Zou je een Turkse/Marokkaanse jongen meenemen naar je huis?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
En terecht. Marokkaanse/Turkse jongens gebruiken Hollandsche meisjes vaak alleen voor het nuecken
Daarom durf ik ook geen (Hollandse) meisjes aan te spreken ( laat staan Turksequote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
En terecht. Marokkaanse/Turkse jongens gebruiken Hollandsche meisjes vaak alleen voor het nuecken
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Zou je een Turkse/Marokkaanse jongen meenemen naar je huis?
Wil je toch ookquote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daarom durf ik ook geen (Hollandse) meisjes aan te spreken ( laat staan Turkse), denken ze gelijk dat ik wil neuqen...
Waarom niet? Als je neger bent kan ik het wel begrijpen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Ik ben zelf een allochtoon. Maar om je vraag te beantwoorden, neen
Wat is je afkomst dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Ik ben zelf een allochtoon. Maar om je vraag te beantwoorden, neen
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je neger bent kan ik het wel begrijpen.
Turks. Ik neem helemaal niemand mee naar huis.quote:
Je eigen volk weigerenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Turks. Ik neem helemaal niemand mee naar huis.
inb4 vooraltijdeenzame maagd
Het kan best dat ze uitgehuwelijkt wil worden, is wel een slechte basis voor een partnerschap (denk ik).quote:
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het kan best dat ze uitgehuwelijkt wil worden, is wel een slechte basis voor een partnerschap (denk ik).
Dit is dus waarom je dochter en Ahmet het altijd in de steegjes moeten doenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:45 schreef Neejman het volgende:
Opdonderen, als mijn dochter zou thuis komen met een buitenlander sloop ik ze allebei.
Zou ik als Nederlander welkom zijn bij Aicha's ouders ?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is dus waarom je dochter en Ahmet het altijd in de steegjes moeten doen
Weet ik niet, ik ben geen Marokkaan of Arabier. Waarschijnlijk niet. Sterkte, doe Aicha de groetjesquote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zou ik als Nederlander wél welkom zijn bij Aicha's ouders ?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben geen Marokkaan of Arabier. Waarschijnlijk niet. Sterkte, doe Aicha de groetjes
De naam ahmet al Gadverdamme wat een gedachte, 'wollah swa ben ahmet' opkankeren en nu!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is dus waarom je dochter en Ahmet het altijd in de steegjes moeten doen
Waarop je het antwoord al weet. Nee je bent er niet welkom. En Aicha's broer Mohammed is bij Greetje's ouders ook niet welkom. Dat is een beetje het klimaat wat heerst. Jammer, maar zo is het. Overigens niet bij elke familie. Mijn ouders hebben me nooit verboden met iemand van niet-Turkse afkomst te gaan. (Liever geen negers, dat dan weer wel. Ach ja.) Beter zo?quote:
Prachtig die vooroordelenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Neejman het volgende:
ahmet al Gadverdamme wat een gedachte, 'wollah swa ben ahmet' opkankeren en nu!
Wat minder kan ook, Geertquote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Neejman het volgende:
[..]
De naam ahmet al Gadverdamme wat een gedachte, 'wollah swa ben ahmet' opkankeren en nu!
Waar moet je ze anders voor gebruiken?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Dank jequote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarop je het antwoord al weet. Nee je bent er niet welkom. En Aicha's broer Mohammed is bij Greetje's ouders ook niet welkom. Dat is een beetje het klimaat wat heerst. Jammer, maar zo is het. Overigens niet bij elke familie. Mijn ouders hebben me nooit verboden met iemand van niet-Turkse afkomst te gaan. (Liever geen negers, dat dan weer wel. Ach ja.) Beter zo?
Doel je op mij? Of verkeerde quote?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat minder kan ook, Geert
Dat slaat op het gewauwel van meneer Neejman.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doel je op mij? Of verkeerde quote?
Jij ziet je dochter later naast een bontkraagje met glimmende schoentjes en nek tasje, lekker in een flatje een uitkering trekken?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat minder kan ook, Geert
plus een mokka kindjequote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef Neejman het volgende:
[..]
Jij ziet je dochter later naast een bontkraagje met glimmende schoentjes en nek tasje, lekker in een flatje een uitkering trekken?
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:02 schreef Hierro het volgende:
[..]
Waar moet je ze anders voor gebruiken?
Het niet ''goed genoeg zijn'' voor het eigen kind, denk ik. Turkse ouders vinden vaak dat Nederlandse meisjes niet maagdelijk genoeg zijn voor hun zoon, niet genoeg van de Turkse cultuur afweten, het verkeerde (quote:Op maandag 25 februari 2013 23:03 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dank je
Dat "we" Xenofoob zijn weet ik ook wel, maar wat is de achterliggende gedachte bij die ouders , daar ben ik benieuwd naar.
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Het niet ''goed genoeg zijn'' voor het eigen kind, denk ik. Turkse ouders vinden vaak dat Nederlandse meisjes niet maagdelijk genoeg zijn voor hun zoon, niet genoeg van de Turkse cultuur afweten, het verkeerde () geloof aanhangen. Nederlandse ouders zijn bang dat hun dochter in een situatie terechtkomt waarin ze slecht behandeld wordt door haar Turkse partner, omdat Turkse mannen in hun visie geen respect hebben voor vrouwen, chauvinistisch zijn, islamitisch zijn etc.
Nee, maar ik zal haar niet ''slopen'' of zeggen dat ze kan ''opkankeren'' als ze verliefd wordt op een buitenlandse jongen. Zo voed ik mijn kind zeker niet op.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef Neejman het volgende:
[..]
Jij ziet je dochter later naast een bontkraagje met glimmende schoentjes en nek tasje, lekker in een flatje een uitkering trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |