mijn vriendin en ik hebben de afspraak dat we elkaar niet zouden verbieden met bepaalde mensen om te gaan, maar nou zei ze gisteren tegen mij dat ze niet wil dat ik bevriend raak met haar beste vriendin,
ik zal even het verhaal wat toelichten,
ik en me vriendin hadden afgesproken elkaar niet te verbieden met bepaalde mensen om te gaan, stel 1 van ons voelt zich er niet comfortabel bij zouden we dat vertellen zodat de ander er rekening mee kan houden, maar we zouden niks verbieden.
ze is bevriend met een jongen die ik nu al jaren ken, ik vertrouw hem niet met haar, hij vond haar voor we kregen al leuk en hij is vanuit mijn oog punt iets te subtiel soms,
ik heb me vriendin verteld dat ik er niet een lekker gevoel bij heb en ze zou er rekening mee houden.
ze bleef van de 19e tot de 21e samen met haar beste vriendin bij mij thuis slapen, het klikte tussen mij en haar vriendin en het was heel gezellig, gewoon als vrienden
nou was me vriendin zaterdag bij die jongen die ik niet vertrouw en opeens vertelde ze me s'avonds dat ze ook nog even bij hem bleef slapen.. ik had al een rot humeur dus die werd nu alleen maar slechter dus na een tijdje kreeg ik een whatsapp van haar beste vriendin wat er aan de hand was (die had blijkbaar via twitter ofzo gemerkt dat ik chagerijnig was..) dus ik vertel het verhaal en die vriendin gaf me echt goed advies over dat mijn vriendin er vast een goeie reden voor had etc. en dat klopte na die tijd ook
en nou kwam me vriendin opeens gisteren met dat ze niet wou dat ik verder bevriend raakte met haar beste vriendin, dus ik mocht haar geen dingen meer vertellen etc.
terwijl ik haar ook niet verbied om te gaan met de jongen die haar al tijden leuk vind en die ik totaal niet vertrouw,
dus wat moet ik nu doen ? want ik vind eigenlijk dat ze me dat niet mag verbieden... of ben ik nu onredelijk ofzo ?
p.s. sorry voor het lange verhaal