Frea down, frea down! i repeat FREA DOWN, MISSION ACCOMPLISHED BITCH!!@$##%@$^t#%$^%quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:28 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
ik weet, wat denk je wat er rond ''vloog'' als de rode feeks in huis weer eens bezig was?
''thunderbirds are go'' AAAAAAAAAAUW
voor de Fok!ers die niet bekend zijn met ons, Flodder450 is een klasgenoot.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Frea down, frea down! i repeat FREA DOWN, MISSION ACCOMPLISHED BITCH!!@$##%@$^t#%$^%
Foster's Home for Imaginary Friendsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alrigthy kids, hier het godtier tekenfilm lijstje. Geen dankjes.
El Tigre: Adventures of Manny Riviera, Adventure Time, Fairly Odd Parents, Angry Beavers, Foster's Home for Imaginary Friends, Gundam Wing, Dragonball Z en uhm.. uhm..
Maar, ik ken een paar meiden met rood haar, en die zijn wel fucking lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:31 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
voor de Fok!ers die niet bekend zijn met ons, Flodder450 is een klasgenoot.
een ''Frea'' is een dwerg met een buik als een olietanker, rood haar en ego to match.
vermijd deze dingen in het wild, 3 maanden tot jacht seizoen
Van dat team werken nu een paar mensen aan MLP:Friendship is magicquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Foster's Home for Imaginary FriendsDat vond ik echt een vette serie.
misschien toch maar eens gaan kijken dan....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Van dat team werken nu een paar mensen aan MLP:Friendship is magic
van het vet kunnen ze de komende 77465453645 jaar nog soep trekkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Maar, ik ken een paar meiden met rood haar, en die zijn wel fucking lekker
jouwn zus moeten we gewoon in afrika uitzetten, hebben ze tot kerst 2050 te eten!
Tja hun moeten ook geld verdienenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Van dat team werken nu een paar mensen aan MLP:Friendship is magic
Heb het ooit 1 keer gezien, vond er geen bal aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
misschien toch maar eens gaan kijken dan....
het team erachter was geweldig
Voetbalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bale speler van het jaar volgens AVB![]()
![]()
![]()
Doe dan Messi of Ronaldo as per usual, RVP voor zijn carrying van Arsenal naar #4 en voortzetting van het scoren van gelijkmakers en winners bij ManU, Zlatan voor zijn goede seizoen + goal van het jaar, Balotteli voor het hebben van een uitstekend seizoen en het dragen van Italie naar de finale EK of last but not least Falcao voor een eveneens machtig seizoen.
Maar niet Bale![]()
![]()
Niet doen. De serie is prima geproduceerd, maar heeft echt verhaallijnen van drie keer kut en niks, geen enkele spanning en gewoon.. tsja... is voor zesjarige meidjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
misschien toch maar eens gaan kijken dan....
het team erachter was geweldig
toch blijft adventure time het beste.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb het ooit 1 keer gezien, vond er geen bal aan.
Die serie is wel berensterk, jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Foster's Home for Imaginary FriendsDat vond ik echt een vette serie.
Fairly odd parentsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die serie is wel berensterk, ja
Fairly Odd Parents heb ik een keertje compleet gedownload maar nog niet aan toegekomen, maar is wel leuk voor af en toe tussendoor.
El Tigre zoek ik al jaaaaaaaren om te downloaden, alleen die kutgame ervan is te vinden![]()
![]()
Pff nergens op Usenet/Torrents te vinden?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die serie is wel berensterk, ja
Fairly Odd Parents heb ik een keertje compleet gedownload maar nog niet aan toegekomen, maar is wel leuk voor af en toe tussendoor.
El Tigre zoek ik al jaaaaaaaren om te downloaden, alleen die kutgame ervan is te vinden![]()
![]()
Torrents iig niet, op Usenet heb ik niet gekeken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Pff nergens op Usenet/Torrents te vinden?
Zal thuis is kijken voor je.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Torrents iig niet, op Usenet heb ik niet gekeken.
Je bent de liefstequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zal thuis is kijken voor je.
Ghehequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je bent de liefste![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |