Zou je een Turkse/Marokkaanse jongen meenemen naar je huis?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
En terecht. Marokkaanse/Turkse jongens gebruiken Hollandsche meisjes vaak alleen voor het nuecken
Daarom durf ik ook geen (Hollandse) meisjes aan te spreken ( laat staan Turksequote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
En terecht. Marokkaanse/Turkse jongens gebruiken Hollandsche meisjes vaak alleen voor het nuecken
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Zou je een Turkse/Marokkaanse jongen meenemen naar je huis?
Wil je toch ookquote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daarom durf ik ook geen (Hollandse) meisjes aan te spreken ( laat staan Turkse), denken ze gelijk dat ik wil neuqen...
Waarom niet? Als je neger bent kan ik het wel begrijpen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Ik ben zelf een allochtoon. Maar om je vraag te beantwoorden, neen
Wat is je afkomst dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Ik ben zelf een allochtoon. Maar om je vraag te beantwoorden, neen
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je neger bent kan ik het wel begrijpen.
Turks. Ik neem helemaal niemand mee naar huis.quote:
Je eigen volk weigerenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Turks. Ik neem helemaal niemand mee naar huis.
inb4 vooraltijdeenzame maagd
Het kan best dat ze uitgehuwelijkt wil worden, is wel een slechte basis voor een partnerschap (denk ik).quote:
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het kan best dat ze uitgehuwelijkt wil worden, is wel een slechte basis voor een partnerschap (denk ik).
Dit is dus waarom je dochter en Ahmet het altijd in de steegjes moeten doenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:45 schreef Neejman het volgende:
Opdonderen, als mijn dochter zou thuis komen met een buitenlander sloop ik ze allebei.
Zou ik als Nederlander welkom zijn bij Aicha's ouders ?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is dus waarom je dochter en Ahmet het altijd in de steegjes moeten doen
Weet ik niet, ik ben geen Marokkaan of Arabier. Waarschijnlijk niet. Sterkte, doe Aicha de groetjesquote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zou ik als Nederlander wél welkom zijn bij Aicha's ouders ?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben geen Marokkaan of Arabier. Waarschijnlijk niet. Sterkte, doe Aicha de groetjes
De naam ahmet al Gadverdamme wat een gedachte, 'wollah swa ben ahmet' opkankeren en nu!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is dus waarom je dochter en Ahmet het altijd in de steegjes moeten doen
Waarop je het antwoord al weet. Nee je bent er niet welkom. En Aicha's broer Mohammed is bij Greetje's ouders ook niet welkom. Dat is een beetje het klimaat wat heerst. Jammer, maar zo is het. Overigens niet bij elke familie. Mijn ouders hebben me nooit verboden met iemand van niet-Turkse afkomst te gaan. (Liever geen negers, dat dan weer wel. Ach ja.) Beter zo?quote:
Prachtig die vooroordelenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Neejman het volgende:
ahmet al Gadverdamme wat een gedachte, 'wollah swa ben ahmet' opkankeren en nu!
Wat minder kan ook, Geertquote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Neejman het volgende:
[..]
De naam ahmet al Gadverdamme wat een gedachte, 'wollah swa ben ahmet' opkankeren en nu!
Waar moet je ze anders voor gebruiken?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Dank jequote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarop je het antwoord al weet. Nee je bent er niet welkom. En Aicha's broer Mohammed is bij Greetje's ouders ook niet welkom. Dat is een beetje het klimaat wat heerst. Jammer, maar zo is het. Overigens niet bij elke familie. Mijn ouders hebben me nooit verboden met iemand van niet-Turkse afkomst te gaan. (Liever geen negers, dat dan weer wel. Ach ja.) Beter zo?
Doel je op mij? Of verkeerde quote?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat minder kan ook, Geert
Dat slaat op het gewauwel van meneer Neejman.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doel je op mij? Of verkeerde quote?
Jij ziet je dochter later naast een bontkraagje met glimmende schoentjes en nek tasje, lekker in een flatje een uitkering trekken?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat minder kan ook, Geert
plus een mokka kindjequote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef Neejman het volgende:
[..]
Jij ziet je dochter later naast een bontkraagje met glimmende schoentjes en nek tasje, lekker in een flatje een uitkering trekken?
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:02 schreef Hierro het volgende:
[..]
Waar moet je ze anders voor gebruiken?
Het niet ''goed genoeg zijn'' voor het eigen kind, denk ik. Turkse ouders vinden vaak dat Nederlandse meisjes niet maagdelijk genoeg zijn voor hun zoon, niet genoeg van de Turkse cultuur afweten, het verkeerde (quote:Op maandag 25 februari 2013 23:03 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dank je
Dat "we" Xenofoob zijn weet ik ook wel, maar wat is de achterliggende gedachte bij die ouders , daar ben ik benieuwd naar.
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Het niet ''goed genoeg zijn'' voor het eigen kind, denk ik. Turkse ouders vinden vaak dat Nederlandse meisjes niet maagdelijk genoeg zijn voor hun zoon, niet genoeg van de Turkse cultuur afweten, het verkeerde () geloof aanhangen. Nederlandse ouders zijn bang dat hun dochter in een situatie terechtkomt waarin ze slecht behandeld wordt door haar Turkse partner, omdat Turkse mannen in hun visie geen respect hebben voor vrouwen, chauvinistisch zijn, islamitisch zijn etc.
Nee, maar ik zal haar niet ''slopen'' of zeggen dat ze kan ''opkankeren'' als ze verliefd wordt op een buitenlandse jongen. Zo voed ik mijn kind zeker niet op.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef Neejman het volgende:
[..]
Jij ziet je dochter later naast een bontkraagje met glimmende schoentjes en nek tasje, lekker in een flatje een uitkering trekken?
Snap ook wel dat er goede tussen zitten ken zelf ook goede buitenlanders, maarja zou mn dochter liever met een nederlandse jongen. Ook daar zitten bont kraagjes tussen maarja.quote:
Nee is ook wel overdreven, maar ze zal het weten dat ik het niet accepteer.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal haar niet ''slopen'' of zeggen dat ze kan ''opkankeren'' als ze verliefd wordt op een buitenlandse jongen. Zo voed ik mijn kind zeker niet op.
Dat kan sws al niet beetje fokker komt niet buiten laat staan een vriendin.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:11 schreef Osiris024 het volgende:
Je zal met een gemiddelde Fokker thuiskomen als dochter zijnde.
Dan is pa wel gerust want dan kan hij er van uit gaan dat er toch geen geslachtsdaad zal plaats vinden.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:11 schreef Osiris024 het volgende:
Je zal met een gemiddelde Fokker thuiskomen als dochter zijnde.
Die opmerking heb ik al eens eerder gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is pa wel gerust want dan kan hij er van uit gaan dat er toch geen geslachtsdaad zal plaats vinden.
Klopt, tegen mijquote:Op maandag 25 februari 2013 23:14 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Die opmerking heb ik al eens eerder gemaakt.![]()
Word !!
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, tegen mij
Nu kon ik 'm terug plaatsen.
Toch wel tot enige zelfreflectie in staatquote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef Osiris024 het volgende:
De Fok heren hebben niet echt veel vertrouwen in de eigen toekomstige opvoeding voor hun dochters.
Waarom zou ik zelfreflectie moeten toepassen ?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toch wel tot enige zelfreflectie in staat
Ik heb het over de fokkers die niet veel vertrouwen in de eigen toekomstige opvoeding voor hun dochters hebben...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:46 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Waarom zou ik zelfreflectie moeten toepassen ?
Ik heb geen mening gegeven.
Oh my god. Alsof ik mijn ouders hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarop je het antwoord al weet. Nee je bent er niet welkom. En Aicha's broer Mohammed is bij Greetje's ouders ook niet welkom. Dat is een beetje het klimaat wat heerst. Jammer, maar zo is het. Overigens niet bij elke familie. Mijn ouders hebben me nooit verboden met iemand van niet-Turkse afkomst te gaan. (Liever geen negers, dat dan weer wel. Ach ja.) Beter zo?
Ok , ik voelde me even aangesprokenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het over de fokkers die niet veel vertrouwen in de eigen toekomstige opvoeding voor hun dochters hebben...
mag jij wel met blanke mannen praten zonder toestemmning?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh my god. Alsof ik mijn ouders hoor
Ik mag zelfs seks met ze.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mag jij wel met blanke mannen praten zonder toestemmning?
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ok , ik voelde me even aangesproken
ik ga nu mijn ogen wassen met groene zeep!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vroeg erom. Stel geen domme vragen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:29 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Klopt, sommige Turkse- Marokkaanse jongens gn idd Nederlandse meisjes voor om te ....
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:30 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Whahah, lekker voor die slettebakken! Moeten jullie maar niet je benen spreiden voor Achmed's))
Nu alleen nog leren om het woord 'Marrokaan' goed te schrijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:35 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Terecht. Meisje wordt inelkaar geklapt door die kerel wanneer ze het uitmaakt dan wel naar een andere jongen kijkt. Die ouders kijken wel. Zometeen worden zij ook neergestoken als de Facebook-moord als het ventje boos verhaal komt halen. Het meisje zal wel een bontkraagje zijn, dus een verwaarloosbaar probleem voor de maatschappij, als ze zoeken het zelf maar uit. Daarentegen zijn Marrokaanse vrouwen wel mooi.
De Marokkaanse jongens die überhaupt uitgaan zijn daar vaak maar voor een doel. Degenen die het wat beter voorhebben met zo'n dame zul je niet heel snel tegenkomen in die gelegenheden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:29 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Klopt, sommige Turkse- Marokkaanse jongens gn idd Nederlandse meisjes voor om te ....
en jij, ga jij weleens uit?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De Marokkaanse jongens die überhaupt uitgaan zijn daar vaak maar voor een doel. Degenen die het wat beter voorhebben met zo'n dame zul je niet heel snel tegenkomen in die gelegenheden.
Niet in disco's of dat soort gelegenheden. Meestal pak ik met wat vrienden een rustig café een keer in de zoveel tijd. Dat heb ik het liefst. Ik blijf ook niet tot in de vroege uurtjes hangen.quote:
. Hmm,en waarom niet in disco's?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet in disco's of dat soort gelegenheden. Meestal pak ik met wat vrienden een rustig café een keer in de zoveel tijd. Dat heb ik het liefst.
Ik vind het niks aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:58 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
. Hmm,en waarom niet in disco's?
apart, is dat niets voor jou? Met vrouwen omgaan? Ergens wat drinken in de disco met 50 cent als achtergrond muziek?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:01 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
apart, is dat niets voor jou? Met vrouwen omgaan? Ergens wat drinken in de disco met 50 cent als achtergrond muziek?
Is dit een grap?quote:
Haha, nee. Zelfs onder Marokkanen heb je diversiteit, hoe zeer de media een ander beeld schetst. Geen enkel behoefte aan rapmuziek. Vrouwen zeker, maar ik wil mij niet verlagen tot het niveau om ze als wegwerpmateriaal te gebruiken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:01 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
apart, is dat niets voor jou? Met vrouwen omgaan? Ergens wat drinken in de disco met 50 cent als achtergrond muziek?
wat gebeurd er met jou jo (s)T(n)URkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Is dit een grap?
Nou ik ben weg uit dit topic, doei
Zeldzame Marokkaan ben jij :pquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, nee. Zelfs onder Marokkanen heb je diversiteit, hoe zeer de media een ander beeld schetst. Geen enkel behoefte aan rapmuziek. Vrouwen zeker, maar ik wil mij niet verlagen tot het niveau om ze als wegwerpmateriaal te gebruiken.
Ewa, wel Maagd blijven tot aan je huwelijk hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, nee. Zelfs onder Marokkanen heb je diversiteit, hoe zeer de media een ander beeld schetst. Geen enkel behoefte aan rapmuziek. Vrouwen zeker, maar ik wil mij niet verlagen tot het niveau om ze als wegwerpmateriaal te gebruiken.
Ik ken nog wel een aantal introverte mensen. Het is dat ze verder nooit opvallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:10 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Zeldzame Marokkaan ben jij :p
Daar trek ik al niet heel zwaar aan. Als je het mij vraagt was dat iets voor onze ouders, tegenwoordig neemt men het al niet heel nauw meer met huwelijken. De meiden wat meer, maar de jongens al voor het overgrote deel niet meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:11 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Ewa, wel Maagd blijven tot aan je huwelijk he
Nha, te vaak opvallen is ook niet goed!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een aantal introverte mensen. Het is dat ze verder nooit opvallen.
dus in de categorie "jongens" daar val jij dus ook onder. MMM, jammer!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar trek ik al niet heel zwaar aan. Als je het mij vraagt was dat iets voor onze ouders, tegenwoordig neemt men het al niet heel nauw meer met huwelijken. De meiden wat meer, maar de jongens al voor het overgrote deel niet meer.
Als Marokkaan moet je in NL in het straatbeeld niet eens willen opvallen. Hoe minder aandacht mensen voor je hebben, hoe beter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:21 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nha, te vaak opvallen is ook niet goed!
kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als Marokkaan moet je in NL in het straatbeeld niet eens willen opvallen. Hoe minder aandacht mensen voor je hebben, hoe beter.
Het is op twee vingers te tellen. Ik heb verder niet heel veel behoeftes wat dat betreft. Mijn aandacht gaan naar andere dingen uit de laatste tijd. Ik duik mijn bed in. Slaap ze, sneeuwtje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:23 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
dus in de categorie "jongens" daar val jij dus ook onder. MMM, jammer!
Best wel jammer, als je tegenwoordig al die Marokkanen zien die helemaal verkaast zijn, en hun eige cultuur helemaal vergeten zijn, vind ik best wel schandalig eigenlijk! Tegenwoordig gaan meiden en jongens volop los, drinken, roken, en blowen kapot! Vind ik best zielig voor hen ouders! Totaal geen respect meer voor henzelf en voor hen ouders.. Alles draait om SEX, GELD, DRUGS, STELEN, etc. :gaap:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is op twee vingers te tellen. Ik heb verder niet heel veel behoeftes wat dat betreft.
Kowed = geen Turks!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:31 schreef BRANDGEL het volgende:
[..]
Nasilsin Abi? Ahhh tozz ipne kowed
Sikitir LAN!
Ik ben eigenlijk niks vergeten, behalve dat je hier opgegroeid bent. Verdiep mij veel in het land en wil na mijn opleiding zeker een jaar gaan reizen. Het is verder dat je minder strikt bent, dat klopt, maar dat zijn invloeden waar je weinig aan doet. De tand des tijds en omgeving waar je woont verandert elke mens na een tijd. Daar doe je niks tegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Best wel jammer, als je tegenwoordig al die Marokkanen zien die helemaal verkaast zijn, en hun eige cultuur helemaal vergeten zijn, vind ik best wel schandalig eigenlijk! Tegenwoordig gaan meiden en jongens volop los, drinken, roken, en blowen kapot! Vind ik best zielig voor hen ouders! Totaal geen respect meer voor henzelf en voor hen ouders.. Alles draait om SEX, GELD, DRUGS, STELEN, etc. :gaap:
.......quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niks vergeten, behalve dat je hier opgegroeid bent. DAT WI NIET ZEGGEN DAT JE EIGEN CULTUUR MOET VERGETEN Verdiep mij veel in het land HOE VERDIEPEN? en wil na mijn opleiding zeker een jaar gaan reizen JA DUS?. Het is verder dat je minder strikt bent, dat klopt, DAT MERK IK! maar dat zijn invloeden waar je weinig aan doet. JIJ DOET ER WEINIG AAN JA! De tand des tijds en omgeving waar je woont verandert elke mens na een tijd. DAT IS NIET WAAR Daar doe je niks tegen. JE KAN ER WEL WAT TEGEN AAN DOEN! ..
Bullshit, je kan ook positief opvallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als Marokkaan moet je in NL in het straatbeeld niet eens willen opvallen. Hoe minder aandacht mensen voor je hebben, hoe beter.
Steve Jobs zijn schuld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nu alleen nog leren om het woord 'Marrokaan' goed te schrijven.
Hun eigen cultuur, is de NEDERLANDSE cultuur. Vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Best wel jammer, als je tegenwoordig al die Marokkanen zien die helemaal verkaast zijn, en hun eige cultuur helemaal vergeten zijn, vind ik best wel schandalig eigenlijk! Tegenwoordig gaan meiden en jongens volop los, drinken, roken, en blowen kapot! Vind ik best zielig voor hen ouders! Totaal geen respect meer voor henzelf en voor hen ouders.. Alles draait om SEX, GELD, DRUGS, STELEN, etc. :gaap:
Eensch.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:12 schreef cupcake33 het volgende:
Die ouders zijn zeker nog niet bekend met Hollandse radicaaltjes.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe effe normaal. Hysterische berberkut.
ben ook gwn half ml oetlulquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe effe normaal. Hysterische berberkut.
Ik lees veel en volg het nieuws. Ben er nog niet langer dan een periode van 5 weken geweest, maar dat komt wel na mijn opleiding. Heb toch al de ambitie om wat van de wereld te zien, voordat ik überhaupt voor een baas aan de slag ga, dus dat komt hopelijk helemaal goed.quote:
In zekere zin kan dat, maar dan bots je tegen veel vooroordelen aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bullshit, je kan ook positief opvallen.
Je hebt wel een prachtige dochter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
het vriendje van mijn dochter komt er ook niet in als die tfoeïaans praat
quote:
Een waakschaap, dan mocht ie bij mij ook niet binnen.quote:
een die zegt dat ze maagd is, same thing, voel je niets vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb op de FOK! geleerd dat dit een zeldzaamheidje is tegenwoordig.
Gedraag je toch eens..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb op de FOK! geleerd dat dit een zeldzaamheidje is tegenwoordig.
je moet de bloed opvangen met een handdoek en aan ouders laten zien ter verificatiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een die zegt dat ze maagd is, same thing, voel je niets van
niet de iman?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet de bloed opvangen met een handdoek en aan ouders laten zien ter verificatie
het bloed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet de bloed opvangen met een handdoek en aan ouders laten zien ter verificatie
Mwah, met alleen school kom je nergens. De middelbare schooltijd was naar mijn ervaring alleen maar lol trappen. Als je vooral leest, dan komt dat na een tijdje wel goed. Dan doe je het (bijna) nooit meer fout.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had niets voor niets een 5 voor Nederlands
Neu maar het zijn wel vaak de typetjes, naieve blondjes etc en meneer bontkraag inclu schoudertas peert hem weer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mee? Kijk je daar op neer Geerd?
Ik ben zelf half Nederlands half Surinaams, mijn vader is er gelijk van door gegaan toen mijn moeder zwanger was.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neu maar het zijn wel vaak de typetjes, naieve blondjes etc en meneer bontkraag inclu schoudertas peert hem weer.
Fijn, ik ben over paar maanden afgestudeerd. Dan kunnen we t vierenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik lees veel en volg het nieuws. Ben er nog niet langer dan een periode van 5 weken geweest, maar dat komt wel na mijn opleiding. Heb toch al de ambitie om wat van de wereld te zien, voordat ik überhaupt voor een baas aan de slag ga, dus dat komt hopelijk helemaal goed.
Nederlandse jongens doen dat inderdaad nooit.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:38 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Fijn, ik ben over paar maanden afgestudeerd. Dan kunnen we t vieren
Nee, dat is de vrouw, die jou heeft gebaardquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:47 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
oh, jij bent Natuurlijk een Tugkse hoegr!
Want seks is vies?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Beter een schone dame dan een ontmaagde sletje die inmiddels al zoveel stalen in dr heeft gehad, gtfuh!
jij bent echt zielig. Whahaha! Schut up bitch !quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat is de vrouw, die jou heeft gebaard
Lieve kahbe,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
jij bent echt zielig. Whahaha! Schut up bitch !
kahbe? Whaahhah. Dus ook jij kn typ foutjes maken yehh tugkkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieve kahbe,
Schut=Shut.. Doe iets aan je Engels, daarna doen wij verder communiceren, goed poepie?
Ik vind jou ook leuk.quote:
het gaat niet om ofdat Sex, lekker of vies is ! Het gaat erom dat het vies is, als je als vrouw zijnde 10 verschillende stalen in je krijgt. Kom op, als je een slet wilt wezen , zijn er genoeg Porno site's waar men zich op kan geven! Nederlanders, hebben dus zwaar geen zelfrespect. En dit zeg ik als half NL zijnde. Peace!quote:
Jouw reactie doet me denken aan dat topic waar ze bij de sportschool met hun boxer aan onder de douche gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef IPA35 het volgende:
Maar wat is er dan zo vies aan?
Keertje wassen en klaar lijkt mij?
Of spreekt hier de Turk in jou, wat je gare opvattingen over viesheid zou kunnen verklaren. Die gasten denken immers ook dat varken vies is. De onwetendheid
Meen je dit nou echt? Ik schaam me echt..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef IPA35 het volgende:
Maar wat is er dan zo vies aan?
Keertje wassen en klaar lijkt mij?
Of spreekt hier de Turk in jou, wat je gare opvattingen over viesheid zou kunnen verklaren. Die gasten denken immers ook dat varken vies is. De onwetendheid
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
het gaat niet om ofdat Sex, lekker of vies is ! Het gaat erom dat het vies is, als je als vrouw zijnde 10 verschillende stalen in je krijgt. Kom op, als je een slet wilt wezen , zijn er genoeg Porno site's waar men zich op kan geven! Nederlanders, hebben dus zwaar geen zelfrespect. En dit zeg ik als half NL zijnde. Peace!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Meloewa het volgende:
Van welke ouders mogen ze wel binnen komen dan
Waarom gedraag je je alsof je een Marokkaan bent, terwijl je gewoon half Nederlands bent? Heb je een identiteitscrisis?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
kahbe? Whaahhah. Dus ook jij kn typ foutjes maken yehh tugkk
Wat dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt? Ik schaam me echt..
wtf brul jij jo suri! Gedragen? Is meer zeggen. Ik typ toch ook gewoon Nederlands? Dus heb ik aan de ene kant ook recht om me te gedragen als een Marokkaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:25 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je alsof je een Marokkaan bent, terwijl je gewoon half Nederlands bent? Heb je een identiteitscrisis?sjemig.
moet jij zo nodig zeggen ja!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:31 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ik ben zelf half Nederlands half Surinaams, mijn vader is er gelijk van door gegaan toen mijn moeder zwanger was.
En sinds een paar weken heeft hij wat laten horen, ik snap dat de vooroordelen zoals bij mijn vader ook weer kloppen, maar ik voel me toch wel een beetje rot want ja... ik ben ';zo'n halfbloedje.... ''
Ik ben ondanks ik een kleurtje heb dus helemaal Nederlands, door mijn Nederlandse kant van de familie opgegroeid, en ik ken maar weinig Surinamers waarmee ik omga.
Maar mijn moeder was geen dom blondje, Ze heeft een goede baan, maar misschien wel naief toen ze 20 was inderdaad, want zij belande de bijstand in, vader was nergens.. En het heeft lang geduurd tot dat we het goed hadden!
Achja, ik hoop maar dat je mij niet als ''minder'' ziet of mijn moeder, want ondanks dat mijn vader laf was, ben ik er zelf geen persoon minder om.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:27 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
wtf brul jij jo suri! Gedragen? Is meer zeggen. Ik typ toch ook gewoon Nederlands? Dus heb ik aan de ene kant ook recht om me te gedragen als een Marokkaan.
Je beledigt mensen en doet niet onderbouwde uitspraken. Wie is er dan zielig?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
jij bent echt zielig. Whahaha! Schut up bitch !
*0*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef G.R.S. het volgende:
sneeuwtjeem is een typische kroeskop Marokkaan met een bontkraagjas. Zij heeft twee telefoons met Lebera en Lyca waar ze met haar vriendjes praat. Daarnaast draagt ze leggings als broeken en houdt ze van merken als Gucci en Dsquared. Ga lekker naar m.nl man met je halfbloedje.
okquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je beledigt mensen en doet niet onderbouwde uitspraken. Wie is er dan zielig?
Deze man weet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef Gezicht het volgende:
Onterechte klacht,
Als mijn dochter met een buitenlandse vriend aan zou komen zou ik hem ook niet binnenlaten.
jouw dochter mag wel 10 stalen in haar hebben, want dan is er niets mis mee? Maar zodra zij met een Buitenlander komt, breek de hell natuurlijk los? Typische een stom dom lomp Hollandse gans!quote:
Ze hapt, ze hapt!quote:
Oh nee ik denk dat ik een erg strenge vader zou zijn, van die petjes dragende MBO'ers met hardcore muziek uit hun Golfje zou ik ook wild van worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
jouw dochter mag wel 10 stalen in haar hebben, want dan is er niets mis mee? Maar zodra zij met een Buitenlander komt, breek de hell natuurlijk los? Typische een stom dom lomp Hollandse gans!
Tyf alsjeblieft op wannabee Marokkaan, je bent gewoon zelf ook Nederlander.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
jouw dochter mag wel 10 stalen in haar hebben, want dan is er niets mis mee? Maar zodra zij met een Buitenlander komt, breek de hell natuurlijk los? Typische een stom dom lomp Hollandse gans!
Natuurlijk wel, zolang ze in mijn huis woont heeft ze me te gehoorzamenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ipa35, jij hebt niets te willen!? Begrijp je dat niet?
. Weke kneus gaat nou weer met een bontkraagjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zolang ze in mijn huis woont heeft ze me te gehoorzamen.
Geen bontkraag mocro's. Punt uit.
straks heeft jouw viendin of ex een verleden met een marokkaanse bontkraagjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zolang ze in mijn huis woont heeft ze me te gehoorzamen.
Geen bontkraag mocro's. Punt uit.
Niet mijn eventuele dochter. Als ze op zulke types valt is er wat mis gegaan tijdens de opvoeding.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
. Weke kneus gaat nou weer met een bontkraagje
Ja niks. Zou ik een vrouw niet echt op afrekenen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
straks heeft jouw viendin of ex een verleden met een marokkaanse bontkraagjewat dan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet mijn eventuele dochter. Als ze op zulke types valt is er wat mis gegaan tijdens de opvoeding.
[..]
Ja niks. Zou ik een vrouw niet echt op afrekenen.
dus jij zou ook niets willen met een Buitenlandse vrouw? Als ik het goed begreep?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet mijn eventuele dochter. Als ze op zulke types valt is er wat mis gegaan tijdens de opvoeding.
[..]
Ja niks. Zou ik een vrouw niet echt op afrekenen.
wrm buitenlandse vrouw met hoofdletter hahahahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
dus jij zou ook niets willen met een Buitenlandse vrouw? Als ik het goed begreep?
wil je ook gezin stichten in zwitserland of kom je nog back naar nederland over een tijdjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef Prullenbak6 het volgende:
Kijk zo moet het, ik zal mijn kinderen dan ook later het met de paplepel ingooien dat ze niet met zulk soort mensen om moeten omgaan.
Ik heb juist wel een zwak voor midden-oosterse damesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
dus jij zou ook niets willen met een Buitenlandse vrouw? Als ik het goed begreep?
jatogg ik ook alleen ga voor die hollandse die zeiken minder en makkelijk erquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb juist wel een zwak voor midden-oosterse dames
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef Prullenbak6 het volgende:
Kijk zo moet het, ik zal mijn kinderen dan ook later het met de paplepel ingooien dat ze niet met zulk soort mensen om moeten omgaan.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jatogg ik ook alleen ga voor die hollandse die zeiken minder en makkelijk er
Ja precies het probleem zit zeker bij de allochtonen, zoals wederom ook blijkt uit dit voorbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Je kan toch eerst even kennismaken? Ik denk dat het probleem meer ligt aan de Turkse kant, accepteert hun familie dit wel?
vind ik belangrijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wrm buitenlandse vrouw met hoofdletter hahahahaha
Als deze mensen daar aanwezig zijn zal ik ze het nog steeds vertellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wil je ook gezin stichten in zwitserland of kom je nog back naar nederland over een tijdje
voor de rest zijn nederlanders ook chille mensen man daarom alle mensen die nederlanders disrespecten hebben van allochtonen hebben gewoon minderwaardigheid complex snapjequote:
salaqquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jatogg ik ook alleen ga voor die hollandse die zeiken minder en makkelijk er
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb juist wel een zwak voor midden-oosterse dames
kijk dit is het gewoon, het heeft met fatsoen te maken wat je uitstraalt naar die ouders, of je in de familie past of niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lastig dit, verschilt per persoon. Toen mijn zusje jaren geleden met een Colombiaanse jongen thuis kwam was dat gewoon prima, 't was een prima gozer waarmee je goed kon praten en een biertje kon pakken. Toen ik een Hoogeveensche tokkiemeid meebracht was het huis te klein (maar god, wat was ze hemels).
Denk dat opvoeding en sociale vaardigheden te allen tijde een belangrijkere rol moeten spelen dan afkomst.
Ik ken stereotype marrokaantjes van veertien die zich waardeloos gedragen, maar twee van de kennissen die ik het meest waardeer qua persoonlijkheid zijn een Koerd en een Assyriër.
Wat nou overbeschermde ouders?quote:
overbeschermende ouders¿ Gewoon realistische ouders. Zou hem ook niet binnenl aten als mn dochter er mee thuis komt.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoor net op de radio 538 waarbij een meisje vraagt aan die DJ's hoe ze moet handelen, want haar vader zegt dat een Marrokaans / Turks jongetje niet bij hun binnen mag komen. Echt ongelooflijk dit.
Klacht:
Overbeschermende ouders.
De jaren 60 belde. Ze willen hun wereldbeeld terugquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als je met een bosje bloemen aankomt, en je geeft netjes een hand en je bent netjes gekleed zouden die ouders dat waarderen.
. Waarom kom je met zo'n vooroordeel?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Logisch, 8/10de van de Marokkanen en Turken zijn allemaal asootjes.
? Ik vind het juist keurig netjes hoe die gast erover denkt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:48 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
De jaren 60 belde. Ze willen hun wereldbeeld terug
Omdat 2 van de tien die ik ken goede mens0n zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:56 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
. Waarom kom je met zo'n vooroordeel?
2 maar?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat 2 van de tien die ik ken goede mens0n zijn.
Nouja boven de 30 zijn ze misschien ook wel beter dan de hedendaagse generatie.
Ik haat je niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:00 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ga haten op de originele poster, niet op mij omdat ik 'm quote.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Liever geen negers, dat dan weer wel.
leukste radiozender die er isquote:
Als je van elk uur 25 minuten reclame houd wel jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
leukste radiozender die er is
Klopt, zelfde geld voor marrokanen...quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Als je van elk uur 25 minuten reclame houd wel ja
538 is al een klachten topic opzich.
Kom op man... Een bos bloemen voor de deur. Neem dan meteen een tube Chilly kutgel voor de moeder mee als presentje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:57 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
? Ik vind het juist keurig netjes hoe die gast erover denkt.
vind die praatjes wel gezelligquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Als je van elk uur 25 minuten reclame houd wel ja
538 is al een klachten topic opzich.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Marokkaanse en Turkse jongens die sowieso bij Nederlandse dames thuis op de vloer komen zijn mij part allemaal stelletje poepeters! Schijnheilige trollen! En dat meen ik serieus!
dat is hetzelfde als zeggen dat darmkanker het leukste van alle kankersoorten is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
leukste radiozender die er is
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als zeggen dat darmkanker het leukste van alle kankersoorten is.
fixedquote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
En terecht. Marokkaanse/Turkse jongens gebruiken Hollandsche meisjes vaak alleen voor het nuecken neuqen.
Hoe bedoel je? Hoezo - dat? Nou, als Marokkaanse - Turkse meisjes bij Hen Nederlandse vriend thuis komen is het. Ff op z'n marokkaanst - Turks, Wollahi kk Hoer kehba, galema galema.. Joh, pleur een eind op! Te schijnheilig, alhoewel ik zelf een halfbloedje ben, vind ik het belachelijk voor woorden. Meiden mogen niets, mannen mogen allesm Ja, dag! Zo werkt het niet..quote:
Maar geldt dat voor alle Turken/Marokkanen? Ik snap je punt namelijk wel, maar je moet voorzichtig zijn om ze niet allemaal over 1 kam te scheren. Mag ik trouwens vragen welke van jouw ouders allochtoon is en wat voor afkomst?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:20 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoezo - dat? Nou, als Marokkaanse - Turkse meisjes bij Hen Nederlandse vriend thuis komen is het. Ff op z'n marokkaanst - Turks, Wollahi kk Hoer kehba, galema galema.. Joh, pleur een eind op! Te schijnheilig, alhoewel ik zelf een halfbloedje ben, vind ik het belachelijk voor woorden. Meiden mogen niets, mannen mogen allesm Ja, dag! Zo werkt het niet..
Nee, Mannen die bij Nederlandse meiden thuis over de vloer heen komen. En dan een commentaar geven als hun mede-land-genoot hetzelfde doen. Maar dan als vrouw zijnde) dan is het meteen stotteren en schelden. Dat is gewoon ridicuul en schaamtelijk! Ja, half Nederlandse - Marokkaanse.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar geldt dat voor alle Turken/Marokkanen? Ik snap je punt namelijk wel, maar je moet voorzichtig zijn om ze niet allemaal over 1 kam te scheren. Mag ik trouwens vragen welke van jouw ouders allochtoon is en wat voor afkomst?
En Turken met Turken. Gezellige boel zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef wenfer2 het volgende:
Negers neuqen met negers. Blanken neuqen met blanken. Aziaten neuqen met aziaten. Arabieren neuqen met arabieren. (punt)
Dat is hypocriet inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:27 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nee, Mannen die over de vloer bij Nederlandse meiden thuis over de vloer heen komen. En dan een commentaar geven als hun mede-land-genoot hetzelfde doen. Maar dan als vrouw zijnde) dan is het meteen stotteren en schelden. Dat is gewoon ridicuul en schaamtelijk! Ja, half Nederlandse - Marokkaanse.
Turkinnen die met negers neuken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En Turken met Turken. Gezellige boel zo
Volgens mij kun jij gewoon geen eigen schapenneukert hosselen omdat ze liever losbandige Hollandse mutsjes hebben dan zo'n frigide dikbil hoofddoek.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Marokkaanse en Turkse jongens die sowieso bij Nederlandse dames thuis op de vloer komen zijn mij part allemaal stelletje poepeters! Schijnheilige trollen! En dat meen ik serieus!
Die worden door hun eigen gemeenschap uitgekotstquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is hypocriet inderdaad.
[..]
Turkinnen die met negers neuken.
Turken zijn over het algemeen niet het meest verlichte volk op dit gebied nee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die worden door hun eigen gemeenschap uitgekotst![]()
Komt volgens mij ook niet zo vaak voor...
ik draag geen hoofddoek.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij gewoon geen eigen schapenneukert hosselen omdat ze liever losbandige Hollandse mutsjes hebben dan zo'n frigide dikbil hoofddoek.
Edit.
Ah, nu komt de frustratie uit de mouw! Sneeuwwitjem doet het zelf als een eckte sloerie met een Nederlandse jongen voor het huwelijk en wordt nu uitgejouwd!![]()
het is een feitquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:56 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
. Waarom kom je met zo'n vooroordeel?
Onterechte klacht, de vader van dat meisje doet dit om haar te beschermen. Laten we wél wezen: er zijn heel weinig Marokkanen (lees: en dat telt ook voor onder andere Turkse, Antilliaanse, Poolse en Roemeense mensen) die niet in de criminaliteit zitten. In TV-programma's zoals bijvoorbeeld "Opsporing Verzocht" komen ze extreem vaak voor, lees de kranten en dergelijke maar eens goed. En nee, dit is niet discrimineren, dit zijn gewoon keiharde feiten.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoor net op de radio 538 waarbij een meisje vraagt aan die DJ's hoe ze moet handelen, want haar vader zegt dat een Marrokaans / Turks jongetje niet bij hun binnen mag komen. Echt ongelooflijk dit.
Klacht:
Overbeschermende ouders.
Vooral tactisch om ze dan te verbieden hun kersverse Marokkaanse vriendje mee naar huis te nemen. Dan gaat het vast beter.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Onterechte klacht, de vader van dat meisje doet dit om haar te beschermen. Laten we wél wezen: er zijn heel weinig Marokkanen (lees: en dat telt ook voor onder andere Turkse, Antilliaanse, Poolse en Roemeense mensen) die niet in de criminaliteit zitten. In TV-programma's zoals bijvoorbeeld "Opsporing Verzocht" komen ze extreem vaak voor, lees de kranten en dergelijke maar eens goed. En nee, dit is niet discrimineren, dit zijn gewoon keiharde feiten.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Klacht:
Overbeschermende ouders.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Xenzo het volgende:
Onterechte klacht, de vader van dat meisje doet dit om haar te beschermen. Laten we wél wezen: er zijn heel weinig Marokkanen (lees: en dat telt ook voor onder andere Turkse, Antilliaanse, Poolse en Roemeense mensen) die niet in de criminaliteit zitten. In TV-programma's zoals bijvoorbeeld "Opsporing Verzocht" komen ze extreem vaak voor, lees de kranten en dergelijke maar eens goed. En nee, dit is niet discrimineren, dit zijn gewoon keiharde feiten.
Pubers dingen verbieden is niet slim, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee lijkt me.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Piye het volgende:
Vooral tactisch om ze dan te verbieden hun kersverse Marokkaanse vriendje mee naar huis te nemen. Dan gaat het vast beter.
Een opgevoed mens voor 3. Die valt misschien helemaal niet op tuig. In tegenstelling tot de gemiddelde tokkie, die van d'r vader te horen krijgt dat allochtonen nergens goed voor zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:23 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pubers dingen verbieden is niet slim, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee lijkt me.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Klacht:
Overbeschermende ouders.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Xenzo het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Piye het volgende:
Vooral tactisch om ze dan te verbieden hun kersverse Marokkaanse vriendje mee naar huis te nemen. Dan gaat het vast beter.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:23 schreef Xenzo het volgende:
Pubers dingen verbieden is niet slim, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee lijkt me.
Nogmaals, het zijn gewoon keiharde feiten. Volgens onder andere deze bron is 65% van de Marokkanen in aanraking geweest met de politie. Ondanks dat hebben we ze ook nodig: beroepen die een lage loon hebben en/of ver onder ons opleidingsniveau zijn, die mogen zij doen zodat wij Nederlanders op onze eigen niveau kunnen werken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:30 schreef Piye het volgende:
Een opgevoed mens voor 3. Die valt misschien helemaal niet op tuig. In tegenstelling tot de gemiddelde tokkie, die van d'r vader te horen krijgt dat allochtonen nergens goed voor zijn.
jij wel jo, poepeter!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef denizZ30 het volgende:
als ik die meisje kende zou ik haar kapot neuken eerst naar mijn huis wat later naar haar huis.
"Op onze eigen niveau"...quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, het zijn gewoon keiharde feiten. Volgens onder andere deze bron is 65% van de Marokkanen in aanraking geweest met de politie. Ondanks dat hebben we ze ook nodig: beroepen die een lage loon hebben en/of ver onder ons opleidingsniveau zijn, die mogen zij doen zodat wij Nederlanders op onze eigen niveau kunnen werken.
Dat is toch de discussie helemaal niet? Ik zeg alleen dat als je je dochter gewoon normaal opvoedt er een grote kans is, dat ze zich niet met allerlei tuig inlaat. Hiervoor is het juist beter om interesse te tonen in haar vriendjes, dan ze bij voorbaat de deur te wijzen vanwege hun afkomst. Daarnaast zijn de mensen die zo simpel redeneren zelf vaak ook tokkies. Vandaar dat hun dochter zich uiteindelijk gewoon in een steegje laat palen door drie Marokkanen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, het zijn gewoon keiharde feiten. Volgens onder andere deze bron is 65% van de Marokkanen in aanraking geweest met de politie. Ondanks dat hebben we ze ook nodig: beroepen die een lage loon hebben en/of ver onder ons opleidingsniveau zijn, die mogen zij doen zodat wij Nederlanders op onze eigen niveau kunnen werken.
TS hoort over zichzelf op 538?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wordt niets voor niets troetelturk genoemd door docenten onterechte klacht
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
Ja, de meeste Nederlanders hebben (een) goede opleiding(en) genoten waardoor ze een goed betaalde baan kunnen krijgen, dit in tegenstelling tot allochtonen die vaak geen of een (hele) lage opleiding hebben genoten.quote:
Het mbo is inderdaad niet het meest voorkomende niveau in Nederland.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:50 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ja, de meeste Nederlanders hebben (een) goede opleiding(en) genoten waardoor ze een goed betaalde baan kunnen krijgen, dit in tegenstelling tot allochtonen die vaak geen of een (hele) lage opleiding hebben genoten.
Spijker, kop, etc.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is toch de discussie helemaal niet? Ik zeg alleen dat als je je dochter gewoon normaal opvoedt er een grote kans is, dat ze zich niet met allerlei tuig inlaat. Hiervoor is het juist beter om interesse te tonen in haar vriendjes, dan ze bij voorbaat de deur te wijzen vanwege hun afkomst. Daarnaast zijn de mensen die zo simpel redeneren zelf vaak ook tokkies. Vandaar dat hun dochter zich uiteindelijk gewoon in een steegje laat palen door drie Marokkanen.
Ik weet nog niet wat ik kanslozer vind, je denkbeelden of taalgebruik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef wenfer2 het volgende:
Negers neuqen met negers. Blanken neuqen met blanken. Aziaten neuqen met aziaten. Arabieren neuqen met arabieren. (punt)
Nederlands praten mafkeesquote:
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
De Marokkanen en Turken die hier zitten, zijn niet het soort waar jij over spreekt. Maar jij wil dus graag een beetje Nederlandse piemel?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
haha, klopt! Er zijn vast Moco's en Turken aanwezig. Die het moeten lezen :p
wtf? Wat ben jij dan? Surinaams -,-"quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:06 schreef Piye het volgende:
[..]
De Marokkanen en Turken die hier zitten, zijn niet het soort waar jij over spreekt. Maar jij wil dus graag een beetje Nederlandse piemel?
wat is dezen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Wil jij aub geen moslimvloek over mij afroepen.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:36 schreef SchoneZoon het volgende:
sneeuwtjeem is ontmaagd in haar kont, zodat haar 'maagdenvlies' niet scheurt![]()
![]()
haha!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:32 schreef Piye het volgende:
Want er zijn hier alleen maar mafkezen. Jullie willen een rel? Wacht even, eerst pakken wij een paar bakstenen. Ewa ewa rwina in de tent. Als je niet rent zie het dan als een incident, wanneer een baksteen op je schedel lendt.
En dat allemaal omdat jij je niet ruig mag laten uitwonen door je Whitetrash vriendje Ricardo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
:p :p :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:04 schreef BlueNumber het volgende:
Vaders die gaan flippen als hun dochter van zestien lentes jong met vier Kaapverdiaanse vrienden thuiskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |