normaal echt niet maar bij haar welquote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef _GdR_ het volgende:
jouw 'vriendin' slaapt bij een andere gozer en jij accepteert dat? Vervolgens gaat ze nog lopen bitchen tegen je dat je niet met een vriendin van haar mag omgaan?
wow :|
Dit, heel simpel.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef PeterPastoor het volgende:
Als zij van jou verlangt dat je niet meer met haar beste vriendin omgaat, mag het andersom ook zo zijn natuurlijk met die vriend van haar.
Dat. Verbieden mag wel of niet en dan altijd beide kanten uit. Klaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef PeterPastoor het volgende:
Als zij van jou verlangt dat je niet meer met haar beste vriendin omgaat, mag het andersom ook zo zijn natuurlijk met die vriend van haar.
dat van dat slapen wist ik niet, dat hoorde ik 5 min voor ze ging slapenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef kovenant het volgende:
ik zit wel onder de plak, maar lang niet zo erg als jou als ik dit zo hoor.
dat accepteer je toch niet ??
eigenlijk zei ze dat ze thuis niet meer welkom was die nachtquote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef fathank het volgende:
Welke goede reden had ze om ineens te besluiten om daar te blijven slapen?
Ik gok een nat grotje en een dikke zwans.
Geloof mij, die hebben niet geslapen. althans niet 5 min nadat je dat whatsappje kreeg. Waarschijnlijk durfde ze niet te bellen omdat zijn hoofd al tussen dr benen zat en dr ademhaling niet meer onder controle had. Dus dan maar een whatsappje.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef kable het volgende:
[..]
dat van dat slapen wist ik niet, dat hoorde ik 5 min voor ze ging slapen
Dat zou ik eens checken bij pa&ma..waarschijnlijk denken die dat ze bij jou was.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef kable het volgende:
[..]
eigenlijk zei ze dat ze thuis niet meer welkom was die nacht
heel toevallig kom ze idd niet bellenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Geloof mij, die hebben niet geslapen. althans niet 5 min nadat je dat whatsappje kreeg. Waarschijnlijk durfde ze niet te bellen omdat zijn hoofd al tussen dr benen zat en dr ademhaling niet meer onder controle had. Dus dan maar een whatsappje.
zal ik doenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zou ik eens checken bij pa&ma..waarschijnlijk denken die dat ze bij jou was.
maak het dan maar direct uit. Als er geen vertrouwen is in een relatie is het geen relatie.quote:
komende donderdagquote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Deetch het volgende:
Een relatie werkt alleen op basis van gelijkheid dus als jouw vriendin liever heeft dat je niet met bepaalde mensen omgaat en jij doet dat lijkt het me niet meer dan redelijk dat zij zich niet door een vent uit laten wonen die jij niet vertrouwt.
Tijd voor een serieus gesprek, face-to-face en dus niet facebook-to-facebook of via twitter, whatsap of de grote klok.
dat is het probleem, ik vertrouw haar wel maar heb totaal niet en ik ken hem goed genoegquote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Deetch het volgende:
[..]
maak het dan maar direct uit. Als er geen vertrouwen is in een relatie is het geen relatie.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef kable het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik vertrouw haar wel maar hem totaal niet en ik ken hem goed genoeg
lijkt me een van de items om donderdag te bespreken.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef kable het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik vertrouw haar wel maar heb totaal niet en ik ken hem goed genoeg
Kon ze niet bij jou langsgaan?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef kable het volgende:
[..]
eigenlijk zei ze dat ze thuis niet meer welkom was die nacht
Van wie niet? Haar ouders?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef kable het volgende:
[..]
ze was die dag bij hem en toen bleef ze daar maar slapen omdat ze niet naar huis mocht..
En hoe reageerde jij daarop? Met een 'okay'?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef kable het volgende:
[..]
dat van dat slapen wist ik niet, dat hoorde ik 5 min voor ze ging slapen
"oooh euhm okee, je zou toch eerst naar huis toe ?" en toen zei ze dat ze het later wel zou uitleggenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
En hoe reageerde jij daarop? Met een 'okay'?
Vind het maar een apart verhaal.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef kable het volgende:
[..]
ze was die dag bij hem en toen bleef ze daar maar slapen omdat ze niet naar huis mocht..
Ik vind het verhaal steeds vreemder worden (niet van jouw kant, maar van haar).quote:Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef kable het volgende:
[..]
"oooh euhm okee, je zou toch eerst naar huis toe ?" en toen zei ze dat ze het later wel zou uitleggen
En toen?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef kable het volgende:
[..]
"oooh euhm okee, je zou toch eerst naar huis toe ?" en toen zei ze dat ze het later wel zou uitleggen
Je vertrouwt haar. Maar hem niet. Vertrouw je er wel op dat hij niks doet wat zij niet wil?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef kable het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik vertrouw haar wel maar heb totaal niet en ik ken hem goed genoeg
Raar verhaal en dit kon wel eens een schot in de roos zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef Migwi het volgende:
Die heeft daar haar zure sloot laten uitlikken door die gozer en nu mag jij niet met die vriendin omgaan, die dat dus weet, want die zou zich wel eens kunnen verspreken. Soort van damage control dus.
Als ze niet naar huis mocht, kon ze toch ook ipv bij hem slapen naar jou gaan? Hoe ver wonen jullie van elkaar?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef kable het volgende:
[..]
Vreemd, ouders zijn doorgaans eerder wat overbeschermend als het over crashadresjes van hun dochter gaat.quote:
ze weet dat ik hem niet vertrouw,quote:Op maandag 25 februari 2013 13:29 schreef erodome het volgende:
Met elkaar praten lijkt me handig...
Waarom wil ze niet dat je close wordt met die vriendin? Heb jij je twijvels over die jongen wel duidelijk neergelegd, heb je verteld hoe je je erbij voelt als zij daar blijft slapen?
Heb het niet over elkaar verbieden om met mensen om te gaan, heb het over hoe je met die mensen omgaat, hoe je daarin rekening met elkaar kunt houden.
Soms is dat door twijvels weg te praten, soms is dat door het contact op een "veilige" manier te doen.
Als jij die vriendin nu net kent is het wat vergaand om daar gelijk diepe relatiegesprekken mee te hebben, zeker voordat je die met je eigen partner hebt besproken.(er is niet alleen lichamelijke trouw, er is ook geestelijke trouw)
Misschien is het beter die vriendin eerst beter te leren kennen in de aanwezigheid van je eigen partner. Net zoals het misschien beter is als zij die gozer en jou wat vaker bij elkaar zet en het verdere contact wat beperkt, zeker geen slaperijen zolang er onzekerheden zijn.
vanaf die jongen ze huis is het met de bus een half uurtjequote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Als ze niet naar huis mocht, kon ze toch ook ipv bij hem slapen naar jou gaan? Hoe ver wonen jullie van elkaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |