Of pools/Russischquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
nee mang, engels is meestal t origineel. voice overs zuigen.
de enige ergere variant dan de nederlandse VO's zijn de duitse.
Spongebob in het duitsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
nee mang, engels is meestal t origineel. voice overs zuigen.
de enige ergere variant dan de nederlandse VO's zijn de duitse.
wat laat je bezorgen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:21 schreef MineraalWater het volgende:
Maar om even ergens anders over te praten!
Pakketbezorger is onderweg.
Hoewel ik het leuk vond om weer eens rond te lopen in 2007, heb ik er echt géén zin om al mn skills weer te levellenquote:
het werkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Werk maken op de ene, films kijken op de andere?
Nah vooral voor Photoshop enzo, En altijd handig om skype/commands op het andere scherm te hebben als je aan het gamen bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Werk maken op de ene, films kijken op de andere?
2004 thunderbirds was anders ook zwaar kutquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:24 schreef richardbaalman het volgende:
nu we toch over series praten, de ''nieuwe'' looney tunes in 3d en garfield in 3d ZUIGEN. oude classics worden vernacheld. het lijkt de overheid wel ZO slecht.
niiiicequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nah vooral voor Photoshop enzo, En altijd handig om skype/commands op het andere scherm te hebben als je aan het gamen bent.
Straks 2 Dell U2312HM 23" LED met IPS panel thuis staan dan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
2004 thunderbirds was anders ook zwaar kut
neen mang, geen luie surinaamse schermenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dus we kunnen stellen dat hij een niet-Rafias beeldscherm heeft gekocht?
Oude Thunderbirdsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:25 schreef richardbaalman het volgende:
[..]hele franchise verkankerd in een paar maand tijd.
film was echt slecht.
nu mis ik opa, ik keek de oude serie altijd met hem op de bank, had alles op VHS. goede tijden
?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Thanks
JAJA GTA SA MUZIEK OP RADIO 2!
ik weet, wat denk je wat er rond ''vloog'' als de rode feeks in huis weer eens bezig was?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Oude Thunderbirds!
Heb nog al die gietijzeren speelgoed daarvan liggen
Kom ook hard aan als je ze laat vallen trowuens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |