Ja zit meer dimensie in maar je moet ook op meer dingen letten, Voor racegames is dat wel leuk maar voor FPS of iets dergelijks lijkt het mij best kut.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op welke manier niet? Mij lijken die randen er tussen dan nog wel irritant maar weet niet of je dat echt merkt?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.iex.nl/Koersen/Default.aspx
Lekker rood
Tuurlijk, geen item. Die chick in de OP is ook al wel eens meer op het randje geweest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef plopkweker het volgende:
Mag je hier lekkere schaars geklede dames posten (zolang er geen tepels/lipjes te zien zijn)?
SPOILER: Dus dan zou dit wel mogen? NSFW?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:56 schreef plopkweker het volgende:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
Plopkweker mag van mij wel blijven
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
Plopkweker mag van mij wel blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |