kostat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nah vooral voor Photoshop enzo, En altijd handig om skype/commands op het andere scherm te hebben als je aan het gamen bent.
Straks 2 Dell U2312HM 23" LED met IPS panel thuis staan dan.
Smerig tuigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:45 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ert_kopschoptv_.html
Nekschot
Tegen de muur met die vuilniszakken!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Smerig tuig![]()
Hopelijk komt er weer een klopjacht om ze te vinden.
MC servers er uit misschien?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:07 schreef plopkweker het volgende:
Op een of andere manier maakt minecraft geen verbinding meer met servers... Wat kan ik hier aan doen zoal? Ik heb minecraft al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, firewall uitgezet etcetera alleen hij geeft telkens aan can't reach server. Ik dacht eerst dat die server down was, maar hij geeft het bij al m'n opgeslagen servers aan (stuk of 10).
Allemaal?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
MC servers er uit misschien?
Ik ben een schavuit! Vierendeel mij!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
omg plopkweker plaatste een random link, pak hem Sting!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En je mocht best een random link plaatsen hoor, is juist handig zodat de mensen die thuis zijn even voor je kunnen checken
Legaal zo te zien aan dat ipquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Legale/illegale versie?
Dit is uit mijn hoofd, had het voor het laatst twee jaar geleden maar een DNS-flush verhielp het toen volgens mij.
Pin mij hier niet op vast.
Hmm dat zou nog eens goed kunnen, Heb net gepinnged naar de server (IP van die domain is 178.63.66.203) en die ontvangt gewoon alles.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar volgens mij had ik er juist last van toen ik van een illegale versie naar een legale ging, volgens mij had de illegale versie om online te werken aanpassingen gemaakt die door middel van die flush ongedaan konden worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |