We zijn errug nieuwsgierigquote:
Als je haar vertrouwt is het irrelevant of je hem vertrouwt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:48 schreef kable het volgende:
[..]
klinkt logische, maar ik wil er toch op terug komen dat ik haar wel vertrouw. ik weer gewoon dat hij niet te vertrouwen is
dit inderdaad. maf wijf.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:00 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Dit...
Als mijn vriendin dit zou flikken is het meteen over.. is ze gek ofzo?
Wat ben jij vreselijk naiefquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er zoveel jongens reageren met dat het sowieso not done is om het bij wijze van ''toe te staan'' dat je vriendin bij een jongen slaapt. Ik dacht eigenlijk dat mijn vriend éen van de weinige was die zo jaloers was. Als het toch gewoon een vriend is. Ik heb zo vaak gehad dat ik bij een vriendin was en dat het gezellig was en wat later was, dan is het gezelliger om er een sleepover van te maken dan 's nachts nog een heel end terug te fietsen door de kou, in je eentje als meisje zijnde. Dat kan toch ook gewoon met een mannelijke vriend gebeuren?
''Ik vertrouw haar wel maar hem niet'', is sowieso dikke bs. Als je haar vertrouwd, weet je dat ze er niet op in zou gaan. Al vind ik het in deze situatie inderdaad ook wel raar dat ze zo met die vriend van haar om gaat, terwijl ze weet dat hij wel interesse in haar heeft (als zij iets zou proberen bij hem, zou hij wss niet weigeren). Alsof ze zijn aandacht wel een beetje interessant vind.
Nu is deze situatie wel een beetje vreemd, maar ik zou het zelf wel een beetje vreemd vinden als mijn vriend opeens veel omgaat en vrienden wordt met mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin is ook de persoon aan wie ik vanalles over mijn vriend vertel, zowel positief als negatief, iemand die niet oordeeld. Ik zou het niet zo tof vinden als zij ook zijn irritaties over mij te horen krijgt. Of dat ik haar opbel om iets leuks te gaan doen en dat ze zegt dat ze al iets te doen heeft, met mijn vriend. Hoe zou je het zelf vinden als jouw vriendin los van jou ineens veel om zou gaan met jouw beste vriend?
Maarja ik weet het natuurlijk ook niet, misschien is ze inderdaad wel vreemdgegaan, heeft ze het tegen haar beste vriendin verteld. Die denkt dan weer ''dit is mijn kans'', en gaat met jou whatsappen omdat het haar zogenaamd toevallig opviel dat je tweets anders waren (terwijl ze misschien gewoon weet waar jouw vriendin op dat moment is en ze gewoon aanneemt dat je humeurig bent). Als het vreemdgaan dan uitkomt, zal zij haar schouder aan jou aanbieden. Of misschien is het wel gewoon niks, was het laat, ouders deden moeilijk, ze bleef daar maar gewoon tot de ochtend en moet er aan wennen dat jij ineens met haar beste vriendin omgaat. Who knows.
Dit dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef _GdR_ het volgende:
jouw 'vriendin' slaapt bij een andere gozer en jij accepteert dat? Vervolgens gaat ze nog lopen bitchen tegen je dat je niet met een vriendin van haar mag omgaan?
wow :|
De naïviteitquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er zoveel jongens reageren met dat het sowieso not done is om het bij wijze van ''toe te staan'' dat je vriendin bij een jongen slaapt. Ik dacht eigenlijk dat mijn vriend éen van de weinige was die zo jaloers was. Als het toch gewoon een vriend is. Ik heb zo vaak gehad dat ik bij een vriendin was en dat het gezellig was en wat later was, dan is het gezelliger om er een sleepover van te maken dan 's nachts nog een heel end terug te fietsen door de kou, in je eentje als meisje zijnde. Dat kan toch ook gewoon met een mannelijke vriend gebeuren?
''Ik vertrouw haar wel maar hem niet'', is sowieso dikke bs. Als je haar vertrouwd, weet je dat ze er niet op in zou gaan. Al vind ik het in deze situatie inderdaad ook wel raar dat ze zo met die vriend van haar om gaat, terwijl ze weet dat hij wel interesse in haar heeft (als zij iets zou proberen bij hem, zou hij wss niet weigeren). Alsof ze zijn aandacht wel een beetje interessant vind.
Nu is deze situatie wel een beetje vreemd, maar ik zou het zelf wel een beetje vreemd vinden als mijn vriend opeens veel omgaat en vrienden wordt met mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin is ook de persoon aan wie ik vanalles over mijn vriend vertel, zowel positief als negatief, iemand die niet oordeeld. Ik zou het niet zo tof vinden als zij ook zijn irritaties over mij te horen krijgt. Of dat ik haar opbel om iets leuks te gaan doen en dat ze zegt dat ze al iets te doen heeft, met mijn vriend. Hoe zou je het zelf vinden als jouw vriendin los van jou ineens veel om zou gaan met jouw beste vriend?
Maarja ik weet het natuurlijk ook niet, misschien is ze inderdaad wel vreemdgegaan, heeft ze het tegen haar beste vriendin verteld. Die denkt dan weer ''dit is mijn kans'', en gaat met jou whatsappen omdat het haar zogenaamd toevallig opviel dat je tweets anders waren (terwijl ze misschien gewoon weet waar jouw vriendin op dat moment is en ze gewoon aanneemt dat je humeurig bent). Als het vreemdgaan dan uitkomt, zal zij haar schouder aan jou aanbieden. Of misschien is het wel gewoon niks, was het laat, ouders deden moeilijk, ze bleef daar maar gewoon tot de ochtend en moet er aan wennen dat jij ineens met haar beste vriendin omgaat. Who knows.
En als het andersom zou zijn?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef Adverteerhier het volgende:
Misschien wel, maar ik zou het alsnog niet zo tof vinden als mijn vriend mij zou ''verbieden'' om bij een mannelijke vriend te slapen.
Hoe reageer jij wanneer je vriend plotseling laat in je avond aan jou mededeelt (het is al besloten) dat hij bij een vriendin zal slapen, waarvan jij weet dat die vriendin hem leuk vond voordat jullie wat hadden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef Adverteerhier het volgende:
Misschien wel, maar ik zou het alsnog niet zo tof vinden als mijn vriend mij zou ''verbieden'' om bij een mannelijke vriend te slapen.
Tsja, en je vriend vindt het niet zo tof DAT je bij een mannelijke vriend blijft slapen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef Adverteerhier het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik zei toch juist dat ik deze situatie anders vind? Ik heb het toch zeker over een normale vriendin die hem niet leuk zou vinden. Als hij toch bij een vriendin blijft slapen die ook gewoon een bank of logeerkamer heeft en het is bijvoorbeeld een goede vriendin van hem. Dan zeg ik veel plezier en sms maar als je naar huis komt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe reageer jij wanneer je vriend plotseling laat in je avond aan jou mededeelt (het is al besloten) dat hij bij een vriendin zal slapen, waarvan jij weet dat die vriendin hem leuk vond voordat jullie wat hadden?
'Okay, is goed schat'?
Laten we even stellen dat je vriend dat inderdaad doet. Blijf je dan alsnog slapen? Je weet inmiddels dat hij het niet wil.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:19 schreef Adverteerhier het volgende:
Ik snap echt wel dat jongens het geen fijn idee vinden dat hun vriendin bij een ''andere'' jongen blijft slapen, dat mogen ze naar mijn mening ook echt wel uitspreken.
Wel als het om een beste vriend zou gaan, of als het op een feest in een andere stad is, en dat er meerdere mensen (op de bank, logeerkamer) blijven slapen. Als het om een oppervlakkige vriend zou gaan die hem niet lekker zit, doe ik hem liever een lol en blijf ik gewoon thuis. Ik vind het wel anders als een vriend thuis zou wonen en ik op z'n slaapkamertje zou kunnen blijven slapen, dan slaap ik er sowieso niet. Maarja, hoe vaak komt er uberhaupt een situatie voor dat je bij een vriend van het andere geslacht blijft slapen. Het is niet dat ik wekelijks voor die keuze sta of die discussie voer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we even stellen dat je vriend dat inderdaad doet. Blijf je dan alsnog slapen? Je weet inmiddels dat hij het niet wil.
En wat als dat persoon al jarenlang tot je beste vrienden behoort, vindt je het dan nog normaal dat je kersverse partner dat verbied?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we even stellen dat je vriend dat inderdaad doet. Blijf je dan alsnog slapen? Je weet inmiddels dat hij het niet wil.
Laat ik even vooropstellen dat ik van Turkse komaf ben, en alleen daardoor hier verschillend over denk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:16 schreef erodome het volgende:
[..]
En wat als dat persoon al jarenlang tot je beste vrienden behoort, vindt je het dan nog normaal dat je kersverse partner dat verbied?
Zou jij iemand die je als zeer goede vriend ziet zo aan de kant zetten omdat je nieuwe partner dat niet ziet zitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |