SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Relax yoquote:Op maandag 25 februari 2013 14:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Godsamme alweer? De tering, verzin een nieuw TT dan. Ik gaf je alle tijd van de wereld
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Godsamme alweer? De tering, verzin een nieuw TT dan. Ik gaf je alle tijd van de wereld
Hoebedoel je weer goed uit? Is dit vernieuwd ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er weer goed uit
Vind ik niet gek hoor, zou het dan ook meteen gecheckt hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:43 schreef Ame_thyst het volgende:
en iedereen denkt gelijk op een phishing site te zijn beland
Tja ik zou wel ergens anders 300 euro aan uitgeven dan badeendjes.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat een kneusje in dat eendjes topic
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:12 schreef vogelkooi het volgende:
Zet het op dan kapitein AQUA!
Wij dekswabbers zullen volgen YARR!!
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
We moeten wel Shaderon en Sousa aan boord hebben en Flodder is ook wel belangijk en meer nog en dan varen we uit!
[ afbeelding ]
SC'en kapen
Die kan voorop!quote:
Daarmee bedoel je dat friessche meidjes mooier zijn dan normale mooie meidjes, toch? Toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:25 schreef vogelkooi het volgende:
Je hebt mooie meisjes en je hebt friezen.
Nee meer de andere kant op. Klopt je kan het ook omdraaien maar in deze context bedoel ik het anders je hebt normale meisjes en hele mooie meisjes maar je hebt altijd friezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je dat friessche meidjes mooier zijn dan normale mooie meidjes, toch? Toch?
Kusje op mn kopje? IYKWIMquote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil bobber een kusje geven maar dan zou ik homo en pedo zijn. Helaas.
bij een tragedie..quote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef MineraalWater het volgende:
Echt man. Waarom zou je bij een serie de hoofdpersoon weg laten naar 2 seizoenen. Wat is dat voor logica..
Ja ok, Maar niet als bij de laatste aflevering dat x en z verkering hebben om vervolgens in het volgende seizoen hun weg laten en een nieuwe hoofdtrol geven aan iemand.quote:
waar gaat het om?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ok, Maar niet als bij de laatste aflevering dat x en z verkering hebben om vervolgens in het volgende seizoen hun weg laten en een nieuwe hoofdtrol geven aan iemand.
huis anubisquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:12 schreef MineraalWater het volgende:
Het huis anubis natuurlijk. zkkrr goeie serie!!
Eigenlijk niet, in de tijd dat dat op tv was, had ik mijn runescape verslavingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
ghehe je hebt hem selluf ok gekeke want anders wist je dat nit xd
ja mar dat is neterlandse, dese is engleisquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, in de tijd dat dat op tv was, had ik mijn runescape verslaving
er is een engelse versie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
ja mar dat is neterlandse, dese is engleis
Word nog best goed gerate op IMDB. 7.0quote:
De nickelodeon van nu is zo fucked up slecht, echt die fucking gespeelde neppe amerikaanse series die ongelofelijk neppe voiceovers, jezelf voor de trein werpen is een minder pijnlijke ervaringquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Word nog best goed gerate op IMDB. 7.0
Ik kijk dat altijd savonds want dan heb ik toch niks te doen.
Wel leuk om te zien hoe best slecht die hoofd actrice is
Ja vooral die nederlandse shit, Hetzelfde als DisneyXD dat is eigenlijk nog slechter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De nickelodeon van nu is zo fucked up slecht, echt die fucking gespeelde neppe amerikaanse series die ongelofelijk neppe voiceovers, jezelf voor de trein werpen is een minder pijnlijke ervaring
Vandaar dat ik het altijd hersendodende kutzooi vindtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja vooral die nederlandse shit, Hetzelfde als DisneyXD dat is eigenlijk nog slechter.
Maar ik vind dat altijd leuk om te kijken als die acteurs falen.
Dit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het altijd hersendodende kutzooi vindt
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het altijd hersendodende kutzooi vindt
Joaa CN keek ik eerst ook altijd. Ik hoorde laatst nog iemand zeggen "Ja JETIX was vroeger echt vet" En ik "ghehehe nee jonge foxkids is de shit jeweet" xdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:11 schreef SosuaCafe het volgende:
Oude Boomerang en Amerikaanse CN was vroeger wel grappig.
Deze man weetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:11 schreef SosuaCafe het volgende:
Oude Boomerang en Amerikaanse CN was vroeger wel grappig.
go go power rangers!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Joaa CN keek ik eerst ook altijd. Ik hoorde laatst nog iemand zeggen "Ja JETIX was vroeger echt vet" En ik "ghehehe nee jonge foxkids is de shit jeweet" xd
Dexterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:13 schreef richardbaalman het volgende:
toen ik net met puberen begon was er altijd wel iets leuks op. courage the cowardly dog, ed edd n eddy, gundam wing, dragonball z, powerpuff girls. WAAR DE FOK! IS DE KWALITEITS TELEVISIE?
Hoezo, iCarly is toch da best evar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:13 schreef richardbaalman het volgende:
toen ik net met puberen begon was er altijd wel iets leuks op. courage the cowardly dog, ed edd n eddy, gundam wing, dragonball z, powerpuff girls. WAAR DE FOK! IS DE KWALITEITS TELEVISIE?
nee, nickelodeon wil tegenwoordig sletjes in bikini op tv hebben. niks mis met sommige van die meiden maar het is nog steeds een wanproduct.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hoezo, iCarly is toch da best evar?
Dat is nog niet zo heul slecht. Dan Schneider is wel iemand die veel goede tiener series maakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hoezo, iCarly is toch da best evar?
quote:
Dit is dan tevens ook wel waar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:15 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
nee, nickelodeon wil tegenwoordig sletjes in bikini op tv hebben. niks mis met sommige van die meiden maar het is nog steeds een wanproduct.
dat is waar, maar toch is het niet dezelfde kwaliteit. het mist de diepgang. ik wil saved by the bellquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo heul slecht. Dan Schneider is wel iemand die veel goede tiener series maakt.
Draken & Josh, Zoey101 enzo
Wss zijn de originele stemmen beter dan de voice oversquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo heul slecht. Dan Schneider is wel iemand die veel goede tiener series maakt.
Draken & Josh, Zoey101 enzo
Ik wil Ren en stimpy terug, en de angry beaversquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:16 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
dat is waar, maar toch is het niet dezelfde kwaliteit. het mist de diepgang. ik wil saved by the bell
dat is altijd zo. nederlandse VO's zijn het altijd net niet tot helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:16 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wss zijn de originele stemmen beter dan de voice overs
Engelse Spongebob!
idd, daarom engelse voice oversquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:17 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
dat is altijd zo. nederlandse VO's zijn het altijd net niet tot helemaal niet.
Is ook zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:16 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wss zijn de originele stemmen beter dan de voice overs
Nee dat klopt, Saved by the bell vond ik ook leuk maar dat heb ik echt pas een jaartje of 2 terug gekeken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:16 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
dat is waar, maar toch is het niet dezelfde kwaliteit. het mist de diepgang. ik wil saved by the bell
nee geen voice overs.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
idd, daarom engelse voice overs
Dan ben ik het daar mee eensch.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:19 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik de originele ingesproken stemmen dan he
nee mang, engels is meestal t origineel. voice overs zuigen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
idd, daarom engelse voice overs
Of pools/Russischquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
nee mang, engels is meestal t origineel. voice overs zuigen.
de enige ergere variant dan de nederlandse VO's zijn de duitse.
Spongebob in het duitsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
nee mang, engels is meestal t origineel. voice overs zuigen.
de enige ergere variant dan de nederlandse VO's zijn de duitse.
wat laat je bezorgen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:21 schreef MineraalWater het volgende:
Maar om even ergens anders over te praten!
Pakketbezorger is onderweg.
Hoewel ik het leuk vond om weer eens rond te lopen in 2007, heb ik er echt géén zin om al mn skills weer te levellenquote:
het werkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Werk maken op de ene, films kijken op de andere?
Nah vooral voor Photoshop enzo, En altijd handig om skype/commands op het andere scherm te hebben als je aan het gamen bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Werk maken op de ene, films kijken op de andere?
2004 thunderbirds was anders ook zwaar kutquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:24 schreef richardbaalman het volgende:
nu we toch over series praten, de ''nieuwe'' looney tunes in 3d en garfield in 3d ZUIGEN. oude classics worden vernacheld. het lijkt de overheid wel ZO slecht.
niiiicequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nah vooral voor Photoshop enzo, En altijd handig om skype/commands op het andere scherm te hebben als je aan het gamen bent.
Straks 2 Dell U2312HM 23" LED met IPS panel thuis staan dan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
2004 thunderbirds was anders ook zwaar kut
neen mang, geen luie surinaamse schermenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dus we kunnen stellen dat hij een niet-Rafias beeldscherm heeft gekocht?
Oude Thunderbirdsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:25 schreef richardbaalman het volgende:
[..]hele franchise verkankerd in een paar maand tijd.
film was echt slecht.
nu mis ik opa, ik keek de oude serie altijd met hem op de bank, had alles op VHS. goede tijden
?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Thanks
JAJA GTA SA MUZIEK OP RADIO 2!
ik weet, wat denk je wat er rond ''vloog'' als de rode feeks in huis weer eens bezig was?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Oude Thunderbirds!
Heb nog al die gietijzeren speelgoed daarvan liggen
Kom ook hard aan als je ze laat vallen trowuens
Frea down, frea down! i repeat FREA DOWN, MISSION ACCOMPLISHED BITCH!!@$##%@$^t#%$^%quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:28 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
ik weet, wat denk je wat er rond ''vloog'' als de rode feeks in huis weer eens bezig was?
''thunderbirds are go'' AAAAAAAAAAUW
voor de Fok!ers die niet bekend zijn met ons, Flodder450 is een klasgenoot.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Frea down, frea down! i repeat FREA DOWN, MISSION ACCOMPLISHED BITCH!!@$##%@$^t#%$^%
Foster's Home for Imaginary Friendsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alrigthy kids, hier het godtier tekenfilm lijstje. Geen dankjes.
El Tigre: Adventures of Manny Riviera, Adventure Time, Fairly Odd Parents, Angry Beavers, Foster's Home for Imaginary Friends, Gundam Wing, Dragonball Z en uhm.. uhm..
Maar, ik ken een paar meiden met rood haar, en die zijn wel fucking lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:31 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
voor de Fok!ers die niet bekend zijn met ons, Flodder450 is een klasgenoot.
een ''Frea'' is een dwerg met een buik als een olietanker, rood haar en ego to match.
vermijd deze dingen in het wild, 3 maanden tot jacht seizoen
Van dat team werken nu een paar mensen aan MLP:Friendship is magicquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Foster's Home for Imaginary FriendsDat vond ik echt een vette serie.
misschien toch maar eens gaan kijken dan....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Van dat team werken nu een paar mensen aan MLP:Friendship is magic
van het vet kunnen ze de komende 77465453645 jaar nog soep trekkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Maar, ik ken een paar meiden met rood haar, en die zijn wel fucking lekker
jouwn zus moeten we gewoon in afrika uitzetten, hebben ze tot kerst 2050 te eten!
Tja hun moeten ook geld verdienenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Van dat team werken nu een paar mensen aan MLP:Friendship is magic
Heb het ooit 1 keer gezien, vond er geen bal aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
misschien toch maar eens gaan kijken dan....
het team erachter was geweldig
Voetbalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bale speler van het jaar volgens AVB![]()
![]()
![]()
Doe dan Messi of Ronaldo as per usual, RVP voor zijn carrying van Arsenal naar #4 en voortzetting van het scoren van gelijkmakers en winners bij ManU, Zlatan voor zijn goede seizoen + goal van het jaar, Balotteli voor het hebben van een uitstekend seizoen en het dragen van Italie naar de finale EK of last but not least Falcao voor een eveneens machtig seizoen.
Maar niet Bale![]()
![]()
Niet doen. De serie is prima geproduceerd, maar heeft echt verhaallijnen van drie keer kut en niks, geen enkele spanning en gewoon.. tsja... is voor zesjarige meidjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
misschien toch maar eens gaan kijken dan....
het team erachter was geweldig
toch blijft adventure time het beste.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb het ooit 1 keer gezien, vond er geen bal aan.
Die serie is wel berensterk, jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Foster's Home for Imaginary FriendsDat vond ik echt een vette serie.
Fairly odd parentsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die serie is wel berensterk, ja
Fairly Odd Parents heb ik een keertje compleet gedownload maar nog niet aan toegekomen, maar is wel leuk voor af en toe tussendoor.
El Tigre zoek ik al jaaaaaaaren om te downloaden, alleen die kutgame ervan is te vinden![]()
![]()
Pff nergens op Usenet/Torrents te vinden?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die serie is wel berensterk, ja
Fairly Odd Parents heb ik een keertje compleet gedownload maar nog niet aan toegekomen, maar is wel leuk voor af en toe tussendoor.
El Tigre zoek ik al jaaaaaaaren om te downloaden, alleen die kutgame ervan is te vinden![]()
![]()
Torrents iig niet, op Usenet heb ik niet gekeken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Pff nergens op Usenet/Torrents te vinden?
Zal thuis is kijken voor je.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Torrents iig niet, op Usenet heb ik niet gekeken.
Je bent de liefstequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zal thuis is kijken voor je.
Ghehequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je bent de liefste![]()
![]()
kostat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nah vooral voor Photoshop enzo, En altijd handig om skype/commands op het andere scherm te hebben als je aan het gamen bent.
Smerig tuigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:45 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ert_kopschoptv_.html
Nekschot
Tegen de muur met die vuilniszakken!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Smerig tuig![]()
Hopelijk komt er weer een klopjacht om ze te vinden.
MC servers er uit misschien?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:07 schreef plopkweker het volgende:
Op een of andere manier maakt minecraft geen verbinding meer met servers... Wat kan ik hier aan doen zoal? Ik heb minecraft al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, firewall uitgezet etcetera alleen hij geeft telkens aan can't reach server. Ik dacht eerst dat die server down was, maar hij geeft het bij al m'n opgeslagen servers aan (stuk of 10).
Allemaal?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
MC servers er uit misschien?
Ik ben een schavuit! Vierendeel mij!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
omg plopkweker plaatste een random link, pak hem Sting!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En je mocht best een random link plaatsen hoor, is juist handig zodat de mensen die thuis zijn even voor je kunnen checken
Legaal zo te zien aan dat ipquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Legale/illegale versie?
Dit is uit mijn hoofd, had het voor het laatst twee jaar geleden maar een DNS-flush verhielp het toen volgens mij.
Pin mij hier niet op vast.
Hmm dat zou nog eens goed kunnen, Heb net gepinnged naar de server (IP van die domain is 178.63.66.203) en die ontvangt gewoon alles.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar volgens mij had ik er juist last van toen ik van een illegale versie naar een legale ging, volgens mij had de illegale versie om online te werken aanpassingen gemaakt die door middel van die flush ongedaan konden worden.
Legaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Legale/illegale versie?
Dit is uit mijn hoofd, had het voor het laatst twee jaar geleden maar een DNS-flush verhielp het toen volgens mij.
Pin mij hier niet op vast.
Ik had wel de 25565 port geforward (dit is geen woord neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:38 schreef MineraalWater het volgende:
Zal toch geen portforward voor nodig zijn, Is even zoeken op internet.
Ja dat kan je eens proberen, Heb je java allowed op je firewall?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik had wel de 25565 port geforward (dit is geen woord neem ik aan?![]()
) maar na de router reset dus niet meer. Even proberen of dat het is.
Oh wacht, hij stond nog wel geforward. Hmmz, vage shizzle.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat kan je eens proberen, Heb je java allowed op je firewall?
Zal ik 'm forwarden van 25565 naar 25575 of gewoon laten staan van 25565 naar 25565?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
25565 of 25575 moeten eigenlijk standaard goed werken, daar zou niks aan geforward moeten worden. Oy oy oy, wat te doen wat te doen?
Ja, gisteravond deed 'ie het gewoon nog. Ik probeerde hem net te laten connecten met servers en geeft MC Can't reach server aan.quote:
Had t topic net ff terug lezen, zag ik jullie (en mijn) nostalgie staan <3quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's verdomme een held
EEN HELD ZEG IK JE
Ja, ik had gisteravond vlak voordat ik MC afsloot een nieuwe server er bij gezet (hg server met aardig wat slots), niet eens de server bekeken want ik dacht ik bekijk hem morgen wel even.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:51 schreef MineraalWater het volgende:
He dat is wel raar..
Heb je toevallig gister een nieuwe server of iets geadd? of iets anders gedaan wat je normaal niet doet?
Verwijder die server/servers eens?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:52 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ja, ik had gisteravond vlak voordat ik MC afsloot een nieuwe server er bij gezet (hg server met aardig wat slots), niet eens de server bekeken want ik dacht ik bekijk hem morgen wel even.
Voor de rest niks anders dan wat ik normaal met MC doe.
Staan er niet meer tussen omdat ik MC in de tussentijd (sinds 'ie niet meer wilde connecten) een paar keer verwijdert en opnieuw geïnstalleerd heb.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Verwijder die server/servers eens?
Maakt niet uit, dank voor de hulp i.i.g.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:56 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja, Ja ik kan niet op MC forum is hier geblocked anders had ik nog wel wat gezocht.
Kun jij eens proberen te pingen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dank voor de hulp i.i.g.
Als ik 'm toch laat connecten dan geeft hij dit aan: [ afbeelding ]
Dat betekent dat hij ergens wordt tegengehouden denk ik? (omdat het dusdanig lang duurt om verbinding te kunnen maken)
Nop, hij geeft aan time-out bij opdracht bij elke van de 4 packages die hij heeft verzonden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kun jij eens proberen te pingen?
Windowsteken + R > CMD intypen en dan op enter drukken > ping 178.63.66.203
en dan kijken wat hij zegt bij:
Verzonden =
Ontvangen =
Verloren =
Warning - Item Racist crime? 5 Dutch culture enriching cowards demolish kid might contain content that is not suitable for all ages.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:45 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ert_kopschoptv_.html
Nekschot
Nice. Wat had je besteld?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:18 schreef MineraalWater het volgende:
PS het is gewoon al 12 uur... over 4 en een half uur al naar huis. Hopelijk is mijn pakketje dan binnen :d
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Errug nais!quote:
Baas!quote:
"Kijk jongens, en zo leg je iemand om, kom eens hier Achmed?"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Warning - Item Racist crime? 5 Dutch culture enriching cowards demolish kid might contain content that is not suitable for all ages.
Is best leuk maar ik vind het niet handig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:26 schreef AQuila360 het volgende:
Mij lijkt ook wel tof trouwens als je 2 of 3 monitors voor gamen hebt? dat je 1 beeld overal die monitors hebt?
Ooit een keer iemand een marathonsessie openTTD zien spelen met 4 schermen op één PCquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:26 schreef AQuila360 het volgende:
Mij lijkt ook wel tof trouwens als je 2 of 3 monitors voor gamen hebt? dat je 1 beeld overal die monitors hebt?
Op welke manier niet? Mij lijken die randen er tussen dan nog wel irritant maar weet niet of je dat echt merkt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is best leuk maar ik vind het niet handig.
Ik heb ook al een videokaart van +4 jaar waar 2 gig op zit, waarom zou ik een nieuwe kopen is toch hetzelfde??quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol heeft al jaren (+4 jaar) 2x24" staan....
Ja zit meer dimensie in maar je moet ook op meer dingen letten, Voor racegames is dat wel leuk maar voor FPS of iets dergelijks lijkt het mij best kut.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op welke manier niet? Mij lijken die randen er tussen dan nog wel irritant maar weet niet of je dat echt merkt?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.iex.nl/Koersen/Default.aspx
Lekker rood
Tuurlijk, geen item. Die chick in de OP is ook al wel eens meer op het randje geweest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef plopkweker het volgende:
Mag je hier lekkere schaars geklede dames posten (zolang er geen tepels/lipjes te zien zijn)?
SPOILER: Dus dan zou dit wel mogen? NSFW?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:56 schreef plopkweker het volgende:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
Plopkweker mag van mij wel blijven
LEUKER kunnen we het niet maken...quote:
quote:
Sowieso NS/ProRailquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:17 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)eten-stuk-rails.html
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Er rijden dinsdag 26 februari geen treinen tussen Rotterdam en Utrecht. Tijdens een routinecontrole is gisteren gebleken dat een stuk spoor niet meer aan de veiligheidsnorm voldoet. Het stuk spoor is ernstig versleten. Het spoor ligt bij station Capelle Schollevaar tussen Capelle aan den IJssel en Nieuwerkerk aan den IJssel. Na ontdekking van de slijtage is het treinverkeer direct stilgelegd. Prorail is bezig om het stuk spoor te vervangen.
jaren aan de dood ontsnapt weer dus[ afbeelding ]
De dood ontloop je niet!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:17 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)eten-stuk-rails.html
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Er rijden dinsdag 26 februari geen treinen tussen Rotterdam en Utrecht. Tijdens een routinecontrole is gisteren gebleken dat een stuk spoor niet meer aan de veiligheidsnorm voldoet. Het stuk spoor is ernstig versleten. Het spoor ligt bij station Capelle Schollevaar tussen Capelle aan den IJssel en Nieuwerkerk aan den IJssel. Na ontdekking van de slijtage is het treinverkeer direct stilgelegd. Prorail is bezig om het stuk spoor te vervangen.
jaren aan de dood ontsnapt weer dus[ afbeelding ]
Acht uitstellen vind ik op zich ook geen probleemquote:
Ja had ik een paar dagen geleden hier ook al gevraagd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
Waarom al die drama om paardenvlees..
Omdatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
Waarom al die drama om paardenvlees..
Paardenrookvleesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja had ik een paar dagen geleden hier ook al gevraagd.
Krijg nu eigenlijk wel zin in een stukje paard.
de fuckquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
WEJO IK ZETTE NET BIJNA MIJN HEADSET OP ZIT ER EEN OORWORM IN!
Gadverdammequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
VERBRANDEN DAT DING EN NIEUWE HEADSET KOPEN!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
Jij mag hier alles!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Le Sirs Club? Dus ik mag hier als Lady niet komen?.
Awww.... lief...quote:
Ik weet niet of ik dat durf hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
AdoraBella doe je ook mee om SOON een andere SC weer te invaden?
Pleaseequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww.... lief...
[..]
Ik weet niet of ik dat durf hoor.
quote:
Weet je ook gelijk waarom dat beest zo heet!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
Godver niemand van jullie harteloze kutkneusjes wenst hem even beterschap en vraagt hoe het nu gaatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Kut griep, 4 dagen op bed gelegen en kan amper voedsel binnen houden.
Kom ook op de Feed the beast server. info is in het mc topicquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Le Sirs Club? Dus ik mag hier als Lady niet komen?.
Dit is toch het MC topicquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
Kom ook op de Feed the beast server. info is in het mc topic
Fuck dit, we bellen Fleemco en vragen om nieuwe SC leden, deze harteloze boevenclub kunnen we missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Een beetje beter Aldie, dank u voor uw medeleven.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fuck dit, we bellen Fleemco en vragen om nieuwe SC leden, deze harteloze boevenclub kunnen we missen als kiespijn. :-D
Ja ik houd het allemaal niet bij aldie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Te laat voor berouw
Hey mijnwerkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |