Deze man weet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef Gezicht het volgende:
Onterechte klacht,
Als mijn dochter met een buitenlandse vriend aan zou komen zou ik hem ook niet binnenlaten.
jouw dochter mag wel 10 stalen in haar hebben, want dan is er niets mis mee? Maar zodra zij met een Buitenlander komt, breek de hell natuurlijk los? Typische een stom dom lomp Hollandse gans!quote:
Ze hapt, ze hapt!quote:
Oh nee ik denk dat ik een erg strenge vader zou zijn, van die petjes dragende MBO'ers met hardcore muziek uit hun Golfje zou ik ook wild van worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
jouw dochter mag wel 10 stalen in haar hebben, want dan is er niets mis mee? Maar zodra zij met een Buitenlander komt, breek de hell natuurlijk los? Typische een stom dom lomp Hollandse gans!
Tyf alsjeblieft op wannabee Marokkaan, je bent gewoon zelf ook Nederlander.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
jouw dochter mag wel 10 stalen in haar hebben, want dan is er niets mis mee? Maar zodra zij met een Buitenlander komt, breek de hell natuurlijk los? Typische een stom dom lomp Hollandse gans!
Natuurlijk wel, zolang ze in mijn huis woont heeft ze me te gehoorzamenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ipa35, jij hebt niets te willen!? Begrijp je dat niet?
. Weke kneus gaat nou weer met een bontkraagjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zolang ze in mijn huis woont heeft ze me te gehoorzamen.
Geen bontkraag mocro's. Punt uit.
straks heeft jouw viendin of ex een verleden met een marokkaanse bontkraagjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zolang ze in mijn huis woont heeft ze me te gehoorzamen.
Geen bontkraag mocro's. Punt uit.
Niet mijn eventuele dochter. Als ze op zulke types valt is er wat mis gegaan tijdens de opvoeding.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
. Weke kneus gaat nou weer met een bontkraagje
Ja niks. Zou ik een vrouw niet echt op afrekenen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
straks heeft jouw viendin of ex een verleden met een marokkaanse bontkraagjewat dan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet mijn eventuele dochter. Als ze op zulke types valt is er wat mis gegaan tijdens de opvoeding.
[..]
Ja niks. Zou ik een vrouw niet echt op afrekenen.
dus jij zou ook niets willen met een Buitenlandse vrouw? Als ik het goed begreep?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet mijn eventuele dochter. Als ze op zulke types valt is er wat mis gegaan tijdens de opvoeding.
[..]
Ja niks. Zou ik een vrouw niet echt op afrekenen.
wrm buitenlandse vrouw met hoofdletter hahahahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
dus jij zou ook niets willen met een Buitenlandse vrouw? Als ik het goed begreep?
wil je ook gezin stichten in zwitserland of kom je nog back naar nederland over een tijdjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef Prullenbak6 het volgende:
Kijk zo moet het, ik zal mijn kinderen dan ook later het met de paplepel ingooien dat ze niet met zulk soort mensen om moeten omgaan.
Ik heb juist wel een zwak voor midden-oosterse damesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
dus jij zou ook niets willen met een Buitenlandse vrouw? Als ik het goed begreep?
jatogg ik ook alleen ga voor die hollandse die zeiken minder en makkelijk erquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb juist wel een zwak voor midden-oosterse dames
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef Prullenbak6 het volgende:
Kijk zo moet het, ik zal mijn kinderen dan ook later het met de paplepel ingooien dat ze niet met zulk soort mensen om moeten omgaan.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jatogg ik ook alleen ga voor die hollandse die zeiken minder en makkelijk er
Ja precies het probleem zit zeker bij de allochtonen, zoals wederom ook blijkt uit dit voorbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Je kan toch eerst even kennismaken? Ik denk dat het probleem meer ligt aan de Turkse kant, accepteert hun familie dit wel?
vind ik belangrijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wrm buitenlandse vrouw met hoofdletter hahahahaha
Als deze mensen daar aanwezig zijn zal ik ze het nog steeds vertellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wil je ook gezin stichten in zwitserland of kom je nog back naar nederland over een tijdje
voor de rest zijn nederlanders ook chille mensen man daarom alle mensen die nederlanders disrespecten hebben van allochtonen hebben gewoon minderwaardigheid complex snapjequote:
salaqquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jatogg ik ook alleen ga voor die hollandse die zeiken minder en makkelijk er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |