Nha, te vaak opvallen is ook niet goed!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een aantal introverte mensen. Het is dat ze verder nooit opvallen.
dus in de categorie "jongens" daar val jij dus ook onder. MMM, jammer!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar trek ik al niet heel zwaar aan. Als je het mij vraagt was dat iets voor onze ouders, tegenwoordig neemt men het al niet heel nauw meer met huwelijken. De meiden wat meer, maar de jongens al voor het overgrote deel niet meer.
Als Marokkaan moet je in NL in het straatbeeld niet eens willen opvallen. Hoe minder aandacht mensen voor je hebben, hoe beter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:21 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nha, te vaak opvallen is ook niet goed!
kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als Marokkaan moet je in NL in het straatbeeld niet eens willen opvallen. Hoe minder aandacht mensen voor je hebben, hoe beter.
Het is op twee vingers te tellen. Ik heb verder niet heel veel behoeftes wat dat betreft. Mijn aandacht gaan naar andere dingen uit de laatste tijd. Ik duik mijn bed in. Slaap ze, sneeuwtje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:23 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
dus in de categorie "jongens" daar val jij dus ook onder. MMM, jammer!
Best wel jammer, als je tegenwoordig al die Marokkanen zien die helemaal verkaast zijn, en hun eige cultuur helemaal vergeten zijn, vind ik best wel schandalig eigenlijk! Tegenwoordig gaan meiden en jongens volop los, drinken, roken, en blowen kapot! Vind ik best zielig voor hen ouders! Totaal geen respect meer voor henzelf en voor hen ouders.. Alles draait om SEX, GELD, DRUGS, STELEN, etc. :gaap:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is op twee vingers te tellen. Ik heb verder niet heel veel behoeftes wat dat betreft.
Kowed = geen Turks!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:31 schreef BRANDGEL het volgende:
[..]
Nasilsin Abi? Ahhh tozz ipne kowed
Sikitir LAN!
Ik ben eigenlijk niks vergeten, behalve dat je hier opgegroeid bent. Verdiep mij veel in het land en wil na mijn opleiding zeker een jaar gaan reizen. Het is verder dat je minder strikt bent, dat klopt, maar dat zijn invloeden waar je weinig aan doet. De tand des tijds en omgeving waar je woont verandert elke mens na een tijd. Daar doe je niks tegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Best wel jammer, als je tegenwoordig al die Marokkanen zien die helemaal verkaast zijn, en hun eige cultuur helemaal vergeten zijn, vind ik best wel schandalig eigenlijk! Tegenwoordig gaan meiden en jongens volop los, drinken, roken, en blowen kapot! Vind ik best zielig voor hen ouders! Totaal geen respect meer voor henzelf en voor hen ouders.. Alles draait om SEX, GELD, DRUGS, STELEN, etc. :gaap:
.......quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niks vergeten, behalve dat je hier opgegroeid bent. DAT WI NIET ZEGGEN DAT JE EIGEN CULTUUR MOET VERGETEN Verdiep mij veel in het land HOE VERDIEPEN? en wil na mijn opleiding zeker een jaar gaan reizen JA DUS?. Het is verder dat je minder strikt bent, dat klopt, DAT MERK IK! maar dat zijn invloeden waar je weinig aan doet. JIJ DOET ER WEINIG AAN JA! De tand des tijds en omgeving waar je woont verandert elke mens na een tijd. DAT IS NIET WAAR Daar doe je niks tegen. JE KAN ER WEL WAT TEGEN AAN DOEN! ..
Bullshit, je kan ook positief opvallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als Marokkaan moet je in NL in het straatbeeld niet eens willen opvallen. Hoe minder aandacht mensen voor je hebben, hoe beter.
Steve Jobs zijn schuld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nu alleen nog leren om het woord 'Marrokaan' goed te schrijven.
Hun eigen cultuur, is de NEDERLANDSE cultuur. Vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Best wel jammer, als je tegenwoordig al die Marokkanen zien die helemaal verkaast zijn, en hun eige cultuur helemaal vergeten zijn, vind ik best wel schandalig eigenlijk! Tegenwoordig gaan meiden en jongens volop los, drinken, roken, en blowen kapot! Vind ik best zielig voor hen ouders! Totaal geen respect meer voor henzelf en voor hen ouders.. Alles draait om SEX, GELD, DRUGS, STELEN, etc. :gaap:
Eensch.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:12 schreef cupcake33 het volgende:
Die ouders zijn zeker nog niet bekend met Hollandse radicaaltjes.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe effe normaal. Hysterische berberkut.
ben ook gwn half ml oetlulquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe effe normaal. Hysterische berberkut.
Ik lees veel en volg het nieuws. Ben er nog niet langer dan een periode van 5 weken geweest, maar dat komt wel na mijn opleiding. Heb toch al de ambitie om wat van de wereld te zien, voordat ik überhaupt voor een baas aan de slag ga, dus dat komt hopelijk helemaal goed.quote:
In zekere zin kan dat, maar dan bots je tegen veel vooroordelen aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bullshit, je kan ook positief opvallen.
Je hebt wel een prachtige dochter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
het vriendje van mijn dochter komt er ook niet in als die tfoeïaans praat
quote:
Een waakschaap, dan mocht ie bij mij ook niet binnen.quote:
een die zegt dat ze maagd is, same thing, voel je niets vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb op de FOK! geleerd dat dit een zeldzaamheidje is tegenwoordig.
Gedraag je toch eens..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb op de FOK! geleerd dat dit een zeldzaamheidje is tegenwoordig.
je moet de bloed opvangen met een handdoek en aan ouders laten zien ter verificatiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een die zegt dat ze maagd is, same thing, voel je niets van
niet de iman?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet de bloed opvangen met een handdoek en aan ouders laten zien ter verificatie
het bloed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet de bloed opvangen met een handdoek en aan ouders laten zien ter verificatie
Mwah, met alleen school kom je nergens. De middelbare schooltijd was naar mijn ervaring alleen maar lol trappen. Als je vooral leest, dan komt dat na een tijdje wel goed. Dan doe je het (bijna) nooit meer fout.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had niets voor niets een 5 voor Nederlands
Neu maar het zijn wel vaak de typetjes, naieve blondjes etc en meneer bontkraag inclu schoudertas peert hem weer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mee? Kijk je daar op neer Geerd?
Ik ben zelf half Nederlands half Surinaams, mijn vader is er gelijk van door gegaan toen mijn moeder zwanger was.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neu maar het zijn wel vaak de typetjes, naieve blondjes etc en meneer bontkraag inclu schoudertas peert hem weer.
Fijn, ik ben over paar maanden afgestudeerd. Dan kunnen we t vierenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik lees veel en volg het nieuws. Ben er nog niet langer dan een periode van 5 weken geweest, maar dat komt wel na mijn opleiding. Heb toch al de ambitie om wat van de wereld te zien, voordat ik überhaupt voor een baas aan de slag ga, dus dat komt hopelijk helemaal goed.
Nederlandse jongens doen dat inderdaad nooit.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
En terecht. Marokkaanse/Turkse jongens gebruiken Hollandsche meisjes vaak alleen voor het nuecken
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:38 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Fijn, ik ben over paar maanden afgestudeerd. Dan kunnen we t vieren
Nee, dat is de vrouw, die jou heeft gebaardquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:47 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
oh, jij bent Natuurlijk een Tugkse hoegr!
Want seks is vies?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Beter een schone dame dan een ontmaagde sletje die inmiddels al zoveel stalen in dr heeft gehad, gtfuh!
jij bent echt zielig. Whahaha! Schut up bitch !quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat is de vrouw, die jou heeft gebaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |