Er zijn wel parkeer(garages), maar natuurlijk klauwen met geld.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Begin hier toch ook te overwegen. Hoe is de parking daar?
Ah dat is jammerquote:Op donderdag 3 april 2014 13:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er zijn wel parkeer(garages), maar natuurlijk klauwen met geld.
[ afbeelding ]
Liever nietquote:Op donderdag 3 april 2014 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah dat is jammergaat iedereen hier met OV dan?
Op de fiets.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah dat is jammergaat iedereen hier met OV dan?
STA / Amsterdam #57 - Whisky liefde.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
Dan zet je je auto in de Arena en pak je daar de trein, krijg je nog 'gratis' treinkaartje bij je parkeerkaart ook, of Station Sloterdijk, zelfde verhaal.
Waar kan ik overnachten?Slaapzak op het station? Teringduur al die overnachtingsadressen in A'dam, als ik ga 2 nachten doorhalen dus
quote:Daar gaan we weer, 16 gloednieuwe namen! Seun Kuti & Egypt 80, Aufgang, Clark, Evian Christ, Shigeto, Makam, Rangleklods, Cinnaman & Boye, Branko, Ganz, Jameszoo, Sir OJ, Sevdeliza, Cheaters, David Douglas en Julien Mier.
Tippy Turtle is verplaats van vrijdag 4 juli naar zaterdag 5 juli in de Westerunie.
Check de line-up voor meer info over al de artiesten en geniet van de Spotify playlist als voorproefje op PITCH 2014.
BANKS clasht met Tourist clasht met Caribouquote:
Mja, Tourist vond ik ook nog wel leuk om te checken, maar zou sowieso verliezen van Terje voor mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
BANKS clasht met Tourist clasht met Caribou
Jôh.quote:
Todd Terje al gezien. Dus die viel sowieso al afquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mja, Tourist vond ik ook nog wel leuk om te checken, maar zou sowieso verliezen van Terje voor mij. Scheelt trouwens dat ik Caribou twee weken eerder al zie (geen probleem dus
), maar mijn collegabezoekers willen waarschijnlijk naar Caribou.
Gaat niet snel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:40 schreef theodoor9 het volgende:
Hmm tja die overlap was wel te verwachten. Wordt denk ik Todd Terje-Gaslamp Killer-Darkside. Ben je redelijk snel van het ene bij het andere podium? Of is het daar echt te druk voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |