DVMN SONquote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Wat voor muziek wordt hier gedraaid?
Live betekend dat ze niet platen draaien/mixen, maar met behulp van instrumenten, al dan niet elektronisch, muziek maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:54 schreef Gehenna het volgende:
Waarom moet er toch zo vaak "(live)" bij de artiesten?
Die nemen een hele band mee of zo? maar alleen een DJ is dus niet live?
Dat was idd om te huilen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Gorzalka het volgende:
A$AP Rocky b2b Danny Brown
Trinidad James, Iggy Azalea (slechter dan Kreayshawn vorig jaar kan het niet zijn)
Gelukkig ging ik alleen heen omdat ik wist dat het het slechtste dat ik ooit had gezien zou worden, dat scheelt.quote:
Alle locaties zijn overdekt ja.quote:
Danny Brown en Trinidad James zouden geweldig zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Gorzalka het volgende:
A$AP Rocky b2b Danny Brown
Trinidad James, Iggy Azalea (slechter dan Kreayshawn vorig jaar kan het niet zijn)
Ik vond het vorig jaar perfect, maar het weer was toen ook geweldig (Lowlands alleen dan zonder hittegolf).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:12 schreef JackHerrer het volgende:
Ik wilde eigenlijk klagen over het feit dat er in juli een festival is dat overdekt is, maar dat is LL natuurlijk ook.
Hangt er wel een beetje een festival sfeertje?
Ja ben afgelopen twee edities ook geweest en de sfeer is echt top. Relaxt, goed geregeld, ontspannend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:12 schreef JackHerrer het volgende:
Ik wilde eigenlijk klagen over het feit dat er in juli een festival is dat overdekt is, maar dat is LL natuurlijk ook.
Hangt er wel een beetje een festival sfeertje?
Op de radio werd vertelt dat die nieuwe tent voor 6500 man is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alle locaties zijn overdekt ja.
[ afbeelding ]
Compleet links en compleet rechts zijn de grootste locaties (capaciteit van beide ongeveer 2500 - 3000 man. Drie middenlocaties bieden plek aan ongeveer 1500 man.
Ohja correctie, ongeveer 6K inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Op de radio werd vertelt dat die nieuwe tent voor 6500 man is.
Ook op Exit een paar dagen laterquote:Op maandag 4 maart 2013 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Atoms for Peace staat 9 Juli in België. Kans wordt toch wel aanzienlijk groter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook op Exit een paar dagen laterVind het wel lastig om te kiezen tussen alle festivals die week
Werchter wordt het waarschijnlijk niet, neig erg naar Exit maar Pitch klinkt ook wel tof. Hmmm lastig allemaal
Ja en Melt, En Tsjechie. Maar goed ze komen dus steeds dichterbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt er vanaf wat je wilt, als je twee dagen in A'dam naar een dance / alternative evenement wilt kan je beter naar Pitch. Als je festival beleving wilt hebben kan je beter naar Exit.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfel of Atoms for Peace echt past op het Pitch festival. Ik verwacht dat ze (vergelijkbaar met België) gewoon in de HMH zullen staan in de week na Pitch.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja en Melt, En Tsjechie. Maar goed ze komen dus steeds dichterbij.
Hangt er vanaf wat je wilt, als je twee dagen in A'dam naar een dance / alternative evenement wilt kan je beter naar Pitch. Als je festival beleving wilt hebben kan je beter naar Exit.
Oeh ja Opener ook nogquote:Op maandag 4 maart 2013 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja en Melt, En Tsjechie. Maar goed ze komen dus steeds dichterbij.
Hangt er vanaf wat je wilt, als je twee dagen in A'dam naar een dance / alternative evenement wilt kan je beter naar Pitch. Als je festival beleving wilt hebben kan je beter naar Exit.
Fantastisch! Welke dag?quote:
Julioquote:Op donderdag 4 april 2013 12:51 schreef theodoor9 het volgende:
+ Dizzee Rascal, Fat Freddy’s Drop, Hudson Mohawke (DJ-set), Julio Bashmore, CHVRCHES, Flume, Objekt, Palmbomen Live, Darkstar, Cyril Hahn, Tunng, Bondax, Roosevelt en Happa.
San Proper, fijne man.quote:Dit jaar zijn er niet één maar twee tenten op PITCH: de Westertent is het nieuwe hoofdpodium en de Oostertent is de kleinere tent. En als het echt heet is, gebeurt het in de Oostertent. Boogie down in intieme ambiance op zinderende soul, afrobeat, kuduro, Braziliaanse juweeltjes en andere funky fresh stuff.
Hier hoor je de nieuwste vintage platen en haarfijn kloppende remixes van die dj’s en acts, die hun beats bij de warmste bakkers halen. Terwijl de billen schudden en ijsblokjes vrolijk tinkelen, schrijven deze nieuwkomers en legendes hun eigen dansgeschiedenis. Van tropische bossanova tot speedy shangaan en van krakende Northern Soul tot obscure dub; de Oostertent is de hittegolf op zijn hoogtepunt.
En de bijpassende tunes komen voor rekening van San Proper, Palmbomen (DJ set), Full Crate, FS Green, Roger Brouwn, Mr Wix, Thelonious & Lucky Dubz (Strange Fruit), Eaglemen en Casper Tielrooij.
Preciesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:45 schreef Aisumasen het volgende:
Alweer een festival waar de overlappingen mij de motivatie om te gaan in de schoenen laat zakken. Maar ja, wat wil je met zo'n line-up en niet al te veel podia.
quote:03/07/2013
KORELESS VERVANGT QUADRON
Helaas heeft Quadron zijn show op PITCH moeten afzeggen maar Koreless stond te trappelen om zijn plek in te nemen.Koreless doet meer met minder. In het verstilde oog van de immer doorrazende storm van electronische muziek kijkt de jonge Welshman liever omhoog, waar anderen koortsachtig proberen om een voorbijvliegend graantje van de hype mee te pikken. Zo doen ze dat, zowel in Wales als in de natte straten van Glasgow, waar de 22-jarige momenteel met volle teugen van de bassbron drinkt. Koreless is vooral zichzelf en laat zijn soulvolle, post-steppy ambient vrij om op eigen kracht de wijde wereld te verkennen. Daar is niks zweverigs aan; integendeel. Koreless’ ijzersterke tracks vliegen head-first richting een bloedrode horizon.
quote:02/07/2013
Er zijn nog wat kaarten voor de vrijdag , maar de zaterdagkaarten en passepartouts zijn helemaal uitverkocht!
Ik smeek niet, ik wacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef donroyco het volgende:
Op Facebook wordt er gesmeekt om zaterdagkaartjes.
Ook nog een optiequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik smeek niet, ik wacht.
En anders ga ik eens backstage vragen als het echt moet.
Wel meer dan één.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:04 schreef Andyy het volgende:
Zag een foto van Bart langskomen op de pagina
Vandaag in de Trouwquote:
JA, ben verliefd op d'rquote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Z het volgende:
Ik was er vrijdag, ik vond de set van Hudson Mohawke het beste van wat ik gezien heb. Iemand nog CHVRCHES gezien zaterdag?
Nice!quote:
Ah, die stonden er eerst niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:31 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Nee alleen early bird passepartouts.
Donderdag al binnen.quote:
Presale voor kopers van vorig jaar. 1000 tickets waren binnen 20 minuten weg.quote:
Vaag, heb daar nooit een mail over gehadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Presale voor kopers van vorig jaar. 1000 tickets waren binnen 20 minuten weg.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Zag het alquote:Op donderdag 3 april 2014 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe namen Pitch.
Banks, FKA twigs, Theo Parrish Live, Tinariwen, Ta-ku, Dorian Concept, Kate Boy, Tourist, Phon.o, Awanto3 Live, Cloud Boat.
Er zijn wel parkeer(garages), maar natuurlijk klauwen met geld.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Begin hier toch ook te overwegen. Hoe is de parking daar?
Ah dat is jammerquote:Op donderdag 3 april 2014 13:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er zijn wel parkeer(garages), maar natuurlijk klauwen met geld.
[ afbeelding ]
Liever nietquote:Op donderdag 3 april 2014 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah dat is jammergaat iedereen hier met OV dan?
Op de fiets.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah dat is jammergaat iedereen hier met OV dan?
STA / Amsterdam #57 - Whisky liefde.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
Dan zet je je auto in de Arena en pak je daar de trein, krijg je nog 'gratis' treinkaartje bij je parkeerkaart ook, of Station Sloterdijk, zelfde verhaal.
Waar kan ik overnachten?Slaapzak op het station? Teringduur al die overnachtingsadressen in A'dam, als ik ga 2 nachten doorhalen dus
quote:Daar gaan we weer, 16 gloednieuwe namen! Seun Kuti & Egypt 80, Aufgang, Clark, Evian Christ, Shigeto, Makam, Rangleklods, Cinnaman & Boye, Branko, Ganz, Jameszoo, Sir OJ, Sevdeliza, Cheaters, David Douglas en Julien Mier.
Tippy Turtle is verplaats van vrijdag 4 juli naar zaterdag 5 juli in de Westerunie.
Check de line-up voor meer info over al de artiesten en geniet van de Spotify playlist als voorproefje op PITCH 2014.
BANKS clasht met Tourist clasht met Caribouquote:
Mja, Tourist vond ik ook nog wel leuk om te checken, maar zou sowieso verliezen van Terje voor mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
BANKS clasht met Tourist clasht met Caribou
Jôh.quote:
Todd Terje al gezien. Dus die viel sowieso al afquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mja, Tourist vond ik ook nog wel leuk om te checken, maar zou sowieso verliezen van Terje voor mij. Scheelt trouwens dat ik Caribou twee weken eerder al zie (geen probleem dus
), maar mijn collegabezoekers willen waarschijnlijk naar Caribou.
Gaat niet snel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:40 schreef theodoor9 het volgende:
Hmm tja die overlap was wel te verwachten. Wordt denk ik Todd Terje-Gaslamp Killer-Darkside. Ben je redelijk snel van het ene bij het andere podium? Of is het daar echt te druk voor?
Guess so...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef BoerBert het volgende:
Gaat rustig worden bij Darkside, of niet?
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef BoerBert het volgende:
Gaat rustig worden bij Darkside, of niet?
Oh op die manier. Ik dacht al, zo populair is the gaslamp killer toch niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Starten toch tegelijkertijd met de kwartfinale?
twitter:pitch_fest twitterde op maandag 30-06-2014 om 15:51:35Passepartouts en vrijdagkaarten zijn uitverkocht! Er zijn nog zaterdagkaarten. En ja, er is een scherm voor het WK! http://t.co/Nr3SqUuau8 reageer retweet
Mooi, lekker de ruimte dan in de areas...quote:
Ene kant wel chill, maar beetje meer ruimte bij de acts had ook wel leuk geweestquote:Voetbalfans hoeven zaterdag niks te missen van de wedstrijd! Er komen twee schermen met audio op het terrein waarop de kwartfinale wordt uitgezonden. Eén van 6 bij 4 meter op het veld bij de Park Stage en één van 4 bij 2 meter in de Westertent. Er is ook een kleine wijziging in de programmatijden zodat je zo min mogelijk hoeft te missen. De belangrijkste wijzingen rondom de wedstrijd zijn:
The Gaslamp Killer: 20:55 – 21:55
Darkside: 21:15 – 22:30
Clark: 22:45 – 23:45
Door deze aanpassingen schuiven de tijden van andere acts ook iets door naar voren of naar achteren. Het volledig aangepaste blokkenschema komt later vandaag online.
Wegens productionele redenen is het helaas niet mogelijk om de set van Richie Hawtin te verplaatsen.
Helaas heeft Evian Christ zijn show op PITCH moeten afzeggen wegens ‘’recording commitments” Rejjie Snow neemt zijn spot over van 20:50 tot 21:50 in het Transformatorhuis. Er is ook een kleine wissel van de wacht bij de Silent Disco op zaterdag. Hier zal Vic Crezée de plaats in nemen van Mr. Wix. Tot slot is Kelela verplaatst naar de vrijdag en ruilt van spot met Nathan Fake, die dus naar de zaterdag schuift.
De passepartouts en de vrijdag kaarten zijn helemaal uitverkocht. Voor zaterdag zijn er nog wat kaarten beschikbaar: http://bit.ly/1mzn1Bi
Wil je tijdens het festival ook altijd op de hoogte blijven download dan de officiële PITCH 2014 app. Zoek in de app store naar Pitch Festival.
Vanwege het voetbal? Waar lees jij dat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef theodoor9 het volgende:
Werchter heeft SBTRKT dus zelf afgezegd vanwege het voetbal, belachelijk! Hopelijk geeft hij morgen een set waar hij de energie van 2 optreden inlegt.
Staat op de website van Werchter. Belachelijk inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vanwege het voetbal? Waar lees jij dat?
Maar er staat nergens dat het komt door het voetbal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:28 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Staat op de website van Werchter. Belachelijk inderdaad.
Ah, bewijs.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar er staat nergens dat het komt door het voetbal.
Zoals je UI neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef donroyco het volgende:
Veel plezier
Ik zie jullie daar. Je kunt me herkennen aan mijn hoofd.
Yes.quote:
Ik tik je wel weer op de schouder zoals vorig jaarquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Ik tik je wel weer op de schouder zoals vorig jaar
quote:
Een paar idioten nog duwen en duwen bij de poortjes, ja dat helpt!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Kon bij moderat niet eens de gashouder inkomen
Idioten heb je overal, ik ben gewoon ergens anders heen gegaan waar het een stuk rustiger was.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:27 schreef p10n5 het volgende:
Een paar idioten nog duwen en duwen bij de poortjes, ja dat helpt!
Hoe was Fake? Had niet verwacht dat dat vol zou zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik ben nu op weg naar het terrein, planning voor vandaag: nathan fake, caribou, darkside, joy orbison als zekerheidjes.
Ik heb laatste half uur gezien, maar vond het tegenvallen. Hou persoonlijk ook echt totaal niet van zijn ritmes. Merkte ook dat de rest van het publiek vooral stilstondquote:Op zondag 6 juli 2014 01:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoe was Fake? Had niet verwacht dat dat vol zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |