Preciesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:45 schreef Aisumasen het volgende:
Alweer een festival waar de overlappingen mij de motivatie om te gaan in de schoenen laat zakken. Maar ja, wat wil je met zo'n line-up en niet al te veel podia.
quote:03/07/2013
KORELESS VERVANGT QUADRON
Helaas heeft Quadron zijn show op PITCH moeten afzeggen maar Koreless stond te trappelen om zijn plek in te nemen.Koreless doet meer met minder. In het verstilde oog van de immer doorrazende storm van electronische muziek kijkt de jonge Welshman liever omhoog, waar anderen koortsachtig proberen om een voorbijvliegend graantje van de hype mee te pikken. Zo doen ze dat, zowel in Wales als in de natte straten van Glasgow, waar de 22-jarige momenteel met volle teugen van de bassbron drinkt. Koreless is vooral zichzelf en laat zijn soulvolle, post-steppy ambient vrij om op eigen kracht de wijde wereld te verkennen. Daar is niks zweverigs aan; integendeel. Koreless’ ijzersterke tracks vliegen head-first richting een bloedrode horizon.
quote:02/07/2013
Er zijn nog wat kaarten voor de vrijdag , maar de zaterdagkaarten en passepartouts zijn helemaal uitverkocht!
Ik smeek niet, ik wacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef donroyco het volgende:
Op Facebook wordt er gesmeekt om zaterdagkaartjes.
Ook nog een optiequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik smeek niet, ik wacht.
En anders ga ik eens backstage vragen als het echt moet.
Wel meer dan één.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:04 schreef Andyy het volgende:
Zag een foto van Bart langskomen op de pagina
Vandaag in de Trouwquote:
JA, ben verliefd op d'rquote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Z het volgende:
Ik was er vrijdag, ik vond de set van Hudson Mohawke het beste van wat ik gezien heb. Iemand nog CHVRCHES gezien zaterdag?
Nice!quote:
Ah, die stonden er eerst niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:31 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Nee alleen early bird passepartouts.
Donderdag al binnen.quote:
Presale voor kopers van vorig jaar. 1000 tickets waren binnen 20 minuten weg.quote:
Vaag, heb daar nooit een mail over gehadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Presale voor kopers van vorig jaar. 1000 tickets waren binnen 20 minuten weg.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Zag het alquote:Op donderdag 3 april 2014 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe namen Pitch.
Banks, FKA twigs, Theo Parrish Live, Tinariwen, Ta-ku, Dorian Concept, Kate Boy, Tourist, Phon.o, Awanto3 Live, Cloud Boat.
Er zijn wel parkeer(garages), maar natuurlijk klauwen met geld.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Begin hier toch ook te overwegen. Hoe is de parking daar?
Ah dat is jammerquote:Op donderdag 3 april 2014 13:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er zijn wel parkeer(garages), maar natuurlijk klauwen met geld.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |