat heb je hierover gehoord dan? Zijn er sites over of zo? Of is het een eigen hersenspinsel?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
dus bijv. 's morgens 10km en dan 's avonds nog een keer 10km i.p.v. 20km![]()
Pro's en con's weet ik niet, maar vroegâh liep ik regelmatig twee keer per dag, maar wel een stuk minder ver dan nu, ongeveer 5km per keer. Dat ging zonder problemen maar niet van ene op de andere dag. Ik ken ook iemand die in de voorbereiding naar een marathon bijvoorbeeld in plaats van een loop van 35km 's ochtends 20km en 's avonds 20km loopt. In het hypotethische geval dat een fictief iemand het in zijn hoofd zou halen om een trail van 60km te willen rennen, dan zou die persoon ook wel twee keer op een dag kunnen lopen. Maar dat blijft natuurlijk speculeren want 60km trail doet niemand.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2013 22:30:33 ]![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
In het hypotethische geval dat een fictief iemand het in zijn hoofd zou halen om een trail van 60km te willen rennen, dan zou die persoon ook wel twee keer op een dag kunnen lopen. Maar dat blijft natuurlijk speculeren want 60km trail doet niemand.![]()
![]()
nee, dit is geen eigen hersenspinsel... het voordeel schijnt te zijn dat je lichaam meer herstelbevorderende hormonen aan maakt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:29 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wat heb je hierover gehoord dan? Zijn er sites over of zo? Of is het een eigen hersenspinsel?
Het is een bekende techniek voor langeafstandlopers maar heb er eigenlijk nog nooit iemand over gesproken die werkelijk ervaring mee heeft.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik zou haast zeggen dat deze post als de spreekwoordelijke lap op de stier werktquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Pro's en con's weet ik niet, maar vroegâh liep ik regelmatig twee keer per dag, maar wel een stuk minder ver dan nu, ongeveer 5km per keer. Dat ging zonder problemen maar niet van ene op de andere dag. Ik ken ook iemand die in de voorbereiding naar een marathon bijvoorbeeld in plaats van een loop van 35km 's ochtends 20km en 's avonds 20km loopt. In het hypotethische geval dat een fictief iemand het in zijn hoofd zou halen om een trail van 60km te willen rennen, dan zou die persoon ook wel twee keer op een dag kunnen lopen. Maar dat blijft natuurlijk speculeren want 60km trail doet niemand.
Ik denk dat twee keer (snel) achter elkaar trainen op zich wel wat voordelen heeft, die tweede training zal je namelijk kilometers maken met een vermoeid lichaam en zo de wat zwaardere kilometers in een race beter kunnen simuleren in een training.
Plus, je hebt niet telkens de onwijs lange belasting van een 20 / 30 km in één blok, maar verspreider achter elkaar, waardoor je overall denk ik misschien wat meer trainingen kan draaien. Maar dat laatste is een beetje mijn 'gevoel' erbij, niet echt wetenschappelijke onderbouwing voor deze trainingsvorm of iets.Maar ik merk zelf ook dat ik het beter verteer om vaker te lopen en iets korter, dan telkens die lange duurlopen te moeten verstouwen, dat trekt m'n lichaam qua belasting slechter...
Jack does it in real time...![]()
En hoe weet je dat het een bekende tehniek is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, dit is geen eigen hersenspinsel... het voordeel schijnt te zijn dat je lichaam meer herstelbevorderende hormonen aan maakt.
Het is een bekende techniek voor langeafstandlopers maar heb er eigenlijk nog nooit iemand over gesproken die werkelijk ervaring mee heeft.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
omdat ik er al vele malen over gelezen heb, het wordt ook veel in de ultra-wereld gebruikt als trainingsmethode maar via het web lees je vaak alleen jubelverhalen dus was benieuwd of er iemand was die anders gehoord hadquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En hoe weet je dat het een bekende tehniek is?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zo dacht ik er ook overquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef DeeBee het volgende:
Ik denk dat twee keer (snel) achter elkaar trainen op zich wel wat voordelen heeft, die tweede training zal je namelijk kilometers maken met een vermoeid lichaam en zo de wat zwaardere kilometers in een race beter kunnen simuleren in een training.
alleen...zoals met heel veel trainingsmethodes, wat voor de een werkt kan voor een ander absoluut het omgekeerde betekenen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaar dat een van mijn geplande trainingen voor de marathon ook is: ~ 12/13 km hardlopen naar Naaldwijk en dan daar de halve marathon lopen op marathonsnelheid.
Oftewel niet de belasting van 37/38 kilometer achter elkaar in training, maar ook geen 'gewone' halve marathon op marathonsnelheid, want je hebt die vermoeidheid van het lopen daarvoor als uitgangspunt!Jack does it in real time...![]()
Echte mannen lopen gewoon 4 marathons, achter elkaar, in de bergen, met een serieuze voetblessure en winnen dan nog de wedstrijd...
Sometimes you just do things...
Vanmiddag 'Eat and run' van Scott Jurek uitgelezen, wat die man allemaal heeft gepresteerd is echt niet te geloven! Leuk boek trouwens, net als 'Born to run'. Ook nog veel gezonde (veganistische) gerechten erin, voor degene die erin geïnteresseerd zijn.
Vanavond weer even rustig aan gedaan, beetje voetbal gekeken, maar viel de 2e helft van PSV al in slaap. Ajax nog wel helemaal gezien, beetje jammer. Maar in ieder geval, morgen mag ik weer! En er staat voor mij een lange duurloop in de planning. Dus als mijn garmin het weer doet ga ik lekker de bossen in! Nu al weer zin in!![]()
![]()
Ik zet er echt hele grote vraagtekens bij. 3 goede trainingen moeten jouw doelen zeker ook haalbaar moeten maken. Meer trainingen, net als meer trainings omvang hoeft ech niet altijd beter te zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ben bang dat ik jemoet terleurstellen dan. Ik verwacht wel dat ik tijdens de marathon nog ga bellen ook. Net als tijdens de 7 heuvelenloop.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor de Rotterdam-gangers
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan zie ik je daar welquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:16 schreef DeeBee het volgende:
Vandaar dat een van mijn geplande trainingen voor de marathon ook is: ~ 12/13 km hardlopen naar Naaldwijk en dan daar de halve marathon lopen op marathonsnelheid.
Oftewel niet de belasting van 37/38 kilometer achter elkaar in training, maar ook geen 'gewone' halve marathon op marathonsnelheid, want je hebt die vermoeidheid van het lopen daarvoor als uitgangspunt!
ik heb ook iets soortgelijks in gedachte., ochtends een trial met pittig wat hoogtemeters en dan 's avonds een vlakke loop op de weg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:16 schreef DeeBee het volgende:
Oftewel niet de belasting van 37/38 kilometer achter elkaar in training, maar ook geen 'gewone' halve marathon op marathonsnelheid, want je hebt die vermoeidheid van het lopen daarvoor als uitgangspunt!
Het enige "rare" van mijn plannen is dat ik nu eigenlijk aan het voorbereiden ben en ik niet eens weet of ik ingeloot word
Eerste twee maanden van het jaar naar tevredenheid gelopen.
Jan/Febr 2012: 123km
Jan/Febr 2013: 372km
deze week een rustige week, twee keer een rondje met de hond en dan zaterdag redelijk wat gas er op.
[ Bericht 9% gewijzigd door rechtsedirecte op 28-02-2013 07:58:48 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar stond nog een artikel van over op prorun deze week. http://www.prorun.nl/trai(...)eveel-trainen-deel-2quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik zet er echt hele grote vraagtekens bij. 3 goede trainingen moeten jouw doelen zeker ook haalbaar moeten maken. Meer trainingen, net als meer trainings omvang hoeft ech niet altijd beter te zijn.
en deel 1 (volgens mij): http://www.prorun.nl/trai(...)inende-lopers-deel-1In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
thanks Slacker, deeltje 1 ook nog maar een keer doorgelezenquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar stond nog een artikel van over op prorun deze week. http://www.prorun.nl/trai(...)eveel-trainen-deel-2
en deel 1 (volgens mij): http://www.prorun.nl/trai(...)inende-lopers-deel-1'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Interessant ja. Zeker iets om in de gaten te houden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar stond nog een artikel van over op prorun deze week. http://www.prorun.nl/trai(...)eveel-trainen-deel-2
en deel 1 (volgens mij): http://www.prorun.nl/trai(...)inende-lopers-deel-1
Ik denk het op zich ook wel hoor. Maar 5x per week lopen lijkt me ook gewoon leuk/prettig, 45minuten in D2 wil ik elke dag welquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik zet er echt hele grote vraagtekens bij. 3 goede trainingen moeten jouw doelen zeker ook haalbaar moeten maken. Meer trainingen, net als meer trainings omvang hoeft ech niet altijd beter te zijn.Ik kijk het gewoon even aan.
![]()
5x per week.Zovaak per week heb ik van mijn hele leven nog niet getraind...
Interessant artikel over de overtraining wel! Vooral dat ze ook noemen dat omvangsvergroting niet altijd bevorderend werkt, maar het verhoging van frequentie en intensiteit soms beter is. Dat laatste vind ik echter wel gevaarlijk, want te intensief trainen vind ik nou juist weer snel tot blessures leiden... Want ze hebben het wel over een groep (goed) getrainde lopers waar ze het over hebben, dus die zullen vast wel goede vooruitgang boeken met wat meer intensievere trainingen in hun programma, maar wil niet zeggen dat dit voor beginners dan ook werkt, want die lopen vaak tegen blessures aan door te vaak en te hard te trainen...Jack does it in real time...![]()
CPC is volgende week zondag. Van mijn fysio mag ik alleen maar (stevig) wandelen; schokbelasting is nog uit den boze. Heeft iemand nog een startnummer (10km) nodig?![]()
Met nog een kleine tip erbij dat wellicht kan helpen: Het kan op de dag zelf ook worden omgezet naar een 5km startbewijs zonder tijdswaarnemingquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef sylvesterrr het volgende:
CPC is volgende week zondag. Van mijn fysio mag ik alleen maar (stevig) wandelen; schokbelasting is nog uit den boze. Heeft iemand nog een startnummer (10km) nodig?![]()
![]()
* YUR zit te genieten van 2 rustdagen![]()
Aanstaande zaterdagochtend de langste training richting de marathon, ca. 35 kilometer (Den Haag - Hoek van Holland en weer terug). Ben erg benieuwd!
V.w.b. 5 keer per week trainen: Dat is prima te doen. Zolang je maar voldoende rustige trainingen inbouwt die je zonder pijn en lange hersteltijd kunt uitvoeren.
Ik ben wel van mening dat je er best gevorderd voor moet zijn.F means you're fucked![]()
Al in een eerder topic gepost, maar wat dacht je van een 100 mijl(!) trail?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar dat blijft natuurlijk speculeren want 60km trail doet niemand.
http://texasdevin.blogspo(...)ird-times-charm.html![]()
De enige die ik daar over gehoord heb was een huismoeder die nogal lange afstanden liep maar gewoon vaak geen tijd had om een paar uur achter elkaar weg te gaan, die ging als ze tijd had, zeg maar.. maar als ik me haar postjes (elders) goed herinner deed ze dat echt om de afstanden in haar drukke leven in te passen, niet omdat het wat betreft de training voordelen had.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
dus bijv. 's morgens 10km en dan 's avonds nog een keer 10km i.p.v. 20km![]()
Dus... Wie wil?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Met nog een kleine tip erbij dat wellicht kan helpen: Het kan op de dag zelf ook worden omgezet naar een 5km startbewijs zonder tijdswaarneming
Free! Gratis! Gratuit! Ik heb er toch niks aan.![]()
![]()
Op Dutch Road Runners loopt een topic over 2x per dag lopen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
dus bijv. 's morgens 10km en dan 's avonds nog een keer 10km i.p.v. 20km
Edit: Hier
[ Bericht 7% gewijzigd door Frsh op 28-02-2013 11:47:36 ]Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Dat denk ik ook wel inderdaad. Sterker nog, wanneer een beginner zoals ikzelf ineens 2x in de week 15 km zou gaan lopen, gaat er ook wat stuk. Mijn lichaam is die belasting helemaal niet gewend, kan dat niet opvangen en herstellen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:33 schreef YUR het volgende:
Ik ben wel van mening dat je er best gevorderd voor moet zijn.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Samen met TWCF (TheWhiteCowboyFather) en nog 2 of 3 familieleden willen we gaan supporten ergens in de buurt van de 31 en 39 km. Het liefst dus in de buurt van het punt waar we TWC 2 keer voorbij zien komen.
TWCF zit in een rolstoel en we hebben voor hem eigenlijk een gelegenheid nodig waar hij naar het toilet kan, die hebben we gevonden bij km33, het pannenkoekenhuisAlleen vraag ik mij af hoe het is om met hem 2,3 km heen en 2,3km terug te lopen als we bij de 31km staan en hij naar het toillet moet.
Meer hardlopers, toeschouwers, inwoners van Rotterdam hier die mij kunnen helpen een moi plannetje te smeden voor de marathon van Rotterdam ?
Tot nu toe:
- Met de auto, want vervoer rolstoel
- parkeren in het oosten van Rotterdam, niet te ver van Kralingse Bos.
- Supporten bij km 31 en 39![]()
Alternatief
- parkeren ten oosten van A16
- supporten ter hoogte van km 33
- pannenkoekhuis voor onderdak![]()
![]()
je ging wel supporten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus... Wie wil?
Free! Gratis! Gratuit! Ik heb er toch niks aan.![]()
Ik denk dat Swets of E.T. hier wel een goed antwoord op kan geven?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef Meike26 het volgende:
Samen met TWCF (TheWhiteCowboyFather) en nog 2 of 3 familieleden willen we gaan supporten ergens in de buurt van de 31 en 39 km. Het liefst dus in de buurt van het punt waar we TWC 2 keer voorbij zien komen.
TWCF zit in een rolstoel en we hebben voor hem eigenlijk een gelegenheid nodig waar hij naar het toilet kan, die hebben we gevonden bij km33, het pannenkoekenhuisAlleen vraag ik mij af hoe het is om met hem 2,3 km heen en 2,3km terug te lopen als we bij de 31km staan en hij naar het toillet moet.
Meer hardlopers, toeschouwers, inwoners van Rotterdam hier die mij kunnen helpen een moi plannetje te smeden voor de marathon van Rotterdam ?
Tot nu toe:
- Met de auto, want vervoer rolstoel
- parkeren in het oosten van Rotterdam, niet te ver van Kralingse Bos.
- Supporten bij km 31 en 39![]()
Alternatief
- parkeren ten oosten van A16
- supporten ter hoogte van km 33
- pannenkoekhuis voor onderdakF means you're fucked![]()
Dat is wel het leuke vandie lange afstanden dat je echt een behoorlijk stukje verderop een kijkje kan gaan nemen. Zelf ook iets dergelijks inde planning zitten voor van het weekend. Het wordt dan alleen wel enkele reis.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:33 schreef YUR het volgende:
* YUR zit te genieten van 2 rustdagen![]()
Aanstaande zaterdagochtend de langste training richting de marathon, ca. 35 kilometer (Den Haag - Hoek van Holland en weer terug). Ben erg benieuwd!
V.w.b. 5 keer per week trainen: Dat is prima te doen. Zolang je maar voldoende rustige trainingen inbouwt die je zonder pijn en lange hersteltijd kunt uitvoeren.
Ik ben wel van mening dat je er best gevorderd voor moet zijn.![]()
Ik heb wel zin in de CPC
Alleen zo jammer dat ik dat hele stuk al kenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is wel het leuke vandie lange afstanden dat je echt een behoorlijk stukje verderop een kijkje kan gaan nemen. Zelf ook iets dergelijks inde planning zitten voor van het weekend. Het wordt dan alleen wel enkele reis.
Ben benieuwd naar het weer tijdens de CPC, als het een beetje meezit moet ik m'n PR wel kunnen benaderen denk. Hoewel, heb wel weinig wedstrijdjes in de benen de laatste tijd...
Da's ook een beetje mijn doel ja. PR benaderen met een kleine reserve.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef DeeBee het volgende:
Ben benieuwd naar het weer tijdens de CPC, als het een beetje meezit moet ik m'n PR wel kunnen benaderen denk. Hoewel, heb wel weinig wedstrijdjes in de benen de laatste tijd...
Twee weken later in Naaldwijk wil ik wat minder snel lopen, in de buurt van mijn beoogde marathontempoF means you're fucked![]()
Ja, hier hetzelfde.CPC wil ik wel voluit gaan, andere wedstrijdjes meer als training in deze periode, om vooral wat kilometers op marathontempo in de benen te krijgen, omdat ik tijdens training toch wat rustiger loop meestal!
Nu even een extra rustdagje, want merk dat ik iets te snel de trainingen weer heb opgepakt na m'n wintersport en ziekte en even iets meer rust nodig heb.
Mijn ldl route die ik meestal loop kom ik toch vaak nog weer dingen tegen die me eerst niet opvielen. Pas na een keer of 8 kwam ik erachter waar joop donkervoort woont. En het staat nogal duidelijkbij de inrit als je het weet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ik dat hele stuk al ken![]()
Wat is je PR op de halve eigenlijk?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:56 schreef DeeBee het volgende:
Ja, hier hetzelfde.CPC wil ik wel voluit gaan, andere wedstrijdjes meer als training in deze periode, om vooral wat kilometers op marathontempo in de benen te krijgen, omdat ik tijdens training toch wat rustiger loop meestal!
Nu even een extra rustdagje, want merk dat ik iets te snel de trainingen weer heb opgepakt na m'n wintersport en ziekte en even iets meer rust nodig heb.F means you're fucked![]()
Ik heb ook wel zin in de CPC! Al baal ik wel een beetje dat ik amper heb kunnen lopen de afgelopen 3 weken en ik niet zo goed voorbereid ben als ik had willen zijn. Maargoed, ik ga gewoon lekker lopen en aan m'n vrienden laten zien hoe stoer ik ben (die zien me volgens mij vaak nog steeds als luie, rokende, bierdrinkende bankhanger en komen me aanmoedigen), maar een toptijd zal het niet worden.![]()
1:29:18.
Zie dat ze gelukkig die gekke slinger door de haven in Scheveningen uit het parcours hebben gehaald, die stond er een paar weken geleden ineens in, nu tenminste wat minder bochten en grotere straten, ziet er prima uit!
Alleen kan het bij de CPC wel erg veel schelen hoeveel het op de dag zelf waait en hoe koud het is, soms is het wel flink afzien nog qua weer.
Waar spreken we aaaafquote:
Oh, mooie tijd zegquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:58 schreef DeeBee het volgende:
1:29:18.
Zie dat ze gelukkig die gekke slinger door de haven in Scheveningen uit het parcours hebben gehaald, die stond er een paar weken geleden ineens in, nu tenminste wat minder bochten en grotere straten, ziet er prima uit!
Alleen kan het bij de CPC wel erg veel schelen hoeveel het op de dag zelf waait en hoe koud het is, soms is het wel flink afzien nog qua weer.![]()
De slinger in de haven is er inderdaad weer uitgehaald omdat de Van Boetzelaerlaan toch op tijd weer in orde schijnt te zijn.F means you're fucked![]()
Daar houden we je aanquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Nog steeds jammer dat ik dit jaar niet mee doe. Volgend jaar ben ik er zéker bij!
Ah, ok. Dacht al: 'waarom in godsnaam die bochtjes daar?!' Maar zou goed nieuws zijn als het gewoon weer over de Van Boetzelaerlaan kan ja. En inderdaad wat motorbloempje zegt, voor het eerst in een paar jaar weer langs het strand, ipv door het 'centrum' van Scheveningen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Oh, mooie tijd zeg![]()
De slinger in de haven is er inderdaad weer uitgehaald omdat de Van Boetzelaerlaan toch op tijd weer in orde schijnt te zijn.
En mja, m'n PR staat aardig scherp, maar ben in ieder geval veel beter in vorm in deze periode van het jaar dan ik de laatste 3/4 jaar ooit geweest ben.
Ben achteraf wel heel blij dat ik me niet opgegeven heb dit jaar. Afgelopen 2 weken amper kunnen rennen/trainen en naar NL komen was gewoon even niet handig. Volgend jaar zitten we rond die tijd in een stuk rustiger vaarwater!quote:
Ja doei.![]()
Zo, eindelijk weer eens 10k gelopen. Over het algemeen zeer tevreden, ware het niet dat ik na respectievelijk 5 en 8 km even pas op de plaats heb gemaakt om wat rekoefeningen te doen. Mijn knie blijft verkrampen en door die verkramping ga je als maar meer verkrampt lopen. Even een minuutje rekken tussendoor deed wel wonderen dus daar ben ik blij mee.
52m19s, 10,17km, 5:08min/km“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
MaleDuck, mogen deze loopjes in de OP?quote:
1
2[b]7 april 2013 - [url=http://www.avhylas.nl/kalender/kalenderitem.php?volgnr=914]Brijderloop[/url][/b]
• hatsaflats - 10km
1
2[b]8 mei 2013 - [url=http://alkmaarcityrun.nl/]Alkmaar City Run by Night[/url][/b]
• hatsaflats - 5km![]()
Heb je ook een streeftijd voor de marathon?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah, ok. Dacht al: 'waarom in godsnaam die bochtjes daar?!' Maar zou goed nieuws zijn als het gewoon weer over de Van Boetzelaerlaan kan ja. En inderdaad wat motorbloempje zegt, voor het eerst in een paar jaar weer langs het strand, ipv door het 'centrum' van Scheveningen.
En mja, m'n PR staat aardig scherp, maar ben in ieder geval veel beter in vorm in deze periode van het jaar dan ik de laatste 3/4 jaar ooit geweest ben.
/nieuwsgierigF means you're fucked![]()
Denk dat 3:10 (4:30 / km) toch iets te hoog gegrepen gaat zijn, dus zal eerder 3:20 (4:45 / km) worden denk ik (en als het heel lekker gaat evt. wat proberen te versnellen later in de race), maar die tempo's wil ik de komende weken ook nog een beetje testen bij wat trimloopjes enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb je ook een streeftijd voor de marathon?
/nieuwsgierig
Fraai hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denk dat 3:10 (4:30 / km) toch iets te hoog gegrepen gaat zijn, dus zal eerder 3:20 (4:45 / km) worden denk ik (en als het heel lekker gaat evt. wat proberen te versnellen later in de race), maar die tempo's wil ik de komende weken ook nog een beetje testen bij wat trimloopjes enzo.
Ik weet in ieder geval dat ik niet in jouw kielzog zal gaan lopen
Nou, jij bent qua trainingen ook echt erg goed bezig hoor volgens mij!
Wat ik al zei, merk toch wel dat het qua belasting voor m'n lichaam niet altijd even makkelijk is de laatste weken, soms wat pijntjes hier en daar, dus wil ook gewoon niet overdrijven nu en luisteren. Liever gezond 3:20 lopen dan uit alle macht 3:10 proberen en geblesseerd zijn na afloop...Jack does it in real time...![]()
Het voelt tot nu toe allemaal behoorlijk goed aan ja. Gistermiddag begon ik mijn eerste kleine pijntje te voelen, maar dat lijkt loos alarm te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:19 schreef DeeBee het volgende:
Nou, jij bent qua trainingen ook echt erg goed bezig hoor volgens mij!
Wat ik al zei, merk toch wel dat het qua belasting voor m'n lichaam niet altijd even makkelijk is de laatste weken, soms wat pijntjes hier en daar, dus wil ook gewoon niet overdrijven nu en luisteren. Liever gezond 3:20 lopen dan uit alle macht 3:10 proberen en geblesseerd zijn na afloop...
Als ik 3.45 weet te lopen in Rotterdam ben ik zo blij als een kind!
Nouja...als ik de marathon uit weet te lopen eigenlijk ook al
Ik denk - met alle respect naar iedereen die er keihard voor aan het trainen is - dat dit toch wel met name de grootste insteek van het lopen van een marathon zal zijn en blijven. Je bent gewoon een opperbaas als je een marathon weet uit te lopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Nouja...als ik de marathon uit weet te lopen eigenlijk ook al“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Voor de mensen die dit jaar graag de Dam tot Dam willen gaan lopen:Ik sla hem dit jaar sowieso over vanwege de Vredesloop in Den Haag.quote:De inschrijving voor de Dam tot Damloop opent zaterdag 30 maart 2013. Businesslopers kunnen inschrijven vanaf 9.00 uur en individuele lopers vanaf 12.00 uur. Verwacht wordt dat de startbewijzen voor de 10 Engelse Mijl binnen enkele uren uitverkocht zullen zijn. Overige onderdelen waarvoor ingeschreven kan worden zijn de 4 Engelse Mijl, de Run2Day Ladies Damloop en de Mini Dam tot Damlopen.
Om de belasting van de website en het inschrijfsysteem zo veel mogelijk te beperken, wordt dit jaar gebruik gemaakt van een virtueel wachtrij systeem. Dit systeem van het Deense bedrijf Queue-it werd eerder onder andere succesvol ingezet tijdens de online verkoop van de Drie Dwazen Dagen van de Bijenkorf.F means you're fucked![]()
Hier zit ik dus nu ook mee! Mooie nieuwe schoenen, maar het hardlopen wil niet meer. Gisteren voorzichtig begonnen met 6x 2 min., maar nu weer last van m'n linkerscheenbeen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef Twinky het volgende:
ho nee wacht ik bedoel niet dat ik door blijf gaan ondanks de pijn, ik bedoel meer dat ik niet ga stoppen met hardlopen door die stomme schenen
ik wil niet stoppen met het hardloopritme, dus probeer nu zoveel mogelijk te wandelen en kleine stukjes te rennen, eigenlijk precies zo ver als mijn lichaam aangeeft.![]()
![]()
Had je er met oude schoenen geen last van? Dan zou ik ff teruggaan met de nieuwequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:54 schreef Molline het volgende:
[..]
Hier zit ik dus nu ook mee! Mooie nieuwe schoenen, maar het hardlopen wil niet meer. Gisteren voorzichtig begonnen met 6x 2 min., maar nu weer last van m'n linkerscheenbeen.F means you're fucked![]()
Dat had je er niet bij verteldquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef Molline het volgende:
Jawel, daarom had ik juist nieuwe schoenen gekocht.
QFT!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk - met alle respect naar iedereen die er keihard voor aan het trainen is - dat dit toch wel met name de grootste insteek van het lopen van een marathon zal zijn en blijven. Je bent gewoon een opperbaas als je een marathon weet uit te lopen.![]()
Ik ga jullie volgend jaar gewoon achterna, moet ook zeker 1 keer in de komende 10 jaar een marathon hebben uitgelopen! Dus hopen dat het lukt!
Het begin is er al een beetje, de duurlopen willen eindelijk een beetje lukken zonder dat ik meteen last krijg van mijn scheenbeen. Of dat nou aan de schoenen ligt (minimalistischer) of gewoon omdat ik een tijd lang wat kortere afstanden getraind heb weet ik niet, maar ben er wel blij mee in ieder geval!
Vandaag ook weer een heerlijk dwaalrondje gedaan, gewoon het bos in gecrossed en maar kijken waar ik uitkom. Maar ik heb er een paar nieuwe favoriete routes bij!Tussen Harderwijk en Ermelo heb ik wat mountainbikepaadjes gevonden met allemaal heuvels en gaten, erg leuke single-trails en dat vind ik geweldig! Op de weg had ik echt zoiets van, ik heb het wel weer gezien, maar eenmaal op die paadjes ging ik helemaal los, zonder moeite het tempo omhoog en nieuwe energie! Had wel mijn telefoon mee, dus eigenlijk had ik wel een filmpje kunnen maken, maar ik ging er zo in op dat ik dat helemaal vergeten ben.
Maar in ieder geval, het kwam uit op een totaal van 25.5 kilometer in een tijd van 2 uur en 5 minuten ongeveer (exclusief 2 keer stoppen voor eten/drinken), volgens Strava weer een nieuw PR op de HM, maar dat zal die volgende week nog wel eens meemaken!
Zo, net lekker een bak kwark op en nu lekker nagenieten en uitrusten!![]()
Strava-logje
Ohja, als jullie het kunnen zien, de leukste 2 paadje zaten tussen km 14/15 en 20/21![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag ook weer een heerlijk dwaalrondje gedaan, gewoon het bos in gecrossed en maar kijken waar ik uitkom. Maar ik heb er een paar nieuwe favoriete routes bij!Tussen Harderwijk en Ermelo heb ik wat mountainbikepaadjes gevonden met allemaal heuvels en gaten, erg leuke single-trails en dat vind ik geweldig! Op de weg had ik echt zoiets van, ik heb het wel weer gezien, maar eenmaal op die paadjes ging ik helemaal los, zonder moeite het tempo omhoog en nieuwe energie! Had wel mijn telefoon mee, dus eigenlijk had ik wel een filmpje kunnen maken, maar ik ging er zo in op dat ik dat helemaal vergeten ben.
![]()
Ik ben ook afgelopen zondag pas er achter gekomen hoe leuk mountainbikepaadjes zijn!![]()
Plannen, trainen, just do it.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
QFT!!![]()
Ik ga jullie volgend jaar gewoon achterna, moet ook zeker 1 keer in de komende 10 jaar een marathon hebben uitgelopen! Dus hopen dat het lukt!
Eind dit jaar kan ik 15, volgend jaar loop ik een HM.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Die hoop ik volgend jaar ook te kunnen lopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Plannen, trainen, just do it.
Eind dit jaar kan ik 15, volgend jaar loop ik een HM.
Volgens mij schema kan ik over 4 weken de 15. Dan wil ik dit jaar sneller worden in de 15 en volgend jaar wil ik gaan beginnen voor de HM.
Eind dit jaar pas uitzoeken hoe ik zo'n schema in mijn leven kan proppen![]()
![]()
Geen idee. Een HM lijkt me al een pokke-eind. Een hele marathon is helemaal een klerestuk. Ik ga zo in elk geval weer de beruchte 8-1-8-2-8-1-8-1-training lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Net les 10 van Evy, thuis kwam ik er achter dat ik per ongeluk les 9 heb overgeslagen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/162836405/1852186![]()
Oh, dat kan echt niet! Hup naar buiten! De hele les achterstevoren teruglopen en dan de goede les starten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:11 schreef kwaitnait het volgende:
Net les 10 van Evy, thuis kwam ik er achter dat ik per ongeluk les 9 heb overgeslagen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/162836405/1852186![]()
Maar goed bezig, geen pijntjes en dergelijke? Het zal ook wel meevallen hoor, draai je ze gewoon om!![]()
Dat is ook alweer 37km! Eventjes aanzetten daarna en dan heb je ook al een marathon op zak!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:05 schreef mosselmossel het volgende:
Geen idee. Een HM lijkt me al een pokke-eind. Een hele marathon is helemaal een klerestuk. Ik ga zo in elk geval weer de beruchte 8-1-8-2-8-1-8-1-training lopen.![]()
![]()
ziet er gaaf uit Jero_nimo!
Ik denk dat ik ergens de komende maand ook eens jou kant op ga voor een rondje...
PS: swets, had jij ook niet routes in dat gebied?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is ook alweer 37km! Eventjes aanzetten daarna en dan heb je ook al een marathon op zak!!
Ecosia
kmquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is ook alweer 37km! Eventjes aanzetten daarna en dan heb je ook al een marathon op zak!Ik hou het op minuten.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, helemaal niksquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, dat kan echt niet! Hup naar buiten! De hele les achterstevoren teruglopen en dan de goede les starten!![]()
Maar goed bezig, geen pijntjes en dergelijke? Het zal ook wel meevallen hoor, draai je ze gewoon om!Toen ik net begon met lopen had ik wat last van mijn schenen maar na een investering in een paar goede schoenen was dat ook voorbij
![]()
![]()
Als je 15 kan, dan kan je als je je een beetje kwaad maakt ook vrij snel er 21 lopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die hoop ik volgend jaar ook te kunnen lopen.
Volgens mij schema kan ik over 4 weken de 15. Dan wil ik dit jaar sneller worden in de 15 en volgend jaar wil ik gaan beginnen voor de HM.
Eind dit jaar pas uitzoeken hoe ik zo'n schema in mijn leven kan proppen
Vlgs mij is van 5 naar 10 zeker gevoelsmatig, een grotere stap. Denk ik hoor.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mooi doel! Ik wil in september de 15 aantikken. Zodat ik zeker weet dat de strongman run met een goeie 18km te doen moet zijn.. Al is dat icm 25 obstakels wel heel wat anders.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Plannen, trainen, just do it.
Eind dit jaar kan ik 15, volgend jaar loop ik een HM.
Dan kan ik volgend jaar ook een HM doen.
en een veel groter verschil: +100% of +33%quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Als je 15 kan, dan kan je als je je een beetje kwaad maakt ook vrij snel er 21 lopen.
Vlgs mij is van 5 naar 10 zeker gevoelsmatig, een grotere stap. Denk ik hoor.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Laat ik eerst maar de 15 goed kunnen lopen. Daarna zie ik wel verder
Ik wil mijzelf niet weer in de kreupels lopen![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en een veel groter verschil: +100% of +33%Verdomt ja.
Ik zat wat weer op de lochnessmarathon.com rond te kijken en ik zag dit staan:
The 10K is open to runners aged 15 and over on day of race. This event is not suitable for wheelchair entrants.
Heeft ooit iemand een persoon in een rolstoel mee zien doen? Ik volgens mij niet.![]()
Zat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef streamnl het volgende:
The 10K is open to runners aged 15 and over on day of race. This event is not suitable for wheelchair entrants.
Heeft ooit iemand een persoon in een rolstoel mee zien doen? Ik volgens mij niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gisteren lekkere training gehad. 3 series van 300-100, 400-100, 500-100 & 600-200. Nu mag ik vanavond 15 kilometer in D2 tempo gaan doen. Lekker weekje zo![]()
![]()
Ja dat dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en een veel groter verschil: +100% of +33%Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mooi doel, haalbaarheid ga ik toetsen. Aan het weer zal het niet liggen (is hier al heerlijke lentezonnetje) dat nodigt al uit om naar buiten te gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooi doel! Ik wil in september de 15 aantikken. Zodat ik zeker weet dat de strongman run met een goeie 18km te doen moet zijn.. Al is dat icm 25 obstakels wel heel wat anders.
Dan kan ik volgend jaar ook een HM doen.
Strongman run.. pfff, dat is wel een even een andere league hoor. 18Km vlak rennen of 18K met obstakels rennen.. wel leuk om eens 10K aan obstakels te proberen en kijken hoever je staat?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Roept u maar, dan loop ik met je mee!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef Jumparound het volgende:
ziet er gaaf uit Jero_nimo!
Ik denk dat ik ergens de komende maand ook eens jou kant op ga voor een rondje...
PS: swets, had jij ook niet routes in dat gebied?![]()
![]()
Bleh, ik ben toch nog aan het twijfelen tussen wel en niet lopen vanavond. Om nou te zeggen dat ik echt weer helemaal fit ben...![]()
Veel!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef streamnl het volgende:
Heeft ooit iemand een persoon in een rolstoel mee zien doen? Ik volgens mij niet.![]()
Mijlpaal! In oktober kon ik door mijn blessure helemaal niet meer lopen. Zojuist voor het eerst weer een training boven de 5km! Ben ik blij mee!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben ook blij voor je!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef mosselmossel het volgende:
Mijlpaal! In oktober kon ik door mijn blessure helemaal niet meer lopen. Zojuist voor het eerst weer een training boven de 5km! Ben ik blij mee!Super zeg!
![]()
Ik ook, wordt hoe dan ook een PR want ik heb er nog geen een. Wel hoop bekertjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef DeeBee het volgende:
Ook vandaag weer, http://www.endomondo.com/workouts/162883585/7904237
laatste zware training voor de CPC, nu 9 dagen rustig aan, dan CPC en dan 2 weekjes rustig en dan weer vol in training voor Marathon Leiden.Feyenoord!!! * Barça![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef mosselmossel het volgende:
Mijlpaal! In oktober kon ik door mijn blessure helemaal niet meer lopen. Zojuist voor het eerst weer een training boven de 5km! Ben ik blij mee!![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef mosselmossel het volgende:
Mijlpaal! In oktober kon ik door mijn blessure helemaal niet meer lopen. Zojuist voor het eerst weer een training boven de 5km! Ben ik blij mee!
- edit - fffffuuuulapo, en ik zit mobiel!!
Wie wil er een nieuwe openen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: