SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo, challenge ook weer bijgewerkt, 150 km gepasseerd dit jaar
Alleen vanaf morgen 3 dagen op cursus, ik neem mijn spullen wel mee, maar ben bang dat het er niet van gaat komen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Beterschap! Gister was ik weer bij de fysio en het gaat steeds beter. Zijn nu echt begonnen met spierversterkende oefeningen. Kuitspieren en quadriceps moeten weer groeien (kuiten zijn 3cm geslonken!!).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook aan jou denken met mijn gezeur. Dat van jou is natuurlijk helemaal klote![]()
En ik zit nog steeds ziekig op de bankIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik trouwens de Runnersworld van deze maand dubbel gekregen, iemand interesse?
er heeft zich iemand gemeld
[ Bericht 30% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 26-02-2013 11:21:44 ]![]()
Kost dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:37 schreef computergirl het volgende:
ik trouwens de Runnersworld van deze maand dubbel gekregen, iemand interesse?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
School valt voor uit vanavond!
Vanavond een extra rondje lopen!
.
.
Over jullie hartslagband. Wassen jullie die ooit uit? Ik neem hem zelf iedere keer mee onder de douche om hem weer zweet vrij te maken. Misschien dat er anders een laagje achterblijft en daardoor minder goed werkt.![]()
Ik maak mijn hartslagmeter nooit schoon. Voordat ik ga lopen maak ik de contactpunten altijd wat nat met water. Als ik terug kom, leg ik hem bij mijn overige hardloopspullen. Desondanks heb ik soms wel dat de eerste kilometer rare pieken vertoond, vooral bij lage intensiteit. Als ik harder loop heb ik dit bijna nooit.
Gisteren 15 kilometer gelopen. Liep heerlijk, gemiddeld dik 9 km per uur. Toch was mijn hartslag wel wat aan de hoge kant. Had ik niet verwacht, vooral omdat ik goed uitgerust was (zondag wedstrijd afgelast).
Loophoogtepunt van de week al gehadIk moet over een aantal bruggen tijdens mijn loop, dit zijn flinke heuvels. Als je dan tijdens zo'n heuveltje een fietser inhaalt geeft dit wel een boost
Liep wel op hartslag 170
![]()
![]()
Even schoonmaken kan je altijd proberen natuurlijk. Dat zal ik dan met wat alcohol doen. (niet stiekem drinken, joggers)
Vanavond mag ik weer!Heb er zin in
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij neemt de rustdagen heel serieus. Meer trainen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, na een paar weekjes rust ga ik vandaag voor Ey les 2. Ik heb er weer zin in!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Geloof me, ik had een goed excuus dit keerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jij neemt de rustdagen heel serieus. Meer trainen!
Spoilers!![]()
Ik heb de laatste tijd echt veels te weinig gelopen, vorige week weer begonnen.
En gisteren ging het echt lekker! Ik was van plan 5-6km te lopen, maar het zijn er 8 geworden!
Een nieuw record in afstand van mij!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/162272006/1547735All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik was net even bij de fysio. Ik liep de praktijk binnen zonder pijn, ik verliet de praktijk met met aan m'n kuitspier.
Ze heeft m'n kuitspier even losgemaakt, maar ze vond de triggerpoints die ze heeft gevonden zo leuk...
Auw..![]()
![]()
Vandaag deed hij het weer lastig in het begin. De wandeling naar het startpunt gewoon rond de 80 en zodra ik begin schiethij omhoog om na een minuut of 10 weer wat betere metingen te doen.
http://connect.garmin.com/activity/277825872![]()
Pijn is fijn! Ze moeten je pijn doen om het beter te laten worden. Ik had het geluk zelf te moeten zeggen van nou..iets meer naar links, daar is het nóg pijnlijker. Alles voor het herstelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik was net even bij de fysio. Ik liep de praktijk binnen zonder pijn, ik verliet de praktijk met met aan m'n kuitspier.
Ze heeft m'n kuitspier even losgemaakt, maar ze vond de triggerpoints die ze heeft gevonden zo leuk...
Auw..
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 26-02-2013 12:37:31 ]![]()
Evy les 10 achter de rug. Voelde als een makkie, dus mijn luiheid van afgelopen week heeft niet zoveel effect gehad als ik dacht. Lekkerrrr.
En volgens weeronline gaat het komende tijd richting de 10 graden!!![]()
![]()
Ow dat is zeker mooi.....die 10 graden dan he?! (je les van evy trouwens ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:29 schreef Cherryblossom het volgende:
Evy les 10 achter de rug. Voelde als een makkie, dus mijn luiheid van afgelopen week heeft niet zoveel effect gehad als ik dacht. Lekkerrrr.
En volgens weeronline gaat het komende tijd richting de 10 graden!!)
Ben wel toe aan warmer weer...![]()
Pff nou les 26 gelopen, en ik dacht het even relaxed te doen, niet dus. Kwam halverwege een loslopende hond tegen en nergens iemand te bekennen, dus ik al hardlopende amivedi.nl checken of er een hond vermist is, nauwelijks internet in de bossen en ruzie met mijn telefoonOok maar een andere route gepakt waardoor ik in de buurt kon blijven doorlopen. Geen hond vermist... hij kan van een huis in de buurt zijn, dat hoop ik dan maar, blijf de lokale media en amivedi wel in de gaten houden, maarja ik blijf het een beetje raar vinden...
Anyway dus maar doorgelopen:
5.19 km
37m:31s
7:13 min/km
411 kcal
gemiddelde moet wel sneller zijn geweest, maar ik heb een aantal keer stilgestaan en gepauzeerd.know'm sayin?
word? word.![]()
Oeps. En ga je nu alles overhoop halen tot je ze vind? (zou ik wel doen)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Niet weten in welke verhuisdoos je garmin en hartslagmeter zitten![]()
![]()
Ja ik ook, lekker met een korte broek lopen. En bruine benen krijgen!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow dat is zeker mooi.....die 10 graden dan he?! (je les van evy trouwens ook)
Ben wel toe aan warmer weer...![]()
![]()
Kan voorlopig nog even niet lopen, iig tot zaterdag (misschien vrijdag) niet door zowel tijdgebrek, bezoek ouders (WAAROM???? ) en gesloopte onderrug.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Oeps. En ga je nu alles overhoop halen tot je ze vind? (zou ik wel doen)Ja doei.![]()
hahah nou met 10 graden hou ik mijn lange broek en jasje nog even aan als je het niet erg vindt....mare als die rond de 20 komt, dan trek ik wel een driekwart/korte broek aan ja (moet ik die wel eerst kopen)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ja ik ook, lekker met een korte broek lopen. En bruine benen krijgen!!![]()
Ik hoop eigenlijk op hetzelfde weer als vorige jaar in maart![]()
![]()
10 graden warmer kleden. Als het 10 graden is loop ik al lang en breed in korte broek en t-shirt hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahah nou met 10 graden hou ik mijn lange broek en jasje nog even aan als je het niet erg vindt....mare als die rond de 20 komt, dan trek ik wel een driekwart/korte broek aan ja (moet ik die wel eerst kopen)![]()
Ik hoop eigenlijk op hetzelfde weer als vorige jaar in maartJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb het heel snel koud hoor....en ben niet ziek geweest...ga dat risico niet nogeens lopen. En ik vind mijn shirts met lange mouwen ook erg koud, dus daar zal ik niet snel zo ik gaan lopen....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
10 graden warmer kleden. Als het 10 graden is loop ik al lang en breed in korte broek en t-shirt hoor.![]()
Bij mij ligt de grens op 6-8 graden.. daaronder betekent thermoshirt + longsleeve, daarboven alleen longsleeve![]()
Jasje heb ik alleen aan bij harde wind of trainingen met loopgroep waarbij je regelmatig stilstaat tussen oefeningen door.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Een week geleden ofzo scheen de zon lekker, en ik gok dat het niet warmer dan 5 graden was. En toen dacht ik wel "misschien had ik vandaag al mijn 3-kwart tight aan kunnen doen"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahah nou met 10 graden hou ik mijn lange broek en jasje nog even aan als je het niet erg vindt....mare als die rond de 20 komt, dan trek ik wel een driekwart/korte broek aan ja (moet ik die wel eerst kopen)![]()
Ik hoop eigenlijk op hetzelfde weer als vorige jaar in maart
Ik loop verder wel nog een tijdje in een shirt met korte mouwen en een windjack.![]()
oh nee...ik heb nu lange tight aan, hempje, shirt met lange mouwen en jasje + muts en als het heel koud is handschoenen. Toen het laatst een paar dagen rond de 7 graden ofzo was had ik een t-shirt aan en jasje.
Ik loop altijd direct in de volle wind, dus als je nog koud bent vind ik dat niet optimaal. En ik heb dus van die lange mouwen shirts van de liddl...die zijn niets warm.
Maar ieder zijn eigen ding toch![]()
![]()
Dat weet ik. Ze zei nog "Als de pijn erg wordt moet je het maar zeggen hè.". Mijn antwoord daarop was: "Ik vind pijn lijden niet erg, dat vind ik leuk."quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Pijn is fijn! Ze moeten je pijn doen om het beter te laten worden. Ik had het geluk zelf te moeten zeggen van nou..iets meer naar links, daar is het nóg pijnlijker. Alles voor het herstelZo nu en dan had ik wel de neiging om eens flink te schreeuwen.
![]()
![]()
Ik in wintertight, hemdje, thermoshirt met lange mouwen, hardlooptrui met lange mouwen en daarover nog een jasje. En echt warm heb ik het nog steeds niet. Geef mij maar zomerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
oh nee...ik heb nu lange tight aan, hempje, shirt met lange mouwen en jasje + muts en als het heel koud is handschoenen. Toen het laatst een paar dagen rond de 7 graden ofzo was had ik een t-shirt aan en jasje.
Ik loop altijd direct in de volle wind, dus als je nog koud bent vind ik dat niet optimaal. En ik heb dus van die lange mouwen shirts van de liddl...die zijn niets warm.
Maar ieder zijn eigen ding toch
know'm sayin?
word? word.![]()
Doe mij maar lente/herfst. In de zomer is het véél te warm. Mijn fles met 0,5L water is dan na nog geen halfuur al op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik in wintertight, hemdje, thermoshirt met lange mouwen, hardlooptrui met lange mouwen en daarover nog een jasje. En echt warm heb ik het nog steeds niet. Geef mij maar zomer![]()
![]()
Alle weertypen hebben hun hardloopcharmes. Ik vind hardlopen dan ook altijd leuk
F means you're fucked![]()
![]()
Zoals te zien bij de 8km testloop...
Maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu als streeftijd moet hebben?
En wil over een half uurtje/uurtje gaan lopen ofzo..?![]()
Zo te zien in het tempo waarop je de vorige les ook hebt gelopen. Eventueel een heel klein stukje sneller, maar niet veelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
En wil over een half uurtje/uurtje gaan lopen ofzo..?F means you're fucked![]()
Ik moet bekennen dat ik nog nooit in de zomer heb gelopen omdat ik eind september pas ben begonnen, maar die dag ergens eind oktober dat het 20 graden was en stralend zonnig was mijn fijnste keer hardlopen ooit
know'm sayin?
word? word.![]()
ik kwam gisteravond een mannelijke hardloper tegen in zeer korte broek (a la voetbal) en T-shirt. Hij rende wel alsof hij al minstens 50 km gerend had. En ik maar bibberen in mijn thermolegging + broek + shirt + windstopper!![]()
Hier in het VK zijn ze niet vies van korte mouwen en broeken rond 't vriespunt. Zowel met sporten niet als in 'gewone kleding'.blijft een raar gezicht, mensen gewoon heel relaxed in overhemd met korte mouwen over straat lopend bij -1 met gure wind...
Ja doei.![]()
Herkenbaar, heb met genoeg Schotten te maken gehad op mijn werk die bij sneeuw gewoon in korte broek en tshirt naar het werk kwamenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hier in het VK zijn ze niet vies van korte mouwen en broeken rond 't vriespunt. Zowel met sporten niet als in 'gewone kleding'.blijft een raar gezicht, mensen gewoon heel relaxed in overhemd met korte mouwen over straat lopend bij -1 met gure wind...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hahah ik dacht dat ik een koukleum wasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:29 schreef alors het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nog nooit in de zomer heb gelopen omdat ik eind september pas ben begonnen, maar die dag ergens eind oktober dat het 20 graden was en stralend zonnig was mijn fijnste keer hardlopen ooit
Maar ik ben in augustus begonnen en ook warme dagen gehad en ik vond het heerlijk...lekker 's avonds laat (later) lopen als het iets koeler is...of smorgens vroeg op staan (int weekend....hoge uitzondering) om de extreme warmte voor te zijn![]()
![]()
Jaaa!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahah ik dacht dat ik een koukleum was
Maar ik ben in augustus begonnen en ook warme dagen gehad en ik vond het heerlijk...lekker 's avonds laat (later) lopen als het iets koeler is...of smorgens vroeg op staan (int weekend....hoge uitzondering) om de extreme warmte voor te zijn
Heerlijk om dan 's avonds na mijn bijbaantje (rond 22-23u) nog ff een rondje te lopen
Ik kan dat ook veel beter hebben dan deze kou...
Ben dan ook veel meer gemotiveerd
En als het zo rond 15/20 graden is gewoon lekker in het avondzonnetje ofzo
Oeeehh, nu al zin in
![]()
Precies....eindelijk iemand die mij snapt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
Jaaa!
Heerlijk om dan 's avonds na mijn bijbaantje (rond 22-23u) nog ff een rondje te lopen
Ik kan dat ook veel beter hebben dan deze kou...
Ben dan ook veel meer gemotiveerd
En als het zo rond 15/20 graden is gewoon lekker in het avondzonnetje ofzo
Oeeehh, nu al zin in![]()
![]()
![]()
Dankjewel! Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat! Wanneer denk je weer te kunnen beginnen met lopen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Beterschap! Gister was ik weer bij de fysio en het gaat steeds beter. Zijn nu echt begonnen met spierversterkende oefeningen. Kuitspieren en quadriceps moeten weer groeien (kuiten zijn 3cm geslonken!!).![]()
In de zomer moet ik denk ik ook wel veel 's ochtends gaan lopen want 's avonds na het bbq'en met het nodige bier of de terrasbezoeken wil het ook niet
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
RTFM.. het staat er boven!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
En wil over een half uurtje/uurtje gaan lopen ofzo..?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Run the fucking marathon?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik volg overigens wat onderwijs op maandag en dinsdag, en dan komen er van die leuke curves voorbij over hardlopen en blessure-kansen (bijvoorbeeld: de kans op een blessure is het grootst bij een beginner itt een marathonloper - ondanks het verschil in gelopen kilometers dus...), maar ook deze:
bron
Motiverend of niet?
Oja, en Maxima kwam net langs![]()
![]()
Ha, leuk om te zien!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:33 schreef Quoi het volgende:
Ik volg overigens wat onderwijs op maandag en dinsdag, en dan komen er van die leuke curves voorbij over hardlopen en blessure-kansen (bijvoorbeeld: de kans op een blessure is het grootst bij een beginner itt een marathonloper - ondanks het verschil in gelopen kilometers dus...), maar ook deze:
[ afbeelding ]
bron
Motiverend of niet?
Oja, en Maxima kwam net langs
Forum Opties Forumhop: Hop naar: