normaal echt niet maar bij haar welquote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef _GdR_ het volgende:
jouw 'vriendin' slaapt bij een andere gozer en jij accepteert dat? Vervolgens gaat ze nog lopen bitchen tegen je dat je niet met een vriendin van haar mag omgaan?
wow :|
Dit, heel simpel.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef PeterPastoor het volgende:
Als zij van jou verlangt dat je niet meer met haar beste vriendin omgaat, mag het andersom ook zo zijn natuurlijk met die vriend van haar.
Dat. Verbieden mag wel of niet en dan altijd beide kanten uit. Klaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef PeterPastoor het volgende:
Als zij van jou verlangt dat je niet meer met haar beste vriendin omgaat, mag het andersom ook zo zijn natuurlijk met die vriend van haar.
dat van dat slapen wist ik niet, dat hoorde ik 5 min voor ze ging slapenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef kovenant het volgende:
ik zit wel onder de plak, maar lang niet zo erg als jou als ik dit zo hoor.
dat accepteer je toch niet ??
eigenlijk zei ze dat ze thuis niet meer welkom was die nachtquote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef fathank het volgende:
Welke goede reden had ze om ineens te besluiten om daar te blijven slapen?
Ik gok een nat grotje en een dikke zwans.
Geloof mij, die hebben niet geslapen. althans niet 5 min nadat je dat whatsappje kreeg. Waarschijnlijk durfde ze niet te bellen omdat zijn hoofd al tussen dr benen zat en dr ademhaling niet meer onder controle had. Dus dan maar een whatsappje.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef kable het volgende:
[..]
dat van dat slapen wist ik niet, dat hoorde ik 5 min voor ze ging slapen
Dat zou ik eens checken bij pa&ma..waarschijnlijk denken die dat ze bij jou was.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef kable het volgende:
[..]
eigenlijk zei ze dat ze thuis niet meer welkom was die nacht
heel toevallig kom ze idd niet bellenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Geloof mij, die hebben niet geslapen. althans niet 5 min nadat je dat whatsappje kreeg. Waarschijnlijk durfde ze niet te bellen omdat zijn hoofd al tussen dr benen zat en dr ademhaling niet meer onder controle had. Dus dan maar een whatsappje.
zal ik doenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zou ik eens checken bij pa&ma..waarschijnlijk denken die dat ze bij jou was.
maak het dan maar direct uit. Als er geen vertrouwen is in een relatie is het geen relatie.quote:
komende donderdagquote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Deetch het volgende:
Een relatie werkt alleen op basis van gelijkheid dus als jouw vriendin liever heeft dat je niet met bepaalde mensen omgaat en jij doet dat lijkt het me niet meer dan redelijk dat zij zich niet door een vent uit laten wonen die jij niet vertrouwt.
Tijd voor een serieus gesprek, face-to-face en dus niet facebook-to-facebook of via twitter, whatsap of de grote klok.
dat is het probleem, ik vertrouw haar wel maar heb totaal niet en ik ken hem goed genoegquote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Deetch het volgende:
[..]
maak het dan maar direct uit. Als er geen vertrouwen is in een relatie is het geen relatie.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef kable het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik vertrouw haar wel maar hem totaal niet en ik ken hem goed genoeg
lijkt me een van de items om donderdag te bespreken.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef kable het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik vertrouw haar wel maar heb totaal niet en ik ken hem goed genoeg
Kon ze niet bij jou langsgaan?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef kable het volgende:
[..]
Van wie niet? Haar ouders?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef kable het volgende:
[..]
ze was die dag bij hem en toen bleef ze daar maar slapen omdat ze niet naar huis mocht..
En hoe reageerde jij daarop? Met een 'okay'?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef kable het volgende:
[..]
dat van dat slapen wist ik niet, dat hoorde ik 5 min voor ze ging slapen
"oooh euhm okee, je zou toch eerst naar huis toe ?" en toen zei ze dat ze het later wel zou uitleggenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
En hoe reageerde jij daarop? Met een 'okay'?
Vind het maar een apart verhaal.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef kable het volgende:
[..]
ze was die dag bij hem en toen bleef ze daar maar slapen omdat ze niet naar huis mocht..
Ik vind het verhaal steeds vreemder worden (niet van jouw kant, maar van haar).quote:Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef kable het volgende:
[..]
"oooh euhm okee, je zou toch eerst naar huis toe ?" en toen zei ze dat ze het later wel zou uitleggen
En toen?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef kable het volgende:
[..]
"oooh euhm okee, je zou toch eerst naar huis toe ?" en toen zei ze dat ze het later wel zou uitleggen
Je vertrouwt haar. Maar hem niet. Vertrouw je er wel op dat hij niks doet wat zij niet wil?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef kable het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik vertrouw haar wel maar heb totaal niet en ik ken hem goed genoeg
Raar verhaal en dit kon wel eens een schot in de roos zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef Migwi het volgende:
Die heeft daar haar zure sloot laten uitlikken door die gozer en nu mag jij niet met die vriendin omgaan, die dat dus weet, want die zou zich wel eens kunnen verspreken. Soort van damage control dus.
Als ze niet naar huis mocht, kon ze toch ook ipv bij hem slapen naar jou gaan? Hoe ver wonen jullie van elkaar?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef kable het volgende:
[..]
Vreemd, ouders zijn doorgaans eerder wat overbeschermend als het over crashadresjes van hun dochter gaat.quote:
ze weet dat ik hem niet vertrouw,quote:Op maandag 25 februari 2013 13:29 schreef erodome het volgende:
Met elkaar praten lijkt me handig...
Waarom wil ze niet dat je close wordt met die vriendin? Heb jij je twijvels over die jongen wel duidelijk neergelegd, heb je verteld hoe je je erbij voelt als zij daar blijft slapen?
Heb het niet over elkaar verbieden om met mensen om te gaan, heb het over hoe je met die mensen omgaat, hoe je daarin rekening met elkaar kunt houden.
Soms is dat door twijvels weg te praten, soms is dat door het contact op een "veilige" manier te doen.
Als jij die vriendin nu net kent is het wat vergaand om daar gelijk diepe relatiegesprekken mee te hebben, zeker voordat je die met je eigen partner hebt besproken.(er is niet alleen lichamelijke trouw, er is ook geestelijke trouw)
Misschien is het beter die vriendin eerst beter te leren kennen in de aanwezigheid van je eigen partner. Net zoals het misschien beter is als zij die gozer en jou wat vaker bij elkaar zet en het verdere contact wat beperkt, zeker geen slaperijen zolang er onzekerheden zijn.
vanaf die jongen ze huis is het met de bus een half uurtjequote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Als ze niet naar huis mocht, kon ze toch ook ipv bij hem slapen naar jou gaan? Hoe ver wonen jullie van elkaar?
kloptquote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vreemd, ouders zijn doorgaans eerder wat overbeschermend als het over crashadresjes van hun dochter gaat.
Er van uitgaande dat ze nog onder de 20 is..
Beter luister je gewoon, vrouwen hebben het kutje..quote:Op maandag 25 februari 2013 13:33 schreef kable het volgende:
nu MOET ik echt weg anders kan ik nieuw werk zoeken, doegh
Praat dan eens serieus met elkaar, alleen praten over wel of niet verbieden is onzinnig. Praten over hoe en wat in die omgang is vele malen zinniger. Praten over waarom je onzekerheden hebt, hoe je die bij jezelf kan oplossen en bij je partner kan wegnemen is erg belangerijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef kable het volgende:
[..]
ze weet dat ik hem niet vertrouw,
ze weet ook dat ik hem al heel lang ken ik hoef hem niet te leren kennen, hij heeft 6 jaar lang tegenover me gewoond en heeft zelfs iets met me nicht gehad
nog niet overlegt, die vriendin vroeg wat er aan de hand was dus vertelde ik hoe ik me erbij voelde, aangezien zij de enige was met gezond verstand want me beste vriend wou al naar het huis van die jongen toequote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb je het al gechecked bij haar ouders? Meiden kunnen meestal wel vrienden zijn met mannen (friendzone! - vanuit mannen ligt dat misschien ingewikkelder) maar ik kan me voorstellen dat je die sleepover niet heel fijn vindt, maar vanuit haar kant hoeft het toch niet per se iets te betekenen? Zover ik begrijp is dit de eerste keer dat ze bij die vent slaapt en alleen omdat het nodig was. Als ze verder niet vraagt of ze d'r nog eens kan slapen, zou ik er niet per se iets achter zoeken.
Ze kan je inderdaad niet verbieden dat je met haar beste vriendin omgaat, maar ik snap wel wat ze bedoelt: je zegt immers dat ze niet wil dat jij met haar beste vriendin over jullie relatie praat (dit beeld krijg ik althans uit de OP). Dat zou ik ook niet heel chill vinden. Problemen los je toch binnen de relatie op en om ze dan neer te leggen bij haar beste vriendin en met haar te praten over wat je niet leuk vindt dat je vriendin (die dus haar beste vriendin is) doet. Zou ik ook niet om staan te springen.
Ik zou gewoon nogmaals duidelijk maken dat je je echt niet prettig voelt bij haar hechte contact met die kerel en verder zeggen dat ze je niets kan verbieden (vice versa ook natuurlijk). En ik zou wel oppassen met wat je tegen d'r beste vriendin zegt over jullie relatie, maar dat je wel met d'r blijft omgaan.
Moest jij niet aan het werk? Nu je relatie wellicht op losse schroeven staat zou het wel extra lullig zijn dat je door haar ook nog eens je bijbaan zou verliezenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef kable het volgende:
[..]
nog niet overlegt, die vriendin vroeg wat er aan de hand was dus vertelde ik hoe ik me erbij voelde, aangezien zij de enige was met gezond verstand want me beste vriend wou al naar het huis van die jongen toe
(zit op tel)
ik bezorg bij een shaorma zaakquote:Op maandag 25 februari 2013 14:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Moest jij niet aan het werk? Nu je relatie wellicht op losse schroeven staat zou het wel extra lullig zijn dat je door haar ook nog eens je bijbaan zou verliezen
En bij jou was ze ook niet welkom?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef kable het volgende:
[..]
Ergo: als het nodig is om elkaar dingen te verbieden, is het ook geen relatie.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Deetch het volgende:
[..]
maak het dan maar direct uit. Als er geen vertrouwen is in een relatie is het geen relatie.
Jaahaaaaquote:Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef kable het volgende:
[..]
oh god. Stop gewoon met jezelf zo te pijnigen Het is niet nodig en niet verstandig om zulke sociale relaties te doorstaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:56 schreef kable het volgende:
nou was me vriendin zaterdag bij die jongen die ik niet vertrouw en opeens vertelde ze me s'avonds dat ze ook nog even bij hem bleef slapen
Zucht...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Dit bedoel ik nou. Nederlanders, zijn democraten!
Tja als het qua vertrouwen goed zit zie ik geen problemen wat het bij mannelijke vrienden slapen betreft, maar in dit geval lijkt het er op dat dat niet het geval is.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:24 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ts, - Niet doen. -. Serieus, dit bedoel ik met democraten! Jullie hebben een relatie? En zij gaat bij jouw vriend slapen? Hoort zij niet bij jou te slapen? Ipv hem? Wat een slet hey!
als je het heel goed leest, dan begrijp je me vast!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:32 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Zucht...
http://www.woordenlijst.eu/woord_details.php?woordid=DEMOCRAAT
Dit bedoel ik nou, sommige mensen gebruiken bestaande woorden waar ze zelf een andere betekenis aan geven. En vinden het dan vaak vervelend als ze verkeerd begrepen worden.
JEETJE, meen je dit nou?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tja als het qua vertrouwen goed zit zie ik geen problemen wat het bij mannelijke vrienden slapen betreft, maar in dit geval lijkt het er op dat dat niet het geval is.
In een relatie met vertrouwen mag je best een democratie hebben op zich. En kan iemand ook wel eens bij een ander blijven slapen ookal is het iemand van het andere geslacht. (Al is het ook wel logisch dat het niet echt wenselijk is want het blijft achterdocht scheppen. Zeker bij iemand zoals de TS beschrijft.) Al zou je met een democratie met maar 2 mensen bij onenigheid altijd op 50-50 uitkomen en heb je er eigenlijk nog steeds geen reet aan. Ik zou je adviseren om een andere iets meer op de situatie gebaseerde analogie te verzinnen. Een relatie zonder autoriteit of zo.quote:
Ja dat dacht ik ook altijd van te voren, totdat je echt verliefd bent en dan zie je het gene waar je van te voren voor jezelf zo duidelijk over was ineens door de vingers. Sterker nog de negatieve punten wimpel je af en de positieve punten ga je nog meer verheerlijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:44 schreef habitue het volgende:
Call me old fashioned, als mijn vriendin zomaar bij een gozer blijft slapen waar van ze zelf ook wel weet dat hij een oogje op haar heeft kan ze per direct vertrekken.
Ik verbied de mijne niks, maar als ze zomaar onaangekondigd bij een andere kerel besluit te blijven slapen dan is het toch tijd voor een pittig gesprek lijkt me zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:20 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Ergo: als het nodig is om elkaar dingen te verbieden, is het ook geen relatie.
hier kan ik me in inleven hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook altijd van te voren, totdat je echt verliefd bent en dan zie je het gene waar je van te voren voor jezelf zo duidelijk over was ineens door de vingers. Sterker nog de negatieve punten wimpel je af en de positieve punten ga je nog meer verheerlijken.
Laat het ons even weten TS?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:08 schreef kable het volgende:
ik heb echt een hoop goeie tips gezien en ben blij met iedereen ze verschillende mening en kijk op de situatie, ik ga met me vriendin praten en dan zie ik het wel,
allemaal bedankt voor de hulp
Nope.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef kable het volgende:
ook een manier om te zorgen dat er geen reacties meer geplaatst worden tijdelijk ?
quote:
quote:
Volgens mij is die jongen geen vriend van TS.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:29 schreef Faeroer het volgende:
Bros before hos. Je neukt de vriendin van je bro niet, klaar. Ongeschreven regel.
Dat zij met hem slaapt voor wat voor reden dan ook is not done, ze kan desnoods even een taxi nemen. Ik ben bang voor je dat zij nu wat anders aanvoelt. Die bro moet je ook dumpen trouwens.
Dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:35 schreef Life2.0 het volgende:
ze neukt die ander, haar vriendin weet het en ze is bang dat het eruit floept..
vroeger wel, maar we hebben al een verleden samenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:23 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen geen vriend van TS.
Als je haar 100% vertrouwd dan hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:21 schreef kable het volgende:
[..]
ik ben het al aan het uitwerken en dit heeft ook ze eigen topic maar oke,
ik vertrouw haar 100% alleen hem niet en ik ken hem genoeg om te weten dat hij niet te vertrouwen is
waar ik ook mee zit is of hij haar grenzen respecteerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als je haar 100% vertrouwd dan hoef je je geen zorgen te maken.
Dan kan ze haar eigen grenzen bepalen.
Als ze daar overheen stapt, dan kun je haar alsnog aan de kant schoppen.
Ben het wel met je eens dat dit wel het bekende "kat op het spek binden is".
Als zij haar grenzen aangeeft en hij stapt daar overheen dan kan ze alsnog de keuze maken hem niet meer te zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef kable het volgende:
[..]
waar ik ook mee zit is of hij haar grenzen respecteerd
das waarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als zij haar grenzen aangeeft en hij stapt daar overheen dan kan ze alsnog de keuze maken hem niet meer te zien.
Tenzij ze het fijn vind dat hij de over de grens stapt.
Dan was ze niet de ware voor je en kun je op zoek naar iemand die dat wel is.
Dit...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef _GdR_ het volgende:
jouw 'vriendin' slaapt bij een andere gozer en jij accepteert dat? Vervolgens gaat ze nog lopen bitchen tegen je dat je niet met een vriendin van haar mag omgaan?
Dus dat wou ik zeggenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef _GdR_ het volgende:
We zijn een paar dagen verder. Wat hebben jullie besproken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef kable het volgende:
[..]
das waar, ik weet niet of de tekst onder je naam recent is haha maar gefeliciteerd
klinkt logische, maar ik wil er toch op terug komen dat ik haar wel vertrouw. ik weer gewoon dat hij niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er zoveel jongens reageren met dat het sowieso not done is om het bij wijze van ''toe te staan'' dat je vriendin bij een jongen slaapt. Ik dacht eigenlijk dat mijn vriend éen van de weinige was die zo jaloers was. Als het toch gewoon een vriend is. Ik heb zo vaak gehad dat ik bij een vriendin was en dat het gezellig was en wat later was, dan is het gezelliger om er een sleepover van te maken dan 's nachts nog een heel end terug te fietsen door de kou, in je eentje als meisje zijnde. Dat kan toch ook gewoon met een mannelijke vriend gebeuren?
''Ik vertrouw haar wel maar hem niet'', is sowieso dikke bs. Als je haar vertrouwd, weet je dat ze er niet op in zou gaan. Al vind ik het in deze situatie inderdaad ook wel raar dat ze zo met die vriend van haar om gaat, terwijl ze weet dat hij wel interesse in haar heeft (als zij iets zou proberen bij hem, zou hij wss niet weigeren). Alsof ze zijn aandacht wel een beetje interessant vind.
Nu is deze situatie wel een beetje vreemd, maar ik zou het zelf wel een beetje vreemd vinden als mijn vriend opeens veel omgaat en vrienden wordt met mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin is ook de persoon aan wie ik vanalles over mijn vriend vertel, zowel positief als negatief, iemand die niet oordeeld. Ik zou het niet zo tof vinden als zij ook zijn irritaties over mij te horen krijgt. Of dat ik haar opbel om iets leuks te gaan doen en dat ze zegt dat ze al iets te doen heeft, met mijn vriend. Hoe zou je het zelf vinden als jouw vriendin los van jou ineens veel om zou gaan met jouw beste vriend?
Maarja ik weet het natuurlijk ook niet, misschien is ze inderdaad wel vreemdgegaan, heeft ze het tegen haar beste vriendin verteld. Die denkt dan weer ''dit is mijn kans'', en gaat met jou whatsappen omdat het haar zogenaamd toevallig opviel dat je tweets anders waren (terwijl ze misschien gewoon weet waar jouw vriendin op dat moment is en ze gewoon aanneemt dat je humeurig bent). Als het vreemdgaan dan uitkomt, zal zij haar schouder aan jou aanbieden. Of misschien is het wel gewoon niks, was het laat, ouders deden moeilijk, ze bleef daar maar gewoon tot de ochtend en moet er aan wennen dat jij ineens met haar beste vriendin omgaat. Who knows.
Dit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:36 schreef BadObsession het volgende:
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Ze vertrouwt jou niet met haar vriendin, omdat ze zelf met die gast aan het rommelen is.
Wedden om een biertje dat ik gelijk heb?
Sowieso Two and a Half menquote:
We zijn errug nieuwsgierigquote:
Als je haar vertrouwt is het irrelevant of je hem vertrouwt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:48 schreef kable het volgende:
[..]
klinkt logische, maar ik wil er toch op terug komen dat ik haar wel vertrouw. ik weer gewoon dat hij niet te vertrouwen is
dit inderdaad. maf wijf.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:00 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Dit...
Als mijn vriendin dit zou flikken is het meteen over.. is ze gek ofzo?
Wat ben jij vreselijk naiefquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er zoveel jongens reageren met dat het sowieso not done is om het bij wijze van ''toe te staan'' dat je vriendin bij een jongen slaapt. Ik dacht eigenlijk dat mijn vriend éen van de weinige was die zo jaloers was. Als het toch gewoon een vriend is. Ik heb zo vaak gehad dat ik bij een vriendin was en dat het gezellig was en wat later was, dan is het gezelliger om er een sleepover van te maken dan 's nachts nog een heel end terug te fietsen door de kou, in je eentje als meisje zijnde. Dat kan toch ook gewoon met een mannelijke vriend gebeuren?
''Ik vertrouw haar wel maar hem niet'', is sowieso dikke bs. Als je haar vertrouwd, weet je dat ze er niet op in zou gaan. Al vind ik het in deze situatie inderdaad ook wel raar dat ze zo met die vriend van haar om gaat, terwijl ze weet dat hij wel interesse in haar heeft (als zij iets zou proberen bij hem, zou hij wss niet weigeren). Alsof ze zijn aandacht wel een beetje interessant vind.
Nu is deze situatie wel een beetje vreemd, maar ik zou het zelf wel een beetje vreemd vinden als mijn vriend opeens veel omgaat en vrienden wordt met mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin is ook de persoon aan wie ik vanalles over mijn vriend vertel, zowel positief als negatief, iemand die niet oordeeld. Ik zou het niet zo tof vinden als zij ook zijn irritaties over mij te horen krijgt. Of dat ik haar opbel om iets leuks te gaan doen en dat ze zegt dat ze al iets te doen heeft, met mijn vriend. Hoe zou je het zelf vinden als jouw vriendin los van jou ineens veel om zou gaan met jouw beste vriend?
Maarja ik weet het natuurlijk ook niet, misschien is ze inderdaad wel vreemdgegaan, heeft ze het tegen haar beste vriendin verteld. Die denkt dan weer ''dit is mijn kans'', en gaat met jou whatsappen omdat het haar zogenaamd toevallig opviel dat je tweets anders waren (terwijl ze misschien gewoon weet waar jouw vriendin op dat moment is en ze gewoon aanneemt dat je humeurig bent). Als het vreemdgaan dan uitkomt, zal zij haar schouder aan jou aanbieden. Of misschien is het wel gewoon niks, was het laat, ouders deden moeilijk, ze bleef daar maar gewoon tot de ochtend en moet er aan wennen dat jij ineens met haar beste vriendin omgaat. Who knows.
Dit dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef _GdR_ het volgende:
De naïviteitquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Adverteerhier het volgende:
En als het andersom zou zijn?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef Adverteerhier het volgende:
Misschien wel, maar ik zou het alsnog niet zo tof vinden als mijn vriend mij zou ''verbieden'' om bij een mannelijke vriend te slapen.
Hoe reageer jij wanneer je vriend plotseling laat in je avond aan jou mededeelt (het is al besloten) dat hij bij een vriendin zal slapen, waarvan jij weet dat die vriendin hem leuk vond voordat jullie wat hadden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef Adverteerhier het volgende:
Misschien wel, maar ik zou het alsnog niet zo tof vinden als mijn vriend mij zou ''verbieden'' om bij een mannelijke vriend te slapen.
Tsja, en je vriend vindt het niet zo tof DAT je bij een mannelijke vriend blijft slapen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef Adverteerhier het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik zei toch juist dat ik deze situatie anders vind? Ik heb het toch zeker over een normale vriendin die hem niet leuk zou vinden. Als hij toch bij een vriendin blijft slapen die ook gewoon een bank of logeerkamer heeft en het is bijvoorbeeld een goede vriendin van hem. Dan zeg ik veel plezier en sms maar als je naar huis komt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe reageer jij wanneer je vriend plotseling laat in je avond aan jou mededeelt (het is al besloten) dat hij bij een vriendin zal slapen, waarvan jij weet dat die vriendin hem leuk vond voordat jullie wat hadden?
'Okay, is goed schat'?
Laten we even stellen dat je vriend dat inderdaad doet. Blijf je dan alsnog slapen? Je weet inmiddels dat hij het niet wil.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:19 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik snap echt wel dat jongens het geen fijn idee vinden dat hun vriendin bij een ''andere'' jongen blijft slapen, dat mogen ze naar mijn mening ook echt wel uitspreken.
Wel als het om een beste vriend zou gaan, of als het op een feest in een andere stad is, en dat er meerdere mensen (op de bank, logeerkamer) blijven slapen. Als het om een oppervlakkige vriend zou gaan die hem niet lekker zit, doe ik hem liever een lol en blijf ik gewoon thuis. Ik vind het wel anders als een vriend thuis zou wonen en ik op z'n slaapkamertje zou kunnen blijven slapen, dan slaap ik er sowieso niet. Maarja, hoe vaak komt er uberhaupt een situatie voor dat je bij een vriend van het andere geslacht blijft slapen. Het is niet dat ik wekelijks voor die keuze sta of die discussie voer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we even stellen dat je vriend dat inderdaad doet. Blijf je dan alsnog slapen? Je weet inmiddels dat hij het niet wil.
En wat als dat persoon al jarenlang tot je beste vrienden behoort, vindt je het dan nog normaal dat je kersverse partner dat verbied?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we even stellen dat je vriend dat inderdaad doet. Blijf je dan alsnog slapen? Je weet inmiddels dat hij het niet wil.
Laat ik even vooropstellen dat ik van Turkse komaf ben, en alleen daardoor hier verschillend over denk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:16 schreef erodome het volgende:
[..]
En wat als dat persoon al jarenlang tot je beste vrienden behoort, vindt je het dan nog normaal dat je kersverse partner dat verbied?
Zou jij iemand die je als zeer goede vriend ziet zo aan de kant zetten omdat je nieuwe partner dat niet ziet zitten?
Ik ben niet Turks en zou dat ook niet doen hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat ik even vooropstellen dat ik van Turkse komaf ben, en alleen daardoor hier verschillend over denk.
Ik mis de 'waarom' in je vraag. Wat is de reden dat mijn nieuwe partner zoiets zegt? Bij mij zou het namelijk niet eens in me opkomen om bij een andere vrouw te gaan slapen terwijl ik een relatie heb. Of, mocht het toch nog voorkomen, zou ik het eerst bespreken met mijn vriendin.
Sowieso is het in 'ons' cultuur heel anders qua slapen bij elkaar (overnachten) tussen man en vrouw. Ik durf zelfs te stellen dat het logisch voor zowel mijn vriendin (ook een hier geboren Turk) als mij is dat de geschetste situatie in de OP 'not done' is, en dat je het gewoon niet doet. Dat wordt dan wel op een andere manier opgelost dan blijven overnachten.
Ja, heeft ze nu met 'm geneukt of nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:39 schreef zarGon het volgende:
Je laat de belangrijkste details achterwege. En heb je eigenlijk überhaupt een beetje geïrriteerd/kwaad gereageerd?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, heeft ze nu met 'm geneukt of niet
Maar wat als je al veel vaker bent blijven slapen bij die vriend(van het andere geslacht), als je die al ruim voor je relatie kende? Het gaat dan niet om een "waarom", maar om iets wat vrij normaal was in het leven van dat persoon.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat ik even vooropstellen dat ik van Turkse komaf ben, en alleen daardoor hier verschillend over denk.
Ik mis de 'waarom' in je vraag. Wat is de reden dat mijn nieuwe partner zoiets zegt? Bij mij zou het namelijk niet eens in me opkomen om bij een andere vrouw te gaan slapen terwijl ik een relatie heb. Of, mocht het toch nog voorkomen, zou ik het eerst bespreken met mijn vriendin.
Sowieso is het in 'ons' cultuur heel anders qua slapen bij elkaar (overnachten) tussen man en vrouw. Ik durf zelfs te stellen dat het logisch voor zowel mijn vriendin (ook een hier geboren Turk) als mij is dat de geschetste situatie in de OP 'not done' is, en dat je het gewoon niet doet. Dat wordt dan wel op een andere manier opgelost dan blijven overnachten.
Like that happens, ever.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:55 schreef erodome het volgende:
Maar wat als iemand al langer je vriend is, je daar close mee om bent gegaan altijd, daar bent blijven slapen en alles erop en eraan behalve seks.
Tuurlijk gaat dit dan wel over echt alleen blijven slapen, eigenlijk ook niet in hetzelfde bed ofzo.
Aan de lopende band om eerlijk te zijn...quote:
en nu de detailsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef kable het volgende:
ik heb met me vriendin gepraat, ik heb haar uitgelegd over hoe ik erover dacht en dat ik liever niet wil dat ze bij die kerel blijft slapen, ze zei dat ze het begreep etc. dus dat is klaar, voor de rest heeft zei me uitgelegd waarom ze liever niet heeft dat ik bevriend raak het haar beste vriendin en ik zie de logica ervan,, verder is er niet veel te vertellen denk ik, we hebben het uitgepraat
TS is een softy, waarom is ze daar blijven slapen en wat is er gebeurt?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef kable het volgende:
ik heb met me vriendin gepraat, ik heb haar uitgelegd over hoe ik erover dacht en dat ik liever niet wil dat ze bij die kerel blijft slapen, ze zei dat ze het begreep etc. dus dat is klaar, voor de rest heeft zei me uitgelegd waarom ze liever niet heeft dat ik bevriend raak het haar beste vriendin en ik zie de logica ervan,, verder is er niet veel te vertellen denk ik, we hebben het uitgepraat
"Ïk geloof alles wat mijn vriendin zegt, want ze heeft een gelofte van eerlijkheid afgelegd"quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef kable het volgende:
Wat denkt die trut (jouw vriendin) wel niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:56 schreef kable het volgende:
opeens vertelde ze me s'avonds dat ze ook nog even bij hem bleef slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |