abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123481202
en TS hoe ging het gesprek?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_123482009
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef LookAtMe het volgende:
en TS hoe ging het gesprek?
We zijn errug nieuwsgierig
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:02:39 #128
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123482361
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 14:48 schreef kable het volgende:

[..]

klinkt logische, maar ik wil er toch op terug komen dat ik haar wel vertrouw. ik weer gewoon dat hij niet te vertrouwen is
Als je haar vertrouwt is het irrelevant of je hem vertrouwt.

edit: wat Son-Goku en Adverteerhier zeggen dus
Ok stelletje hokboeren
pi_123482510
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 01:00 schreef Kostyan het volgende:

[..]

Dit...

Als mijn vriendin dit zou flikken is het meteen over.. is ze gek ofzo?
dit inderdaad. maf wijf.

ts, blijf gewoon een keer bij die vriendin slapen. :7
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:27:16 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_123483872
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er zoveel jongens reageren met dat het sowieso not done is om het bij wijze van ''toe te staan'' dat je vriendin bij een jongen slaapt. Ik dacht eigenlijk dat mijn vriend éen van de weinige was die zo jaloers was. Als het toch gewoon een vriend is. Ik heb zo vaak gehad dat ik bij een vriendin was en dat het gezellig was en wat later was, dan is het gezelliger om er een sleepover van te maken dan 's nachts nog een heel end terug te fietsen door de kou, in je eentje als meisje zijnde. Dat kan toch ook gewoon met een mannelijke vriend gebeuren?

''Ik vertrouw haar wel maar hem niet'', is sowieso dikke bs. Als je haar vertrouwd, weet je dat ze er niet op in zou gaan. Al vind ik het in deze situatie inderdaad ook wel raar dat ze zo met die vriend van haar om gaat, terwijl ze weet dat hij wel interesse in haar heeft (als zij iets zou proberen bij hem, zou hij wss niet weigeren). Alsof ze zijn aandacht wel een beetje interessant vind.

Nu is deze situatie wel een beetje vreemd, maar ik zou het zelf wel een beetje vreemd vinden als mijn vriend opeens veel omgaat en vrienden wordt met mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin is ook de persoon aan wie ik vanalles over mijn vriend vertel, zowel positief als negatief, iemand die niet oordeeld. Ik zou het niet zo tof vinden als zij ook zijn irritaties over mij te horen krijgt. Of dat ik haar opbel om iets leuks te gaan doen en dat ze zegt dat ze al iets te doen heeft, met mijn vriend. Hoe zou je het zelf vinden als jouw vriendin los van jou ineens veel om zou gaan met jouw beste vriend?

Maarja ik weet het natuurlijk ook niet, misschien is ze inderdaad wel vreemdgegaan, heeft ze het tegen haar beste vriendin verteld. Die denkt dan weer ''dit is mijn kans'', en gaat met jou whatsappen omdat het haar zogenaamd toevallig opviel dat je tweets anders waren (terwijl ze misschien gewoon weet waar jouw vriendin op dat moment is en ze gewoon aanneemt dat je humeurig bent). Als het vreemdgaan dan uitkomt, zal zij haar schouder aan jou aanbieden. Of misschien is het wel gewoon niks, was het laat, ouders deden moeilijk, ze bleef daar maar gewoon tot de ochtend en moet er aan wennen dat jij ineens met haar beste vriendin omgaat. Who knows.
Wat ben jij vreselijk naief }:|
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:30:59 #131
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_123484112
Neuk ze beide.
pi_123484289
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef _GdR_ het volgende:
jouw 'vriendin' slaapt bij een andere gozer en jij accepteert dat? Vervolgens gaat ze nog lopen bitchen tegen je dat je niet met een vriendin van haar mag omgaan?

wow :|
Dit dus.

quote:
Ik snap niet zo goed waarom er zoveel jongens reageren met dat het sowieso not done is om het bij wijze van ''toe te staan'' dat je vriendin bij een jongen slaapt. Ik dacht eigenlijk dat mijn vriend éen van de weinige was die zo jaloers was. Als het toch gewoon een vriend is. Ik heb zo vaak gehad dat ik bij een vriendin was en dat het gezellig was en wat later was, dan is het gezelliger om er een sleepover van te maken dan 's nachts nog een heel end terug te fietsen door de kou, in je eentje als meisje zijnde. Dat kan toch ook gewoon met een mannelijke vriend gebeuren?

''Ik vertrouw haar wel maar hem niet'', is sowieso dikke bs. Als je haar vertrouwd, weet je dat ze er niet op in zou gaan. Al vind ik het in deze situatie inderdaad ook wel raar dat ze zo met die vriend van haar om gaat, terwijl ze weet dat hij wel interesse in haar heeft (als zij iets zou proberen bij hem, zou hij wss niet weigeren). Alsof ze zijn aandacht wel een beetje interessant vind.

Nu is deze situatie wel een beetje vreemd, maar ik zou het zelf wel een beetje vreemd vinden als mijn vriend opeens veel omgaat en vrienden wordt met mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin is ook de persoon aan wie ik vanalles over mijn vriend vertel, zowel positief als negatief, iemand die niet oordeeld. Ik zou het niet zo tof vinden als zij ook zijn irritaties over mij te horen krijgt. Of dat ik haar opbel om iets leuks te gaan doen en dat ze zegt dat ze al iets te doen heeft, met mijn vriend. Hoe zou je het zelf vinden als jouw vriendin los van jou ineens veel om zou gaan met jouw beste vriend?

Maarja ik weet het natuurlijk ook niet, misschien is ze inderdaad wel vreemdgegaan, heeft ze het tegen haar beste vriendin verteld. Die denkt dan weer ''dit is mijn kans'', en gaat met jou whatsappen omdat het haar zogenaamd toevallig opviel dat je tweets anders waren (terwijl ze misschien gewoon weet waar jouw vriendin op dat moment is en ze gewoon aanneemt dat je humeurig bent). Als het vreemdgaan dan uitkomt, zal zij haar schouder aan jou aanbieden. Of misschien is het wel gewoon niks, was het laat, ouders deden moeilijk, ze bleef daar maar gewoon tot de ochtend en moet er aan wennen dat jij ineens met haar beste vriendin omgaat. Who knows.
De naïviteit :')
pi_123494673
Misschien wel, maar ik zou het alsnog niet zo tof vinden als mijn vriend mij zou ''verbieden'' om bij een mannelijke vriend te slapen.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:07:10 #134
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_123496740
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef Adverteerhier het volgende:
Misschien wel, maar ik zou het alsnog niet zo tof vinden als mijn vriend mij zou ''verbieden'' om bij een mannelijke vriend te slapen.
En als het andersom zou zijn?
pi_123496857
Het ligt wmb ook heel erg aan de vriend of vriendin.

Van de ene weet je gewoon dat er niks is of zou kunnen zijn, van de andere heb je het gevoel dat er spanning hangt ofzo. Ik vind best dat je mag uitspreken dat je er moeite mee hebt of iets dergelijks, ik vind dat je vriend/vriendin dan uit zichzelf zou moeten zeggen: dan doe ik het niet schatje, jij bent het belangrijkst voor me :* :* :* of iets dergelijks.
Lekker
pi_123496909
quote:
Hoe reageer jij wanneer je vriend plotseling laat in je avond aan jou mededeelt (het is al besloten) dat hij bij een vriendin zal slapen, waarvan jij weet dat die vriendin hem leuk vond voordat jullie wat hadden?

'Okay, is goed schat'?
pi_123496991
Ik snap overigens verder niet hoe TS 4 dagen (maandag t/m donderdag) kan wachten om dit met zijn vriendin te bespeken.

Zulke zaken moet je direct bespreken, nu is het mosterd na de maaltijd. Het zal me niet verbazen als zijn vriendin aangeeft hem te begrijpen en rekening met hem zal houden, maar het de volgende keer gewoon weer doet. TS geeft namelijk aan dat hij het wel prima vindt en dat het allemaal niet zo dringend is.
pi_123502743
quote:
Tsja, en je vriend vindt het niet zo tof DAT je bij een mannelijke vriend blijft slapen.
Net zoals jij het niet tof zal vinden dat jouw vriend bij een meisje blijft slapen waarvan je weet dat haar poes wijd open staat voor hem, en er nog nét niet lampjes en pijltjes zijn van: "Deze route"
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_123502851
quote:

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r voor de naïviteit

En jij vind het raar dat de meeste jongens het not done vinden als hun vriendin bij een andere gozer slaapt, maar als jouw vriend een goed contact heeft met een goede vriendin van jou, dan is dat ook raar... fuck logic 8)7
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:42:42 #140
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_123505876
Woman logic :')
pi_123508115
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe reageer jij wanneer je vriend plotseling laat in je avond aan jou mededeelt (het is al besloten) dat hij bij een vriendin zal slapen, waarvan jij weet dat die vriendin hem leuk vond voordat jullie wat hadden?

'Okay, is goed schat'?
Ik zei toch juist dat ik deze situatie anders vind? Ik heb het toch zeker over een normale vriendin die hem niet leuk zou vinden. Als hij toch bij een vriendin blijft slapen die ook gewoon een bank of logeerkamer heeft en het is bijvoorbeeld een goede vriendin van hem. Dan zeg ik veel plezier en sms maar als je naar huis komt.
pi_123508568
Het lukt niet om te qouten maar @Glijdt_licht:

Zoals ik al zei, heb ik het niet over deze situatie maar over het blijven slapen bij een normale vriendin die geen gevoelens zou hebben voor mijn vriend. Overigens wist ik van een gezamelijke vriendin van ons dat ze mijn vriend wel zag zitten (in een dronken bij toegegeven). Heb dit toen niet tegen mijn vriend gezegd omdat ik me geen zorgen maakte. Meer dat zij zichzelf voor schut zou zetten.
pi_123508959
Ik vind het inderdaad not done dat jongens hun vriendin ''verbiedien'' om bij een gewone vriend te slapen. En ja, ik zou me er ook niet lekker bij voelen als mijn vriend ineens veel op zou trekken met mijn beste vriendin. Die dus alle ins en outs van ons weet, en dat vervolgens ook van hem te horen krijgt. Ik zou daar aan moeten wennen. Ik snap echt wel dat jongens het geen fijn idee vinden dat hun vriendin bij een ''andere'' jongen blijft slapen, dat mogen ze naar mijn mening ook echt wel uitspreken. Maar verbieden vind ik toch echt te ver gaan. Net zoals dat ik het mijn vriend niet zou verbieden om met mijn beste vriendin om te gaan. Soms zit je eenmaal nou iets niet lekker. Het is natuurlijk in de situatie van TS anders. En als je als man/jongen zijnde aan alles merkt dat die zogenaamde vriend van jouw vriendin op haar zit te geilen. Maar dan is het toch weer een ander verhaal. Zou wat zijn, dat ik mijn beste vriend waarmee ik eerst gewoon gezellig ging winkelen, terrasjes pakken, bij elkaar logeren moet vertellen; nou ik heb nu een vriend, ik kan niet meer bij je slapen en eigenlijk heeft mijn vriend liever dat we elkaar gewoon een stuk minder vaak zien. :') Ik ben niet naïef, ik heb er gewoon een totaal andere mening over.
pi_123509114
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:19 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik snap echt wel dat jongens het geen fijn idee vinden dat hun vriendin bij een ''andere'' jongen blijft slapen, dat mogen ze naar mijn mening ook echt wel uitspreken.
Laten we even stellen dat je vriend dat inderdaad doet. Blijf je dan alsnog slapen? Je weet inmiddels dat hij het niet wil.
pi_123509493
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Laten we even stellen dat je vriend dat inderdaad doet. Blijf je dan alsnog slapen? Je weet inmiddels dat hij het niet wil.
Wel als het om een beste vriend zou gaan, of als het op een feest in een andere stad is, en dat er meerdere mensen (op de bank, logeerkamer) blijven slapen. Als het om een oppervlakkige vriend zou gaan die hem niet lekker zit, doe ik hem liever een lol en blijf ik gewoon thuis. Ik vind het wel anders als een vriend thuis zou wonen en ik op z'n slaapkamertje zou kunnen blijven slapen, dan slaap ik er sowieso niet. Maarja, hoe vaak komt er uberhaupt een situatie voor dat je bij een vriend van het andere geslacht blijft slapen. Het is niet dat ik wekelijks voor die keuze sta of die discussie voer.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 00:12:02 #146
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123524136
Hink een beetje op twee gedachten. Aan de ene kant vind ik dat veel mensen retejaloers zijn en dat jaloezie gewoon een slechte eigenschap is, maar aan de andere kant geef ik TS wel gelijk dat ze tal van opties had en nu wel voor de meest vergezochte koos.

Persoonlijk hou ik er niet van als mijn vriendin bij een kerel blijft, maar inmiddels is het al donderdag geweest en ben ik benieuwd wat TS nu allemaal heeft besproken gister.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_123526766
Ik ga niet veel typen want zit op tel maar TS je vertoond niet echt alpha gedrag. Mijn vriendin zou dit niet bij mij hoeven flikken. Sowieso, als ze echt om je geeft was ze wel gewoon naar jou toegekomen. Ik zeg uitmaken
pi_123527578
TS, je vriendin vindt het gewoon niet tof dat je relatieperikelen met haar beste vriendin bespreekt.
Das niet onbegrijpelijk, Ik zou me niet druk maken over dat je vriendin een keer bij een jongen is blijven slapen die haar wel leuk vindt.
Als het vaker gebeurt, of als hij echt achter haar aan gaat lopen, wordt het een heel ander verhaal. Lijkt me.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 16:16:41 #149
37769 erodome
Zweefteef
pi_123538762
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

En wat als dat persoon al jarenlang tot je beste vrienden behoort, vindt je het dan nog normaal dat je kersverse partner dat verbied?
Zou jij iemand die je als zeer goede vriend ziet zo aan de kant zetten omdat je nieuwe partner dat niet ziet zitten?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_123539165
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:16 schreef erodome het volgende:

[..]

En wat als dat persoon al jarenlang tot je beste vrienden behoort, vindt je het dan nog normaal dat je kersverse partner dat verbied?
Zou jij iemand die je als zeer goede vriend ziet zo aan de kant zetten omdat je nieuwe partner dat niet ziet zitten?
Laat ik even vooropstellen dat ik van Turkse komaf ben, en alleen daardoor hier verschillend over denk.

Ik mis de 'waarom' in je vraag. Wat is de reden dat mijn nieuwe partner zoiets zegt? Bij mij zou het namelijk niet eens in me opkomen om bij een andere vrouw te gaan slapen terwijl ik een relatie heb. Of, mocht het toch nog voorkomen, zou ik het eerst bespreken met mijn vriendin.

Sowieso is het in 'ons' cultuur heel anders qua slapen bij elkaar (overnachten) tussen man en vrouw. Ik durf zelfs te stellen dat het logisch voor zowel mijn vriendin (ook een hier geboren Turk) als mij is dat de geschetste situatie in de OP 'not done' is, en dat je het gewoon niet doet. Dat wordt dan wel op een andere manier opgelost dan blijven overnachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2013 16:28:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')