quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb juist wel een zwak voor midden-oosterse dames
kijk dit is het gewoon, het heeft met fatsoen te maken wat je uitstraalt naar die ouders, of je in de familie past of niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lastig dit, verschilt per persoon. Toen mijn zusje jaren geleden met een Colombiaanse jongen thuis kwam was dat gewoon prima, 't was een prima gozer waarmee je goed kon praten en een biertje kon pakken. Toen ik een Hoogeveensche tokkiemeid meebracht was het huis te klein (maar god, wat was ze hemels).
Denk dat opvoeding en sociale vaardigheden te allen tijde een belangrijkere rol moeten spelen dan afkomst.
Ik ken stereotype marrokaantjes van veertien die zich waardeloos gedragen, maar twee van de kennissen die ik het meest waardeer qua persoonlijkheid zijn een Koerd en een Assyriėr.
Wat nou overbeschermde ouders?quote:
overbeschermende oudersæ Gewoon realistische ouders. Zou hem ook niet binnenl aten als mn dochter er mee thuis komt.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoor net op de radio 538 waarbij een meisje vraagt aan die DJ's hoe ze moet handelen, want haar vader zegt dat een Marrokaans / Turks jongetje niet bij hun binnen mag komen. Echt ongelooflijk dit.
Klacht:
Overbeschermende ouders.
De jaren 60 belde. Ze willen hun wereldbeeld terugquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als je met een bosje bloemen aankomt, en je geeft netjes een hand en je bent netjes gekleed zouden die ouders dat waarderen.
. Waarom kom je met zo'n vooroordeel?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Logisch, 8/10de van de Marokkanen en Turken zijn allemaal asootjes.
? Ik vind het juist keurig netjes hoe die gast erover denkt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:48 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
De jaren 60 belde. Ze willen hun wereldbeeld terug
Omdat 2 van de tien die ik ken goede mens0n zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:56 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
. Waarom kom je met zo'n vooroordeel?
2 maar?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat 2 van de tien die ik ken goede mens0n zijn.
Nouja boven de 30 zijn ze misschien ook wel beter dan de hedendaagse generatie.
Ik haat je niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:00 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ga haten op de originele poster, niet op mij omdat ik 'm quote.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Liever geen negers, dat dan weer wel.
leukste radiozender die er isquote:
Als je van elk uur 25 minuten reclame houd wel jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
leukste radiozender die er is
Klopt, zelfde geld voor marrokanen...quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Als je van elk uur 25 minuten reclame houd wel ja
538 is al een klachten topic opzich.
Kom op man... Een bos bloemen voor de deur. Neem dan meteen een tube Chilly kutgel voor de moeder mee als presentje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:57 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
? Ik vind het juist keurig netjes hoe die gast erover denkt.
vind die praatjes wel gezelligquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Als je van elk uur 25 minuten reclame houd wel ja
538 is al een klachten topic opzich.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Marokkaanse en Turkse jongens die sowieso bij Nederlandse dames thuis op de vloer komen zijn mij part allemaal stelletje poepeters! Schijnheilige trollen! En dat meen ik serieus!
dat is hetzelfde als zeggen dat darmkanker het leukste van alle kankersoorten is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
leukste radiozender die er is
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als zeggen dat darmkanker het leukste van alle kankersoorten is.
fixedquote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
En terecht. Marokkaanse/Turkse jongens gebruiken Hollandsche meisjes vaak alleen voor het nuecken neuqen.
Hoe bedoel je? Hoezo - dat? Nou, als Marokkaanse - Turkse meisjes bij Hen Nederlandse vriend thuis komen is het. Ff op z'n marokkaanst - Turks, Wollahi kk Hoer kehba, galema galema.. Joh, pleur een eind op! Te schijnheilig, alhoewel ik zelf een halfbloedje ben, vind ik het belachelijk voor woorden. Meiden mogen niets, mannen mogen allesm Ja, dag! Zo werkt het niet..quote:
Maar geldt dat voor alle Turken/Marokkanen? Ik snap je punt namelijk wel, maar je moet voorzichtig zijn om ze niet allemaal over 1 kam te scheren. Mag ik trouwens vragen welke van jouw ouders allochtoon is en wat voor afkomst?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:20 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoezo - dat? Nou, als Marokkaanse - Turkse meisjes bij Hen Nederlandse vriend thuis komen is het. Ff op z'n marokkaanst - Turks, Wollahi kk Hoer kehba, galema galema.. Joh, pleur een eind op! Te schijnheilig, alhoewel ik zelf een halfbloedje ben, vind ik het belachelijk voor woorden. Meiden mogen niets, mannen mogen allesm Ja, dag! Zo werkt het niet..
Nee, Mannen die bij Nederlandse meiden thuis over de vloer heen komen. En dan een commentaar geven als hun mede-land-genoot hetzelfde doen. Maar dan als vrouw zijnde) dan is het meteen stotteren en schelden. Dat is gewoon ridicuul en schaamtelijk! Ja, half Nederlandse - Marokkaanse.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar geldt dat voor alle Turken/Marokkanen? Ik snap je punt namelijk wel, maar je moet voorzichtig zijn om ze niet allemaal over 1 kam te scheren. Mag ik trouwens vragen welke van jouw ouders allochtoon is en wat voor afkomst?
En Turken met Turken. Gezellige boel zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef wenfer2 het volgende:
Negers neuqen met negers. Blanken neuqen met blanken. Aziaten neuqen met aziaten. Arabieren neuqen met arabieren. (punt)
Dat is hypocriet inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:27 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nee, Mannen die over de vloer bij Nederlandse meiden thuis over de vloer heen komen. En dan een commentaar geven als hun mede-land-genoot hetzelfde doen. Maar dan als vrouw zijnde) dan is het meteen stotteren en schelden. Dat is gewoon ridicuul en schaamtelijk! Ja, half Nederlandse - Marokkaanse.
Turkinnen die met negers neuken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En Turken met Turken. Gezellige boel zo
Volgens mij kun jij gewoon geen eigen schapenneukert hosselen omdat ze liever losbandige Hollandse mutsjes hebben dan zo'n frigide dikbil hoofddoek.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Marokkaanse en Turkse jongens die sowieso bij Nederlandse dames thuis op de vloer komen zijn mij part allemaal stelletje poepeters! Schijnheilige trollen! En dat meen ik serieus!
Die worden door hun eigen gemeenschap uitgekotstquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is hypocriet inderdaad.
[..]
Turkinnen die met negers neuken.
Turken zijn over het algemeen niet het meest verlichte volk op dit gebied nee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die worden door hun eigen gemeenschap uitgekotst![]()
Komt volgens mij ook niet zo vaak voor...
ik draag geen hoofddoek.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij gewoon geen eigen schapenneukert hosselen omdat ze liever losbandige Hollandse mutsjes hebben dan zo'n frigide dikbil hoofddoek.
Edit.
Ah, nu komt de frustratie uit de mouw! Sneeuwwitjem doet het zelf als een eckte sloerie met een Nederlandse jongen voor het huwelijk en wordt nu uitgejouwd!![]()
het is een feitquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:56 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
. Waarom kom je met zo'n vooroordeel?
Onterechte klacht, de vader van dat meisje doet dit om haar te beschermen. Laten we wél wezen: er zijn heel weinig Marokkanen (lees: en dat telt ook voor onder andere Turkse, Antilliaanse, Poolse en Roemeense mensen) die niet in de criminaliteit zitten. In TV-programma's zoals bijvoorbeeld "Opsporing Verzocht" komen ze extreem vaak voor, lees de kranten en dergelijke maar eens goed. En nee, dit is niet discrimineren, dit zijn gewoon keiharde feiten.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoor net op de radio 538 waarbij een meisje vraagt aan die DJ's hoe ze moet handelen, want haar vader zegt dat een Marrokaans / Turks jongetje niet bij hun binnen mag komen. Echt ongelooflijk dit.
Klacht:
Overbeschermende ouders.
Vooral tactisch om ze dan te verbieden hun kersverse Marokkaanse vriendje mee naar huis te nemen. Dan gaat het vast beter.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Onterechte klacht, de vader van dat meisje doet dit om haar te beschermen. Laten we wél wezen: er zijn heel weinig Marokkanen (lees: en dat telt ook voor onder andere Turkse, Antilliaanse, Poolse en Roemeense mensen) die niet in de criminaliteit zitten. In TV-programma's zoals bijvoorbeeld "Opsporing Verzocht" komen ze extreem vaak voor, lees de kranten en dergelijke maar eens goed. En nee, dit is niet discrimineren, dit zijn gewoon keiharde feiten.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Klacht:
Overbeschermende ouders.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Xenzo het volgende:
Onterechte klacht, de vader van dat meisje doet dit om haar te beschermen. Laten we wél wezen: er zijn heel weinig Marokkanen (lees: en dat telt ook voor onder andere Turkse, Antilliaanse, Poolse en Roemeense mensen) die niet in de criminaliteit zitten. In TV-programma's zoals bijvoorbeeld "Opsporing Verzocht" komen ze extreem vaak voor, lees de kranten en dergelijke maar eens goed. En nee, dit is niet discrimineren, dit zijn gewoon keiharde feiten.
Pubers dingen verbieden is niet slim, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee lijkt me.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Piye het volgende:
Vooral tactisch om ze dan te verbieden hun kersverse Marokkaanse vriendje mee naar huis te nemen. Dan gaat het vast beter.
Een opgevoed mens voor 3. Die valt misschien helemaal niet op tuig. In tegenstelling tot de gemiddelde tokkie, die van d'r vader te horen krijgt dat allochtonen nergens goed voor zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:23 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pubers dingen verbieden is niet slim, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee lijkt me.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Klacht:
Overbeschermende ouders.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Xenzo het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Piye het volgende:
Vooral tactisch om ze dan te verbieden hun kersverse Marokkaanse vriendje mee naar huis te nemen. Dan gaat het vast beter.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:23 schreef Xenzo het volgende:
Pubers dingen verbieden is niet slim, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee lijkt me.
Nogmaals, het zijn gewoon keiharde feiten. Volgens onder andere deze bron is 65% van de Marokkanen in aanraking geweest met de politie. Ondanks dat hebben we ze ook nodig: beroepen die een lage loon hebben en/of ver onder ons opleidingsniveau zijn, die mogen zij doen zodat wij Nederlanders op onze eigen niveau kunnen werken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:30 schreef Piye het volgende:
Een opgevoed mens voor 3. Die valt misschien helemaal niet op tuig. In tegenstelling tot de gemiddelde tokkie, die van d'r vader te horen krijgt dat allochtonen nergens goed voor zijn.
jij wel jo, poepeter!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef denizZ30 het volgende:
als ik die meisje kende zou ik haar kapot neuken eerst naar mijn huis wat later naar haar huis.
"Op onze eigen niveau"...quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, het zijn gewoon keiharde feiten. Volgens onder andere deze bron is 65% van de Marokkanen in aanraking geweest met de politie. Ondanks dat hebben we ze ook nodig: beroepen die een lage loon hebben en/of ver onder ons opleidingsniveau zijn, die mogen zij doen zodat wij Nederlanders op onze eigen niveau kunnen werken.
Dat is toch de discussie helemaal niet? Ik zeg alleen dat als je je dochter gewoon normaal opvoedt er een grote kans is, dat ze zich niet met allerlei tuig inlaat. Hiervoor is het juist beter om interesse te tonen in haar vriendjes, dan ze bij voorbaat de deur te wijzen vanwege hun afkomst. Daarnaast zijn de mensen die zo simpel redeneren zelf vaak ook tokkies. Vandaar dat hun dochter zich uiteindelijk gewoon in een steegje laat palen door drie Marokkanen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, het zijn gewoon keiharde feiten. Volgens onder andere deze bron is 65% van de Marokkanen in aanraking geweest met de politie. Ondanks dat hebben we ze ook nodig: beroepen die een lage loon hebben en/of ver onder ons opleidingsniveau zijn, die mogen zij doen zodat wij Nederlanders op onze eigen niveau kunnen werken.
TS hoort over zichzelf op 538?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wordt niets voor niets troetelturk genoemd door docenten onterechte klacht
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
Ja, de meeste Nederlanders hebben (een) goede opleiding(en) genoten waardoor ze een goed betaalde baan kunnen krijgen, dit in tegenstelling tot allochtonen die vaak geen of een (hele) lage opleiding hebben genoten.quote:
Het mbo is inderdaad niet het meest voorkomende niveau in Nederland.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:50 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ja, de meeste Nederlanders hebben (een) goede opleiding(en) genoten waardoor ze een goed betaalde baan kunnen krijgen, dit in tegenstelling tot allochtonen die vaak geen of een (hele) lage opleiding hebben genoten.
Spijker, kop, etc.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is toch de discussie helemaal niet? Ik zeg alleen dat als je je dochter gewoon normaal opvoedt er een grote kans is, dat ze zich niet met allerlei tuig inlaat. Hiervoor is het juist beter om interesse te tonen in haar vriendjes, dan ze bij voorbaat de deur te wijzen vanwege hun afkomst. Daarnaast zijn de mensen die zo simpel redeneren zelf vaak ook tokkies. Vandaar dat hun dochter zich uiteindelijk gewoon in een steegje laat palen door drie Marokkanen.
Ik weet nog niet wat ik kanslozer vind, je denkbeelden of taalgebruik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef wenfer2 het volgende:
Negers neuqen met negers. Blanken neuqen met blanken. Aziaten neuqen met aziaten. Arabieren neuqen met arabieren. (punt)
Nederlands praten mafkeesquote:
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
De Marokkanen en Turken die hier zitten, zijn niet het soort waar jij over spreekt. Maar jij wil dus graag een beetje Nederlandse piemel?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
haha, klopt! Er zijn vast Moco's en Turken aanwezig. Die het moeten lezen :p
wtf? Wat ben jij dan? Surinaams -,-"quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:06 schreef Piye het volgende:
[..]
De Marokkanen en Turken die hier zitten, zijn niet het soort waar jij over spreekt. Maar jij wil dus graag een beetje Nederlandse piemel?
wat is dezen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Wil jij aub geen moslimvloek over mij afroepen.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:36 schreef SchoneZoon het volgende:
sneeuwtjeem is ontmaagd in haar kont, zodat haar 'maagdenvlies' niet scheurt![]()
![]()
haha!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:32 schreef Piye het volgende:
Want er zijn hier alleen maar mafkezen. Jullie willen een rel? Wacht even, eerst pakken wij een paar bakstenen. Ewa ewa rwina in de tent. Als je niet rent zie het dan als een incident, wanneer een baksteen op je schedel lendt.
En dat allemaal omdat jij je niet ruig mag laten uitwonen door je Whitetrash vriendje Ricardo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
:p :p :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:04 schreef BlueNumber het volgende:
Vaders die gaan flippen als hun dochter van zestien lentes jong met vier Kaapverdiaanse vrienden thuiskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |