Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Marokkaanse en Turkse jongens die sowieso bij Nederlandse dames thuis op de vloer komen zijn mij part allemaal stelletje poepeters! Schijnheilige trollen! En dat meen ik serieus!
De Marokkanen en Turken die hier zitten, zijn niet het soort waar jij over spreekt. Maar jij wil dus graag een beetje Nederlandse piemel?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
haha, klopt! Er zijn vast Moco's en Turken aanwezig. Die het moeten lezen :p
wtf? Wat ben jij dan? Surinaams -,-"quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:06 schreef Piye het volgende:
[..]
De Marokkanen en Turken die hier zitten, zijn niet het soort waar jij over spreekt. Maar jij wil dus graag een beetje Nederlandse piemel?
wat is dezen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Marokkaanse en Turkse jongens die sowieso bij Nederlandse dames thuis op de vloer komen zijn mij part allemaal stelletje poepeters! Schijnheilige trollen! En dat meen ik serieus!
Wil jij aub geen moslimvloek over mij afroepen.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:36 schreef SchoneZoon het volgende:
sneeuwtjeem is ontmaagd in haar kont, zodat haar 'maagdenvlies' niet scheurt![]()
![]()
haha!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:32 schreef Piye het volgende:
Want er zijn hier alleen maar mafkezen. Jullie willen een rel? Wacht even, eerst pakken wij een paar bakstenen. Ewa ewa rwina in de tent. Als je niet rent zie het dan als een incident, wanneer een baksteen op je schedel lendt.
En dat allemaal omdat jij je niet ruig mag laten uitwonen door je Whitetrash vriendje Ricardo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
:p :p :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:04 schreef BlueNumber het volgende:
Vaders die gaan flippen als hun dochter van zestien lentes jong met vier Kaapverdiaanse vrienden thuiskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |