Vooral tactisch om ze dan te verbieden hun kersverse Marokkaanse vriendje mee naar huis te nemen. Dan gaat het vast beter.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Onterechte klacht, de vader van dat meisje doet dit om haar te beschermen. Laten we wél wezen: er zijn heel weinig Marokkanen (lees: en dat telt ook voor onder andere Turkse, Antilliaanse, Poolse en Roemeense mensen) die niet in de criminaliteit zitten. In TV-programma's zoals bijvoorbeeld "Opsporing Verzocht" komen ze extreem vaak voor, lees de kranten en dergelijke maar eens goed. En nee, dit is niet discrimineren, dit zijn gewoon keiharde feiten.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoor net op de radio 538 waarbij een meisje vraagt aan die DJ's hoe ze moet handelen, want haar vader zegt dat een Marrokaans / Turks jongetje niet bij hun binnen mag komen. Echt ongelooflijk dit.
Klacht:
Overbeschermende ouders.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Xenzo het volgende:
Onterechte klacht, de vader van dat meisje doet dit om haar te beschermen. Laten we wél wezen: er zijn heel weinig Marokkanen (lees: en dat telt ook voor onder andere Turkse, Antilliaanse, Poolse en Roemeense mensen) die niet in de criminaliteit zitten. In TV-programma's zoals bijvoorbeeld "Opsporing Verzocht" komen ze extreem vaak voor, lees de kranten en dergelijke maar eens goed. En nee, dit is niet discrimineren, dit zijn gewoon keiharde feiten.
Pubers dingen verbieden is niet slim, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee lijkt me.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Piye het volgende:
Vooral tactisch om ze dan te verbieden hun kersverse Marokkaanse vriendje mee naar huis te nemen. Dan gaat het vast beter.
Een opgevoed mens voor 3. Die valt misschien helemaal niet op tuig. In tegenstelling tot de gemiddelde tokkie, die van d'r vader te horen krijgt dat allochtonen nergens goed voor zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:23 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pubers dingen verbieden is niet slim, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee lijkt me.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoor net op de radio 538 waarbij een meisje vraagt aan die DJ's hoe ze moet handelen, want haar vader zegt dat een Marrokaans / Turks jongetje niet bij hun binnen mag komen. Echt ongelooflijk dit.
Klacht:
Overbeschermende ouders.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Xenzo het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Piye het volgende:
Vooral tactisch om ze dan te verbieden hun kersverse Marokkaanse vriendje mee naar huis te nemen. Dan gaat het vast beter.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:23 schreef Xenzo het volgende:
Pubers dingen verbieden is niet slim, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee lijkt me.
Nogmaals, het zijn gewoon keiharde feiten. Volgens onder andere deze bron is 65% van de Marokkanen in aanraking geweest met de politie. Ondanks dat hebben we ze ook nodig: beroepen die een lage loon hebben en/of ver onder ons opleidingsniveau zijn, die mogen zij doen zodat wij Nederlanders op onze eigen niveau kunnen werken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:30 schreef Piye het volgende:
Een opgevoed mens voor 3. Die valt misschien helemaal niet op tuig. In tegenstelling tot de gemiddelde tokkie, die van d'r vader te horen krijgt dat allochtonen nergens goed voor zijn.
jij wel jo, poepeter!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef denizZ30 het volgende:
als ik die meisje kende zou ik haar kapot neuken eerst naar mijn huis wat later naar haar huis.
"Op onze eigen niveau"...quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, het zijn gewoon keiharde feiten. Volgens onder andere deze bron is 65% van de Marokkanen in aanraking geweest met de politie. Ondanks dat hebben we ze ook nodig: beroepen die een lage loon hebben en/of ver onder ons opleidingsniveau zijn, die mogen zij doen zodat wij Nederlanders op onze eigen niveau kunnen werken.
Dat is toch de discussie helemaal niet? Ik zeg alleen dat als je je dochter gewoon normaal opvoedt er een grote kans is, dat ze zich niet met allerlei tuig inlaat. Hiervoor is het juist beter om interesse te tonen in haar vriendjes, dan ze bij voorbaat de deur te wijzen vanwege hun afkomst. Daarnaast zijn de mensen die zo simpel redeneren zelf vaak ook tokkies. Vandaar dat hun dochter zich uiteindelijk gewoon in een steegje laat palen door drie Marokkanen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, het zijn gewoon keiharde feiten. Volgens onder andere deze bron is 65% van de Marokkanen in aanraking geweest met de politie. Ondanks dat hebben we ze ook nodig: beroepen die een lage loon hebben en/of ver onder ons opleidingsniveau zijn, die mogen zij doen zodat wij Nederlanders op onze eigen niveau kunnen werken.
TS hoort over zichzelf op 538?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wordt niets voor niets troetelturk genoemd door docenten onterechte klacht
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
Ja, de meeste Nederlanders hebben (een) goede opleiding(en) genoten waardoor ze een goed betaalde baan kunnen krijgen, dit in tegenstelling tot allochtonen die vaak geen of een (hele) lage opleiding hebben genoten.quote:
Het mbo is inderdaad niet het meest voorkomende niveau in Nederland.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:50 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ja, de meeste Nederlanders hebben (een) goede opleiding(en) genoten waardoor ze een goed betaalde baan kunnen krijgen, dit in tegenstelling tot allochtonen die vaak geen of een (hele) lage opleiding hebben genoten.
Spijker, kop, etc.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is toch de discussie helemaal niet? Ik zeg alleen dat als je je dochter gewoon normaal opvoedt er een grote kans is, dat ze zich niet met allerlei tuig inlaat. Hiervoor is het juist beter om interesse te tonen in haar vriendjes, dan ze bij voorbaat de deur te wijzen vanwege hun afkomst. Daarnaast zijn de mensen die zo simpel redeneren zelf vaak ook tokkies. Vandaar dat hun dochter zich uiteindelijk gewoon in een steegje laat palen door drie Marokkanen.
Ik weet nog niet wat ik kanslozer vind, je denkbeelden of taalgebruik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef wenfer2 het volgende:
Negers neuqen met negers. Blanken neuqen met blanken. Aziaten neuqen met aziaten. Arabieren neuqen met arabieren. (punt)
Nederlands praten mafkeesquote:
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Marokkaanse en Turkse jongens die sowieso bij Nederlandse dames thuis op de vloer komen zijn mij part allemaal stelletje poepeters! Schijnheilige trollen! En dat meen ik serieus!
De Marokkanen en Turken die hier zitten, zijn niet het soort waar jij over spreekt. Maar jij wil dus graag een beetje Nederlandse piemel?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
haha, klopt! Er zijn vast Moco's en Turken aanwezig. Die het moeten lezen :p
wtf? Wat ben jij dan? Surinaams -,-"quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:06 schreef Piye het volgende:
[..]
De Marokkanen en Turken die hier zitten, zijn niet het soort waar jij over spreekt. Maar jij wil dus graag een beetje Nederlandse piemel?
wat is dezen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Marokkaanse en Turkse jongens die sowieso bij Nederlandse dames thuis op de vloer komen zijn mij part allemaal stelletje poepeters! Schijnheilige trollen! En dat meen ik serieus!
Wil jij aub geen moslimvloek over mij afroepen.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:36 schreef SchoneZoon het volgende:
sneeuwtjeem is ontmaagd in haar kont, zodat haar 'maagdenvlies' niet scheurt![]()
![]()
haha!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:32 schreef Piye het volgende:
Want er zijn hier alleen maar mafkezen. Jullie willen een rel? Wacht even, eerst pakken wij een paar bakstenen. Ewa ewa rwina in de tent. Als je niet rent zie het dan als een incident, wanneer een baksteen op je schedel lendt.
En dat allemaal omdat jij je niet ruig mag laten uitwonen door je Whitetrash vriendje Ricardo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
:p :p :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:04 schreef BlueNumber het volgende:
Vaders die gaan flippen als hun dochter van zestien lentes jong met vier Kaapverdiaanse vrienden thuiskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |