abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:14:26 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_123358944

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_123359223
Zo, na een paar weekjes rust ga ik vandaag voor Ey les 2. Ik heb er weer zin in!
Spoilers!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:28:51 #3
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_123359249
Zo, challenge ook weer bijgewerkt, 150 km gepasseerd dit jaar *G*
Alleen vanaf morgen 3 dagen op cursus, ik neem mijn spullen wel mee, maar ben bang dat het er niet van gaat komen... -O-
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_123359412
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, ik moest ook aan jou denken met mijn gezeur. Dat van jou is natuurlijk helemaal klote :*

En ik zit nog steeds ziekig op de bank -O-
Beterschap! Gister was ik weer bij de fysio en het gaat steeds beter. Zijn nu echt begonnen met spierversterkende oefeningen. Kuitspieren en quadriceps moeten weer groeien (kuiten zijn 3cm geslonken!!).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_123359445
ik trouwens de Runnersworld van deze maand dubbel gekregen, iemand interesse?
er heeft zich iemand gemeld

[ Bericht 30% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 26-02-2013 11:21:44 ]
pi_123359617
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:37 schreef computergirl het volgende:
ik trouwens de Runnersworld van deze maand dubbel gekregen, iemand interesse?
Kost dat? ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_123359863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Kost dat? ;)
niks
pi_123360132
School valt voor uit vanavond!
Vanavond een extra rondje lopen!
.
.
Over jullie hartslagband. Wassen jullie die ooit uit? Ik neem hem zelf iedere keer mee onder de douche om hem weer zweet vrij te maken. Misschien dat er anders een laagje achterblijft en daardoor minder goed werkt.
pi_123361010
Ik maak mijn hartslagmeter nooit schoon. Voordat ik ga lopen maak ik de contactpunten altijd wat nat met water. Als ik terug kom, leg ik hem bij mijn overige hardloopspullen. Desondanks heb ik soms wel dat de eerste kilometer rare pieken vertoond, vooral bij lage intensiteit. Als ik harder loop heb ik dit bijna nooit.

Gisteren 15 kilometer gelopen. Liep heerlijk, gemiddeld dik 9 km per uur. Toch was mijn hartslag wel wat aan de hoge kant. Had ik niet verwacht, vooral omdat ik goed uitgerust was (zondag wedstrijd afgelast).

Loophoogtepunt van de week al gehad ;) Ik moet over een aantal bruggen tijdens mijn loop, dit zijn flinke heuvels. Als je dan tijdens zo'n heuveltje een fietser inhaalt geeft dit wel een boost :D Liep wel op hartslag 170 :)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:39:51 #10
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123361073
Even schoonmaken kan je altijd proberen natuurlijk. Dat zal ik dan met wat alcohol doen. (niet stiekem drinken, joggers)

Vanavond mag ik weer! ^O^ Heb er zin in O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_123361157
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, na een paar weekjes rust ga ik vandaag voor Ey les 2. Ik heb er weer zin in!
Jij neemt de rustdagen heel serieus. Meer trainen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_123361251
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Jij neemt de rustdagen heel serieus. Meer trainen!
Geloof me, ik had een goed excuus dit keer ;)
Spoilers!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:06:17 #13
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123361861
Ik heb de laatste tijd echt veels te weinig gelopen, vorige week weer begonnen.
En gisteren ging het echt lekker! Ik was van plan 5-6km te lopen, maar het zijn er 8 geworden!
Een nieuw record in afstand van mij! *O*

http://www.endomondo.com/workouts/162272006/1547735
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123362076
Ik was net even bij de fysio. Ik liep de praktijk binnen zonder pijn, ik verliet de praktijk met met aan m'n kuitspier. :X

Ze heeft m'n kuitspier even losgemaakt, maar ze vond de triggerpoints die ze heeft gevonden zo leuk... }:|

Auw.. :'(
pi_123362322
Vandaag deed hij het weer lastig in het begin. De wandeling naar het startpunt gewoon rond de 80 en zodra ik begin schiethij omhoog om na een minuut of 10 weer wat betere metingen te doen.
http://connect.garmin.com/activity/277825872
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:28:44 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123362548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik was net even bij de fysio. Ik liep de praktijk binnen zonder pijn, ik verliet de praktijk met met aan m'n kuitspier. :X

Ze heeft m'n kuitspier even losgemaakt, maar ze vond de triggerpoints die ze heeft gevonden zo leuk... }:|

Auw.. :'(
Pijn is fijn! Ze moeten je pijn doen om het beter te laten worden. Ik had het geluk zelf te moeten zeggen van nou..iets meer naar links, daar is het nóg pijnlijker. Alles voor het herstel ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 26-02-2013 12:37:31 ]
pi_123362580
Evy les 10 achter de rug. Voelde als een makkie, dus mijn luiheid van afgelopen week heeft niet zoveel effect gehad als ik dacht. Lekkerrrr.

En volgens weeronline gaat het komende tijd richting de 10 graden!! :D
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:38:21 #18
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123362821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:29 schreef Cherryblossom het volgende:
Evy les 10 achter de rug. Voelde als een makkie, dus mijn luiheid van afgelopen week heeft niet zoveel effect gehad als ik dacht. Lekkerrrr.

En volgens weeronline gaat het komende tijd richting de 10 graden!! :D
Ow dat is zeker mooi.....die 10 graden dan he?! (je les van evy trouwens ook ^O^ )
Ben wel toe aan warmer weer...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:39:23 #19
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_123362849
Vanochtend les 8 van Evy gelopen op nieuwe hardloop schoenen *O*
pi_123362878
Niet weten in welke verhuisdoos je garmin en hartslagmeter zitten :') ;(
Ja doei.
pi_123362920
Pff nou les 26 gelopen, en ik dacht het even relaxed te doen, niet dus. Kwam halverwege een loslopende hond tegen en nergens iemand te bekennen, dus ik al hardlopende amivedi.nl checken of er een hond vermist is, nauwelijks internet in de bossen en ruzie met mijn telefoon :P Ook maar een andere route gepakt waardoor ik in de buurt kon blijven doorlopen. Geen hond vermist... hij kan van een huis in de buurt zijn, dat hoop ik dan maar, blijf de lokale media en amivedi wel in de gaten houden, maarja ik blijf het een beetje raar vinden...

Anyway dus maar doorgelopen:

5.19 km
37m:31s
7:13 min/km
411 kcal

gemiddelde moet wel sneller zijn geweest, maar ik heb een aantal keer stilgestaan en gepauzeerd.
know'm sayin?
word? word.
pi_123362952
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Niet weten in welke verhuisdoos je garmin en hartslagmeter zitten :') ;(
Oeps. En ga je nu alles overhoop halen tot je ze vind? (zou ik wel doen)
pi_123362987
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ow dat is zeker mooi.....die 10 graden dan he?! (je les van evy trouwens ook ^O^ )
Ben wel toe aan warmer weer...
Ja ik ook, lekker met een korte broek lopen. En bruine benen krijgen!! *O*
pi_123363049
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Oeps. En ga je nu alles overhoop halen tot je ze vind? (zou ik wel doen)
Kan voorlopig nog even niet lopen, iig tot zaterdag (misschien vrijdag) niet door zowel tijdgebrek, bezoek ouders (WAAROM???? ) en gesloopte onderrug.
Ja doei.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:46:18 #25
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123363067
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Ja ik ook, lekker met een korte broek lopen. En bruine benen krijgen!! *O*
hahah nou met 10 graden hou ik mijn lange broek en jasje nog even aan als je het niet erg vindt....mare als die rond de 20 komt, dan trek ik wel een driekwart/korte broek aan ja (moet ik die wel eerst kopen) *O*

Ik hoop eigenlijk op hetzelfde weer als vorige jaar in maart :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')