Guess so...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef BoerBert het volgende:
Gaat rustig worden bij Darkside, of niet?
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef BoerBert het volgende:
Gaat rustig worden bij Darkside, of niet?
Oh op die manier. Ik dacht al, zo populair is the gaslamp killer toch niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Starten toch tegelijkertijd met de kwartfinale?
twitter:pitch_fest twitterde op maandag 30-06-2014 om 15:51:35Passepartouts en vrijdagkaarten zijn uitverkocht! Er zijn nog zaterdagkaarten. En ja, er is een scherm voor het WK! http://t.co/Nr3SqUuau8 reageer retweet
Mooi, lekker de ruimte dan in de areas...quote:
Ene kant wel chill, maar beetje meer ruimte bij de acts had ook wel leuk geweestquote:Voetbalfans hoeven zaterdag niks te missen van de wedstrijd! Er komen twee schermen met audio op het terrein waarop de kwartfinale wordt uitgezonden. Eén van 6 bij 4 meter op het veld bij de Park Stage en één van 4 bij 2 meter in de Westertent. Er is ook een kleine wijziging in de programmatijden zodat je zo min mogelijk hoeft te missen. De belangrijkste wijzingen rondom de wedstrijd zijn:
The Gaslamp Killer: 20:55 – 21:55
Darkside: 21:15 – 22:30
Clark: 22:45 – 23:45
Door deze aanpassingen schuiven de tijden van andere acts ook iets door naar voren of naar achteren. Het volledig aangepaste blokkenschema komt later vandaag online.
Wegens productionele redenen is het helaas niet mogelijk om de set van Richie Hawtin te verplaatsen.
Helaas heeft Evian Christ zijn show op PITCH moeten afzeggen wegens ‘’recording commitments” Rejjie Snow neemt zijn spot over van 20:50 tot 21:50 in het Transformatorhuis. Er is ook een kleine wissel van de wacht bij de Silent Disco op zaterdag. Hier zal Vic Crezée de plaats in nemen van Mr. Wix. Tot slot is Kelela verplaatst naar de vrijdag en ruilt van spot met Nathan Fake, die dus naar de zaterdag schuift.
De passepartouts en de vrijdag kaarten zijn helemaal uitverkocht. Voor zaterdag zijn er nog wat kaarten beschikbaar: http://bit.ly/1mzn1Bi
Wil je tijdens het festival ook altijd op de hoogte blijven download dan de officiële PITCH 2014 app. Zoek in de app store naar Pitch Festival.
Vanwege het voetbal? Waar lees jij dat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef theodoor9 het volgende:
Werchter heeft SBTRKT dus zelf afgezegd vanwege het voetbal, belachelijk! Hopelijk geeft hij morgen een set waar hij de energie van 2 optreden inlegt.
Staat op de website van Werchter. Belachelijk inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vanwege het voetbal? Waar lees jij dat?
Maar er staat nergens dat het komt door het voetbal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:28 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Staat op de website van Werchter. Belachelijk inderdaad.
Ah, bewijs.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar er staat nergens dat het komt door het voetbal.
Zoals je UI neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef donroyco het volgende:
Veel plezier
Ik zie jullie daar. Je kunt me herkennen aan mijn hoofd.
Yes.quote:
Ik tik je wel weer op de schouder zoals vorig jaarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |