Snap ook wel dat er goede tussen zitten ken zelf ook goede buitenlanders, maarja zou mn dochter liever met een nederlandse jongen. Ook daar zitten bont kraagjes tussen maarja.quote:
Nee is ook wel overdreven, maar ze zal het weten dat ik het niet accepteer.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal haar niet ''slopen'' of zeggen dat ze kan ''opkankeren'' als ze verliefd wordt op een buitenlandse jongen. Zo voed ik mijn kind zeker niet op.
Dat kan sws al niet beetje fokker komt niet buiten laat staan een vriendin.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:11 schreef Osiris024 het volgende:
Je zal met een gemiddelde Fokker thuiskomen als dochter zijnde.
Dan is pa wel gerust want dan kan hij er van uit gaan dat er toch geen geslachtsdaad zal plaats vinden.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:11 schreef Osiris024 het volgende:
Je zal met een gemiddelde Fokker thuiskomen als dochter zijnde.
Die opmerking heb ik al eens eerder gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is pa wel gerust want dan kan hij er van uit gaan dat er toch geen geslachtsdaad zal plaats vinden.
Klopt, tegen mijquote:Op maandag 25 februari 2013 23:14 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Die opmerking heb ik al eens eerder gemaakt.![]()
Word !!
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, tegen mij
Nu kon ik 'm terug plaatsen.
Toch wel tot enige zelfreflectie in staatquote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef Osiris024 het volgende:
De Fok heren hebben niet echt veel vertrouwen in de eigen toekomstige opvoeding voor hun dochters.
Waarom zou ik zelfreflectie moeten toepassen ?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toch wel tot enige zelfreflectie in staat
Ik heb het over de fokkers die niet veel vertrouwen in de eigen toekomstige opvoeding voor hun dochters hebben...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:46 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Waarom zou ik zelfreflectie moeten toepassen ?
Ik heb geen mening gegeven.
Oh my god. Alsof ik mijn ouders hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarop je het antwoord al weet. Nee je bent er niet welkom. En Aicha's broer Mohammed is bij Greetje's ouders ook niet welkom. Dat is een beetje het klimaat wat heerst. Jammer, maar zo is het. Overigens niet bij elke familie. Mijn ouders hebben me nooit verboden met iemand van niet-Turkse afkomst te gaan. (Liever geen negers, dat dan weer wel. Ach ja.) Beter zo?
Ok , ik voelde me even aangesprokenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het over de fokkers die niet veel vertrouwen in de eigen toekomstige opvoeding voor hun dochters hebben...
mag jij wel met blanke mannen praten zonder toestemmning?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh my god. Alsof ik mijn ouders hoor
Ik mag zelfs seks met ze.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mag jij wel met blanke mannen praten zonder toestemmning?
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ok , ik voelde me even aangesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |